beta nr 1 (nie zwracac za bardzo uwagi na wyglad)
Potestujta i powiedzta co sadzita ;)
www.republika.pl/tymon_s/PDM02_TymoN.zip
Jesli chodzi o mnie, to ta mapa mi sie nie podoba i wkurza mnie juz :(
btw dzieks SzakaL
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
beta nr 1 (nie zwracac za bardzo uwagi na wyglad)
Potestujta i powiedzta co sadzita ;)
www.republika.pl/tymon_s/PDM02_TymoN.zip
Jesli chodzi o mnie, to ta mapa mi sie nie podoba i wkurza mnie juz :(
btw dzieks SzakaL
> Przykro nam, strona o podanym adresie nie istnieje.
Popraw linka.
Dzizas.... TymoN, oj TymoN ;pp... Mpa jak zwykle - konstrukcja swietna, wyglad swietny (dlaczego nei zwracac uwagi?!), reszta - swietna, ot standard jezeli chodzi o Ciebie, hehe ;))...
Daaawno nie wlaczalem df - moze i z miech (ot zdarzylo sie na 5 minut max czasami), ale chyba az tak \'formy\' nie stracilem?! Czy mi sie wydaje, czy ta mapa momentami jest mega-upierdliwa jak cholera? >=o
Poczatek, potem te 2 przyciski, skok - to jeszcze ok, ale dalej... Boze ratuj ;P. Przeciez to rzeznia - spadasz i praktycznie na poczatek w te cholerne przyciski stukac ;q. Jak dla mnie prawie cala mape trza by bylo ulatwic, albo to ja tak dawno nie gral, hehehe...
> Jesli chodzi o mnie, to ta mapa mi sie nie podoba i wkurza mnie juz :(
Mi sie podoba, ale tez mnie wkurza ;D. (e tom - juz mowil x razy, ze dla utora... ble ble - niech ktos za mnie dokonczy ;p)
EDIT: Nie wrzucajcie na milosc boska tchyba cholernych plikow thumbs.db >=o. Sa to zcache\'owane (jezeli mozna tak powiedziec ;p) miniatury obrazkow jak ktos uzywa tego typu widoku z xpku. Mozna to wylaczyc w opcjach wyswietlania folderow - nie buforuj miniatur, czy jak to sie zwie...
no lol - fajo pomysl fajo wykonanie :D
jednak co do upierdliwosci mapy jak to m ujal - troche ma racji :/ szczegolnie ta prawie koncowka niby labirynt z 4 przyciskami a potem pady - bosh i co spadniesz to nie dostajesz healtha a zabiera po 5 hp - 5 razy spadniesz i papa od nowa :P ale ogolem mapka swietnaska [gdyby nie ten labirynt - pomysl fajo tylko troche za trudny :/ ]
3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!
Dobra, niech no to zanotuje (gdzie ten dlugopis?;)
Ulatwic, ok
Dodac health, ok
Pady moga byc? Ten \"labirynt\" nprawde jest taki trudny?
wlasnie wlaczam do sciagania... yhh... po waszych wypowiedziach widze ze dbede miec stan lekowy... wiec eMku, moge zaczac lotac... aaargh....
napewno bedzie swietna mapka... swojej chyba nie skoncze, nie ma sensu... yhhh... =( :X
edit: tak jak myslalam... swietna mapka.. dluga, ladna i z pomyslem... troche dobijajace sa te buttony, moze lepiej by bylo zwiekszyc wait? ale to pewnie dlatego ze lama jestem... na zakonczeniu przesun ten t_teleporter, wyrzuca to trzeba hamowac, a to jest niezbyt przyjemne...
> na zakonczeniu przesun ten t_teleporter, wyrzuca to trzeba hamowac, a to jest niezbyt przyjemne...
hehe
Chodzi o to, aby zrobic tele-jumpa, jak ktos nie umie to musi chamowac, a to zajmuje wiecej czasu.
TymoN mapka ekstra !! ale nie na moje mozliwosci :P i co mosze przyznac to znowu jest HardCore lajcik :P ale pomysl i wykonanie mi sie spodobal :) jak mi sie wkacu uda ja przsc to bedzie super :) i mam jedno pytanko na jaka fizyke obstawiasz VQ3 czy CPM ??
BTW: M co do twojej mapki to wkacu ja przelazlem w jedynie 3 mnutki za 1 razem (od startu do mety :P ) ale znalazlem pare bledow tak mi sie zdaje wysle ci emajlem to co mojim zdaniem tam czeba poprawic ale moze to moj zmeczony mozg :P takie wyobrazenie zrobil :) ok ide spac bo po nocnej zmianie w robocie mam dosc :)
> i mam jedno pytanko na jaka fizyke obstawiasz VQ3 czy CPM ??
Toz to widoczne vq3, hehe...
> BTW: M co do twojej mapki to wkacu ja przelazlem w jedynie 3 mnutki za 1 razem (od startu do mety :P ) ale znalazlem pare bledow tak mi sie zdaje wysle ci emajlem to co mojim zdaniem tam czeba poprawic ale moze to moj zmeczony mozg :P takie wyobrazenie zrobil :) ok ide spac bo po nocnej zmianie w robocie mam dosc :)
Bledy? Blee... nie wiem jaka to beta, ale juz chyba wszystkie poprawilem, a kompilacja finalna juz poleciala jakis czas temu ;). No ale slij - jak cos powaznego to sie poprawi, jak nie to.. yy.. zobaczymy ;P.
TymoN - ten pokoj z 4 przyciskami to z czasem wydaje mi sie coraz bardziej upierdliwy :||...
Dalej, ten \'labirynt\' - gdzie nie spadne to wsio na poczatek - mozna by troche pokombinowac nad sensownym ustawieniem teleportow...
Chyba all... i znowu TymoN zownował nas [17] (Tamb - nie waz sie robic nowej mapy, bo to juz bedzie przegiecie! ;D)
ee.. jakimi 4 przyciskami? u mnie jest tak ze naciskam dwa przeciwlegle i wsio - a potem jak sie zabije i nie resetuje mapy - to wystarczy nawet jeden przycisk by sie klapa otworzyla - bug? =[
3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!
Co do tych 4 przyciskow to nie wiem co jest grane, powinno sie wlaczyc wszystkie 4 a nie tylko 2, jestes pewien, ze przelaczasz tylko 2?
Ustailem \'wait\' na jakies 90 sek. i zapomnialem zmniejszyc.
Mapka super! Szczególnie ten labirynt. Daj update! Pliiiiz!
Co do mojej mapy to nie wiem co już zrobić.
Myślałem nad labiryntem (takim prawdziwym :) ale to chyba głupi pomysł.
Nigdy jej nie skończe.
Pea_Impostor... Ja tez chyba niedam rady... Co najgorsze mapa *.map jest skonczona... tylko nie mam sil juz na te ostatnie poprawki z dema eMka, ktore nie wiem czemu nie dziala jak powinno (yebane nazwy)... a do tego kilkugodzinna kompilacja... =/ A do tego mapa jest okropna... brzydka i niegrywalna... =/
eMku - wcale nie lotam... ja juz naprawde z tym niewyrabiam...
Oto najnowsze shoty z mojej mapy:
republika.pl/pea_impostor/images/pdm021.gif
republika.pl/pea_impostor/images/pdm022.gif
republika.pl/pea_impostor/images/pdm023.gif
Edit: Update ostatniego screena
Edit2: Oto pierwsza część mapy:
republika.pl/pea_impostor/maps/PeaShit.bsp
Bardziej upierdliwej mapy (tzn. padow) zrobic nie mozna bylo?
Pea - ostro przesadzasz z tym poziomem trudnosci, a takze z oglna \'oprawa\'... po co te t_hurt jak sie spada w teleport (czasami to spasc nie zdarze, bo zabije zanim \'dolece\' do teleportu :|).
Wykonanie to juz inna sprawa - maswoj klimacik, ale kto bedzie na tym gral, jak tu ginie sie co 5 sekund?! [27]
btw: dzizus ile literowek dzis robie ;p.
Spoko!
Na tej mapie chyba dmg na kolcach to 50. Wraz ze wzrostem etapów dmg będzie malał. Planuje dać na końcu dmg ok. 10.
EDIT: Specjalnie dla pana M. zrobie healthy 50 przy padach.
EDIT2: Nowe screeny.
republika.pl/pea_impostor/images/pdm024.gif
> EDIT: Specjalnie dla pana M. zrobie healthy 50 przy padach.
:P. Jeszcze uprosc te pady... nazwij mnie glupcem, ale ja wiem co mowie =o... Cetorow i innych pyepshonych terminatorow u nas raczej nie ma na peczki :asd...
Screeny wygladaja dosc obiecujaco - czekam na nowa betka =P.
BTW: A gdzie qfa reszta poszla? T3K - miales sie dorwac do kompa wreszcie ;o...
Tek... neiwiem gdzie, ale na serwerki w nocy chodzi... Ja też jak mówilam mapke mam skonczona, ale ta kompilacja mnie dobija... Skinów niechce mi się dawać, dawałam już... A i tak poco dawac obrazki z tym co brzydkie?
Brakuje mi jeszcze jednego pokoju.
Oto niedokończona beta:
republika.pl/pea_impostor/maps/PeaShit.zip
Ulatw te pady do jasnej cholery! >=o... Ahjrhjrhf.. padaka.. nie dosc, ze ciasno, to jeszcze na chama trzeba skakac [42] ... do tego te kolce w tunelu, czy czym tam [27]
Reszta cholernie ciekawa :D... Tzn. pomysly mi sie podobaja :), choc na scianach troche pustkami swieci, lecz nic to... od tego momentu to juz naprawde mi sie podoba bez wiekszych zastrzezen :))...
A SzakaL niech lepiej da bete >=o.
eMku... Jak mam dać bete skoro kompilaja fullvis+light trwaz 3h... -=| yhh... =/
U mnie trwa 5h więc kompiluj !
Specjalnie dla pana M. zsune wszystkie pady o 2 u. :D
EDIT: Update mapy. Pełna beta. Tylko coś jest nie tak ze
światłem lawy przy ostatnim pokoju po prawej stronie.
> eMku... Jak mam dać bete skoro kompilaja fullvis+light trwaz 3h... -=| yhh... =/
A co powiesz na kompilacje ktora trwala 2 doby, pamietam jak trzy razy pod rzad robilem kompilacje, ktora miala byc finalna, a zawsze znajdowalem jakis blad. Najlepsze, ze mapka i tak nie opuscila mojego twardziela :)
Na bete zrob samo vis i juz :)
Skoro nikt nie zgłosił żadnych błędoooow to robie ostateczną kompilacje.