ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

ReflexFPS

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-22 16:54:59

Grze należy się osobny temat.

Tu głosujemy na Steam Greenlight steamcommunity.com/sharedfiles/filedetails/?id=317361451

Tutaj jest akcja kickstater www.kickstarter.com/projects/191095869/reflex

70 $ AUD by dostac dostep do wczesnej wersji w Grudniu. Kase sciaga jak projekt bedzie 'funded'

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2014-09-22 21:56:13

Coś mi sie wydaje że nie bedzie funded. Dobrze wiedziec ze sciagaja kase dopiero po wszystkim, teraz chyba sie zdecyduje na wsparcie.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-22 22:16:44

Obecny wynik na razie dobry. Ogolnie najwiecej ludzie daja na poczatku i na koncu.

tutaj z redita co bedzie jesli nie zbiorą.

_A lot for an indie game, not much for a studio game. It funds a year of full-time development for a very small team + contract work such as concept art, animation, lawyers + taxes/fees.
But it's what it will take to do it properly. We're aiming to do a lot of things better than any other FPS has ever done them -- if we have to compromise that goal, part of the drive behind Reflex is lost.

Q: Does it mean you just give up the whole project if the kickstarter fails ?
A: We won't be giving up on it that easily, but we'll have to scale back development so that we don't drop dead._

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-09-22 22:24:59

Wyprodukowanie FPSa jest bardzo kosztowne - jak oni nie zbiorą na KS to imo będą w dupie. Ciężko im będzie znaleźć potem np. wydawcę, bo każdy wydawca będzie miał przed oczami klęskę na KS.

Ciężko ciężko będzie im. Reflex to Quake3/Live z lepszym rendererem, bez wszystkich zalet Quake3/Live (ponad 100 map, 12 trybów gry, playerbase).

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-22 22:39:34

Byly juz gry co failnaly kicka np. Insurgency i zostaly wydane jako pelnoprawne produkty.

Dla mnie to cale gadanie jak to Reflex to Quake z lepszymi renderami to zwykla bzdura.

Sry ale engine, gra od zera, wiele dobrych przemyslen, multiplayer features i nowoczesna technologia to nie jest Quake z lepszymi teksturami.

Zrozumcie, ze id tech 3 to jest mega stary silnik, i tyle. Sam ten engine to jest wielkie osiągnięcie. To nie jest Xonotic czy inna kupa na engine quake.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2014-09-23 08:37:26

> Zrozumcie

Nie pisz w liczbie mnogiej bo automatycznie kierujesz wypowiedz do wszystkich w tym temacie, czyli także mnie a nie widzę żebym się wypowiadał na temat silnika.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 09:08:26

Generalizowalem, do nikogo nie pisałem personalnie. Taki jest dla mnie ogolny wydzwiek całego community quakowego.

Ogolnie przecież o to wlasnie chodzi, by zrobić cos nowoczesnego, ale na starych zasadach.

Co nie znaczy, ze się uda, skoro większość obecnych graczy myśli o quake "wyszczeliwuje caly magazynek a oni nie umierajo"

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-09-23 10:07:15

@H1ghlander
Do jasnej ciasnej - nawet bronie są takie same jak w Q3. Reflex to Q3A z wbudowanym CPMA. Nawet mapy w prototypie mają z CPMA.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 10:09:29

Aha, czyli nowe mercedesy to takie same samochody jak 20 lat temu.

id tech 3 to na chwile obecna ma masakryczne ograniczenia. Zauwaz, ze prawie NIKT nie robi enginu od nowa tylko korzysta z gotowych narzędzi. Zrobienie swojego własnego, na nowoczesną modłe to hard stuff i kozacka sprawa.

Pierwszy unreal to rozumiem tez prawie to samo co UE4?...

To o czym mówisz to co najwyżej podobny concept. Który nawet chce by pozostal taki jak w Quake. (a tak naprawdę to duza czesc w Reflex to placeholdery). Ale chce czegos w nowej technologii. A nowych map to już maja dużo.

Na upartego to można powiedzec, ze UT to klon Quake albo na odwrot... lolz
Dzieki podobieństwu do Quake maja jakiekolwiek wsparcie, takie toxxik to wszyscy maja w dupie bo nie wygląda na arena shootera, a niby wszyscy chcą cos 'nowego'...

vfj

Od: 2012-12-25

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-09-23 14:35:24

@majki:
> Reflex to Q3A z wbudowanym CPMA.
To żaden argument.

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 15:21:56

@majki: Nikt nie oczekuje i nawet nie chce, żeby Reflex upodabniał się do CoD, BF czy UT. Taki właśnie mają cel, żeby gameplay był Quake'owy, ale miał też inne bajery, które dziś już są standardem.

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2014-09-23 16:22:06

Obawa jest taka, że zrobią owszem super engine i wieloma feature-ami, ale gameplay będzie podobał się tylko nielicznym. Tylko, że myślę, że zawsze jest szansa, że potem mogą sprzedać engine, np. iD i QL 2.0 na tym powstanie z takim gameplayem jaki lubliśmy w Q3 a nie CPMA.

lObuz

Od: 2007-05-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 17:30:45

Moim zdaniem gdyby zrobili vq3 to gra by miała większa szanse, z CPM może być ciężej. Dużo zależy jakie ułtawienia będą dla nowych graczy.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 17:44:47

Wazne, ze maja wizje, ktora realizuja. Bo taki 2GD to cholera wie co robi...

gamemodes www.kickstarter.com/projects/191095869/reflex/posts/994951

indiemag indiegamemag.com/reflex-is-setting-up-as-the-next-big-arena-shooter/

ja jestem noobem i jakos wole cpm +forward. Chce sie 'poczaic' to odpalam csgo.

tofu

Od: 2002-07-07

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 17:56:29

Pm/cpma mial duzy potencjal aczkolwiek na pewnym poziomie staje sie agrywalny dla beggineruf -vq3 byl/jest bardziej zbalansowany i ten typ gameplay-u o wiele lepiej sprawdzilby sie anizeli szybkie lasery...

Champions aren’t made in the gyms. Champions are made from something they have deep inside them; a desire, a dream, a vision. They have to have the late minute stamina, they have to be a little faster, they have to have the SKILL and the WILL. But the WILL must be stronger than the skill

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-09-23 18:18:56

@mariano

Ale Quake już jest. Jest też Unreal. Marki, które mają ponad 15 lat. Z tego co widziałem na strumykach, to Relfex to Q3 z CPMA. Nawet grali na Use and Abuse :D Co do innych bajerów, to słowo klucz: PLAYERBASE :D Jak tego nie ma w dobrych ilościach, to się skończy gorzej niż Tiery w QL :D

Moim zdaniem Aiken ma rację - gra jest/będzie ultra niszowa. Teraz widzicie, dlaczego id produkuje teraz Dooma na PC i konsole, a nie nowego Quake'a :)

Chociaż ciul wie - jeśli QL się przyjmie na Steam, to ID ma możliwość zrobienia Q5A bez problemów.

Ja życzę Reflex jak najlepiej.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 18:23:48

to w takim razie niby co proponujesz?

Cos co nie bedzie ani Quake ani Unrealem i tez bedzie arena fpsem?

Ja bym tylko widzial cos na modłe TF2 tylko szybsze i quakowe z duelem jako klasyczny gamemode.

Prawda jest taka, ze Reflex niestety musi trafic do znacznie wiekszej publicznosci. Nowych ludzi. Fani arena fpsow to nisza sama w sobie.

Reflex jak i kazda inna gra tego typu potrzebuje duzo szczescia.

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 18:41:48

Każdy arena fps będzie podobny do Quake, to normalne. Żądacie czegoś nowego, ale żaden z was nie wie jak miałby to wyglądać, bo sami nie wiecie czego chcecie. :D

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 18:46:22

Ja tam nie chce nic nowego. Ja chce Quake na nowych standardach ;)

Wiem, ze 'cos nowego' to tez nie bedzie z kolei "to samo co kiedys" hehe

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-09-23 18:47:08

Moim zdaniem na pytanie szanownego Pana Mariana i narwanego H1ghlandera odpowie ten facet

bosskey.com/

to znaczy CliffyB czyli facet co stworzył Unreala i zęby zjadł na robieniu gier komputerowych. Ja mam osobiście spore nadzieje związane z tym projektem. Quake jest spoko, Unreal jest spoko - ale to nie znaczy, że arena fps musi zawsze być taka sama jako gatunek :)

Z reszty jeszcze Project Nex ma nowatorskie podejście, ale czy oni cokolwiek wydadzą to tak samo pewne jak Reflex.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 18:57:01

Narwanego? No ładnie. ;) Ja jakos mimo wszystko stawiam, z enajwieksze szanse ma UT4, z tym, ze niekoniecznie bedzie mnie sie podobal.
Moim zdaniem będzie miejsce tylko dla jednego arena fpsa. I chcialbym, zeby to nie bylo dogorywające QL, no bo ile to jeszcze może żyć?

Cokolwiek, byle bylo w duchu arena fpsow i bedzie popularne.

Project Nex to Unity i jakos nie wierze w ten engine do tkaich gier ;]

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-09-23 19:03:18

QL nie dogorywa - aktualnie to jedyny ArenaShooter na rynku.

H1ghlander

Gravatar

Od: 2013-10-21

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 19:41:24

Sęk w tym, ze to jest za malo nawet jesli jest jedyny. Zobaczymy jak za miesiac bedzie wygladala populacja, ale jest i tak malo nawet teraz.

a na chwile obecna daliby wiecej serwerow i zrobili prawdziwy matchmaking.

majki

Od: 2013-07-10

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2014-09-23 19:56:45

a na chwile obecna daliby wiecej serwerow i zrobili prawdziwy matchmaking.

Pewnie więcej mocy obliczeniowej na dniach będzie. Moim zdaniem oni (tzn. ci którzy wykładają $$$ na Quake) czekają jak zareaguje "świat" na QL na Steam.

Mariano

Od: 2009-12-01

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2014-09-23 20:29:22

Matchmaking dla kilku tysięcy graczy niema żadnego sensu...

...byliśmy młodzi gniewni, ale czas nas zmienił

teraz jesteśmy starsi i naprawdę wkurwieni...