ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-03-04 16:41:06

who cares?

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

White]Smurff

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-04 21:16:50

JA tesz robie mapke a teraz wziąłem się za gotika troszkem i ARM5 powstaje samo ;) Obrazka ni ma bo mi sie nie chcialo zrobic !!! Ale będzie to 1v1 albo ffa i bedzie grywalna to narazie tyle co moge powiedziec !!!
edit 6.03.2003 19:39:

Dobra już wiem więcej co do mapki bo już troche stworzyłem ;P
Więc bedzie to mapka w gotyku z texturami z ID. Postaram się aby była grywalna ;) i offcorz pod cpma (będzie to moja pierwsza mapka pod ten mod) Nazwa ARM5 (Armageddon RafMich 5) Level nie powinnien przekroczyć 3 Mb
To narazie tyle jeszcze tylko obiecany sceen.
[img]szakal_q3.w.interia.pl/arm5.jpg[/img]

[img]szakal_q3.w.interia.pl/arm51.jpg[/img]

Pavel

Od: 2002-09-27

Ranga: Newbie

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-03-09 21:42:19

Q3MaSTeR: to do zludzenia przypomina moją dm5 :P

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

White]Smurff

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-11 16:14:44

> Q3MaSTeR: to do zludzenia przypomina moją dm5 :P

Req ??? What ????
Nie rob se jaj !!! Ale jaja jessli to jest prawda to nie jest dobrze a wierzmi ze nawet nie zassalem twojej mapki :((
Na mojej stronie mam juz new screeny wiec zloookaj i jak bedzie podobne to musze twoja mapke sciagnac i pozmieniac !! ;)

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-03-11 16:33:06

lepiej wrzuc ta mapke na server i podaj linka, zobacze jak radiant radzi sobie z CTRL+C i CTRL+V :P

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

GoLY

Od: 2002-06-16

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-11 16:47:03

bosheee.... przecierz ewidentnie jest robiona na reqdm5, teksturowanie, elementy i wogole widac ze cos nie tak ;P i nie mow ze nie widziales na oczy mapki reqa, bo nikt w to nie uwierzy... plagiat

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-11 18:59:47

Dajcie spokoj z tymi podobienstwami i plagiatami.

Pierwsza byla q3dm7, potem ztn.

Jesli sie uprzec to nik juz nie zrobi innej(orginalnej) mapy bo wszystko juz bylo.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-11 19:10:30

tak samo req5 jest plagiatem dm7 jak i ta w stosunku do req5 :P

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-11 19:22:40

wlasnie :)

White]Smurff

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-11 20:46:07

Kurde ale te pretensje do mnie sa uzasadnione i sie zgadzam ale wierzcie mi albo nie dopiero dzisiaj sciaglem ta mapke i sie dowiedzialem ze jest nie dobrze !! Jesli ktos nie wiezy to moge dodac ze mam modem i nie ssam wszystkich map jakie popadnie !!
Postaram sie zrobic wszystko aby mapa nie byla podobna do req5
Sorry req ale my to sie inaczej dogadamy ;)

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-12 19:24:24

Ja obecnie pracuję nad czterema mapkami (właściwie to nie mam czasu, żeby solidnie popracować nad którąkolwiek z nich). Poniżej przedstawiam screeny z tych, które mają już jakiś konkretny wygląd.
[img]pearljam.rockmetal.art.pl/garbiak/l3dm2.jpg[/img]

[img]pearljam.rockmetal.art.pl/garbiak/l3dm2b.jpg[/img]

[img]pearljam.rockmetal.art.pl/garbiak/l3dm2c.jpg[/img]

Mapa powyżej jest inspirowana \"Blade Runnerem\", tekstury tylko od Id.
[img]pearljam.rockmetal.art.pl/garbiak/l3dm4.jpg[/img]

A ta ma wyglądem przypominać komiksy (cellshading i moje \"malowane\" tekstury).

Jak skończe to dam znać.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-12 20:49:37

wyglada niezle. wspolczuje fpsow :D

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-12 21:28:05

hmmm... no ladne, ladne.

fps - yyy-yyyy ja na full detalach mam ok. 80 - 90.

może ocaulkuj w niewidocznych miejscach i powstawiaj areaportale, chyba ze to tak na wszystkich mapach :/

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-13 10:44:01

Co do fpsów:

a)Z tego co wiem q3map2 nie potrzebuje caulkowania (i tak caulkowałem, ale w związku z tym, że używam kompilatora ydnara nie widać żadnej różnicy).

b)Rzeczywiście jeszcze co nieco brakuje aeraportali...

c)Kiedy ściagałem te screenshoty na wszystkich mapach miałem podobne fpsy (detale na maxa, np. r_picmip 0 i kompletnie zawalony ram), ale fakt faktem, że w lokacji ze screena nr 1 znacznie zwalnia w każdych warunkach - nad tym muszę popracować

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-13 13:50:10

q3map2 jest duzo lepszy od oryginalu, ale ma jedna wade. boty na mapie wariuja i nie da sie z nimi grac. gdy nie widza przeciwnika nie ruszaja sie. wskakuja do lavy itp.

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-03-13 20:08:21

Ale i tak, kto by chciał grać z głupimi botami :P

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-14 09:30:35

glupie to one sa z natury :D a ze q3map2 optymalizuje bsp pod katem rozmiaru i dlatego bspc zle robi aas, z reszta widac po rozmiarze ze cus nie tak jest :)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-03-14 11:20:31

Nie zauwazylem zadnych nieprawidlowosci w dzialaniu botow... Owszem kiedy kompresuje sie bsp (chyba komenda -meta o ile dobrze pamietam) to bspc nie dziala wcale - trzeba uruchomic go z komenda -searchvisibles, czy jakos tak i wtedy wszystko jest juz w porzadku. Na mojej mapce komiksowej jest lawa (a dokladniej zielony szlam), a bot nie ginie w niej za czesto. Moze to kwestia wersji qmapa (jest juz chyba 2.5.3), albo mojej slabej spostrzegawczosci.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-04-08 12:26:41

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-04-15 23:25:33

[img]q3arena00.republika.pl/scr-q3dade11.jpg[/img]
A to jest screenek z jeszcze baaardzo niepełnej mapy q3dade11. Nie można jej na razie nazwać nawet alfą. Ale jak widać na tym pojedyńczym obrazku - wracam do krzywych :P.

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-16 10:55:22

No mapka spoko , ale jest problem LINK do twojej strony nie działa...
btw. kiedy skonczysz mapke. :]

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-04-16 16:20:36

No sory ale LINK działa. Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi. Co do mapki to nie pisz, że fajna mapka, bo to na razie screen, a nie dokończone \"dzieło\". Co do tego kiedy ją skończę - to nie wiem. Nie lubię pytań w tym stylu bo są moim zdaniem nielogiczne. Tzn. wiem, że MUSZĘ ją dokończyć (finalna, zupełna werjsa) w przeciągu MIESIĄCA co w mojej aktualnej sytuacji będzie niezwykle trudne. Więc trzeba poczekać :P.

StaryOrgowicz_58

Gravatar

Od: 2012-12-22

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-16 16:50:43

No teraz widze ze link działa... No dobra piszę ostatniego moje posta , poniewaz wszyscy sie upieraja ze pisze gupoty i mają prawde , wiedz jak podrosne to moze zobacze i cos na piszę , a tak to nie bede wam przeszkadzał więdz do widzenia...zyczę miłego jajka i dobrego oblewania sie wodą...

White]Smurff

Od: 2002-04-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-04-16 17:20:23

JEAH wlasnie netcik zaczol ladnie chodzic i wedlug obietnicy pokazuje screena z HaRM1 :) Nie chcialem edytowac starego bo byl juz za daleko :P Modlcie sie zeby mi tak jak teraz net chodzil to bedzie sp0x :))
[img]q3master.w.interia.pl/harm1.jpg[/img]
EDIT: 18:41

Wiec zapomnialem podiedziec ze to jest tylko pierwsze pomieszczenie bo jak widac w kolejnych jest \"egipska ciemnosc\" :) Ale i tak w tym pokazanym pomieszczeniu sa bledy np. bez sensu wyglada ta wiszaca laampa musze to poprawic ale komentarze mile widziane....
P.S. Net znow sie zaczol mulic :/