ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QUAKE LIVE OUT OF BETA.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-10-31 13:34:39

Sp3ctat0r napisał:
> To przecież żadna kłutnia.
>
> Mav, chodzi Ci o sam movment, bez tricków, więc zwykły strafe. Przelicznikiem więc będzie prędkość ups. I w ciemno mogę powiedzieć, że dobry tricker/strafer swoim movmentem i szybkością przebije każdego fragowego pr0.
Na tego posta mógłbym zacytać odpowiedź Chooy'a:

"Na takich małych dystansach jak na dm6 czy tym bardziej ztn to nie bedzie praktycznie zauważalne. Na prostej przynajmniej na 6-8 skoków to tak będzie duża różnica, ale na mapach typowo do fragów tej różnicy za @#$% nie widać."

Jeśli jakiś gracz będzie musiał dostać się np. z wyższej YA na niższą YA na ztn, zrobi to tak samo szybko jak tricker. Nie uważam przy tym, że czołowi gracze mają tak samo dobry movement jak trickerzy, chociaż niektórzy są blisko (np. strenx albo v3rb). Po prostu mapy do duela są tak skonstruowane, że trickerom nie dają szansy na pokazanie swoich umiejętności.

null

Od: 2003-09-22

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2010-10-31 15:31:52

Posłuchajcie Chooy'a. On jest miszczem w defragu i ma konto pro w QL! :* ;D

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-10-31 15:39:09

Jarosław Ci w dupę :*

Ni Chooyah!

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-10-31 16:01:41

Nieprawdopodobne że dali promoda do QL

Mam pytanie czy na prywatnych serwerach da się ustawić pmove_airaccel? bo narazie nie mam jak to sprawdzić

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-10-31 16:04:06

Nie da się.

Ni Chooyah!

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-10-31 17:48:34

Cytat z posta - autor: ins1d1um
> Nieprawdopodobne że dali promoda do QL

Bo nie dali, dali tylko jakieś promodowe double jumpy na schodach i rampach (dodając kilka baboli, których nie było w podstawowej wersji ani q3 ani promoda ani ql - jak np: wchodzisz na jumppada, trzymaj się blisko 'ściany' przy jumppadzie i przytrzymaj skok, model poleci na kilkanaście ups do góry). Zresztą ten update movementu sprawił, że granie w ql powoli staje się jakimś żartem, tu 2 przykłady:

http://www.youtube.com/watch?v=PlqVteaX23E

http://www.youtube.com/watch?v=1jx4RfzjAjc&feature=related

Cytat z posta - autor: Chooyyer
> Jarosław Ci w dupę :*

Sram Ci do buzi :*

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-10-31 18:10:17

No wprost nie dali ale jest pmove_airaccel gdzie jak dasz więcej niż jeden jest mozliwy bunny hop i air control

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-10-31 21:45:43

zgaduje ze to zfixuja w next apdejt. jak narazie ciesze sie zajebvistym halloweenowym updatem. grajac duele z bonesami i jack'o lanternami na ich glowach

mieszkam w piwnicy

strug

Gravatar

Od: 2009-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-10-31 22:02:09

Cytat z posta - autor: alien193
> zgaduje ze to zfixuja w next apdejt. jak narazie ciesze sie zajebvistym halloweenowym updatem. grajac duele z bonesami i jack'o lanternami na ich glowach

To jest raczej pewne bo aktualne mapy nie są przystosowane pod obecną fizykę. W tym przekonaniu umacnia mnie również tempo dodawania nowych map.

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-01 09:54:15

podejrzewasz iD o jakieś zorganizowane działanie? :) dobrze by było, ale to tempo prac dobija. I tak rewolucyjne zmiany po wyjściu z beta testów... ewidentnie chcieli jak najszybciej zacząć doić z tego kase

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2010-11-01 10:29:53

vyjec napisał:
> iD
id :_)))

=)

jazzriba

Gravatar

Od: 2010-06-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-01 14:37:46

...gdzie są serwery PL2? :))

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-11-01 14:51:48

jazzriba napisał:
> ...gdzie są serwery PL2? :))
Pewnie jak reszta obywateli, łażą po grobach.

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-01 19:10:09

szwedowe serwery tez po chuju, pingow nie naprawili ..

mieszkam w piwnicy

samolot

Od: 2003-09-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-11-03 16:49:36

DLACZEGO NIE MA SERWEROW PL2?!?!?!??!?!?!?!?!

attyla7

Od: 2009-12-31

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2010-11-03 20:17:54

żeby wkurwiaś samoloty :

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-11-05 16:30:31

Cytat z posta - autor: ins1d1um
> Nieprawdopodobne że dali promoda do QL
>
>
> Mam pytanie czy na prywatnych serwerach da się ustawić pmove_airaccel? bo narazie nie mam jak to sprawdzić
>
>
>  

Cytat z posta - autor: ins1d1um
> No wprost nie dali ale jest pmove_airaccel gdzie jak dasz więcej niż jeden jest mozliwy bunny hop i air control

Nie zauważyłem tych postów wcześniej, dokładnie sprawdziłem kilka rożnych wartości i mogę z całą stanowczością powiedzieć, że pmove_airaccel nie umożliwia włączenia czegokolwiek co byłoby chociaż podobne do fizyki promode - to jest to samo kalekie vq3/vql tylko ze zwiększoną akceleracją co czasami może wyglądać jak "kontrola lotu" itp

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-06 14:07:19

dokładnie tak.

Fizyka z airaccel między 1.8 - 2.5 przypomina bardziej Quake world niż promode. ma to swoje plusy:

-Do skręcania należy używać tylko turnleft lub right, a nie jak to było w pm "rakieta od ściany i hopsa hopsa z samym forwardem"

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-06 14:16:55

po chuju to 1.8 - 2.5 speed jest coraz wiekszy, jak damy na 100 to sprawa jest zajebista :D ale kontrola okropna, wydaje mi sie ze strasznie sciaga na boki jak zrobimy niedokladnego strafa

mieszkam w piwnicy

samolot

Od: 2003-09-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2010-11-06 15:15:47

chujowa ta fizyka ;/

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-11-07 18:26:40

Cytat z posta - autor: ins1d1um
> dokładnie tak.
>
>
> Fizyka z airaccel między 1.8 - 2.5 przypomina bardziej Quake world niż promode. ma to swoje plusy:
>
>
> -Do skręcania należy używać tylko turnleft lub right, a nie jak to było w pm "rakieta od ściany i hopsa hopsa z samym forwardem"

QW to też raczej nie przypomina i turnleft lub right to podstawowy sposób zakręcania w promode więc ...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-07 18:44:10

więc... wejdź na serwer osp/ca z pm (oczywiście że nie mówiłem o defragu i bardzo dobrze o tym wiesz) i zauważysz że jest jednak hopsa hopsa z forwardem. Nie mówię że WSZYSCY tak skakają ALE jakaś część graczy (o skryptach nie wspominając).

>Przypomina<</strong> QW tu będę stanowczy (to nie znaczy że jest **>identyczny<</strong> to całkowicie inne słowa) .**

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-11-07 18:47:18

No ale mi hcodziło o to że jak uzywasz tylko left lub right to nie mozesz sciac zakretu w QL, nawet z tymi zmianami i że w tym nie przypomina. Bo to ze +forward i wesołe machanie myszką to ok.

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-11-08 07:58:27

AL|EN napisał:
> +forward i wesołe machanie myszką
...

Haha! Zajebiste :DD

scratch aka zablotzky o/

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2010-11-08 08:46:01

Cytat z posta - autor: zablotzky
> AL|EN napisał:
>
>
>
> > +forward i wesołe machanie myszką
>
>
>
> ...
>
>
> Haha! Zajebiste :DD

(c) Demon aka Sraka ;-]

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM