ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Umiejętności czy mapa?

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-22 14:20:31

Mam kumpla, który sie ze mną kłuci że t2 to jest bardzo wielkie gówno tak samo jak wszystkie mapy CPM (oglądną ktoś "Zero4"vs "ktoś tam =]" na cpm22 na QC-2004 wynik 70:0). Bo na tych mapach trzeba mieć tylko troszke szczęścia i że nie są one do grania tylko do dupy ;(. Wg. mnie t2 to świetna mapa i wynik zależy od umiejętności gracza a nie od czegoś tam ?! Możecie się wypowiedzieć żeby go przekonać do t2 i dm13 (o dm13 to samo sądzi :() Między innymi dlatego że gra TYLKO na 3 mapach [2]. Z góry dzięki ;)

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-22 14:44:59

no zalecam gre na innych mapach, aby urozmaicic sobie rozrywke, by pozbyc sie monotonni... swoja droga szkoda ze nie ma t2 na turniejach :(

4lko

Od: 2004-01-24

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-22 15:03:21

T2 jest okej . Nie przepadam jakos bardzo za ta mapa ale ma ten plus ze mozna sobie spawe pocwiczyc ;)

Whaddya mean I ain't kind ? Just not your kind.

Our 'hit'? This is our 'hit'. This next song's our 'hit'. You won't hear this next song anywhere but in your goddamned car, at home, or on this fucking stage, and that's the way it should be.

nxs.rush

Od: 2003-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-22 15:10:18

t2 to moja ulubiona mapka :] najlepiej jest grac na roznych, no chyba ze monotonia komus odpowiada...

*Forgiveness is between them and God.

It’s my job to arrange the meeting.*

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-22 15:54:19

Ten twoj kolega po prostu nie umie grac na innych mapach i dlatego tak sadzi :) Wedlug mnie mapa t2 to tylko na lan..

be'Pawuj

Lotto wyniki

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-22 17:51:05

No ale chyba ważniejsze są umiejętności niż mapa na jakiej sie gra?! A nie tylko ztn, p-dm6 i p-t4?!

sYnth|Bubu

Od: 2002-05-07

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-22 18:03:08

> no zalecam gre na innych mapach, aby urozmaicic sobie rozrywke, by pozbyc sie monotonni... swoja droga szkoda ze nie ma t2 na turniejach :(

Jak to nie ma?!

Przyklad ostatni l4f bylo t2.

Turnieje ODC tez jest t2 itd itp.

"*Wasza Świętobliwość jest jak mój Milan: Często jeździ za granicę, by nieść światu zwycięskie idee.

Silvio Berlusconi do Jana Pawła II."*

fhantom

Od: 2003-05-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-22 18:36:15

może mu chodziło o turniej z prawdziwego zdarzenia ?

ESWC, QuakeCon etc.

my profile

polecam: Tricking iT 2 - tv
filmy z moim udziałem: **[Mercurial](www.esreality.com/?a=post&id=9825...

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-22 19:04:56

fhantom, dokladnie! i tak jak mowil pawuj t2 bardziej na lan, bo na necie spaw nie daje rady...

Pawuj

Od: 2003-10-08

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-22 19:38:07

> fhantom, dokladnie! i tak jak mowil pawuj t2 bardziej na lan, bo na necie spaw nie daje rady...

LeSzNy ma fajne lacze :) Mowil mi, ze na serverze rk spawa mu sie lepiej niz na lanie ;o

be'Pawuj

Lotto wyniki

auroxick

Od: 2002-10-05

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-22 19:43:17

pewnie ma mozg zsynchronizowany z pingiem [28]

v1n5

Od: 2003-01-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2004-09-22 20:46:50

UMIEJESTNOSCI SIE LICZA!

t2 - nie lubie mapy, jednak nie twoerdze ze mapa SUX bo tak nie jest...

dm13 - nie gram na niej wiec sie nie mam co wypowiadac

powiedz kumplowi, ze boardowe mastahy sie z nim nie zgadzaja (:

Rap po godzinach i looz ponad wszystkim!

shell

Gravatar

Od: 2004-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-23 07:43:49

OK. Thnx :)

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-23 10:19:34

a próbujecie pro t2 czasem? Swego czasu rozmawiałem z KRG który zarzucił jej fatalny item placement. Osobiście uważam jej konstrukcję za jak najbardziej prawidłową, a bliskość RA i Rl wcale nie jest problemem, bowiem po drugiej stronie mamy raila, spaw i YA. Równowaga zatem została zachowana
powiedzcie co sądzicie?

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-23 11:19:16

mi sie bardzo podoba! zwlaszcza przesnisienie ``50\'\'-tki na drugi koniec mostka - teraz juz nie mozna wskakiwac do teleportu po hapsy =]
poza tym looknijcie sobie walke fatala na aima z qc 2k1 - da sie grac ladnie i taktycznie

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

nxs.rush

Od: 2003-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-23 12:37:14

> mi sie bardzo podoba! zwlaszcza przesnisienie ``50\'\'-tki na drugi koniec mostka - teraz juz nie mozna wskakiwac do teleportu po hapsy =]
>
>
> poza tym looknijcie sobie walke fatala na aima z qc 2k1 - da sie grac ladnie i taktycznie

takie proziomy na kazdej mapie zagraja ladnie i taktycznie ;)

*Forgiveness is between them and God.

It’s my job to arrange the meeting.*

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-23 12:40:41

w przypływach skilla robię magiczne ruchy w postać RJ od RL na góre w to duże okienko i tam zaczajam się na złodziei mojego RA :D, oczywiście nadal nawiązuję do proT2
Tu macie linki do demek z tej mapy, jest co oglądać - www.cyberfight.org/site/demos/search/?game_id=&qry=pro-q3tourney2 c58 - proT2 Demos

EDIT:

Rush, dlaczego uważasz że jest fatalna? Zgodzę się, że umieszczenie RL jest dość samobójcze, lecz na prot2 jest to kluczowa bron (w przeciwienstwie do t2 gdzie shaft ownuje), ale pod względem rozmiarów i szybkości poruszania się bardzo przypomina mi prodm6 (bo ogólnie wiadomo, że to dwie inne mapy [20]). \"Dobudowana część\" w stosunku do T2 (mówię tu o pomieszczeniu z RL i kilkoma zielonymi healthami) tylko dodaje smaczku i wymaga od gracza dodatkowego skupienia.
Zagramy kiedys na niej rush?

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-23 12:47:22

rush: no... niech bedzie ;)
ale i tak uwazam ze mapka jest bardzo spoko, tak samo zwykla t4 (no ale to juz tylko na 1.25 i nizej (bo na nowszych to juz podlogi nie przebijaja :( ))
natomiast mapa-dno to imho pro-q3dm13, co za shit =/

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-23 12:51:23

hmm prodm13 shitem? no na pewno większym niż prot2, ale i tak nie jest tak fatalna jak wiele innych mi znanych (dla przykładu choćby t6 :D lub t3).

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-23 13:00:09

t1, 3, 6 to i tak nikt chyba nie komentuje
no a co shit to shit ;) cpm1 jescze byla fajna pod vq3

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-23 13:46:04

bo cpm1 to generalnie cholernie dobra mapa, i cpm9 do dużego TDMa :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

nxs.rush

Od: 2003-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-23 14:26:41

mateo moim zdaniem pro-t2 jako jedyna wersja z przedrostkiem pro, pozbawila mapke t2 grywalnosci dlatego ze: po pierwsze umieszczenie tam raila jest dla mnie totalnym nieporozumieniem, t2 lubie tak grac poniewaz sa tam moje dwie ulubione bronie a nie ma rg, jej konstrukcja prowokuje pojedynki na rl, lg i rg jest tu zupelnie niepotrzebne, glownie z tego wzgledu, ze mimo obiegowej opinii imho na t2 duze znaczenie ma taktyka a nie sam aim z lg (podobna sytuacja jak prot4 i rg), na t2 latwo jest uciekac, z czego czesto trzeba korzystac kiedy przeciwnik kontroluje oba armory, kitrasz sie gdzies tam i dopoki nie zbierzesz troszke szardow to mozesz uciekac, sa takie miejsca, ze przeciwnik latwo nie zaskoczy cie, w momencie kiedy dodali tam rg, to dobry ziom, znajacy mapke, kontrolujacy dwa ya i rl, do tego majacy rg jest nie do przejscia, bedzie biegal i tlukl cie caly czas, po drugie imho konstrukcja t2 jest swietna, zmusza ona do dynamicznych atakow, dynamicznych ucieczek, w momencie kiedy ja poszerzyli wlasnie jak napisales, zrobilo sie to takie troche pro6 i dobre t2 stracilo swoj urok jako wyjatkowa mapka, po trzecie zauwaz ze tak jak i prodm13 tak i prot2 to jedyne mapy, ktore nie przyjely sie w wersji pro, cos tam na nich bylo grane ale jednak :) jak najbardziej mozemy zagrac na prot2 i na kazdej innej mapie :)
frag4 imho q3dm13 jest swietna mapka i szkoda, ze mniej jest na grana, dobry rozklad broni i armorow, ciezko wszystko na raz kontrolowac, duzo mozliwosci zagrywek taktycznych. wersje pro dm13 rzeczywiscie jest gorsza :)
mapki, ktore lubie grac i uwazam za naprawde dobre na vq3 to: pro6, ztn, prot4, t2, dm13, ne_duel, prot7, cpm1a :)

*Forgiveness is between them and God.

It’s my job to arrange the meeting.*

przodownikpracy

Od: 2002-07-09

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2004-09-23 14:38:08

dm13 jest dobra, pisalem tylko o pro

a dm6tmp ktos pamieta? fajna mapka byla.... ale jak ktos kiedys pisal, nawet najwiekszy maniak moze miec dosc biegania w kolko
edit: a ta prot7 to mi jedzie q2, nie ze wzgledu na ``ksztalty\'\', ale dostepny armor. w ogole taka [b]inna[/b] jest i imho nie pasuje do q3. oczywiscie to jest moje zdanie i jak masz inne to se miej
ale mysle ze kazdy przyzna ze ztn roxor =] [ale nie dm2!]

Эй, диджей, давай, давай, делай, делай хорошо!

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-09-23 15:36:23

ztnka mi się już przejadła, mam po niej odruchy wymiotne jak po dm6. Ztndm2 czyli blood run nie jest złą propozycją, lecz nie nadaje się ona do dueli, raczej do 2v2 (wtedy jest barrrrdzo soczyście).
Podobnie jak rush, lubię prot7, neduel, i ponadto saikotourney1a, geit3dm6

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

nxs.rush

Od: 2003-01-15

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-09-23 15:54:32

\"saikotourney1a, geitdm6\" musze zlookac te 2 mapki, bo pierwsze slysze :]

*Forgiveness is between them and God.

It’s my job to arrange the meeting.*