Masz 100 procent racji.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Masz 100 procent racji.
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
@#$% Alien co Ty pierdolisz. Do tego jak burak ze wsi @#$%.
Mapy - ogłosić konkurs (nawet bez nagród), w którym ludzie za darmo zrzekają się praw do mapy byle była podpisana ich imieniem. Już nawet takie mapki są gotowe, a prośby do syncerror aby je dołączyć nic nie dały. Na pewno byłby odzew. Nawet na upartego mogliby zrobić to na ESR i i admin podrzucił by im zwycięski .pak.
Poprawki typu np. kolorowanie granatów. Hmmm, pomyślmy mamy @#$% obiekt typu GLPelet (zgaduje nazwę) i metodę odpowiedzialną za kolor bitmapy, której położenie na granacie było już zdefiniowane 10 lat temu. Jakieś max 30 linijek kodu - i to są same takie @#$% gówno warte poprawki, które każdy który ma trochę pojęcie o programowaniu zrobiłby w 15 min.
Zamiast tych 100 "poprawek" wolałby jedną np. dotyczącą hitboxów czy też jebane GTV.
Zresztą wprowadzenie jednej z reguły pierdoli coś innego - tak jak to było przez 3 dni z punkbusterem, czy też do teraz niema poprawnych customcolors, które wcześniej działały dobrze.
I nie stawaj jak ciota w ich obronie, bo dla nich, podobnie jak tutaj przez sposób Twoich wypowiedzi - gówno jesteś wart.
Spójrz na ten podpis, zauważ jaki jest miły i przyjemny dla oka. Jest tak, ponieważ nie zawiera żadnych poj*nych tekscików, pier*niętych obrazeczków, ani żadnej bezużytecznej dla kogokolwiek informacji.
PS. Dzięki przodownik :)
furiak - bardzo cenne uwagi, ale niestety nie masz pojecia, czym zajmuja sie goscie z id w zwiazku z ql i jakie maja priorytety, wiec daruj sobie to swiete oburzenie. id przyjelo zasade, ze nie mowi o niczym, dopoki to nie bedzie gotowe, niestety nie przewidzieli, ze stado emo-dzieci bedzie sie ciac zyletkami po kazdym update'cie, ktory zawiodl ich oczekiwania
no surrender, no retreat
AL|EN napisał:
> Uwierz mi, że są ludzie, którzy nie zaglądnęli w Settings tylko grają z autoswitchem.
> Jakoś oni nie whinują
Bo to newby, które nie wymagają od gry niczego. W przeciwieństwie do np. mnie, który od QL wymaga aby był taką high-endową (jeśli chodzi o pokazanie umiejętności ze strony gracza czyli movement/aiming/a przede wszystkim myślenie) gierką jak Q3, ale pewnie nie będzie bo to gra dla casualowych cip.
=)
Przepraszam barzo szanowne grono oburzonych nie-buraków ale zgodnie z zasadą "jak nie trzaśniesz to nie dotrze" niby jak inaczej miałem napisać, żeby wkońcu przestali płakać ? "Poczekajcie, napewno będzie lepiej" "Prosze przestańcie narzekać bo napewno nowych map nie ma z ważnych powodów" itp idt ? I po nastepnym update znou byłby lament tak ?
Napisałem raz ale przynajmniej mam nadzieję, że dotarło do co niektórych.
Fukiak - hahhahahahhahahahha i co też to genialnego jeszce wymyslisz, o czym oni nie wiedzą ? Idź oświeć ich ! Ja wiem, że oni wiedzą o takich rzeczach i mają podobne plany ale skoro jest znaczek BETA to jtes BETA i każdy whiner powinien dostać bana na tydzień, żeby się przekonał na ile ten jego płacz się zda. I mam gdzieś że dodanie kolorowych granatów zajmuje 30 linijek kodu. Oni robią tyle ile mogą !
Oczywiście, że będę ich bronił bo to najlepsza firma obecnie na rynku, gdzie sobie mogę pogadać z głównym programistą i powiedzieć "hej przydałoby sie zwiększyć limit sv_fps" i dostać to NA DRUGI DZIEŃ !
A gówno warty to jestś napewno ty dla nich. Chodźbyś nie wiem jak nie-buracko pisał cokolwiek.
CEFO bloodpa1nt napisał:
> AL|EN napisał:
>
> > Uwierz mi, że są ludzie, którzy nie zaglądnęli w Settings tylko grają z autoswitchem.
> > Jakoś oni nie whinują
>
>
> Bo to newby, które nie wymagają od gry niczego. W przeciwieństwie do np. mnie, który od QL wymaga aby był taką high-endową (jeśli chodzi o pokazanie umiejętności ze strony gracza czyli movement/aiming/a przede wszystkim myślenie) gierką jak Q3, ale pewnie nie będzie bo to gra dla casualowych cip.
O ile mniej jest movementu przy grach na fragi w QL w stosunku do Q3 ? Praktycznie jest to samo, ba nawet lepiej z poprawką schodów = QL > Q3 w tym aspekcie.(Pomijamy movement przy trikach to ten nie jest istotny dla QL)
O ile mniej jest aimingu przy grach na fragi w QL w stosunku do Q3 ? Praktycznie jest to samo, ba z nowym update będzie jeszcze trudniej trafiać z RG=QL > Q3 w tym aspekcie.
O ile mniej jest myślenia przy grach na fragi w QL w stosunku do Q3 ? Praktycznie jest to samo,tl 10 trochę pogarsza sprawę ale nie na tyle żeby ując cokolwiek myśleniu= QL=Q3 w tym aspeckie.
No wieć mamy, że QL jest nawet bardziej wymagający wieć o co chodzi ?
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Jak najbardziej popieram ALIENA, domyslam sie jak moze wygladac development przy takiej grze jak QL i w ogole. Denerwuja mnie te wszystkie whine'y, bo wiem ze na pewno ludzie z ID nie siedza w pracy i nie napierdalaja sobie w QL przez 7/8h pracy, a przez 1h dodaja pierdolki, tylko w tym czasie pracuja nad powazniejszymi zmianami, ktore wymagaja wiekszego zaangazowania zarowno w design jak i kodowanie. Co do pierdolek to one sa na prawde bardzo wazne, bo 1 osobie moze sie nie spodobaja, a innej tak i bedzie zadowolona i to osiagna nieduzym kosztem, bo szybko mozna to napisac, przetestowac i wypuscic. Troche wyrozumialosci!!!!
Więc co w sumie zmienił ten update, na forum ql pisali, że mają więcej fpsów, sprawdzał ktoś, bo to w sumie interesująca zamiana by była :)
AL|EN napisał:
> QL jest nawet bardziej wymagający
AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA :-DDDdddddd
=)
CEFO bloodpa1nt napisał:
> AL|EN napisał:
>
>
> > QL jest nawet bardziej wymagający
>
>
> AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA :-DDDdddddd
Może byś tak napisał cokolwiek poza bezmózgim śmiechem ? Jakieś konkretne argumenty na przykład ok ?
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Czemu gracze ktorzy nie maja za duzo umiejetnosci zawsze najwiecej placza?
Nemo est casu bonus
CEFO bloodpa1nt napisał:
> Bo to newby, które nie wymagają od gry niczego. W przeciwieństwie do np. mnie, który od QL wymaga aby był taką high-endową (jeśli chodzi o pokazanie umiejętności ze strony gracza czyli movement/aiming/a przede wszystkim myślenie) gierką jak Q3, ale pewnie nie będzie bo to gra dla casualowych cip.
...
No tak. To gra dla noobów, nie pasi nie graj. Q3 chyba jeszcze Ci działa. Wiem, że są ludzie tacy jak Ty, którzy po pierwszym odpaleniu Q3 od razu byli "prosami". No cóż pozostaje mi tylko pogratulować. Ja mam jeszcze wiele do nadrobienia. Pewnie dlatego, że jestem głupszy od Ciebie. Mam nadzieję, że mama na 15 urodziny kupi Ci jakąś "zajefajną" strzelankę i tam będziesz uświadamiał ludzi, że to nie zabawa a sposób na życie. Na pewno poczujesz się doceniony, kiedy znów będziesz kosił nizliczone zastępy wrogów udowadniając im jaki jesteś WIELKI!!!. A takim casualowym cipom jak ja pozostanie QL, gdzie na spokojnie w gronie zrównoważonych umysłowo noobków będziemy się świetnie bawić. Pozdro
Nec Temere Nec Temide
zgadzam sie z alienem. az dziwne. wszystko predzej czy pozniej zostanie naprawione. gra ma troche ponad rok wiec nie oczekuje ze bedzie tak zajebista jak ostatnie cpma wydane w 9-10? lat po premierze q3. jest wsparcie ze strony tworcow, masa internetowych turniejow i coraz wiecej lanow (bardzo lubie ogladac), pojawiaja sie nowe talenty. fakt jest pare rzeczy ktore chetnie bym zmienil ale nie dlatego ze sa zle, poprostu sa inne niz te ktore mialem tyle lat w q3 i bardzo ciezko mi sie przestawic. jak tak sie wszystkim nie podoba to zawsze mozna usunac gre z dysku @_@
co do nowych map, ha ha ile by ich nie bylo i tak kazdy bedzie gral ztn i dm6 wiec fu
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!
AL|EN napisał:
> CEFO bloodpa1nt napisał:
>
>
> > AL|EN napisał:
> >
> >
> > > QL jest nawet bardziej wymagający
> >
> >
> > AHAHAHAHHAHAHAHAHHAHA :-DDDdddddd
>
>
> Może byś tak napisał cokolwiek poza bezmózgim śmiechem ? Jakieś konkretne argumenty na przykład ok ?
Napisałeś zajebisty żart, wypadało się zaśmiać.
=)
To znakiem tego według ciebie trudniej jest trafić w mniejszy hitbox czy większy ? Bo QL ma już mniejszy niż Q3 ...
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
aiken napisał:
> Jak najbardziej popieram ALIENA, domyslam sie jak moze wygladac development przy takiej grze jak QL i w ogole. Denerwuja mnie te wszystkie whine'y, bo wiem ze na pewno ludzie z ID nie siedza w pracy i nie napierdalaja sobie w QL przez 7/8h pracy, a przez 1h dodaja pierdolki, tylko w tym czasie pracuja nad powazniejszymi zmianami, ktore wymagaja wiekszego zaangazowania zarowno w design jak i kodowanie. Co do pierdolek to one sa na prawde bardzo wazne, bo 1 osobie moze sie nie spodobaja, a innej tak i bedzie zadowolona i to osiagna nieduzym kosztem, bo szybko mozna to napisac, przetestowac i wypuscic. Troche wyrozumialosci!!!!
Exactly.
Chociaż ostatnio nawet ja zaczynam być sceptyczny, o ile ma nie pojawić się GTV :/
Mimo to, cały czas zachowuję optymizm.
> To znakiem tego według ciebie trudniej jest trafić w mniejszy hitbox czy większy ? Bo QL ma już mniejszy niż Q3 ...
aż dziwne że w ql tyle rg potrafi wejść obok modelu..
^^
kos napisał:
> > To znakiem tego według ciebie trudniej jest trafić w mniejszy hitbox czy większy ? Bo QL ma już mniejszy niż Q3 ...
>
>
>
>
>
> aż dziwne że w ql tyle rg potrafi wejść obok modelu..
A to dlatego:
i to błedne pozycjonowanie hitboxa/błedne pozycjonowanie modelu jest takie same w Q3 i w QL ...
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Ja mam inne pytanie, piszesz, że w "focusie testujecie" to i tamto. Jak można się dostać do takiego focusa? Sam bym chętnie parę rzeczy posprawdzał i chętnie wyrażałbym o nich swoje opinie.
Sądzę, że musisz mieć konfiguracje sprzętową z grupy "niepopularnych" i wtedy jak panowie z id ją zobaczą to chyba wtedy sie dostaje.
Wiem, że duża grupa testerów to użytkownicy linsux'ów i MAC'ów.
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Cytat z posta - autor: AL|EN
> Sądzę, że musisz mieć konfiguracje sprzętową z grupy "niepopularnych" i wtedy jak panowie z id ją zobaczą to chyba wtedy sie dostaje.
>
>
> Wiem, że duża grupa testerów to użytkownicy linsux'ów i MAC'ów.
Raczej nie, bo moja konfiguracja jest jak najbardziej 'popularna' a ja też mogę brać w tej imprezie udział. Ja tam myślę, że w tym całym focusie bierze udział po prostu pewna część ludzi (losowo wybranych czy coś) z zamkniętych beta testów.
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
Troche te screeny wydaja sie lewe, jak wychylenie do przodu jest zrozumiale, tak w hitbox od ziemii podczas skoku nie uwierze. Jak skaczesz na ztn po czerwona to tez na dol trzeba strzelac? :D
AL|EN napisał:
> kos napisał:
>
>
> > > To znakiem tego według ciebie trudniej jest trafić w mniejszy hitbox czy większy ? Bo QL ma już mniejszy niż Q3 ...
> >
> >
> >
> >
> >
> > aż dziwne że w ql tyle rg potrafi wejść obok modelu..
>
>
> A to dlatego:
>
> naforum.zapodaj.net/images/6d96e450efd2.jpg[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/6d96e450efd2.jpg[/img]
>
> naforum.zapodaj.net/images/9be1d4451903.jpg[img]http://naforum.zapodaj.net/thumbs/9be1d4451903.jpg[/img]
>
> i to błedne pozycjonowanie hitboxa/błedne pozycjonowanie modelu jest takie same w Q3 i w QL ...
On chciał powiedzieć o tym, że jak strzelam w ścianę to widzę napis "you fragged ..." - i takie rzeczy w QL są na porządku dziennym, dlatego ta gra nie dorównuje Q3 jeśli chodzi o high-endowy skillshow.
=)
AL|EN napisał:
> Sądzę, że musisz mieć konfiguracje sprzętową z grupy "niepopularnych" i wtedy jak panowie z id ją zobaczą to chyba wtedy sie dostaje.
>
> Wiem, że duża grupa testerów to użytkownicy linsux'ów i MAC'ów.
A opiszesz co jeszcze ciekawego tam się dzieje?
CEFO bloodpa1nt napisał:
> On chciał powiedzieć o tym, że jak strzelam w ścianę to widzę napis "you fragged ..." - i takie rzeczy w QL są na porządku dziennym, dlatego ta gra nie dorównuje Q3 jeśli chodzi o high-endowy skillshow.
w cpma bylo to samo
I AM THE GRAVES OF THE 80's
I AM THE RISEN DEAD
DESTROY THEIR MODERN METAL
AND BANG YOUR FUCKING HEAD
UH!