mateo moim zdaniem pro-t2 jako jedyna wersja z przedrostkiem pro, pozbawila mapke t2 grywalnosci dlatego ze: po pierwsze umieszczenie tam raila jest dla mnie totalnym nieporozumieniem, t2 lubie tak grac poniewaz sa tam moje dwie ulubione bronie a nie ma rg, jej konstrukcja prowokuje pojedynki na rl, lg i rg jest tu zupelnie niepotrzebne, glownie z tego wzgledu, ze mimo obiegowej opinii imho na t2 duze znaczenie ma taktyka a nie sam aim z lg (podobna sytuacja jak prot4 i rg), na t2 latwo jest uciekac, z czego czesto trzeba korzystac kiedy przeciwnik kontroluje oba armory, kitrasz sie gdzies tam i dopoki nie zbierzesz troszke szardow to mozesz uciekac, sa takie miejsca, ze przeciwnik latwo nie zaskoczy cie, w momencie kiedy dodali tam rg, to dobry ziom, znajacy mapke, kontrolujacy dwa ya i rl, do tego majacy rg jest nie do przejscia, bedzie biegal i tlukl cie caly czas, po drugie imho konstrukcja t2 jest swietna, zmusza ona do dynamicznych atakow, dynamicznych ucieczek, w momencie kiedy ja poszerzyli wlasnie jak napisales, zrobilo sie to takie troche pro6 i dobre t2 stracilo swoj urok jako wyjatkowa mapka, po trzecie zauwaz ze tak jak i prodm13 tak i prot2 to jedyne mapy, ktore nie przyjely sie w wersji pro, cos tam na nich bylo grane ale jednak :) jak najbardziej mozemy zagrac na prot2 i na kazdej innej mapie :)
frag4 imho q3dm13 jest swietna mapka i szkoda, ze mniej jest na grana, dobry rozklad broni i armorow, ciezko wszystko na raz kontrolowac, duzo mozliwosci zagrywek taktycznych. wersje pro dm13 rzeczywiscie jest gorsza :)
mapki, ktore lubie grac i uwazam za naprawde dobre na vq3 to: pro6, ztn, prot4, t2, dm13, ne_duel, prot7, cpm1a :)