marudzicie jak stare baby. z mojej perspektywy jedynym bledem jakie popelnilo id przy ql to brak serwerow dedykowanych. odkad mam konto nie zagralem ani jednego sensownego meczu tdm. no niestety mp w nowych grach zaczyna psuc sie coraz bardziej. brak mi tych 3-4 serwerow i pewnosci ze dogram na nich mecz do konca. to ze gra jest pelna bledow jest naturalne, tak samo jak to ze po updajcie powstaja bledy nowe. stanowisko id w tej sprawie moze dziwic. moim zdaniem calych ten projekt troche ich przerasta lub brak im ludzi ktorzy mogli by sie tym zajac. jezeli nie jestescie w stanie pogodzic sie z tym ze gra jest inna niz q3 to nie grajcie. sa konta, ludzie placa, a to ze nowe celowniki i nie ukrywajmy ledwo grywalne mapy sprzedaja sie lepiej niz 10 nowych komend ulatwiajacych rozgrywke pro graczom to nie wina id. dobrym przykladem moze byc nowy scoreboard. ktos tam porownywal go z tym z cpma i stwierdzil ze ten z promoda jest lepszy. niby tak, sa wszelkie potrzebne informacje i jest w miare czytelnie ale takim poczatkujacym graczom bardziej podoba sie mnogosc kolorowych ikonek i liczby ktorych nie sa w stanie ogarnac. czy w q3 bylo lepiej? nie wiem. pamietam jedynie ze na osp kazdy plakal bo netcode byl slaby, na cpma nie podobala sie fizyka, respy itp. wszystko ma swoje plusy i minusy. nie podoba sie, nie grac, nie plakac, wyjsc z psem, nakarmic rybki, zobaczyc nowosci na redtube, nie wiem