Ale to jest @#$% głupie :-D
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Wiemy, wiemy dostałeś już zwrot swojej kasy ?
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Tak się zastanawiam dlaczego naprawiać coś, co nie jest zepsute?
Mogliby dać zamiast tego LAN support, GTV, może jakieś nowe fun-tryby i byłaby super gra bez eksperymentów. Nie wiem czy ta zmiana jest dobra czy zła, bo nie gram już w QL od dłuższego czasu. Na pewno bardzo przyspieszy to grę. Problem w tym, że wprowadzenie takich zmian to zajebiście duże ryzyko, a QL naprawdę mógłby być rewelacyjną grą bardzo niewielkim kosztem. Teraz odbiera się nam coś, w co graliśmy prawie 11 lat i formuje się z tego coś nowego :D
Przyznam, że w ogóle nie rozumiem podejścia ID. To zupełnie tak jakby nie mieli długofalowego planu, tylko pracowali od patcha do patcha.
swoja droga strasznie mnie wkurwia jak mi pokazuje na duelach, gdy dwie osoby wejda w jeden item albo np jak wskoczysz na item i dasz szybko rj. dzwiek ze wzioles megasa+napis na dole ze wzioles ale hp ci nie daje i megas dalej lezy. strasznie wkurwio
mieszkam w piwnicy
Czy panowie Pro Plejerzy będą grać z tym shitem w najbliższych turniejach?
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
srakal1ty napisał:
> Czy panowie Pro Plejerzy będą grać z tym shitem w najbliższych turniejach?
No :|
=)
Fajno, może zobaczymy jakieś nowe tricki w ich wykonaniu ;)
mises.org / marksdailyapple.com
wątpię, im nawet rj po ra na ztn nie wychodzi ;p
hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)
teoretycznie mają,
praktycznie różnie to wychodzi
hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)
Na tyle, na ile trzeba to raczej mają. Wątpie żeby trickerzy byli szybsi na ztnce niż cypher czy cooller.
mises.org / marksdailyapple.com
gienek napisał:
> Wątpie żeby trickerzy byli szybsi na ztnce niż cypher czy cooller.
Są i to dużo :-P
a co do pr0sów... nie wiem czy kojarzycie meczyk na dm6 w q3 spart1e vs cypher jak spart1e przegrał bo zjebał z 5 rocketjumpów :-DDD
=)
moze ci sie tak tylko wydaje a w rzeczywistosci za takie cos dostal +10 do kesz and -1 do wygranych meczy
mieszkam w piwnicy
Bloodpa1nt napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > Wątpie żeby trickerzy byli szybsi na ztnce niż cypher czy cooller.
>
>
> Są i to dużo :-P
Jestem ostatnią osobą na tym forum, którą takim czymś przekonasz :D
mises.org / marksdailyapple.com
Bloodpa1nt napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > Wątpie żeby trickerzy byli szybsi na ztnce niż cypher czy cooller.
>
>
> Są i to dużo :-P
Z której strony?
samolot napisał:
> od dupy strony :)))))
Znowu się najebałeś? :D
Sp3ctat0r napisał:
> > Z której strony?
>
>
>
> Idiotyczne pytanie.
A przepraszam, dlaczego? Bo jakoś nie olądam tak często freestyle'u na ztn, ani na aerowalku jak na mapach trickerskich. Czasami na dm6, ale to akurat są nieprzydatne tricki w grze turniejowej.
To przecież żadna kłutnia.
Mav, chodzi Ci o sam movment, bez tricków, więc zwykły strafe. Przelicznikiem więc będzie prędkość ups. I w ciemno mogę powiedzieć, że dobry tricker/strafer swoim movmentem i szybkością przebije każdego fragowego pr0.
\m/
Sp3ctat0r napisał:
> Mav, chodzi Ci o sam movment, bez tricków, więc zwykły strafe. Przelicznikiem więc będzie prędkość ups. I w ciemno mogę powiedzieć, że dobry tricker/strafer swoim movmentem i szybkością przebije każdego fragowego pr0.
Dokładnie tak ;-)
=)
Na takich małych dystansach jak na dm6 czy tym bardziej ztn to nie bedzie praktycznie zauważalne. Na prostej przynajmniej na 6-8 skoków to tak będzie duża różnica, ale na mapach typowo do fragów tej różnicy za @#$% nie widać.
Ni Chooyah!
Chooyyer napisał:
> Na takich małych dystansach jak na dm6 czy tym bardziej ztn to nie bedzie praktycznie zauważalne. Na prostej przynajmniej na 6-8 skoków to tak będzie duża różnica, ale na mapach typowo do fragów tej różnicy za @#$% nie widać.
:/ widać i to bardzo :-)
=)