ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack #2

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-13 00:27:24

beta nr 1 (nie zwracac za bardzo uwagi na wyglad)

Potestujta i powiedzta co sadzita ;)

www.republika.pl/tymon_s/PDM02_TymoN.zip

Jesli chodzi o mnie, to ta mapa mi sie nie podoba i wkurza mnie juz :(

btw dzieks SzakaL

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-13 00:48:00

> Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.

Popraw linka.

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-13 12:09:28

Poprawilem :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-13 12:39:58

Dzizas.... TymoN, oj TymoN ;pp... Mpa jak zwykle - konstrukcja swietna, wyglad swietny (dlaczego nei zwracac uwagi?!), reszta - swietna, ot standard jezeli chodzi o Ciebie, hehe ;))...

Daaawno nie wlaczalem df - moze i z miech (ot zdarzylo sie na 5 minut max czasami), ale chyba az tak \'formy\' nie stracilem?! Czy mi sie wydaje, czy ta mapa momentami jest mega-upierdliwa jak cholera? >=o

Poczatek, potem te 2 przyciski, skok - to jeszcze ok, ale dalej... Boze ratuj ;P. Przeciez to rzeznia - spadasz i praktycznie na poczatek w te cholerne przyciski stukac ;q. Jak dla mnie prawie cala mape trza by bylo ulatwic, albo to ja tak dawno nie gral, hehehe...
> Jesli chodzi o mnie, to ta mapa mi sie nie podoba i wkurza mnie juz :(

Mi sie podoba, ale tez mnie wkurza ;D. (e tom - juz mowil x razy, ze dla utora... ble ble - niech ktos za mnie dokonczy ;p)
EDIT: Nie wrzucajcie na milosc boska tchyba cholernych plikow thumbs.db >=o. Sa to zcache\'owane (jezeli mozna tak powiedziec ;p) miniatury obrazkow jak ktos uzywa tego typu widoku z xpku. Mozna to wylaczyc w opcjach wyswietlania folderow - nie buforuj miniatur, czy jak to sie zwie...

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-13 14:11:59

no lol - fajo pomysl fajo wykonanie :D
jednak co do upierdliwosci mapy jak to m ujal - troche ma racji :/ szczegolnie ta prawie koncowka niby labirynt z 4 przyciskami a potem pady - bosh i co spadniesz to nie dostajesz healtha a zabiera po 5 hp - 5 razy spadniesz i papa od nowa :P ale ogolem mapka swietnaska [gdyby nie ten labirynt - pomysl fajo tylko troche za trudny :/ ]

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-13 15:49:17

Dobra, niech no to zanotuje (gdzie ten dlugopis?;)

  1. Ulatwic, ok

  2. Dodac health, ok
    Pady moga byc? Ten \"labirynt\" nprawde jest taki trudny?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-13 15:56:11

wlasnie wlaczam do sciagania... yhh... po waszych wypowiedziach widze ze dbede miec stan lekowy... wiec eMku, moge zaczac lotac... aaargh....

napewno bedzie swietna mapka... swojej chyba nie skoncze, nie ma sensu... yhhh... =( :X

edit: tak jak myslalam... swietna mapka.. dluga, ladna i z pomyslem... troche dobijajace sa te buttony, moze lepiej by bylo zwiekszyc wait? ale to pewnie dlatego ze lama jestem... na zakonczeniu przesun ten t_teleporter, wyrzuca to trzeba hamowac, a to jest niezbyt przyjemne...

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-13 20:54:58

> na zakonczeniu przesun ten t_teleporter, wyrzuca to trzeba hamowac, a to jest niezbyt przyjemne...

hehe

Chodzi o to, aby zrobic tele-jumpa, jak ktos nie umie to musi chamowac, a to zajmuje wiecej czasu.

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-14 07:00:54

TymoN mapka ekstra !! ale nie na moje mozliwosci :P i co mosze przyznac to znowu jest HardCore lajcik :P ale pomysl i wykonanie mi sie spodobal :) jak mi sie wkacu uda ja przsc to bedzie super :) i mam jedno pytanko na jaka fizyke obstawiasz VQ3 czy CPM ??
BTW: M co do twojej mapki to wkacu ja przelazlem w jedynie 3 mnutki za 1 razem (od startu do mety :P ) ale znalazlem pare bledow tak mi sie zdaje wysle ci emajlem to co mojim zdaniem tam czeba poprawic ale moze to moj zmeczony mozg :P takie wyobrazenie zrobil :) ok ide spac bo po nocnej zmianie w robocie mam dosc :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-14 13:05:22

> i mam jedno pytanko na jaka fizyke obstawiasz VQ3 czy CPM ??

Toz to widoczne vq3, hehe...

> BTW: M co do twojej mapki to wkacu ja przelazlem w jedynie 3 mnutki za 1 razem (od startu do mety :P ) ale znalazlem pare bledow tak mi sie zdaje wysle ci emajlem to co mojim zdaniem tam czeba poprawic ale moze to moj zmeczony mozg :P takie wyobrazenie zrobil :) ok ide spac bo po nocnej zmianie w robocie mam dosc :)

Bledy? Blee... nie wiem jaka to beta, ale juz chyba wszystkie poprawilem, a kompilacja finalna juz poleciala jakis czas temu ;). No ale slij - jak cos powaznego to sie poprawi, jak nie to.. yy.. zobaczymy ;P.
TymoN - ten pokoj z 4 przyciskami to z czasem wydaje mi sie coraz bardziej upierdliwy :||...

Dalej, ten \'labirynt\' - gdzie nie spadne to wsio na poczatek - mozna by troche pokombinowac nad sensownym ustawieniem teleportow...

Chyba all... i znowu TymoN zownował nas [17] (Tamb - nie waz sie robic nowej mapy, bo to juz bedzie przegiecie! ;D)

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-14 14:30:44

ee.. jakimi 4 przyciskami? u mnie jest tak ze naciskam dwa przeciwlegle i wsio - a potem jak sie zabije i nie resetuje mapy - to wystarczy nawet jeden przycisk by sie klapa otworzyla - bug? =[

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-14 18:09:42

Co do tych 4 przyciskow to nie wiem co jest grane, powinno sie wlaczyc wszystkie 4 a nie tylko 2, jestes pewien, ze przelaczasz tylko 2?

Ustailem \'wait\' na jakies 90 sek. i zapomnialem zmniejszyc.

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-14 22:03:07

Mapka super! Szczególnie ten labirynt. Daj update! Pliiiiz!
Co do mojej mapy to nie wiem co już zrobić.

Myślałem nad labiryntem (takim prawdziwym :) ale to chyba głupi pomysł.

Nigdy jej nie skończe.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-14 22:25:45

Pea_Impostor... Ja tez chyba niedam rady... Co najgorsze mapa *.map jest skonczona... tylko nie mam sil juz na te ostatnie poprawki z dema eMka, ktore nie wiem czemu nie dziala jak powinno (yebane nazwy)... a do tego kilkugodzinna kompilacja... =/ A do tego mapa jest okropna... brzydka i niegrywalna... =/

eMku - wcale nie lotam... ja juz naprawde z tym niewyrabiam...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-17 15:57:19

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-18 19:39:40

Bardziej upierdliwej mapy (tzn. padow) zrobic nie mozna bylo?

Pea - ostro przesadzasz z tym poziomem trudnosci, a takze z oglna \'oprawa\'... po co te t_hurt jak sie spada w teleport (czasami to spasc nie zdarze, bo zabije zanim \'dolece\' do teleportu :|).

Wykonanie to juz inna sprawa - maswoj klimacik, ale kto bedzie na tym gral, jak tu ginie sie co 5 sekund?! [27]
btw: dzizus ile literowek dzis robie ;p.

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-18 19:49:09

Spoko!

Na tej mapie chyba dmg na kolcach to 50. Wraz ze wzrostem etapów dmg będzie malał. Planuje dać na końcu dmg ok. 10.
EDIT: Specjalnie dla pana M. zrobie healthy 50 przy padach.
EDIT2: Nowe screeny.
republika.pl/pea_impostor/images/pdm024.gif

republika.pl/pea_impostor/images/pdm025.gif

republika.pl/pea_impostor/images/pdm026.gif

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-20 10:37:25

> EDIT: Specjalnie dla pana M. zrobie healthy 50 przy padach.

:P. Jeszcze uprosc te pady... nazwij mnie glupcem, ale ja wiem co mowie =o... Cetorow i innych pyepshonych terminatorow u nas raczej nie ma na peczki :asd...

Screeny wygladaja dosc obiecujaco - czekam na nowa betka =P.
BTW: A gdzie qfa reszta poszla? T3K - miales sie dorwac do kompa wreszcie ;o...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-20 10:48:07

Tek... neiwiem gdzie, ale na serwerki w nocy chodzi... Ja też jak mówilam mapke mam skonczona, ale ta kompilacja mnie dobija... Skinów niechce mi się dawać, dawałam już... A i tak poco dawac obrazki z tym co brzydkie?

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-20 11:47:04

Brakuje mi jeszcze jednego pokoju.
Oto niedokończona beta:
republika.pl/pea_impostor/maps/PeaShit.zip

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-20 14:55:50

Ulatw te pady do jasnej cholery! >=o... Ahjrhjrhf.. padaka.. nie dosc, ze ciasno, to jeszcze na chama trzeba skakac [42] ... do tego te kolce w tunelu, czy czym tam [27]
Reszta cholernie ciekawa :D... Tzn. pomysly mi sie podobaja :), choc na scianach troche pustkami swieci, lecz nic to... od tego momentu to juz naprawde mi sie podoba bez wiekszych zastrzezen :))...
A SzakaL niech lepiej da bete >=o.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-20 14:59:12

eMku... Jak mam dać bete skoro kompilaja fullvis+light trwaz 3h... -=| yhh... =/

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-20 15:22:10

U mnie trwa 5h więc kompiluj !
Specjalnie dla pana M. zsune wszystkie pady o 2 u. :D
EDIT: Update mapy. Pełna beta. Tylko coś jest nie tak ze

światłem lawy przy ostatnim pokoju po prawej stronie.

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-20 18:53:34

> eMku... Jak mam dać bete skoro kompilaja fullvis+light trwaz 3h... -=| yhh... =/

A co powiesz na kompilacje ktora trwala 2 doby, pamietam jak trzy razy pod rzad robilem kompilacje, ktora miala byc finalna, a zawsze znajdowalem jakis blad. Najlepsze, ze mapka i tak nie opuscila mojego twardziela :)
Na bete zrob samo vis i juz :)

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-20 21:30:08

Skoro nikt nie zgłosił żadnych błędoooow to robie ostateczną kompilacje.