ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

QUAKE LIVE OUT OF BETA.

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-13 13:37:28

pytanie co tak naprawde mozna zrobic by gra byla bardziej dynamiczna. By nie gralo sie caly czas +back w duelach. Taki styl gry jest premiowany w chwili obecnej. Spojrzcie: zwiekszenie hitboxow daje wieksze szanse na trafienie obu stronom, zwiekszenie obrazen pomaga lepiej sie bronic jak i skuteczniej atakowac. Wydaje mi sie, ze problem jest pogrzebany w samych mapach i spawnach. Jakby bylo wiecej spawnfragow byloby wieksze cisnienie na zabicie by sie odkuć. Jakby mapy swoją budową wymuszały agresywną gre też było by bardziej rzeźnicko. Id zmieniając ustawienia tak jak teraz tak naprawde niczego nie zmienia bo zarowno agresorzy jak i uciekajacy nadal pozostaja w tym samym stanie (bo obaj traca/zyskuja tyle samo a wiec stan "rownowagi" pozostaje ten sam).

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

d4widoV

Od: 2003-02-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2011-03-13 13:55:53

vyjec napisał:
> pytanie co tak naprawde mozna zrobic by gra byla bardziej dynamiczna. By nie gralo sie caly czas +back w duelach. Taki styl gry jest premiowany w chwili obecnej. Spojrzcie: zwiekszenie hitboxow daje wieksze szanse na trafienie obu stronom, zwiekszenie obrazen pomaga lepiej sie bronic jak i skuteczniej atakowac. Wydaje mi sie, ze problem jest pogrzebany w samych mapach i spawnach. Jakby bylo wiecej spawnfragow byloby wieksze cisnienie na zabicie by sie odkuć. Jakby mapy swoją budową wymuszały agresywną gre też było by bardziej rzeźnicko. Id zmieniając ustawienia tak jak teraz tak naprawde niczego nie zmienia bo zarowno agresorzy jak i uciekajacy nadal pozostaja w tym samym stanie (bo obaj traca/zyskuja tyle samo a wiec stan "rownowagi" pozostaje ten sam).
no dokladnie, powinno byc tak jak bylo w q3, dynamiczne napierdalanki na ztnie, aerowalku do 50:-1

albo i rowniez zazarte walki w stylu ze ktos wygrywa 20:0 a przegrywa pozniej 23:21 :D

tu tego nie ma bo id postawilo na 'CZAJNIK-GAME'

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2011-03-13 16:36:50

ale czajnik game nie jest spowodowany gra sama w sobie i jej mechanika, tylko bardzo wyrownanym poziomem czolowych graczy. z tego co pamietam w q3 na wielkich eventach roznica miedzy poszczegolnymi graczami byla duzo wieksza, dzieki czemu mielismy widowiska o jakich piszecie. teraz kazdy szybko biega, dobrze liczy, celnie strzela i popelnia bardzo malo bledow dlatego tez liczy sie tylko i wylacznie lepsza taktyka (czajnik game), troche i ryzyka i fart

a te wieksze hitboxy to juz padaka jakas jest. szkoda gadac

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-13 23:18:49

cd spawnfragow to juz odpoiednio moze wkurwic to ze ubijesz typa w ciagu np. 4 minut 5 razy, cos zjebiesz, on cie zabije i w ciagu 2 minut odrobi z np. 5-0 do 5-5 albo wiecej.. tylko dlatego ze respy mu inne dalo niz tobie

mieszkam w piwnicy

Staszi

Od: 2011-01-04

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2011-03-14 11:08:39

3HHH Bartuś , ja w 2min albo 1min potrafie odrabic 20pkt na hektiku :P

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-14 12:02:52

bo jakbymi sie chcialo grac to bys wyszedl po 2 minutach a potem ni emialbym z kim grac na premium mapach hu3h3u3uh3hu3hu3

mieszkam w piwnicy

bt55

Od: 2008-10-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-15 10:03:04

@bloodpaint czy jak tam sie pisze ten twoj pro nick, glupi to jest twoj ryj na tym avatarze.
Jesli masz jakis logiczny powod dla takiego komentarza to prosze cie podziel sie...

pierwszy lepszy temat z brzegu na google.
quakelive.wikia.com/wiki/Pickups

Armor Pickups

(...)

Armor blocks 66% of all damage. When armor is above 100, you lose 1 point of armor every second.

to znaczy ze zamiast 100 zadajesz 44 obrazenia. bardzo trudne do policzenia.

ktos ma jakas lepsza teorie to spoko, tylko bez glupiego flamu bo czego innego sie czlowiek spodziewa po ludziach ktorzy siedza na tym forum pare lat...

THE PLACE OF MANY DEATHS

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-15 10:16:27

ale blood ma rache. spojrz. jezeli by tak bylo to rapha w wielu meczach mialby otrzymane obrazenia -1000 tak, na minusie a nie, ze oberwal 1000 bo mialby 99hp bierze 50tke bo ktos mu zadal 1dmg a on wyleczyl 50 czyli ma juz -49 a nie 1. To co napisales jest calkowicie nie logiczne.

Pacnerz dziala tak jak napisano, ale nie zrozumiales widocznie. Kazde 66% zadanego dmg zbiera na siebie armor. 3dmg ktos ci robi, masz 100/100 wiec po zadaniu obrazen 99/98 (bo 0.66 z 3 to ~ 2) A nie, ze zmniejsza otrzymane obrazenia. Pomysl troszke. Jak wtedy wygladalyby statystyki po meczach? zadane obrazenia czesto by oscylowaly przy wartosciach 100-200. Dlatego blood napisal to co napisal i wg mnie ma racje w tym przypadku

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

bt55

Od: 2008-10-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-15 10:56:18

@Vyjec
Blood nie ma racji, bo nic konstruktywnego oprucz bluzga nie napisal.

Co do reszty to dzieki za konstruktywny komentarz ale jakos przeszla mi ochota na jakakolwiek rozmowe ;)

THE PLACE OF MANY DEATHS

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-15 18:35:59

ma racje:
jedna informacja to to ile ty zabrales komus DMG
a druga to ile ktos tobie odebral DMG
co do tego ktora jest ktora, caly czas sie wacham...

mieszkam w piwnicy

Shybus

Od: 2007-09-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-16 00:35:10

czy znajdzie się ktoś tak miły z pro/premium kontem i wrzuci 2 nowe mapki (toxicity i distant screams) na jakiś upload/ftp ? (jak pewnie wiecie standardowe konta już nie pobierają od razu po updejcie tych map, dopiero przy wejściu na server)

03 - IV - 2011 - nie ma mnie - sierpień 2011

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-16 06:49:24

killbeep fail. dodali takie odglosy, ze sie odechciewa uzywac. to jakas komedia. pewnie z mario bors wzieli. ten wskaznik tierow tez jest o kant d potluc. Tylko poza ctf nie mam najwyzszych notowan. Smiech na sali. Usmialem sie do lez. Zaraz wstane z krzesla...

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-16 11:02:26

[code]Tier 4: Veteran: Proficient at pain. Dealer of death.

Tier 3: Warrior: Formidable in battle, but room to grow.

Tier 2: Skilled: A dangerous combatant, refining the craft.

Tier 1: Trainee: Learning the ways of the Arena Eternal.

[/code]

zajebista sprawa, teraz wiem ze jestem zajebistym uorjorem.

nie czepiajcie sie, killbeepa i tak 70% by nie uzywalo. a reszta jest na+

mieszkam w piwnicy

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-03-16 11:45:27

Shybus napisał:
> czy znajdzie się ktoś tak miły z pro/premium kontem i wrzuci 2 nowe mapki (toxicity i distant screams) na jakiś upload/ftp ? (jak pewnie wiecie standardowe konta już nie pobierają od razu po updejcie tych map, dopiero przy wejściu na server)
http://cdn.quakelive.com/assets/20110315/game/baseq3/toxicity.pk3
http://cdn.quakelive.com/assets/20110315/game/baseq3/distantscreams.pk3

to? :)

Единый, могучий Советский Союз!

Shybus

Od: 2007-09-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-16 13:25:57

Cytat z posta - autor: _Vh
> Shybus napisał:
>
>
>
> > czy znajdzie się ktoś tak miły z pro/premium kontem i wrzuci 2 nowe mapki (toxicity i distant screams) na jakiś upload/ftp ? (jak pewnie wiecie standardowe konta już nie pobierają od razu po updejcie tych map, dopiero przy wejściu na server)
>
>
>
> http://cdn.quakelive.com/assets/20110315/game/baseq3/toxicity.pk3
> http://cdn.quakelive.com/assets/20110315/game/baseq3/distantscreams.pk3
>
>
> to? :)

dokładnie to :) dziękuję.

03 - IV - 2011 - nie ma mnie - sierpień 2011

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-16 16:02:48

Cytat z posta - autor: _Vh
> Shybus napisał:
>
>
>
> > czy znajdzie się ktoś tak miły z pro/premium kontem i wrzuci 2 nowe mapki (toxicity i distant screams) na jakiś upload/ftp ? (jak pewnie wiecie standardowe konta już nie pobierają od razu po updejcie tych map, dopiero przy wejściu na server)
>
>
>
> http://cdn.quakelive.com/assets/20110315/game/baseq3/toxicity.pk3
> http://cdn.quakelive.com/assets/20110315/game/baseq3/distantscreams.pk3
>
>
> to? :)

mialem wrzucic na chomika, ale widac juz nie trzeba. Ciekawy sposob:D nawet nie zdawalem sobie sprawy, ze tak mozna

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-03-16 16:35:43

cg_killbeep jest dla n000bow :Asd

Shybus

Od: 2007-09-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-16 20:32:49

Cytat z posta - autor: alien193
> [code]Tier 4: Veteran: Proficient at pain. Dealer of death.
>
>
>
>
>
>
> Tier 3: Warrior: Formidable in battle, but room to grow.
>
>
>
>
>
>
> Tier 2: Skilled: A dangerous combatant, refining the craft.
>
>
>
>
>
>
> Tier 1: Trainee: Learning the ways of the Arena Eternal.
>
>
>
>
>
>
> [/code]
>
>
>
>
>
>
> zajebista sprawa, teraz wiem ze jestem zajebistym uorjorem.
>
>
>
>
>
>
> nie czepiajcie sie, killbeepa i tak 70% by nie uzywalo. a reszta jest na+

na poczatku tier 4, po dwoch przegranych duelach na 'ur skill srvr' - tier 2, pozniej wejscie na 3, znowu 4 i znowu 3. Skoki tieru zależą od 1-2 meczy ?! Skoro nie da się tych skill poziomów lepiej zrobić, no trudno, ale po co pchają to dalej ^^

03 - IV - 2011 - nie ma mnie - sierpień 2011

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-16 20:55:54

a ile dueli zagrales? moze masz na szaro i nie mozna dobrze okreslic?

mieszkam w piwnicy

_2501_

Od: 2010-05-06

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-16 21:39:53

generalnie te tiery sa kompletna klapa jak i killbeepy. pewnie poprawia (patrz dodadza nowe dzwieki, oby bo sama idea bardzo mi sie podoba!) i wiecej tierow dadza by byly bardizej obiektywne. 4 stopnie to stanowczo za malo bo wychodzi na to, ze mam taki sam skill jak rapha :p

Wędruj sam jeden, jakby słoń po lesie, nie czyniąc zła, niewiele pragnień mając

dell2

Od: 2010-08-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-16 23:18:20

hmm

100 poziomowa skala minimum

hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)

rapideo.pl/polecam,dell2

Shybus

Od: 2007-09-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-17 00:58:06

Cytat z posta - autor: alien193
> a ile dueli zagrales? moze masz na szaro i nie mozna dobrze okreslic?

nie nie, nic tych rzeczy, dueli kilkaset

Cytat z posta - autor: dell2
> hmm
>
>
>
>
> 100 poziomowa skala minimum

no szersza skala to skillrating, ale co z tego jak została ona sprowadzona do 4 tierów. I tak samo jak tier, zmienia się skillrating (była już o tym mowa na tym forum) i w tym przypadku też można zanotować skoki po 10-20 punktów dosłownie z gry na grę. Po co to w ogóle jest :P

03 - IV - 2011 - nie ma mnie - sierpień 2011

floreq

Od: 2010-08-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-17 09:08:54

nie iwem, mi tam tier nie spada ani nie skacze za czesto.

nikt sie nie zapisuje na ajken win?

mieszkam w piwnicy

dell2

Od: 2010-08-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2011-03-17 10:44:23

zawsze jak się zaluguje mam 8-9 pzdr, po 5-6 grach wzrasta do 35-40, różnica spora ;D

hahaha działa :]
Sciągaj z rapida (i nie tylko) bez limitów prędkości, przetestowałem, nawet smsa wysłałem :)

rapideo.pl/polecam,dell2

bfr_aka_pablonzo

Od: 2002-12-17

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2011-03-18 14:05:59

Rzeczywiście ten TIER jest spox, ale ma za mało poziomów. Czwarty poziom to ma każdy, kto przegrał 100 meczy w danym trybie i 50% wygrał (takie są wnioski moich wnikiwych obserwacji :ASDADS) a prawda jest taka, że takich gracze są tysiące. W ogóle to nie odzwierciedla prawdziwego skilla. Mogli by to poprawić. a cg_killbeep jest dla noobow :ASDDSAD