ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QUAKE LIVE OUT OF BETA.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-01-16 12:57:38

attyla7 napisał:
> Xsi napisał:
> > attyla7 napisał:
> >
> >
> >
> >
> > > a mi sie wydaje ze zalezy to od zbierania kulek życia i zbroi....
> >
> >
> >
> >
> > A co to ma do statystyk damagu jaki zadales?
>
>
>
>
> no bo można zadawać bardzo dużo dmg a przeciwnik zawsze ujdzie z paroma hp i zbierze kulki życia/mh i zbroje i tak w kółko będziesz nabijał sobie obrażenia, jednak jak się wkurzy i Cię na raz zabije to zabierze mniej dmg ale zyska punkt i wtedy Ty będziesz pare fragów do tyłu mimo że zadałeś więcej dmg niż on
Nie wiem co palisz, ale rzuć to ...

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-16 13:07:52

Cytat z posta - autor: attyla7
> Cytat z posta - autor: Xsi
> > attyla7 napisał:
> >
> >
> >
> >
> > > a mi sie wydaje ze zalezy to od zbierania kulek życia i zbroi....
> >
> >
> >
> >
> > A co to ma do statystyk damagu jaki zadales?
>
>
>
>
>
>
>
>
> no bo można zadawać bardzo dużo dmg a przeciwnik zawsze ujdzie z paroma hp i zbierze kulki życia/mh i zbroje i tak w kółko będziesz nabijał sobie obrażenia, jednak jak się wkurzy i Cię na raz zabije to zabierze mniej dmg ale zyska punkt i wtedy Ty będziesz pare fragów do tyłu mimo że zadałeś więcej dmg niż on

nien nieee. to raczej ma cos z selfdmg, tylko zastanawiam sie kiedy sam siebie zabilem albo cos. gdyby to bylo na samym zbieraniu kulek to jeden by mial wiecej zadanego dmg a drugi wiecej przyjetego.

mieszkam w piwnicy

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-16 13:13:06

ja wam to ladnie wszystko wytlumaczylem i nie wiem czego jeszcze nie rozumiecie.

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-01-16 14:17:06

A mnie sie wydaje ze self-damage nie jest liczony do tych statystyk i to po prostu bug.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-01-16 14:33:03

aiken napisał:
> A mnie sie wydaje ze self-damage nie jest liczony do tych statystyk i to po prostu bug.
Tez bardzo mozliwe, dlatego napisalem "jezeli". Trzeba by zapytac kogos z supportu.

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-01-16 18:58:43

W duelu X z Y, damage zadany przez X=damage doznany przez Y - self-damage.

mises.org / marksdailyapple.com

attyla7

Od: 2009-12-31

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2011-01-16 19:52:35

Cytat z posta - autor: Xsi
> attyla7 napisał:
>
>
>
> > Xsi napisał:
> > > attyla7 napisał:
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > > a mi sie wydaje ze zalezy to od zbierania kulek życia i zbroi....
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > A co to ma do statystyk damagu jaki zadales?
> >
> >
> >
> >
> > no bo można zadawać bardzo dużo dmg a przeciwnik zawsze ujdzie z paroma hp i zbierze kulki życia/mh i zbroje i tak w kółko będziesz nabijał sobie obrażenia, jednak jak się wkurzy i Cię na raz zabije to zabierze mniej dmg ale zyska punkt i wtedy Ty będziesz pare fragów do tyłu mimo że zadałeś więcej dmg niż on
>
>
>
> Nie wiem co palisz, ale rzuć to ...

przykład:

alien zadaje obrażenia za 40 hp

przeciwnik za 0 (nie trafia)

przeciwnik zbiera mh i ma 160 hp

dochodzi do walki gdzie alien traci 100 hp i umiera, przeciwnik zyskuje fraga ale zostaje mu ze 160 hp tylko 20 czyli alien był taki zajebisty że zabrał mu 140 hp

Więcej do walki nie dojdzie na tej mapie bo jest zajebiscie duza.

Alien przegrał (0 fragów) i zabrał kolesiowi 140+40= 180 hp
Koleś wygrał (1 frag) i zabrał alienowi 100 hp

Żeby zabrać 180 hp trzeba zadać więcej dmg niż żeby zabrać 100 hp, Alein zadał więcej niż otrzymał mimo że przegrał walkę.

Ja to widzę tak ale zawsze byłem słaby z matmy więc....

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-01-16 20:03:13

wg twojej historii:

damage delivered kolesia < damage delivered aliena

damage taken kolesia > damag taken aliena

a ma byc:

<</p>

<</p>
Tak wiec chyba jednak pocwicz troche matme.
edit: Jesli jest tak jak napisal gienek, to zgadza sie to z tym co napisalem wczesniej.

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-16 20:48:04

Cytat z posta - autor: attyla7
> Cytat z posta - autor: Xsi
> > attyla7 napisał:
> >
> >
> >
> >
> > > Xsi napisał:
> > > > attyla7 napisał:
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > > a mi sie wydaje ze zalezy to od zbierania kulek życia i zbroi....
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > >
> > > > A co to ma do statystyk damagu jaki zadales?
> > >
> > >
> > >
> > >
> > > no bo można zadawać bardzo dużo dmg a przeciwnik zawsze ujdzie z paroma hp i zbierze kulki życia/mh i zbroje i tak w kółko będziesz nabijał sobie obrażenia, jednak jak się wkurzy i Cię na raz zabije to zabierze mniej dmg ale zyska punkt i wtedy Ty będziesz pare fragów do tyłu mimo że zadałeś więcej dmg niż on
> >
> >
> >
> >
> > Nie wiem co palisz, ale rzuć to ...
>
>
>
>
>
>
>
>
> przykład:
>
>
>
>
>
>
> alien zadaje obrażenia za 40 hp
>
>
>
>
>
>
> przeciwnik za 0 (nie trafia)
>
>
>
>
>
>
> przeciwnik zbiera mh i ma 160 hp
>
>
>
>
>
>
> dochodzi do walki gdzie alien traci 100 hp i umiera, przeciwnik zyskuje fraga ale zostaje mu ze 160 hp tylko 20 czyli alien był taki zajebisty że zabrał mu 140 hp
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Więcej do walki nie dojdzie na tej mapie bo jest zajebiscie duza.
>
>
>
>
>
>
> Alien przegrał (0 fragów) i zabrał kolesiowi 140+40= 180 hp
>
>
>
> Koleś wygrał (1 frag) i zabrał alienowi 100 hp
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Żeby zabrać 180 hp trzeba zadać więcej dmg niż żeby zabrać 100 hp, Alein zadał więcej niż otrzymał mimo że przegrał walkę.
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Ja to widzę tak ale zawsze byłem słaby z matmy więc....

w
to by wyszlo na normalny duel, nie chodzi mi o to ze on zadal mniej dmg i mial wikecej fragow tylko o to ze ja przyjalem najwiecej i jednoczescie zadalem najwiecej.

mieszkam w piwnicy

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2011-01-16 21:31:24

odbiegajac od tematu. zna ktos jakies europejskie pickupy tdm gdzie da sie pograc w miare normalnie?

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-16 21:44:26
mixy.pl i #cw.pl

:D

mieszkam w piwnicy

samolot

Od: 2003-09-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2011-01-16 23:03:12

yebac pickupy

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-17 09:34:01

Cytat z posta - autor: samolot
> yebac pickupy

heh napisales slowo jebac przez y, ale to wyglada fancy!

mieszkam w piwnicy

samolot

Od: 2003-09-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2011-01-17 10:35:33

staram sie nie bluzgac ostatnio :DDD

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-01-17 10:42:35

Jak wylecisz z jakimś enjoyowym "wuj" albo "wurwa", to masz bana na foo-clan ;D

mises.org / marksdailyapple.com

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-01-17 11:21:08

Cytat z posta - autor: gienek
> Jak wylecisz z jakimś enjoyowym "wuj" albo "wurwa", to masz bana na foo-clan ;D

u mnie we wsi kiedys pewien typ mowil *kurba, duka, kuj!

mieszkam w piwnicy

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-02-04 14:41:02

nice update ;o
*Today's update, QUAKE LIVE Premium Pak 6, introduces 3 new Premium Arenas to QUAKE LIVE, a resolution to the recent hitching that has occurred when leaving the game, improvements to the Duel experience (including persistent duel queues and scoreboard fixes), and adjustments to weapon balance within Team Deathmatch.

Premium Maps Added:* *

*

**Concrete Palace* (Duel):*

*From the Pawel Chrapka, author of "Leviathan" and "Dreadful Place", comes a new creation inspired by one of his earlier works. Concrete Palace is a masterful midsized duel arena with one primary atrium connected to itself by a slew of teleporters and small halls.
*

**Dies Irae* (TDM):*

*Aptly named for the thirteenth century Latin hymn (Day of Wrath) and also from Pawel Chrapka, Dies Irae is a superb Team Deathmatch, Clan Arena, and FreezeTag arena. The level encompasses a large central hub room that is home to Quad, a floating platform, and a teleporter exit that has been caged off prior to opening. Great fun, recommended for 8-10 players.
*

**Skyward* (CTF):*

*Based on an original open-sourced design by the Q3 Community mapper 'ButterB', Skyward is a clean and stylish 'space map' set high up in the sky. There three elaborate floating platforms set the stage for a well-balanced mix of cover and open-air combat. With plenty of armor, rockets, and plasma at your disposal, the railgun plays a much smaller role in Skyward combat than typical for a space map, leading to more close range fighting while still having to worry about long range enemy sniper fire. Recommended for 4-8 players.

Game Updates:
*

**Fixed the quit lag/delay:* Hitching on Windows systems will no longer occur when leaving the game. Furthermore, fixes have been made to properly shutdown the games sound system prior to quitting so that looped sounds cannot occur when leaving the game.*

New Persistent Duel Play Queue: *

The duel queue now persists properly across map changes. Your position in the queue is also shown on the scoreboard.*

Shotgun Pattern Calculation: *

Shotgun now fires in a fixed pattern on the server, what little per-pellet spread used to exist is now purely a client-side visual effect. 'cg_trueShotgun' cvar (default 0), when enabled will show the pattern that the server uses for collision when enabled, while 0 will keep the original behavior.*

**Minor Shotgun Balancing:*

All pellets for the shotgun will now do 5 damage (still 20 pellets, now 100 dmg total) in most gametypes. Spread has been increased from 900 to 1000.* **Team Deathmatch Weapon Balancing:*

Machineguns and Shotguns both now do 4 damage per bullet in Team Deathmatch to reduce their dominance.*

New Draw Item Pickup Multiplier: *

When a series of items are picked up, such as shards or 5hp bubbles, the Draw Item Pickup notification will now include a multiplier. (Works on all items, except power-ups.)*

Fixed Player Head Bug: *

The correct head skin will be displayed for players whose personal model was set to a non-default player skin.*

Fixed Team Balance Bug: *

Matches won't start if teams are unbalanced by 2 players, instead of 3.*

Fixed UnnamedPlayer Exploit: *

Addressed various conditions that could result in a player losing his name and becoming UnnamedPlayer. Players will also now be kicked if their name gets changed to UnnamedPlayer.*

Fixed Admin 'put' Command in Duel: *

No longer allow admin cmds to 'put' players onto the red or blue team in Duel, allow the choice of free or spec in non-team gametypes.*

Fixed 'dropflag' Command During a Pause: *

Players may no longer issue the 'dropflag' command while a match is paused or in a timeout.*

Added 'cg_itemFx' cvar: *

Change how items are rendered in the world. Default 7. 1 = bounce, 2 = rotate, 4 = scale when spawning*

Added 'cg_simpleItemsRadius' cvar: *

Scale size of the icons when Simple Items is enabled.*

Added 'cg_lightningImpactCap' cvar: *

Change the size of the lightning impact effect when impact is closer than x units, default 96 units.* Fixed Janet's Mipped Hair, the player model's hair will no longer improperly mip when picmip is used.

Game no longer crashes when attempting to 'give' an invalid item.

Slightly better flag positioning and image quality despite ignoring its proper aspect ratio.

Improved flag images, no longer get scaled on scoreboard. (only a slight improvement)

Fixed lightning stream bug that existed in third person while truelightning was enabled.

Fixed Premium scoreboard display when a player goes into spectator, forfeiting the match. Reduced 'flag bounce' by half for dropped CTF flags.

Various maps and other graphical assets have had textures optimized for filesize/bandwidth usage, resulting in a smaller download.

*
We've also added a few quick cvars that may be more of interest to movie makers:
*

Added 'r_fastSkyColor' cvar: *

Change the color of the sky when using fastsky (default 0x000000) This can be used in order to create a green screen to film against.* Added 'cg_smokeRadius_dust' cvar: *

Scale size of smoke plume in ground dust* Added 'cg_smokeRadius_flight' cvar: *

Scale size of smoke plume in flight trail* Added 'cg_smokeRadius_haste' cvar: *

Scale size of smoke plume in haste trail*

*

Web Updates:
*

Premium spawns will spawn and will only cycle through premium maps.

Standard maps can still be callvoted as normal.

Changed sorting of server list, non-player launched premium servers should appear at the top.

Added timeout length and timeout amount to Start a Match controls.

These are available under the Advanced Configuration.

Added frag limit, time limit, capture limit, and round limit to Start a Match controls.

These are available under the Advanced Configuration.

Added damage dealt and damage received to match stats on website.

*

Map Updates:
*

Double Impact: Additional clipping added to walls in RA room.

Intervention: Teleporter trigger extended.

Ironworks: Fixed clipping on curved wall between pg and medkit.

Focal Point: Fixed unclipped ceiling, Fixed t-junction-like sparkles.

Overlord: Fixed 3 50HP bubbles that were stuck in the ground.

attyla7

Od: 2009-12-31

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2011-02-04 16:44:33

co robia nowe komendy do sg i ktorymi lepiej nawalac na dm 13?

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-02-04 18:04:52

Shotgun now fires in a fixed pattern on the server, what little per-pellet spread used to exist is now purely a client-side visual effect. 'cg_trueShotgun' cvar (default 0), when enabled will show the pattern that the server uses for collision when enabled, while 0 will keep the original behavior.

"jeden @#$%"

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2011-02-05 14:37:14

kolejny polski akcent w ql. gratulacje shadow

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

bt55

Od: 2008-10-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-04 10:28:55

co do DMG, to wydaje misie ze DMG zadany, jest to taki ktory zadaje nominalnie np kulka, a DMG taken > prawdopodobnie pomniejszony przez armor itp. wiec wystarczy ze przeciwnik zje wiecej armoru, i sumarycznie otrzyma mniej DMG.

THE PLACE OF MANY DEATHS

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2011-03-04 11:56:30

bt55 napisał:
> co do DMG, to wydaje misie ze DMG zadany, jest to taki ktory zadaje nominalnie np kulka, a DMG taken > prawdopodobnie pomniejszony przez armor itp. wiec wystarczy ze przeciwnik zje wiecej armoru, i sumarycznie otrzyma mniej DMG.
Jesteś tak głupi, że aż strach.

=)

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-03-04 20:07:07

buehehe jaka cięta riposta :D

DAMAGE TAKEN - to cały damage jaki Ci zniszczyli armor + health .

DAMAGE GIVEN - cały damage jaki zadałes w hp i armor ;p

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-03-05 18:01:20

Hahahahaah jeszcze brakowało żeby bt55 dowalił jakiś wzór z którego coś wyciąga i wylicza:D

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-13 11:41:04

kliknij tutaj

no spam na facebuku bedzie kusy!

mieszkam w piwnicy