Mav’ napisał:_
> Chooy napisał:
>
>
> > Popsuli mi ql po tym updacie. Na ctf7 na mostku miałem 80 fps, teraz mam 100-110 :( To samo na dm6 przy padzie po rg :(((
>
>
> Bug Reports forum
Thanks!
fiszon: oczywiście, że dobrze!
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Mav’ napisał:_
> Chooy napisał:
>
>
> > Popsuli mi ql po tym updacie. Na ctf7 na mostku miałem 80 fps, teraz mam 100-110 :( To samo na dm6 przy padzie po rg :(((
>
>
> Bug Reports forum
Thanks!
fiszon: oczywiście, że dobrze!
Ni Chooyah!
Na Samotha: cg_chatBeep allows you to enable/disable the audible beep when you receive a message.
=)
Po dzisiejszym update mam maly problem nie nagrywa mi dem bo nie ma juz autorecorddemo ponoc jest autoaction moze nagrywac dema i robic screena ma byc ustawiony na 3 ustawilem i robi screeny a dema nie nagrywa ; / nie iwem o co chodzi zmienimlem autorecorddemo na 0 ale tez nie pomaga domyslnie jest niby 1 wie ktos o co kaman ? ; p
nagrywa demka jak się szpil zaczyna [wkońcu]
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
jest rozgrzewka, wszyscy dają ready, zaczyna się odliczanie 'priper to fajt' i włącza się nagrywanie demka
tak to działa
do tego po szpilu [meczu] robi screenshota [teoretycznie scoreboarda]
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
Sprawdzone rozwiązania to najlepsze rozwiązania.
mises.org / marksdailyapple.com
Nagrywa juz tylko jest inny problem nagrywa mi tylko i wylacznie po wcisnieciu ready a jak dolacze do gry juz zaczetej to nie angrywa idze zrobic tak zeby nagrywalo jak sie dolacza do gry rozpoczetej juz ? : p
nie
It has been precisely 12 days, 11 hours, 35 minutes, and 12,4 seconds since something good last happened.
No bez jaj bedzie nagrywac tylko po rozpoczeciu calej rozgrywki ? -_-
gienek napisał:
> bind klawisz record
>
>
> :O
wpisałem dokładnie to, nie działa :(
Mój komputer nie ma takiego klawisza :(
"klawisz" isn't a valid key.
Ni Chooyah!
A mi po update ping sie zjebał wcześniej nie był rewelacyjny bo 60-70 natomaist teraz 120-130 ;/ i oczywiście na polskich serwerach. Natomiast za granicą mam dalej 60-70
"czuję smak chwili choć była bardzo krótka, smak jak ciepła wódka z plastikowego kubka, kto pił życia nektar, zna ten smak"
Cytat z posta - autor: xrb
> A mi po update ping sie zjebał wcześniej nie był rewelacyjny bo 60-70 natomaist teraz 120-130 ;/ i oczywiście na polskich serwerach. Natomiast za granicą mam dalej 60-70
To raczej nie wina updateu, pamiętaj że ping nie jest rzeczą stałą i decyduje o nim n rożnych czynników :p wystarczy zmożony ruch na jakimś routerze i ci ping podskakuje
jak to ładnie bloodpaint określił po wczorajszym update, fajny quake live cpma się nam robi
Mogą wprowadzać 15 różnych promieni LG, ale dopóki nie wywalą unlagged netcode, to do QL CPMA będzie jeszcze dość daleko.
mises.org / marksdailyapple.com
gienek napisał:
> dopóki nie wywalą unlagged netcode
Czy czasem unlagged netcode nie został wyjebany jakiś czas temu?
=)
wlasnie w ql jest niby unlagged netcode - powinni dac jeszcze xerpa i pelnia szcześcia :D/
CEFO bloodpa1nt napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > dopóki nie wywalą unlagged netcode
>
>
> Czy czasem unlagged netcode nie został wyjebany jakiś czas temu?
Jego nigdy nie było :icon_exclaim: Kod unlagged jest obacny tlyko w InstaUnlagged i NoGhoscie. Ten kod jest smiechu warty bo wizualnie rozgrywka się dzieje ta, że giniesz za ścią itp Gwarantuje wam, że gdyby w QL był kod unlagged bluzgalibyście po id że aż miło.
W QL jest coś w rodzajuz cg_laghax - dokładnie pamiętam jak po tym updacie gdzie skasowali cg_smoothclients 1(to samo co cg_xerpclients 1) przestałem w cokolwiek trafiac z LG na pingu 60 :icon_sad:
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
unlagged to odpowiednik cpm-owskiego nudge (dawnego predict), czyli wyprzeczenia ruchu gracza po ostatnich bajtach jego zachowania. na cpma stosowalo sie to na pingu powyzej 100, inaczej sensu nie bylo.
Cytat z posta - autor: AL|EN
> CEFO bloodpa1nt napisał:
>
>
>
> > gienek napisał:
> >
> >
> >
> >
> >
> > > dopóki nie wywalą unlagged netcode
> >
> >
> >
> > Czy czasem unlagged netcode nie został wyjebany jakiś czas temu?
>
>
>
> Jego nigdy nie było :icon_exclaim: Kod unlagged jest obacny tlyko w InstaUnlagged i NoGhoscie. Ten kod jest smiechu warty bo wizualnie rozgrywka się dzieje ta, że giniesz za ścią itp Gwarantuje wam, że gdyby w QL był kod unlagged bluzgalibyście po id że aż miło.
>
>
> W QL jest coś w rodzajuz cg_laghax - dokładnie pamiętam jak po tym updacie gdzie skasowali cg_smoothclients 1(to samo co cg_xerpclients 1) przestałem w cokolwiek trafiac z LG na pingu 60 :icon_sad:
Może szykują się do wprowadzenia laghax i xerp. :D aby usprawnić gówno ArQon'a. :D
IMO Jak narazie QL ma na tyle spie*dolony netcode że gra na słabym łączu nie ma sensu.
na "dobrym" 1 megabajtowym ale od tepsy też nie ma :) ... Aź śmiech bierze jak wchodzę na polskie serwery i widzę ping 97 :D
k**** mać.
edit.
a powiedzcie czy warto stosować i z jakimi zmiennymi poniźsze komendy:
cg_predictItems
cg_nopredict
cg_predictLocalRailShots
czy one w ogóle coś dają??
nie palę ... ale za to piję i używam :D