who cares?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
who cares?
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
JA tesz robie mapke a teraz wziąłem się za gotika troszkem i ARM5 powstaje samo ;) Obrazka ni ma bo mi sie nie chcialo zrobic !!! Ale będzie to 1v1 albo ffa i bedzie grywalna to narazie tyle co moge powiedziec !!!
edit 6.03.2003 19:39:
Dobra już wiem więcej co do mapki bo już troche stworzyłem ;P
Więc bedzie to mapka w gotyku z texturami z ID. Postaram się aby była grywalna ;) i offcorz pod cpma (będzie to moja pierwsza mapka pod ten mod) Nazwa ARM5 (Armageddon RafMich 5) Level nie powinnien przekroczyć 3 Mb
To narazie tyle jeszcze tylko obiecany sceen.
[img]szakal_q3.w.interia.pl/arm5.jpg[/img]
Q3MaSTeR: to do zludzenia przypomina moją dm5 :P
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
> Q3MaSTeR: to do zludzenia przypomina moją dm5 :P
Req ??? What ????
Nie rob se jaj !!! Ale jaja jessli to jest prawda to nie jest dobrze a wierzmi ze nawet nie zassalem twojej mapki :((
Na mojej stronie mam juz new screeny wiec zloookaj i jak bedzie podobne to musze twoja mapke sciagnac i pozmieniac !! ;)
lepiej wrzuc ta mapke na server i podaj linka, zobacze jak radiant radzi sobie z CTRL+C i CTRL+V :P
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
bosheee.... przecierz ewidentnie jest robiona na reqdm5, teksturowanie, elementy i wogole widac ze cos nie tak ;P i nie mow ze nie widziales na oczy mapki reqa, bo nikt w to nie uwierzy... plagiat
Dajcie spokoj z tymi podobienstwami i plagiatami.
Pierwsza byla q3dm7, potem ztn.
Jesli sie uprzec to nik juz nie zrobi innej(orginalnej) mapy bo wszystko juz bylo.
tak samo req5 jest plagiatem dm7 jak i ta w stosunku do req5 :P
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
Kurde ale te pretensje do mnie sa uzasadnione i sie zgadzam ale wierzcie mi albo nie dopiero dzisiaj sciaglem ta mapke i sie dowiedzialem ze jest nie dobrze !! Jesli ktos nie wiezy to moge dodac ze mam modem i nie ssam wszystkich map jakie popadnie !!
Postaram sie zrobic wszystko aby mapa nie byla podobna do req5
Sorry req ale my to sie inaczej dogadamy ;)
Ja obecnie pracuję nad czterema mapkami (właściwie to nie mam czasu, żeby solidnie popracować nad którąkolwiek z nich). Poniżej przedstawiam screeny z tych, które mają już jakiś konkretny wygląd.
[img]pearljam.rockmetal.art.pl/garbiak/l3dm2.jpg[/img]
[img]pearljam.rockmetal.art.pl/garbiak/l3dm2b.jpg[/img]
[img]pearljam.rockmetal.art.pl/garbiak/l3dm2c.jpg[/img]
Mapa powyżej jest inspirowana \"Blade Runnerem\", tekstury tylko od Id.
[img]pearljam.rockmetal.art.pl/garbiak/l3dm4.jpg[/img]
A ta ma wyglądem przypominać komiksy (cellshading i moje \"malowane\" tekstury).
Jak skończe to dam znać.
wyglada niezle. wspolczuje fpsow :D
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
hmmm... no ladne, ladne.
fps - yyy-yyyy ja na full detalach mam ok. 80 - 90.
może ocaulkuj w niewidocznych miejscach i powstawiaj areaportale, chyba ze to tak na wszystkich mapach :/
Co do fpsów:
a)Z tego co wiem q3map2 nie potrzebuje caulkowania (i tak caulkowałem, ale w związku z tym, że używam kompilatora ydnara nie widać żadnej różnicy).
b)Rzeczywiście jeszcze co nieco brakuje aeraportali...
c)Kiedy ściagałem te screenshoty na wszystkich mapach miałem podobne fpsy (detale na maxa, np. r_picmip 0 i kompletnie zawalony ram), ale fakt faktem, że w lokacji ze screena nr 1 znacznie zwalnia w każdych warunkach - nad tym muszę popracować
q3map2 jest duzo lepszy od oryginalu, ale ma jedna wade. boty na mapie wariuja i nie da sie z nimi grac. gdy nie widza przeciwnika nie ruszaja sie. wskakuja do lavy itp.
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
glupie to one sa z natury :D a ze q3map2 optymalizuje bsp pod katem rozmiaru i dlatego bspc zle robi aas, z reszta widac po rozmiarze ze cus nie tak jest :)
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
Nie zauwazylem zadnych nieprawidlowosci w dzialaniu botow... Owszem kiedy kompresuje sie bsp (chyba komenda -meta o ile dobrze pamietam) to bspc nie dziala wcale - trzeba uruchomic go z komenda -searchvisibles, czy jakos tak i wtedy wszystko jest juz w porzadku. Na mojej mapce komiksowej jest lawa (a dokladniej zielony szlam), a bot nie ginie w niej za czesto. Moze to kwestia wersji qmapa (jest juz chyba 2.5.3), albo mojej slabej spostrzegawczosci.
[img]q3arena00.republika.pl/scr-q3dade11.jpg[/img]
A to jest screenek z jeszcze baaardzo niepełnej mapy q3dade11. Nie można jej na razie nazwać nawet alfą. Ale jak widać na tym pojedyńczym obrazku - wracam do krzywych :P.
No mapka spoko , ale jest problem LINK do twojej strony nie działa...
btw. kiedy skonczysz mapke. :]
No sory ale LINK działa. Nie wiem o co Ci dokładnie chodzi. Co do mapki to nie pisz, że fajna mapka, bo to na razie screen, a nie dokończone \"dzieło\". Co do tego kiedy ją skończę - to nie wiem. Nie lubię pytań w tym stylu bo są moim zdaniem nielogiczne. Tzn. wiem, że MUSZĘ ją dokończyć (finalna, zupełna werjsa) w przeciągu MIESIĄCA co w mojej aktualnej sytuacji będzie niezwykle trudne. Więc trzeba poczekać :P.
No teraz widze ze link działa... No dobra piszę ostatniego moje posta , poniewaz wszyscy sie upieraja ze pisze gupoty i mają prawde , wiedz jak podrosne to moze zobacze i cos na piszę , a tak to nie bede wam przeszkadzał więdz do widzenia...zyczę miłego jajka i dobrego oblewania sie wodą...
JEAH wlasnie netcik zaczol ladnie chodzic i wedlug obietnicy pokazuje screena z HaRM1 :) Nie chcialem edytowac starego bo byl juz za daleko :P Modlcie sie zeby mi tak jak teraz net chodzil to bedzie sp0x :))
[img]q3master.w.interia.pl/harm1.jpg[/img]
EDIT: 18:41
Wiec zapomnialem podiedziec ze to jest tylko pierwsze pomieszczenie bo jak widac w kolejnych jest \"egipska ciemnosc\" :) Ale i tak w tym pokazanym pomieszczeniu sa bledy np. bez sensu wyglada ta wiszaca laampa musze to poprawic ale komentarze mile widziane....
P.S. Net znow sie zaczol mulic :/