thx eMku, zaraz poprawię... moze w nocy... ;)
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
i gdzie te betki !!!! ???? !!!!! obrazki tylko pokazuja i robaia gola nic pozatym :P wkacu inni by tez pokazali co maja w zanadzu ja jak sie uporam z bledem to tyz wzuce :)
BTW: Tambus ty maniaku hehe kiedy zrobisz ta mapke nowa ?? :P
Ja sie teraz biore za te poprawki do mapy... Skoncze napewno, postaram sie skompilowac dzis jeszcze... nic lepszego nie ma do roboty wiec zrobie to cholerstwo... ;p
A co do tego clipa... ie ma go tam... Mi sie nic nie haczy, nic nie czuje, nie widze, nie slysze (=p)...
i gdzie te betki !!!! ???? !!!!! DAWAC TE BETY BO SIE ZEZLOSZCZE :P hehe wkacu by niektozy dali bety a nie tylko miedzy soba rozdawali albo nic nierobili :/
argh... te clipy mnie wykoncza... na poczatku zauwazylam ze cos zaczepia... ale na mapie wszystkie clipy są równo, dokładnie ułożone...
(republika.pl/szakal_x/screens/projekty/pdm02/Clipboard01.jpgskrin jak ktos nie wierzy =p) beta leci na ftp.. choc z clipami bez zmian... bleeeeeee... mam stan lekowy jak widze te mape.
A przy pg, nie ma ani jednego clipa, sciana jest rowna.
Zessac trzeba te 2 pliki partX.rar, republika.pl/szakal_x/screens/projekty/pdm02/stąd
AAAAAAAAAAAA!!!!!!!! kozak mapka przynajmiej jak dlamnie za 1 razem ja prtzelazlem :P jeszcze sie niepatrzytlem na bledy ale ci daje 5+ :) jak sie dopatrze bledow to ci dam znac ale mi sie ona podoba :D nio i wkacu jeden pozadny ktory dal bete ale z tymi 2 rarami to musialem sie najebac zeby je zlozyc mogles dac na 3 1 pak bsp 2 troche textur 3 texturki itd bo mi az pot sciekal jak je loczylem :P
hehe sory ze tak offtopikowo ale dlugi ten topik troszke a moje pytanie takie jest: czy na temat jednego mappaka trzeba pisac az 280 postow ?:PPP cos mi sie wydaje ze niezle sie tu nabija [17]
ps. mapki z mappaka sa spox=]
[b][red]Jak znaczniesz robic mapy i bedziesz chcial to to dokladnie przetestowac, sprawdzic ect. To zrozumiesz... teraz prosze unikac zbednych postow :o [/color][/b]
:PPPPPP ja to jestem ostatni ktory pragnie nabijac no przyznam iz na robieniu map sie nie znam ale nie sadzilem ze az tyle opini potrzeba D:
thx el-Batro ;)))) 2 rary... prosto sie to robi, wrzucasz w to samo miejsce i wypakowywujesz 1, a tamto samo pojdzie... a sa 2 bo na ftp nie mozna wrzucic pliku 4mb....
a co do postow... ale zle jest... ja tu jakos nie zauwazylam pisania nie na temat, czy takiej nabijaniny dla licznika...
No i co z tym pakiem, kiedy planujecie wydanie ?
Jesli chodzi o moja to poprawilem ulatwilem :)
btw gr co czytam Twoje posty to czesto piszesz o nabijaniu, a sam jak widac nabijasz.
hmm gr jak niewiesz to poco walisz takie teksty przeczytaj sobie odpocztku to zobaczysz ze tu sie pisze na powaznie jak bym mial sie z kogos nabijac to odtego jest FREE... :Ppozatym stwozenie ladnej mapy bez zadnych wystajacych zeczy i gupich teztur to zajmuje duzo czasu np\' mi wkacu jestem amatorem i sie pytam czasem o rade a ty wyskakujesz z takimi tekstami wedlug mnie to sam teras nabijasz posta :P
BTW: SzakaL jak bymi sie nieudalo to bym pisal i plakal ze niemoge sobie poskakac na mapcce :P ale jak jeszcze ras napiszesz ze twoja mapka jet brzydka to ci .............. ........ ............ .............. no :P moja juz jest przy twojej okropna :)
TymoN - wiec zarzuc beda lepiej :PP... Kiedy to wydamy? Ehhh... sam sie zastanawiam :|...
Zylas cosmi mowil, ze przedstawi - ni ma...
T3K - screeny screenami, a gdzie tzw. bsp? ;o
SzakaL - juz chyba nie ma wiecej bledow, tylko zastanawiam sie po cholere te clipy (wtf?!). Tam samo z tym pg - tez jakos \'odbija\' albo mi sie zdaje... ehh... do tego brakuje jeszcze jeden textury, ale to juz nawet bym sam mogl wrzucic, jak dostane finalnego paka... I jeszcze ta textura zakret->pg->haste dziwnie sie odroznia od \'plaskiej\' sciany (?)... dobra juz nic nie pisze :x... poza tym woda czasami czarna jak cholera - walnij troche swiatel tuz nad \'tafla\' ;p.... No i wsio - reszta gites :).
gr\'ka postawmy juz w spokoju, ale prosze nie pisac, jak sie nie ma nic do powiedzenia w sprawie aktualnego paku numeros twos...
BTW: Qfa zapomnialem o moim mapsku - nie wiem gdzie finalne bsp wsadzilem.. lol...
jak sie robi sciane ktota jest ale jej sie niewidzi w grze tz. jest niewidoczna ??
jak by mogl to ktos mi wyslac na emajla PLISS !! :)
BTW: nio TeK gdzie mmapka beta :P
EDIT: hehe z tamta mapka mam problem z bledem wiec zaczelem cos nowego o to propozycja do krytyki jak narazie 1 bo co dopiwro zaczelem ale prace ida pelna para :)
el-batro.w.interia.pl/as.jpglalalala
> SzakaL - juz chyba nie ma wiecej bledow, tylko zastanawiam sie po cholere te clipy (wtf?!). Tam samo z tym pg - tez jakos \'odbija\' albo mi sie zdaje... ehh... do tego brakuje jeszcze jeden textury, ale to juz nawet bym sam mogl wrzucic, jak dostane finalnego paka... I jeszcze ta textura zakret->pg->haste dziwnie sie odroznia od \'plaskiej\' sciany (?)... dobra juz nic nie pisze :x... poza tym woda czasami czarna jak cholera - walnij troche swiatel tuz nad \'tafla\' ;p.... No i wsio - reszta gites :).
Clipy... sama niewiem co to za cholerstwo jest z tym... a muszą być przy ścianie, bo textury lamp nieco wystają, bym dała substract, ale to sporo powiekszy liczbe brushy, a przezco czas kompilacji vis i ilość fpsów... których i tak mało... Z tą odróżniającą się textura... tez jakis blad przy tej ostatniej kompilacji sie pojawil.... -=/ Texturki te o których pisałeś wrzuciłam... ale jak masz to możesz dodać do paka... tylko nazwe trzeba zmienic itd. Ale to przekompiluje to cholerstwo jeszcze raz, i wtedy wszystkim sie zajme...
> jak sie robi sciane ktota jest ale jej sie niewidzi w grze tz. jest niewidoczna ??
>
> jak by mogl to ktos mi wyslac na emajla PLISS !! :)
Chodzi ci o cos czego nie widać a przez co nie można przejść? Zrób blok z fullclipa (ew. zwykłego clipa jesli chcesz aby można było przestrzelić)...
btw. zaczelam kolejna mape... \o/, mam z n\'ta ilosc projektow, a tu co jakis czas nowe, nie konczac starego... ble...
Ja tylko chcem sie przypomniec... Tzn. chcialbym przypomniec, ze PDM02 ma wysc w tym orku jeszcze.... no, przynajmniej mial... :|
Dodam tylko, ze Zylas mial jeszcze cosik przedstawic - milo by bylo, za kilka screenow chociaz ;o...
BTW: T3K - qfa toz masz juz dostep do kompa, wiec.... =|
> BTW: T3K - qfa toz masz juz dostep do kompa, wiec.... =|
JUz Tek ma spora czesc mapki... Tylko teraz musi miec chec ja dokonczyc, i poprawic to oswietlenie na samym koncu ;)
A co do mojej... Testowal ktos to jeszcze? Malo mam miejsca na ftpie, i muszem cos wywalic, wiec sciagac, testowac i pisac co i jak... =P
Wync tak...
[b]TymoN[/b] mowil, ze poprawil mapsko - osobiscie chcialbym ujrzec nowa bete :PP...
[b]Zylas[/b] cosik kombinuje i rowniez mowil, ze za kilka dni (?) powinien przedstawic projekt...
[b]T3K[/b] dawaj bete chociaz, moze byc i z polowa mapy, ale chcialbym zobaczyc... argh... dlaczego prawie nikt nie zamieszcza?!
[b]Pea[/b] - mowil, ze bedzie robil nowa, potem, ze poprawial... ahhh... juz sam nie wiem jak w koncu :| (czy ma zostac obecna?)
[b]el Batro[/b] - blad byl, trza bylo porobic sciany \'na slepca\' detali.. yy... no wiecie o co mi chodzi ;p - jak nie to pisze wczesniej... wync?
[b]SzakaL[/b] zostawilem (prawie) na koniec ;P... poza tymi bledami wsio powinno byc ok, tylko te clpity przy pg mnie troche niepokoja (:o)
[b]Inni[/b] - heh... o kims pewnie zapomnialem, ale tak niektorzy zadko sie udzielaja w tym temacie :/...
Ja osobiscie takze zaczalem nowy projekt (hi Szakal ;p)... chyba po raz 6 (!)... mialem juz podziemia, zamki, mroczna mape - wszystko ofkoz to byl tylko start i wsio poszlo do kosza... teraz robie dosc... hmm... inna? mam na mysli \'ciepla\' mape w gothic`u - wiecie, przyjemne dla oka oswietlenie etc... cos innego niz przewaznie jest w tym stylu ;p... Zobaczym jak wyjdzie i kiedy to to skoncze (jezeli nie zancze od nowa \o/)...
Sry za literowki, ale zimno mi w rece i ciezko pisac :P...
dobra wszystko bedzie w piateczek po nowy dysk ide bo stary padl :/. Przychodze robie system instaluje q3 radianta, zrobie oswietlenie w 1 miejscu i dam ta bete :/. Sami zobaczycie ze nie ma czego pokazywac :D.
;a
Co do mapy Teka, pierwsze bsp sa, ale czy je pokaze to zalezy od niego ;p
Co do mnie... nie mam pojecia co z tmi clipami... Zobaczymy jak bedzie wygladac, po kompilacji na nowym q3map2 ;)... Juz w kilku ciekawych sprawach testowalam, zobaczymy jak przy mapce ;)
> Ja osobiscie takze zaczalem nowy projekt (hi Szakal ;p)... chyba po raz 6 (!)... mialem juz podziemia, zamki, mroczna mape - wszystko ofkoz to byl tylko start i wsio poszlo do kosza... teraz robie dosc... hmm... inna? mam na mysli \'ciepla\' mape w gothic`u - wiecie, przyjemne dla oka oswietlenie etc... cos innego niz przewaznie jest w tym stylu ;p... Zobaczym jak wyjdzie i kiedy to to skoncze (jezeli nie zancze od nowa \o/)...
eMku... jesli nie chcesz z tymi mapami skonczyc jak ja, to nierob kilku projektow na raz... wiem co to znaczy... Sama sie do tego nie stosuje... Juz na mnie za pozno, ale slyszalam od kilku bardziej doswiadczonych maporobow, juz dawno, ze w ten sposob nie jest najlepiej, i bedziesz tak jak ja nie wyrabial z tymi produkcjami... Ja juz mam zaczetych z kilkanascie... Niewiem co konczyc, czym sie zajac, ktora wazniejsza, ktora nie...
> Sry za literowki, ale zimno mi w rece i ciezko pisac :P...
U mnie tez zimno, ale jakos jeszcze nie lotam.. ale co bedzie niedlugo niewiem... juz wygladam jak bym zamarzla... =p
Najlepszy sposóba na mnogość projektów:
Skasować te które ci się nie podobają :)
Jeśli chodzi o moją mape to ułatwie te pady i skompiluje
jak wszyscy dadzą już poprawione bety.
Jak wam zimno w łąpy to za szufle i węgiel ładować :P
No dobra mastachy i wymiatacze, oto moje screeny z mojej 2 mapki(czyt. my shit nr. 2):
zylas.w.interia.pl/0.jpg0.jpg
zylas.w.interia.pl/4.jpg4.jpg
Sa to: \"samall\" pady, 3 rodzaje trudnosci(??), OB+rl od scian wysokiej wierzy(??) i... cos jeszcze bedzie...
Hmm... w soomie to malo widac, ale ta biala textura nie podchodzi do calosci - trza ja po prostu wymienic, bo wyglada jakby z kosmosu ja zrzucili ;))... Czekam na betke mimo wszystko :}...
I qrde gdzie reszta map do jasnej cholery?!
Ja juz zrobilam kompilacje, ale zapomnialam o tym .... message przy worldspawn... Nie wypada chyba aby mapa do PDM02 nazywala sie Lolux... (przy ladowaniu mapy)... Argh... Trzeba kompilować raz jeszcze... bleeee... :|
Btw. jak już o mapach, używał już ktoś nowego q3map2? Jak efekty? Bo ja niby tak... Ale czy tylko u mnie kompilacja mimo fast trwa o wiele dłużej... Czy jakieś parametry przy project settings trza dopisać?
Ino ja nie uzywalem, ale nie daltego pisze tego posta ;p...
Nie musisz kompilowac jeszcze raz - otworz sobie bsp jakis hexedytorem i wyszukaj wlasnie te LOLUX (z duzych... lol ;p). Jest wlasnie te \'message\' przy worldspawn\'ie - wystarczy dac spacje zamiast tego i powinno byc po klopocie ;)...
Ino chyżo dawac mi tu nastepne mapy...
Thx eMku, zaraz zlookam... Widze fragment o nazwie message... Zaraz zobacze czy coś da...
Edit: No juz zapisane... loading w q3...
eMku... chyba nic z tego... jest... Error: G_ParseSpawnVars: EOT without closing brace... Wiec ponowna kompilacja... Z mapami jak z demkami, po edycji dupa...