ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Polish Defrag MapPack #2

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-02 08:20:29

ip da sie sprawdzic zawsze jakims trackerem, a co do mapy peii - omg nie lubie czerwieni ale mapa dodaje uroku rescie ktora jesst w sumie identyczna :P co do padow mozna kurwicy dostac i watpie by poza masochistami i cyborgami ktos by chcial nie tyle grac co przechodzic - jest zbyt denerwujaca as for me =\ i pare ozdob by sie przydalo bo poki co procz padow nico ni ma:P (chyba ze taki byl zamysl, i dlatego robiles mgle:|)

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-02 14:34:04

Te pady są tak łatwe że za każdym razem je przejde :D Wystarczy pomyśleć:

Na pierwszym jest mało miejsca na całkowity rozpęd do 320 UPS i wykonaniu circla. WIĘC? Gdy wyskakujesz z teleportu to masz 400 UPS. I CO ROBIMY? Strafujemy!

MsT

Od: 2002-12-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-02 14:44:04

ee to na pm doskoczyl bym pewnie do drugiego pada ;p

yy

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-02 16:19:07

ekhm i tak sadze iz wszystko jest tu stanowczo za trudne - nie liczy sie to by mapper swoja mape przechodzil - liczy sie to by ją przechodzili gracz a w tym wypadku poza cetusami aka cyborgami tego robic nie beda

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-02 16:25:59

Dokladnie Stinger0r... Pea przesadzasz znowu z tym poziomem trudnosci - juz co do pierwszej mapy to mowilem... ehhh... I faktycznie do wygladu mozna bylo cos dodac, bo tak to mgla i mgla i mgla i mgla i mgla i... (nie jestem upierdliwy - to tylko moje zdanie...)

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-02 16:31:00

textury ida do remontu, a co do tych crouch jumpow - mysle ze moga byc tyle JEDEN na raz a nie trzy :/ ledwo co do trzeciego doszedlem za 30 proba - a podczas gry na czas nie bedzie t ojuz mozliwe - dema beda oscylowaly kole 4 minut - a kto takie demo wysle?

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-02 16:47:07

I co to za przyjemność przejść mape nie wysilając się i nie myśląc. Dla mnie te pady są łatwe a nie jestem cyborgiem bo ledwo co duże czarne przechodze na cos1. Co do padów z crouch to dla mnie to pestka. Wystarczy nacisnąć crouch! Wy takie mastermindy w defragu. Czemu ja będąc lamerem przechodze jakoś te pady? A co do grafy to jeszcze nad nią popracuje bo nie mam textur. Mgła będzie tylko na padach. Planuje jeszcze zrobić kilka poziomów. I nie będą to pady! Będzie tor przeszkód. Będzie wyboor - zły wyboor = Kill :>
EDIT: To dla was te pady to powinna być pestka.

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-02 20:44:57

nie wiem czy kill to najlepszy pomysl :(

zreszta to ze umiesz inne rzeczy nie znaczy ze umiesz przeskakiwac pady - ja raptem przeszedlem 2 razy red na cos1... a co do crouchow - pestka ale nie 3 razy pod rzad caly czas strafujac jak na mnie ;) BARDZO trudne mapy w ktorych wiekszosc liczy sie szczescie (y6dfolie4, runxan5) nie sa przyjemnie przyjmowane :(

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-02 21:04:15

> (y6dfolie4, runxan5) nie sa przyjemnie przyjmowane :(

Runxan5 bardzo mi się podobał, ale nie przeszedłem plazmy :D

> nie wiem czy kill to najlepszy pomysl :(

Ciekawość to pierwszy stopień do piekła :P

> BARDZO trudne mapy w ktorych wiekszosc liczy sie szczescie

dlatego wy macie czasy 30:00 a ja 1:30:00 !

DOBRA! Ulegne bo nie chce sobie robić wrogów! Ułatwie pady!
A co do grafy, zna ktoś jakieś naprawde piekielne textury i modele (Krew, flaki itp)?
Mam świetny pomysł na wizje piekła! Tylko potrzebne modele łańcuchów z hakami na końcu i inne takie bajery.

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-02 21:31:13

Przejrze dzial, lancuchy napewno sa jakies w mappers stuff, haki mozna dorobic, o texturki bedzie trudniej, ale cos sie powinno znalezc. w texturkach jak wejdziesz w info to masz link do podgladu. jak cos znajde to napisze. ahhh... uwielbiam te piekielne klimaty.... zreszta mapki typu run to nie dla mnie, i tak nie przejde :)

Pea_IMPOSTOR

Od: 2003-03-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-02 21:40:17

Najchętniej sam bym wszystko robił tylko progsy odpowiednie potrzeba.

Model haka moogłbym zrobić gdyby milkshape nie był taki poświrowany :D

Musiałbym się wreszcie za niego zabrać.

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-04 19:16:48

Nasza mnie taka mysl, ze mozna by bylo zrobic cala mape w 3D MAX\'ie, wyexpoertowac jakos model md3 i wstawic do radianta - niezle, co? :PPP (wtedy dopiero ma sie naprawde nieograniczone pole do popisu...).
Teraz do tematu: zyje ktos? :x Chociaz jakas beta, czy cus... screeny... blee... odezwie sie T3K, TymoN, czy kto tam -=|...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-05 20:54:48

pierwszy post spod linuxa... musze sobie nabic... ;)

mapka bedzie jak... skompiluje to... a tak mi sie nie chce... ehhh... moze za kilka... lat (?!) to zrobie...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-06 12:12:06

witajcie po dlugiej przerwie wakacyjnej..=p
nie czytalkem wszystkich postow tylko tak sobie je przelecialem, i chce dodac ze nie bede zmienial swojej mapki, coprawda moglbym zrobic ja w innych teksturach, no ale ich nie mam=p, wiec zrobie bsp finalne , i sle do M\'a

btw. uwazam ze nie powinnismy myslec tak ktora mapa jest najlepsza, a ktora najgorsza w paku. Pak moze byc dobry lub zly jako calosc, wiec nie przejmujcie sie , robcie mapy njalepiej jak umiecie;)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-06 14:32:46

Taaaambbbb.... :)))))))) Miło cię ponownie tu widzieć :):):)
Poziom map w paku... przez taka mape jak moja to poziom by sie duzo obnizyl...

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-08 15:31:06

a sory ze sie wtracam w pdm02 ale juz nie widze roznicy miedzy SzakaLka i Peą :\\ bosh nie udawajacie juz i robcie co do was nalezy!

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-10 12:19:17

witam \"niby\" jestem :) ale odciety od radianta i mojego prywatnego kompa z powodu remotu pokoju wiec tymczasowo screenow nie ma i bety tesh nie wiec pozostaje wam jedynie czekac :). Poceiesze was jednak i moze napisze co jush tam zrobilem wiec chyba ostanie screeny byl z tego korytarza co sie w dol schodzilo wiec jak sie tak zchodzi jest ten korytarzyk a na srodku wneka z woda do przeskoczenie (raczej latwa) kawalek prostej i skret w prawo znow prosta dowslownie na 3-4 cjumpy, skret w lewo i wneka na rogu wypelniona woda. Na tym zakrecie maly brush na ktory trzeba naskoczyc :) i sie odbic zeby przejsc przez te wode. Po przeskoczeniu czeka nas krotki korytarz a na koncu rakieta i wneka w suficie :) oznaczajaca ze mosimy zrobic 2xrj i znow znajdujemy sie w korytarzu. Ten korytarz nieco inny niz poprzedni mimo ze znajdujemy sie na identycznym poziomie co to pomieszczenie w ktorym startujemy. Krotki korytarzyk i ..., i jestesmy w 2 pomieszczniu :) tymrazem wieksze, 2 pietrowe. I teraz tak mamy kilka mozliwosci zeby ruszyc dalej, znajdujemy sie na kladce a pod nami 2 kladka. Po naszej prawej znajduje sie okno oczywiscie w odpowiedniej odleglosci wymagajacej odpowiednio wykonanego cj do przeskoczenia. Po naszej lewej to samo jednak po przeskoczeniu znajdziemy haste, ktroy pozwoli nam doslownie na kilka sekund przeistoczyc sie we flasha i wydostac sie z pomieszczenia. Po wzieciu hasta mamy 2 mozliwosci, spasc na dolna kladke zrobic pare strafow przeskoczyc dosc duzo wneke z woda spowodowana korozja kamienia z jakiergo utworezone sa mory naszej swiatyni ;) lub pozostac na tym poziomie i zrobic 2 slownie dwa dobre cj zeby przedostac sie do koryatrza z dziura w podlodze umozliwiajaca nam uwolnienie sie od parszywej pulapki :).

Dalej planuje wykonac prosty odsciennyh rocket jump moze do celu lub cos takiego szybki bieg i pg+rj :) dalej niewiem ale cos wymysle. Calosc wykonana oczywiscie w egipskim stylu z kruszacego sie kamienia i pieknych malowidel sciennych, rowniez wykonanych na kamieniu :) narazie

;a

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-10 12:36:24

aaargh.... Moze dzis wlacze na kompilacje te moja mapee... mam stany lekowe... i tak to najgorsza mapa... blee... wiec jak wszystko pojdzie dobrze to moze bedzie beta... =/

albo najpierw dostana emek i tek, a na board zapodam na koncu....

[zemdlala]

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-11 15:29:07

Chcalem dzisiaj skonczyc mapke do pdm02. Zasiadlem do radianta, dodalem pare trim\'ow, jakies oswietlenie, kompiluje, wlaczam i

SV_SETBRUSHMODEL: NULL

o co chodzi?

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-11 15:40:20

> ERROR: SV_SetBrushModel: NULL
>
>
> The map has some brush ents which are only one unit thick (paper thin). I\'m not sure what the minimum thickness is supposed to be, but it apparently needs to be thicker than one unit.
>
>
> You may also get this error when you have a brush model entity which does not have any valid brushes, i.e. a func_rotating with nothing but a common/origin brush. This could also be caused by a func_areaportal with a common/areaportal brush.

quake3.qeradiant.com/errors.shtmllink

Tyle znalazlam.

elBatro

Od: 2003-03-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-12 07:38:14

jaki fajny linkus :D przynajmiej sie dowiem wkacu jaki to mi blod wyskakuje bo juz kuku na moniu dostawalem jak mialem kopilowac mapke a tu ERROR :/ wkacu jakas madra glowa doradzila porzadnie :P a i szakal nieprzesadzaj z mapka ze bedzie brzydka nie kazdy sie urodzil picassem :)
BTW: wkacu moja nowa produkcja pojawila sie na stronie Gwen\'a :P hmm M hyba mozna by ja wzucic na PTC bo pozniej bedzie PDM02 ale decyzja nalezy do ciebie ja cie nieponaglam co zrobisz to twoja sprawa :)

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-12 13:53:33

> BTW: wkacu moja nowa produkcja pojawila sie na stronie Gwen\'a :P hmm M hyba mozna by ja wzucic na PTC bo pozniej bedzie PDM02 ale decyzja nalezy do ciebie ja cie nieponaglam co zrobisz to twoja sprawa :)

Wrzuce, wrzuce... ale nie teraz - zapewne przy nowym layu (w nastepny tydzien chcemy wszystko miec gotowe i zapiete na ostatni guzik ;)).

I prosze choc jakies screenki pokazywac :] (kto nie ma problmow z kompilacja ofkoz ;p).

A SzakaL... SzakaL jak zwykle sie lota i juz tego nikt, absolutnie nikt nie zmieni ;).

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-09-12 14:21:37

ja tylko powiem ze nie wiem co z tego pdm02 bedzie co mial byc na koniec wakacji...zreszta jakies male zainteresowanie nim jest:/

Tek

Od: 2002-11-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-12 22:31:58

map pack mial byc wydany przed koncem wakacji, ale nie byl i ja mysle ze to lepiej bo jak narazie ludzie jeszcze tego calkowicie nie skatowali. My bysmy wyjechali im z nowym towarem i co ? Ano porzestali by pewnie w 1 grac. Na dodatek mamy dopiero 125 klikniec na q-hq :(, dopiero 2 osoby wyslaly dema a gdzie inni... wiec sam widzisz. Co do zainteresowania to pewnie jest :D tylko nie ktorzy kompa nie maja hehe jak ja albo sa zajeci matura jak ja hehe albo rozrywka jak ja :d lub czyms innym

;a

1|Stinger0r

Od: 2003-01-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-12 23:33:11

mala aluzja.. ALBO NIE UMIEJA PRZEJSC WSZYSTKICH MAP [tak tak tak - czesc t3k czesc pea]

3o.o6.2oo5. - SLAYER - Stodola, Warszawa!