ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack #2

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-20 21:51:20

Kij czort stoj :asd... Chcesz, by w niecaly dzien wszyscy dokladnie mape sprawdzili? ;o

Jest np. bug z ta polka z healthem - przycinaja sie textury.... poza tym chcem tam mh count 200 wait 3 :PPPP... tam samo na drugich padach - inaczej to ja nie bawie sie tak =p.

I na koncu daj megasa moze =p...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-20 22:37:38

Zauważyłem ten błąd już wcześniej i poprawiłem przed kompilacją :D

Co do padoow to nie poprawię :> Potraktujcie tą mape jako wyzwanie!
Hahahahahahaha! [ śmiech szaleńca ]
republika.pl/pea_impostor/maps/PDM02_Pea_IMPOSTOR.pk3

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-23 16:39:11

Sciagam, bo gdzies sie sciaglo i zniknelo pod nawalem pracy :o...

Co do padow - jezeli nadal beda tak upierdliwe to kaput z levelem - zapewniam, ze duzo osob na nim nie pogra.... i nie mow o \'wyzwaniu\', gdyz jakis czas juz gierkuje sobie w df, \'kilka\' mapek juz przeszedlem i chyba co neico wiem >;p (ya skromny)... po prostu ludzie nie lubia sie meczyc przy defragu... taka gra jest po prostu bez sensu... tyle jezeli chodzi o mnie na teraz ;o...

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-24 14:07:13

A może zrobie nową mape?

Mam już pomysł! Run na PG skłądający

się praktycznie z samych Buttonoow i drzwi.
EDIT: Skończyłem. Chce ktoś przetestować?

Jeszcze brakuje świateł. Dałem ambient.

republika.pl/pea_impostor/maps/Pea_BUTTonShit.bsp

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-25 03:19:01

jaka cisza zapadla na tym temacie :( mam nadzieje ze juz kazdy z was zrobil mapke ja sie mecze :) jestem ciekaw kiedy wybije data na PDM2 bo to juz zadlugo trwa :/ a M co do twojej mapki to przepraszam mialem jakies chaluny nic tam nieznalazlem puzniej hehe ale zemnie lol :P

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-25 08:46:26

Za lduo trwa, a ktos jeszcze mapy nie przygotowal? :x (nie mowie tu o wersji finalnej - ale chociaz o becie, czy cus...)

Pea - nie mam obecnie texutr na mapie, wiec nic nie powiem, ale juz na starcie widac, ze wait\'y za krotkie ustawione sa... kolejny raz bedzie cos mega-upierdliwego... nie lepiej poprawic tamta?...
SzakaL miala dac bete - nie ma :x.

TymoN poprawic te cholerne buttony, bo padaka z nimi (chociaz ulatwic te pomieszczenie z tymi czteroma).

T3K - gdzie beta? :o

Yacek wogole zyje?

A Ty to sam nie lepszy - screena dal jednego kiedys to wsio ;PP...
Yebnac mozna, za przeproszeniem... juz chyba z miech sie przedluzylo i mysle se, ze to jeszcze potrwa cholernie dluugoooo.... :x

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-25 09:50:34

ehh... wiesz z ta kompilacja... moze wieczorem sie uda... teraz na 5 min. wpadlam do domu,... sama niewiem poco... =| chyba przywzyczajenie... aargh... (tak, jedna osoba wie o co chodzi) ;p
jak chcecie pollookac skriny to na republika.pl/szakal_x, w tak screeny/projekty. tam znajdziecie.

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-25 13:23:30

przepraszam :D troche zaniedbalem mape ale jakos nie moge zlapac weny :D Na dobry poczatek rozpoczetych prac dam screeny z tego co juz wczesniej zrobilem a czego jeszcze nie widzieliscie :D. Dam edita albo moze sobie nabije ?? ;)

;a

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-25 20:02:56

hehe wkacu sobie przypomnieli o PDM2 :P

M a czemu ty mnie opieprzasz :P przecie ja niebylem wogle brany pod uwage co do PDM2 byla stara ekipa z PDM1 co miala to robic a screen nadal jest :P jak narazie noiemialem czasu bo siedzialem w robocie wkacu tam poznalem fajna laske ( screena jej niedam :P ) no i mam problem z mapko wyskakuje mi blod i niewiem oco mu biega mam taki *.bsp ale to maly kawalek :P przez ten bad to mapka stanela w miejscu i jej dawno nieodpalalem kiedys sie pytalem czy jest jakis sposob zeby otoczyc czyms trojkaty zeby sie nieplul ze az ich tyle ale nik nieodpowiedzial :( szakal zapodal linka na strone ale sie skaczyla :( wiec dalem soebie spokuj z mapa bo mnie qrwica brala jak niemoglem sprawdzic oswietlenia bo tu ERROR :/ jak cos to moge komus podeslac *.map to kuknie ;)
BTW: M a co z moja mapka BR-Cpm01 :P

BTW: dzieki stigus za demka =D pady te beda w mojej najnowszej produkcji i masz BIG BEER za demka na www.quake-hq.com pobiles leszczy :P

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-25 20:23:57

> hehe wkacu sobie przypomnieli o PDM2 :P

Troche mocnieszych slow i sie budza, hehe ;)).

> M a czemu ty mnie opieprzasz :P przecie ja niebylem wogle brany pod uwage co do PDM2 byla stara ekipa z PDM1 co miala to robic a screen nadal jest :P

De, de, de, de (cokolwiek to znaczy ;p)... jak nie byles brany pod uwage (?!). Przecie nikt nie napisal, ze paka ma robic \'stara ekipa\' - przecie napisalem, ze kto chce niech sie tu zglasza. albo sie nie rozumiemy :o...

> uj z mapa bo mnie qrwica brala jak niemoglem sprawdzic oswietlenia bo tu ERROR :/

Dawaj... choc nie wiem kiedy czas znajde, ale obaczym co mozna zrobic... ehh...

> BTW: M a co z moja mapka BR-Cpm01 :P

Dobrze, zes mi przypomniales... nawet juz opis byl, tylko go gdzies wessalo w wirze pracy :/... Moze jeszcze dzis wrzuce...
BTW: Jak zobaczysz gdzies wACKYego to go laskawie obudz >:PPPP.....

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-25 20:25:53

Powiedz jaki error ci sie pojawia, moze bede wiedziala co z tym zrobic... bo tak na \'jasnowidza\' to nie umiem =p :X
Edit: eMek sie wciska. ;p

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-25 20:38:43

co do wacusia to jak go zobacze to mu przekaze sam go zadko widuje ale jak mnie pamiec nie myli to o ranking chodzi :P
M i Szakal wysle wam mapke i sami kuknijcie bo ja mam nowego wina bo myslalem ze to wina ale jednak moja :/ trojkatow mi sie zachcialo :( moze mapka niezby ciekawa ale mi sie podooba sale hehe
BTW: co kolwiek to znaczy tych skrotow to ja juz niekumam czasem :P

BTW2: M myslalem ze to stara ekipa robi ale z tego co chyba dobrze zrozumialem to z dyziem (chyba) jakas wojna czy z kims inym ale spoko bede mial od poniedzialku wiecej czasu wiec cos porobie ale jak pani M. ( to nie ty eMek :P ) bedzie miala wtedy nocke albo dniowke to niebede mial zbyd czasu :D

BTW3: no bo jak wlaze tu a tu nic zero postow na ten temat wiem ze niektozy czasu niemaja albo plety czasem mi sie to zdaza (textury :/ ) ale jak ktos pootrzebuje texturek to mam ich wpizdu!! bo co robilem na poczatku to sciagalem jak walniety to hehe a tera to mi sie podobaja proste mapki w stylu gewen i GDFcomp.. chyba sie stazeje wkacu juz jednego siwego wlosa znalazlem a na karku 24 leci AA!! ale nudze hehe

BTW4: M ja bym dal termin na PDM2 hmm.. 1 listopad ale to juz ostateczny termin studia sie zaczna studeciki na necie beda to moze sie wtedy wiecej ludzi zacznie grac ja jak narazie katuje CS hehe po pracy mam ochote na KREWW !! malych dzieci ( KILL KIDS =P )
EDIT: mapka poszla sprawdzac poczte i jak najszybciej powiadomic :P to szybciej skacze hehe ale inni tyz by sie wzieli do roboty a nie palili gupa :?

EDIT2: M mogbys jak mozesz zrobic linka na forum odrazu na PTC bo mi sie niechce tych linkow naciskac bo w starym PTC to byl kozak a tera AAA!!! nio hehe nieprzemujcie sie ze tak nudze ale jestem po 24h 12 w hacie 12 w robocie kazemu moze odbic :P

EDIT3: jak mozna to na GG jestem zadko wiecej na ICQ wiec jak co to jest nr. 0 700 .... hehe ICQ# 146809786

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-25 21:48:58

> BTW4: M ja bym dal termin na PDM2 hmm.. 1 listopad ale to juz ostateczny termin

mi taki termin ostateczny pasuje :D zawsze wole wiedziec, ze do tego mam skonczyc, to mnie hmm jaby motywuje do pracy ;)

;a

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-25 23:06:33

hmm ale i tak moim zdaniem to juz zaduzo razy przesowany byl ten termin ale coz jak kto chce 1 pazdzernika wkacu nowe paki do defraga byly puzniej niz pokazali to w filmiku :)
OK oto obrazek z ERROREM :( zaistalowalem prawie sie podjaralem ze sie kopiluje i @#$% AAAAAAAAAAA!!!!!!!!!! zajmuje 36k )
el-batro.w.interia.pl/error.jpgerror

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-26 15:27:52

Chyba musiałeś dać na mapie jakiegoś baaardzo dużego brusha.

Podziel go na kilka części.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-26 17:03:02

U mnie ten plik nie dziala, na czym ty tą mape robiłeś? na q3r? eee... wogóle nie chce się uruchomić i zawiesza radianta...

btw. moze dzis bedzie beta... ;p
EDIT: Beta leci na ftp, razem ze skrinami dostępna tutaj:

republika.pl/szakal_x/screens/projekty/pdm02, w niektórych miejscach wiem że trzeba poprawić światła na wodzie, kilka błędów nie zrobiłam tego do tej pory... mapka wyszla jakas taka \'bez klimatu\'... niewiem czemu... =/

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-26 18:26:46

Jak pisalem wyzej daje screeny, narazie tylko 6. Moze nastepnym razem dam juz bete, niewiem ale sie postaram.

www.tek.glt.pl/pdm02/shot0000.jpgscreen0

www.tek.glt.pl/pdm02/shot0001.jpgscreen1

www.tek.glt.pl/pdm02/shot0002.jpgscreen2
Tutaj wykonujemy rocket jump:

www.tek.glt.pl/pdm02/shot0003.jpgscreen3
Dalej niema jeszcze nic, ale po tym rocket jumpie bedzie takiego typu korytarz:

www.tek.glt.pl/pdm02/shot0006.jpgscreen6
Prowadzacy do takiego pokoju:

www.tek.glt.pl/pdm02/shot0004.jpgscreen4

www.tek.glt.pl/pdm02/shot0005.jpgscreen5
Co myslicie?

;a

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-26 19:37:27

Ehhhh... Tek... to takie ładne...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-26 19:40:47

eheh..chyba zrobie druga mape....:]

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-26 20:04:04

> eheh..chyba zrobie druga mape....:]

czemu? :D
> Ehhhh... Tek... to takie ładne...

dziekuje :D

reszta jak zrobie :D :D

;a

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-26 20:36:37

SzakaL - rar chyba jest uwalony, bo ssalem 3 razy i ciagle corrupted :/...
T3K - kozacko to wyglada, choc nie wiem, czy nie bedzie ciagle-tak-samo przez caly run

;). Miejmy nadzieje, ze nie i oczywiscie czekam na betke, bo az grac sie chce :].
Tamb - nie lotej juz mi tu... tamta jest kozacka i tyle (jakby byla kolejna egypt to bym chyba yebnal :x).
el-Batro - dzis sprawdze pod winblowsem, bo biblioteki pomieszalem znowu w linuchu te, co ie trzeba ;p...

edit: pod dinzgroza to sie nawet otworzyc nie chce (?!) [27]

edit2: nareszcie sie otworzylo, choc zadnych textur nie mam niestety ;p...

edit3: dlaczego ponad 90% brushy jest \'struktural\' (czy co tam ;P) - czasem nie wydluza to cholernie kompilacji? I zaraz obaczym jak pojdzie z tym wszystkim...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-26 20:52:46

emku, są dwie częsci rara... part1 i part2... podzielilam bo na ftp nie wejdzie 4mb w 1 pliku...

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-26 20:59:45

Yhkm... slepy ja chyba jestem :x..

update: zaro... dalej f5 i odpiero teraz sa nastepne pliki =o... juz zasysam...
el-Batro - google mowi tak :PP...
1. MAX_MAP_VISIBILITY exceeded error
This error usually comes after this kind of warning: \"WARNING: Over 90 percent structural map detected. Compile time will be adversely affected.\" The problem with a map causing this kind of error is that it has too many brushes inside of it. you start getting a very complex compilation. You need to simplify it changing little brushes into detail brushes...You have to be carefull though not to turn a brush that closes your map off into detail or else you will have a leak.
Coz... trzeba kombinejszyn z brushami - polataj po mapie i porob niektore jako detail. Jeden koles tam zrobil z ogromna mapa i pomoglo :P...

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-26 21:01:13

> choc nie wiem, czy nie bedzie ciagle-tak-samo przez caly run
>
> ;). Miejmy nadzieje, ze nie i oczywiscie czekam na betke, bo az grac sie chce :].

znaczy jak tak samo ?? Jest przeciez troche inaczej :D czy moze chodzi Ci o sposob zrobienia ze sa korytarze prowadzace do pomieszczen i tak w kolko?

;a

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-26 21:48:53

> znaczy jak tak samo ?? Jest przeciez troche inaczej :D czy moze chodzi Ci o sposob zrobienia ze sa korytarze prowadzace do pomieszczen i tak w kolko?

No wlasnie chodzi mi o te korytarze - czy czasem nie beda ciagle identyko :o...
SzakaL - lepiej, niz bym sie spodziewal to z oswietleniem wyglada :)). Oto uwagi/bledy:
:: start

  • jam gupi, czy jak, ale nadal mnie tam czasami cos \'haczy\' :|

  • prosze jeszcze z 10 rakiet :P
    :: pady

  • jest dostepna rl - mialo tak byc?
    :: cj

  • nadal nie mozna wrocic, jak sie spadnie na dol :PP
    :: pg

  • tam jest jakis clip, czy cu? Moze sie myle, bo dosc krotko testowalem niestety :/... ale jakby cosik zawadzalo, jak sie \'wskakuje\' na sciane (?!)
    :: pg z haste

  • textura na luku wzgledem sciany jest nieco przesunieta

  • znowu jakis clip, czy cu (?!), bo mnie ostro odbija od sciany (a w becie ktorejs z koleji bez problemu bylo (?!)
    :: inne

  • brak dwoch textur:

... _trim/v064-02d

... _wall/stone09a
Chyba wsio - takie duperele ;)...