aiken napisał:
> Troche te screeny wydaja sie lewe, jak wychylenie do przodu jest zrozumiale, tak w hitbox od ziemii podczas skoku nie uwierze. Jak skaczesz na ztn po czerwona to tez na dol trzeba strzelac? :D
Tu nie ma nic do wierzenia: tak po prostu jest i tyle. Dodatkowo na screenie widziecie 2 cylinryczny hitbox rejestrujący trafienia.
O)))satan napisał:
> CEFO bloodpa1nt napisał:
>
> > On chciał powiedzieć o tym, że jak strzelam w ścianę to widzę napis "you fragged ..." - i takie rzeczy w QL są na porządku dziennym, dlatego ta gra nie dorównuje Q3 jeśli chodzi o high-endowy skillshow.
>
>
> w cpma bylo to samo
Tak. To ten sam kod hitboxów ale inny sieciowy. To co BP napisał to brednie, które sobie ubzdurał. Oczywiśćie, że Cpma ma lepszy kod sieciowy ale te niedokładnosci z hitboxami są IDENTYCZNE to to nadal id Tech 3. Teraz może być tlko lepiej na kożyść QL bo cylindryczne hitboxy > kwadratowe hitboxy. Będzie trudniej trafić z reila itp