Żeby nie zaśmiecać tematu Ciekawe.
Czy jest możliwość sprowadzenia BMW e46 za 20.000zł??
Jest taka możliwość, ale na pewno nie diesla, tylko benzynę z silnikiem 1.8 czyli 318 około 9 letnią z przebiegiem w granicach 150.000km. Jednak nie możemy się łudzić bogatym wyposażeniem, będzie to standard czyli ABS, 4pp, TC, ręczna klima, elektryka o innych bajerach możemy zapomnieć. Kraj? Holandia, dlaczego nie Niemcy? Z racji tego, że w Niemczech jest moda na długie podróże w weekendy i te auta robią setki km, w Holandii natomiast panuje trochę inny kultura jazdy, mały kraj, małe odległości małe przebiegi o dziwo niskie ceny aut.
Sprowadzenie takiego auta w podanej kwocie jest możliwe, ale wiąże się to z tym, że nie będzie to jakiś nowe autko, a jednak już wiekowe, czyli liczymy się z ryzykiem częstszych naprawę. Bmw ma to do siebie, że jak coś się sypie to już rusza lawina usterek i nikt mi nie powie, że tak nie jest bo go wyśmieje. Częstym problemem w BMW są pompy, wtryski, zawory i zawieszenie.
FuriaK diesla nigdy nie kupisz za 20.000zł. Diesle zawsze będą trzymać cenę z racji swojej żywotności, ekonomiki i kultury pracy, którą BMW może się szczycić ponieważ jest bardzo wysoka. Rozwiązania jakie bmw stosuje w swoich silnikach, przekłada się na b. dobre osiągi jednak są to auta dla ludzi, którzy potrafią dbać o jednostki napędowe jeżdżąc bez zbędnych przeciążeń na silniku.
Jeżeli eng, FuriaK szukacie dobrego auta z mocnym silnikiem i wyposażeniem ponad przeciętnym musicie się przygotować na większy wydatek w tej chwili mamy nowy rok, ceny idą w dół ta tendencja utrzyma się do połowy lutego potem się to trochę ustabilizuje, a wzrost cen nastąpi w przedziale czerwiec - listopad. Kiedyś już eng oglądałem BMW dla Ciebie bo mnie prosiłeś to w Celle znalazło się parę sztuk naprawdę w stanie idealnym z niskim przebiegiem, ale kwoty oscylowały w granicach 8000 euro. Cóż, są to auta, które swoją stylistyką nadal wzbudzają podziw dla oka, dlatego cena musi odgrywać istotną rolę.
Jeżeli chcecie dobre BMW, mało awaryjne polecam 320/323 bądź 320d najlepsze silniki, z dobrym momentem i osiągami, gdzie nie trzeba deptać, aby poczuć moc. Zwracam jednak uwagę Wam na to że jeżeli szukacie auta do 30.000zł to lepiej rozglądać się za autami w Polsce, dlatego że różnica cenowa nie jest wysoka, a koszta sprowadzenia mogą przewyższyć auto kupione w Polsce o podobnych parametrach.
Stereotyp, który krąży w Polsce, że auto od Polaków jest złe, zajechane itp itd, powoli odchodzi do ramusa z racji poprawy stanu dróg i zmiany stylu jazdy. Znam wiele osób, które kupowało różne auta w Polsce w kwotach do 30.000zł i są zadowolone. Jednak też nie można być ślepo zapatrzonym w jakiś model, a trzeźwo podchodzić do wszystkiego. Sam brałem udział w kilku testach przed kupnem, doradzałem, szukałem podstawowych wad, aby cenę spuścić, czasem trzeba było kłamać, żeby zarobić.
Powtórzę tutaj jeszcze raz jedną rzecz, jeżeli euro utrzyma się dalej na takim poziomie to tylko masowe sprowadzanie aut poniżej 40.000zł jest opłacalne i te auta niestety muszą być poprawiane w blacharstwie. Glanc "czyste" auto po prostu ma swoją cenę. Z miłą chęcią pomogę Wam wybrać, przetestować auto, które Was zainteresuje i zrobię to za symboliczne dziękuje. Jeżeli ktoś z Was na siłę chce auto z zachodu, da to się zrobić, tylko trzeba się liczyć z opłatami dodatkowymi rzędu 4000-5000zł (wszelkie opłaty za granicą, w Polsce, transport). Dlatego przy droższych autach jest to opłacalne bo występuje duża rozbieżność cenowa pomiędzy naszym krajem, a zachodem i idzie jeszcze zyskać na kupnie takiego auta.
eng, ja Ci proponuję przemyśleć sprawę z Tyotą Avensis Sedan D-4D, ponieważ ten typ auta jest bardzo wytrzymały, komfortowy i jak to japońce bogato wyposażony w standardzie, gdzie niemieckie auta charakteryzują się tym, że mają ubogie wyposażenie podstawowe i trzeba wszystko rozbudować za pomocą dopłat występujących w opcjach. To tyle na wstępie. Jakieś pytania?