W tym wątku [by nie zakładać nowych] możecie chwalić się tym, co aktualnie robicie. Screeny [rozdziałka max. 700x525], opisy i różnego rodzaju pomysły mile widziane :)
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
W tym wątku [by nie zakładać nowych] możecie chwalić się tym, co aktualnie robicie. Screeny [rozdziałka max. 700x525], opisy i różnego rodzaju pomysły mile widziane :)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
ja bym popracowal ,aj kbym umial. a was zachecam do poznania tajnikow tych bounceow :)...
na dwoje babka wróżyła
Zapowiada sie ciekawie(fajny ten mor co na screenie widac), no czekamy na mapke, tylko nie rob duzo pol smierci bo to wplywa ujemnie na grywalnosc:)
qw3rty: nikt sei nie urodzil umiejonc pracowac na q3r, trzba zacząc, a ja bym ci radzil na org zobaczyc do dzialy mapper\'s stuff i na kurs radianta.....robienie map jest bardzo wciongające:) a moze to wlasniw ty bys odkryl tajniki bauncow;)
wlasnie mnie wciagnelo :DDD, robie mapke z padami :D... (prosta jak ........ ale zawsze jakas tam satysfakcja jest :D )
na dwoje babka wróżyła
O tak satysfakcja jest zawsze ,a le pamientaj ze kazda nastempna mapka vbendzie lepsza bo umiejentnosci rosna;)
(no nie wiem jak tobie, ale przynajniej mi:D)
ja pracuje nad nowom mapkom do cpma mrsdm2 - hypnoxyde , jest już prawie gotowa, czas na ostatnią faze testów lanowych i netowych oraz naprawa drobnych bugów.
[img]www.strony.wp.pl/wp/vns44/mrsdm2a.jpg[/img]
widok głównej areny
[img]www.strony.wp.pl/wp/vns44/mrsdm2d.jpg[/img]
a to mniejwięcej w środku mapki
[b]44d.prv.pl44 thDimension [/b]
Req: Mi się podoba, zobaczymy jak wyjdzie beta :) i oby nie trzeba było długo czekać.
Marschal: Wygląda dobrze... oby równie dobrze się grało :P. Wydaje mi się jednak że jest trochę za jasno, ale może tak na screenie wyszło...
Ja ostatnio nie mam wogule pomysłów. Narozpoczyanłam kilka mapek, ale następnego dnia niechciało mi się kończyć. Może teraz z q3sl5 coś wyjdzie...
No cóż...ja też pracuję nad nową mapką (no może nie nową, bo jest to konwersja z unreala). Nie wiem dokładnie kiedy ją skończę, bo ni mam czasu, ale mam nadzieję, że nie będzie
\"dołowała\" ,każdego procesora tak jak poprzednia... ;-)
...a narazie daję jpg\'a...
> Marschal: Wygląda dobrze... oby równie dobrze się grało :P. Wydaje mi się jednak że jest trochę za jasno, ale może tak na screenie wyszło...
no właśnie dlatego mówie o testach na lanie i necie, ale już mogę powiedzieć że jest dość dobrze/ w moim odczuciu/ biegałem po niej godzinami i młuciłem boty, z kumplami też się pograło, myślę że będzie w miarę , ale to się okaże
co do jasnośći to ja mam tak w q3 ustawione, ale oblukam jeszcze i może zmniejsze światełka w paru miejscach...
[b]44d.prv.pl44 thDimension [/b]
oto dwa moje, bardzo wczesne screeny:
[img]requiemxf.republika.pl/reqdm5_1.jpg[/img]
[img]requiemxf.republika.pl/reqdm5_2.jpg[/img]
:)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
zgadzam sei z przedmowca, tylko requiem, nie wiem czy mi sie zdaje, ale chyba niektore swiatleka sa za blisko sciany, na drugim screenie to widac, szczegulnie przy lawie...chyba wiesz o co mi chodzi ?
ano, widze - ale to nie są moje światełka, tylko to lawa tak dziwnie, punktowo świeci:(
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
nie chce, żeby wyszło że sie chwale, ale to wynik mojej dzisiejszej pracy, z którego jestem zadowolony:)
[img]requiemxf.republika.pl/reqdm5_radiant_3.jpg[/img]
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Ciesze sie panowie ze robienie mapek sprawia wam taka przyjemnosc! GL!
-Rozz - stary orgman. Orgowiec? Chyba ze orgownik. Cecha charakterystyczna - wciaz wiecej newsow niz komentarzy :P
http://rozz.pl/rvg
Rozz, ale nawet nie wiesz, jaką przyjemność sprawiło mi opisanie jednej polskiej mapki o ambitnej nazwie \"8\" :DD
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
No coz co tu duzo mowic, juz widac ze mapa bendzie spoko....wiec GL
Pracuje nad mapka do strafe jumpingu, bedzie kilku pietrowa co pietro coraz ciezsze strafy :) pierwsze najnizsze pietro z najlatwiejszymi strafami bedzie wygladac tak:
[img]insequixf.republika.pl/dgq3strafe1.jpg[/img]
[img]insequixf.republika.pl/dgq3strafe1_a.jpg[/img]
jak widac jeszcze oswietlenie trzeba poprawic :D
LOL goly rox jsuz skakalem looz ale ja umieram
trickjumping my destination
nom goly, spoko :D, pamietaj o texturach T4E :DDDDD .............gl
na dwoje babka wróżyła
No to juz nawet swoje tekturki macie. Spoko.
ps. goly(goły, nie wiem) mapka tez spoko;)
W ciągu kilku następnych dni prawdopodobnie wypuszczę moją kolejną mapkę q3shw15 , będzie to sequel :P mojej starszej mapki shw7 , i będzie się nazywać \'Wysokie napięcie II\'. Mapka do ffa i Tdm , całkiem spora. Tym razem starałem się aby mapka była jak najatrakcyjniejsza graficznie. Muszę tylk dopracować jeszcze kika szczegułów i ją skompilować.
teraz to dopiero bedziecie mieli nad czym popracowac, zapraszam na strone : www.qw3rty.sk8.plT4E
na dwoje babka wróżyła