ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Updateowy wtorek

sTTic

Gravatar

Od: 2008-10-14

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-09 12:36:55

Cytat z posta - autor: FuriaK
> Fajny update, aczkolwiek ...
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Mam problem z custom kolorami, może ktoś pomoże.
>
>
>
>
>
>
> Chciałbym moją drużynę w białym kolorze, enemy w ciemno zielonym.
>
>
>
>
>
>
> To mój config
>
>
>
>
>
>
> cg_forcemodel "0"
>
>
>
> model "bitterman"
>
>
>
> cg_forceTeamModel "visor"
>
>
>
> cg_forceEnemyModel "keel/bright"
>
>
>
> // cg_scaleplayermodelstobb "0"
>
>
>
> cg_enemyColor ""
>
>
>
> cg_teamColor ""
>
>
>
> cg_enemyUpperColor "0x00FF00FF"
>
>
>
> cg_enemyLowerColor "0x00FF00FF"
>
>
>
> cg_enemyHeadColor "0x00FF00FF"
>
>
>
> cg_teamUpperColor "0xFFFFFFFF"
>
>
>
> cg_teamLowerColor "0xFFFFFFFF"
>
>
>
> cg_teamHeadColor "0xFFFFFFFF"
>
>
>
> cg_weaponColorStyle "3"
>
>
>
> cg_weaponColor "0xFF0000FF"
>
>
>
> cg_weaponColor_grenade "0xFF0000FF"
>
>
>
> color1 "1"
>
>
>
> color2 "1"
>
>
>
>
>
>
>
>
>
> Co dziwne kolor granatów swojego teamu mam biały, a kolor granatów przeciwnika ciemnozielony.
>
>
>
> Natomiast kolory mojego (modeli teamu jest jakiś blado czerwony, a przeciwnika bright a nie taki jak ustawiony w hexie.
>
>
>
>
>
>
> Ma ktoś podobny problem?

A nie powinno byc cg_forceteammodel "visor/bright" ?

Zjadl mnie wieloryb. To sie musialo zdarzyc.

kaliberr44

Od: 2006-09-19

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-12-09 12:42:51

Wtedy będe miał kolor bright,a nie custom z Hexa

Spójrz na ten podpis, zauważ jaki jest miły i przyjemny dla oka. Jest tak, ponieważ nie zawiera żadnych poj*nych tekscików, pier*niętych obrazeczków, ani żadnej bezużytecznej dla kogokolwiek informacji.
PS. Dzięki przodownik :)

metyu

Gravatar

Od: 2009-05-10

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-09 13:01:08

Ma być visor/bright, custom colors działają tylko z modelami xxx/bright

lObuz

Od: 2007-05-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-12-09 16:35:16

Cytat z posta - autor: Mav_’
> Obadajcie sobie jeszcze cg_drawItemPickups od 4 w górę. Podejrzewam, że ułatwi mi to nieco timing, ale w pierwszym meczu zagranym na wartości 6 w ogóle nie mogę przyzwyczaić się do takiego timowania ;x

Ustawiłem na 5 i najlepiej mi tak odpowiada. Faktycznie komenda pomocna w timowaniu, dzięki :P

Szkoda tylko, że nie można sobie wybrać jakie itemy powinno wyświetlać bo niektóre są zbędne.

Xsi

Od: 2003-05-13

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-09 16:39:51

Nom, niektore itemy sa calkowicie zbędne. Ale z drugiej strony jakby zglosic to na forum QL to moze ktos zwroci na to uwage i dodadza opcje wyboru.

aiken

Od: 2002-04-02

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-09 17:36:52

Juz bylo to zglaszane, ale im wiecej tym lepiej.

fiba

Od: 2005-02-17

Ranga: Gauntlet Cutter

Dodano dnia: 2009-12-09 17:51:49

A da sie zmienic polozenie/miejsce informacji o tym co podnioslem?

Chcialbym sobie to wrzucic kolo zegarka, bo teraz mam zepchniete na lewo i mnie oczy bola jak tam musze galki przesuwac.

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-09 18:03:10

fajny ten itempickup, ale na chwile obecna, to nie wiem czy bedzie mi sie chcialo przestawiac.

A celownik migajacy na czerwono w chwili trafienia to miazga jakas. Choć z drugiej strony dużo łatwiej nauczyć się strzelać ze spawary (7 ftw!) i opanować nowe hitboxy.
Bardzo fajny i przemyślany update.

Единый, могучий Советский Союз!

lObuz

Od: 2007-05-10

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2009-12-09 18:10:23

Właśnie da się to jakoś wył. żeby celownik nie migał na czerwono ?

Choooy

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-09 18:16:10

Changed the default cg_crosshairHitStyle from 0 to 2 - By default, the crosshair will now blink red when you hit an enemy. The blink color is controlled by the cg_crosshairHitColor cvar.

cg_crosshairHitStyle 0

Ni Chooyah!

lama1

Od: 2009-06-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-09 18:28:20

Eeee... ile wcześniej był dmg spawary? Bo zmienili na 7, tak?
I co właściwie robi cg_drawItemPickups 7?
Jako że chwilowo nie mam możliwości pobawienia się cfg.

Nick w QL- RazorBMW_PL

just play 4 fun!

enjoy

Od: 2003-01-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-09 18:34:53

cos po tym apdejcie mi modele warpuja

Better to die for something, than live for nothing.
I was in the wrong place

quakelive.plfoo-clan

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-09 18:36:54

lama1 napisał:
> Eeee... ile wcześniej był dmg spawary? Bo zmienili na 7, tak?
>
> I co właściwie robi cg_drawItemPickups 7?
>
> Jako że chwilowo nie mam możliwości pobawienia się cfg.
Był stopniowany zależnie od odległości.

cg_drawItemPickups [0-7] pokazuje czas zgarnięcia itemu, kolejne wartości dotyczą ilości wyświetlanych informacji (nazwa, ikonka, nazwa + ikonka etc.)

Единый, могучий Советский Союз!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-09 18:54:42

To podawanie czasu przy podniesieniu itemu mi sie nie podoba, bo ułatwia timing.

mises.org / marksdailyapple.com

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-09 18:59:59

gienek napisał:
> To podawanie czasu przy podniesieniu itemu mi sie nie podoba, bo ułatwia timing.
Zazdrościsz?

Единый, могучий Советский Союз!

Bloodpa1nt

Od: 2009-01-11

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2009-12-09 19:22:15

Nie da się grać w to gówno po updacie ;x

=)

lama1

Od: 2009-06-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-09 20:10:47

cg_drawItemPickups
Pograłem chwilkę z "piątką", i stwierdzam, że to prawie jak jakiś cheat... O_o
Wystarczy mieć opanowane czasy spawnu itemków, szybkie wyliczonko i obecność w pobliżu spawnu.... eee, to już za duże ułatwienie :< [nie miałem tego opanowanego, a to, niestety, bardzo to ułatwia...]
Co do LG... mam wrażenie, że teraz jest bardzo mocny [IMO], tak więc uciec już nie tak łatwo. I w moim wypadku trzeba będzie od nowa uczyć się grać z LG.
Hitboxy... OK, ale jako że nie gram na moim konfig, to nie mam enemy jako ultra zielonego keela, więc nie mogę stwierdzić tego dokładniej tymczasowo.

Taka ocena z perspektywy... khem, totalnej lamy w duelu.

Nick w QL- RazorBMW_PL

just play 4 fun!

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-12-09 20:49:30

lama1 napisał:
> cg_drawItemPickups
>
> Pograłem chwilkę z "piątką", i stwierdzam, że to prawie jak jakiś cheat... O_o
>
> Wystarczy mieć opanowane czasy spawnu itemków, szybkie wyliczonko i obecność w pobliżu spawnu.... eee, to już za duże ułatwienie :< [nie miałem tego opanowanego, a to, niestety, bardzo to ułatwia...]
przeciez i tak kazdy tak gral, z ta roznica ze czasem mogl sie rypnac o 1 sek lub z powodu wymiany z przeciwnikiem nie zauwazyc czasu, wiec lecial pozniej na czuja

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

PeterSchiff

Od: 2003-08-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-09 21:00:03

_Vh napisał:
> gienek napisał:
>
>
> > To podawanie czasu przy podniesieniu itemu mi sie nie podoba, bo ułatwia timing.
>
>
> Zazdrościsz?
U mnie to nic nie zmienia, ale ułatwia osobom, które nie tajmują zbyt dobrze. Komu i czego więc mam zazdrościć?

mises.org / marksdailyapple.com

_Vh

Od: 2003-05-21

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-09 21:27:56

gienek napisał:
> _Vh napisał:
>
>
> > gienek napisał:
> >
> >
> > > To podawanie czasu przy podniesieniu itemu mi sie nie podoba, bo ułatwia timing.
> >
> >
> > Zazdrościsz?
>
>
> U mnie to nic nie zmienia, ale ułatwia osobom, które nie tajmują zbyt dobrze. Komu i czego więc mam zazdrościć?
Engo, wyloguj się z konta gienka!
Osobiście uważam to za dobry ruch. Sam sie przymierzałem do przesunięcia zegara w okolice celownika (np. Kos tak gra).

Единый, могучий Советский Союз!

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-09 21:40:02

gienek napisał:
> To podawanie czasu przy podniesieniu itemu mi sie nie podoba, bo ułatwia timing.
Mi tam ciężko się przyzwyczaić dalej. Ale to tylko kwestia pogrania dłużej.

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-12-09 22:25:39

sŁiTaŚnIe sie teraz gra. nupki na ca juz placza jedne za drugim bo nic nie moga trafic ;D

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

kos

Od: 2003-03-01

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-12-09 22:27:56

Cytat z posta - autor: _Vh
> gienek napisał:
>
>
>
> > _Vh napisał:
> >
> >
> >  
> >
> >
> > > gienek napisał:
> > >
> > >
> > >  
> > >
> > >
> > > > To podawanie czasu przy podniesieniu itemu mi sie nie podoba, bo ułatwia timing.
> > >
> > >
> > >
> > > Zazdrościsz?
> >
> >
> >
> > U mnie to nic nie zmienia, ale ułatwia osobom, które nie tajmują zbyt dobrze. Komu i czego więc mam zazdrościć?
>
>
>
> Engo, wyloguj się z konta gienka!
>
>
> Osobiście uważam to za dobry ruch. Sam sie przymierzałem do przesunięcia zegara w okolice celownika (np. Kos tak gra).

Heh jeszcze mi dużo brakuje do środka :D, poza tym od dłuższego czasu próbuje się nauczyć liczyć ale robie to właściwie tylko na dm6 ;)

Co do tego cg_drawItemPickup to wg. mnie nie powinno być tej komendy, bo nie wiadomo jak to wyewoluuje ;ASD np do komendy która liczy tylko armory i do tego wyświetla czasy zabrania itemów w kolejce pod sobą przez dłuższy czas no a to zalatuje mocno timerem.

^^

alien.

Od: 2006-07-31

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-10 14:31:29

No w końcu LG jest mocny, czyli mogę sobie spawać tak jak to zawsze robiłem w q3. Łapię i nie puszczam do końca kolesia, a trwa to dość krótko więc małe obrażenia mam :))

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-12-10 15:57:29

NET_GetPacket: WSAENOTSOCK

NET_GetPacket: WSAENOTSOCK

NET_GetPacket: WSAENOTSOCK

NET_GetPacket: WSAENOTSOCK

NET_GetPacket: WSAENOTSOCK

NET_GetPacket: WSAENOTSOCK
i tak w kółko mi konsolę spamuje ten komunikat. wtf?