ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Updateowy wtorek

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-24 20:05:29

Mav’ napisał:_
> Chooy napisał:
>
>
> > Popsuli mi ql po tym updacie. Na ctf7 na mostku miałem 80 fps, teraz mam 100-110 :( To samo na dm6 przy padzie po rg :(((
>
>
> Bug Reports forum
Thanks!

fiszon: oczywiście, że dobrze!

Ni Chooyah!

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-07-29 13:34:07

Na Samotha: cg_chatBeep allows you to enable/disable the audible beep when you receive a message.

=)

Kl3kot

Od: 2008-02-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-29 15:44:09

Po dzisiejszym update mam maly problem nie nagrywa mi dem bo nie ma juz autorecorddemo ponoc jest autoaction moze nagrywac dema i robic screena ma byc ustawiony na 3 ustawilem i robi screeny a dema nie nagrywa ; / nie iwem o co chodzi zmienimlem autorecorddemo na 0 ale tez nie pomaga domyslnie jest niby 1 wie ktos o co kaman ? ; p

grzesiontko

Od: 2007-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-29 16:07:52

nagrywa demka jak się szpil zaczyna [wkońcu]

It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.

Kl3kot

Od: 2008-02-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-29 21:58:01

Eeee co ? xd

grzesiontko

Od: 2007-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-29 22:03:18

jest rozgrzewka, wszyscy dają ready, zaczyna się odliczanie 'priper to fajt' i włącza się nagrywanie demka
tak to działa
do tego po szpilu [meczu] robi screenshota [teoretycznie scoreboarda]

It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-07-29 22:05:47

Sprawdzone rozwiązania to najlepsze rozwiązania.

mises.org / marksdailyapple.com

Kl3kot

Od: 2008-02-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-30 18:34:25

Nagrywa juz tylko jest inny problem nagrywa mi tylko i wylacznie po wcisnieciu ready a jak dolacze do gry juz zaczetej to nie angrywa idze zrobic tak zeby nagrywalo jak sie dolacza do gry rozpoczetej juz ? : p

grzesiontko

Od: 2007-12-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-30 18:44:05

nie

It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.

Kl3kot

Od: 2008-02-20

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-30 20:14:22

No bez jaj bedzie nagrywac tylko po rozpoczeciu calej rozgrywki ? -_-

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-07-31 01:11:54

bind klawisz record
:O

mises.org / marksdailyapple.com

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-07-31 13:05:55

gienek napisał:
> bind klawisz record
>
>
> :O
wpisałem dokładnie to, nie działa :(

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-07-31 13:11:09

Musisz wcisnąć klawisz klawisz.

mises.org / marksdailyapple.com

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-07-31 14:50:28

Mój komputer nie ma takiego klawisza :(

"klawisz" isn't a valid key.

Ni Chooyah!

xrb

Od: 2003-01-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-11 17:43:33

A mi po update ping sie zjebał wcześniej nie był rewelacyjny bo 60-70 natomaist teraz 120-130 ;/ i oczywiście na polskich serwerach. Natomiast za granicą mam dalej 60-70

"czuję smak chwili choć była bardzo krótka, smak jak ciepła wódka z plastikowego kubka, kto pił życia nektar, zna ten smak"

Shadowriver

Od: 2009-05-03

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-08-12 00:51:32

Cytat z posta - autor: xrb
> A mi po update ping sie zjebał wcześniej nie był rewelacyjny bo 60-70 natomaist teraz 120-130 ;/ i oczywiście na polskich serwerach. Natomiast za granicą mam dalej 60-70

To raczej nie wina updateu, pamiętaj że ping nie jest rzeczą stałą i decyduje o nim n rożnych czynników :p wystarczy zmożony ruch na jakimś routerze i ci ping podskakuje

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-02 10:11:03

jak to ładnie bloodpaint określił po wczorajszym update, fajny quake live cpma się nam robi

samolot

Od: 2003-09-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-09-02 11:36:22

no i dobra :D/

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-02 11:51:36

Mogą wprowadzać 15 różnych promieni LG, ale dopóki nie wywalą unlagged netcode, to do QL CPMA będzie jeszcze dość daleko.

mises.org / marksdailyapple.com

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-09-02 12:01:43

gienek napisał:
> dopóki nie wywalą unlagged netcode
Czy czasem unlagged netcode nie został wyjebany jakiś czas temu?

=)

samolot

Od: 2003-09-06

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-09-02 12:18:39

wlasnie w ql jest niby unlagged netcode - powinni dac jeszcze xerpa i pelnia szcześcia :D/

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-05 22:46:22

CEFO bloodpa1nt napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > dopóki nie wywalą unlagged netcode
>
>
> Czy czasem unlagged netcode nie został wyjebany jakiś czas temu?
Jego nigdy nie było :icon_exclaim: Kod unlagged jest obacny tlyko w InstaUnlagged i NoGhoscie. Ten kod jest smiechu warty bo wizualnie rozgrywka się dzieje ta, że giniesz za ścią itp Gwarantuje wam, że gdyby w QL był kod unlagged bluzgalibyście po id że aż miło.

W QL jest coś w rodzajuz cg_laghax - dokładnie pamiętam jak po tym updacie gdzie skasowali cg_smoothclients 1(to samo co cg_xerpclients 1) przestałem w cokolwiek trafiac z LG na pingu 60 :icon_sad:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-09-06 11:45:16

unlagged to odpowiednik cpm-owskiego nudge (dawnego predict), czyli wyprzeczenia ruchu gracza po ostatnich bajtach jego zachowania. na cpma stosowalo sie to na pingu powyzej 100, inaczej sensu nie bylo.

ins1d1um

Od: 2007-09-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-09-06 12:25:11

Cytat z posta - autor: AL|EN
> CEFO bloodpa1nt napisał:
>
>
>
> > gienek napisał:
> >
> >
> >  
> >
> >
> > > dopóki nie wywalą unlagged netcode
> >
> >
> >
> > Czy czasem unlagged netcode nie został wyjebany jakiś czas temu?
>
>
>
> Jego nigdy nie było :icon_exclaim: Kod unlagged jest obacny tlyko w InstaUnlagged i NoGhoscie. Ten kod jest smiechu warty bo wizualnie rozgrywka się dzieje ta, że giniesz za ścią itp Gwarantuje wam, że gdyby w QL był kod unlagged bluzgalibyście po id że aż miło.
>
>
> W QL jest coś w rodzajuz cg_laghax - dokładnie pamiętam jak po tym updacie gdzie skasowali cg_smoothclients 1(to samo co cg_xerpclients 1) przestałem w cokolwiek trafiac z LG na pingu 60 :icon_sad:

Może szykują się do wprowadzenia laghax i xerp. :D aby usprawnić gówno ArQon'a. :D
IMO Jak narazie QL ma na tyle spie*dolony netcode że gra na słabym łączu nie ma sensu.

jarq.

Od: 2002-10-14

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-09-06 15:34:22

na "dobrym" 1 megabajtowym ale od tepsy też nie ma :) ... Aź śmiech bierze jak wchodzę na polskie serwery i widzę ping 97 :D

k**** mać.
edit.

a powiedzcie czy warto stosować i z jakimi zmiennymi poniźsze komendy:

cg_predictItems

cg_nopredict

cg_predictLocalRailShots

czy one w ogóle coś dają??

nie palę ... ale za to piję i używam :D

==> Fragdance by jarq.