ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-03 17:46:03

mam rozumiec ze baunce gotowe!?

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-03 19:57:29

[56]

na dwoje babka wróżyła

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-12 23:33:43

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-13 00:09:39

widze ze odkryles q3dm7sample ;-)

ja nie pracuje nad niczym ciekawym. wszystko jest na rogu beta :P

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-13 00:14:01

damn - wlasnie nie, z sampla prawie wcale nie korzystalem (jedynie parzylem jak cos jest zbudowane), a kolor podlogi mialem juz wczesniej zaplanowany:)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-13 00:39:12

wyglada ladnie :)...

na dwoje babka wróżyła

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-13 17:02:05

wyglionda ladnie, tylko q3 ma to do siebie cze czesto sie wzory powtarzaja, a przypadkiem ja ma bardzo podobny wzorm na mapie ktora robie jednynie trimy sa inne...:( tak to juz jest....

cd.bloody

Od: 2002-08-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-13 18:11:22

A ja dzieki Szakalowi poznalem pierwsze tajniki bawienia sie w map making... i postanowilem przerobic troche dm17 ... poniewaz zawsze chcialem ja troszke udoskonalic... zobaczymy jak wyjdzie :)

[b]ASK FOR MORE...[/b]

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-14 21:54:18

wiem, ze pare osob zżera ciekawosc (:P), wiec zarzuce screenem. To jest wczesna wersja alfa, bez swiatła (nolight)
[img]requiemxf.republika.pl/reqdm5_nolight.jpg[/img]

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-14 22:01:00

szkoda ze bez swiatla, bo wtedy mapka o wiele lepiej wyglonda, ale i tak jest super.......czekam na bete..;)

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-14 22:11:05

bez swiatla, bo jeszcze nieba nie wrzucilem nad to pomieszczenie:) Teraz pracuje nad ostatnim:)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-15 15:25:11

łał, wyglada na ladnego tdm\'a :>

czy te kolce zamykaja droge do raila, czy tylko tak wygladaja ;) ?

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

qw3rterro

Od: 2002-10-19

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-15 15:28:37

nam spoko bedzie na tdm :D, a te kolce to chyba jednak zamykaja (tak to wyglada :))

na dwoje babka wróżyła

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-15 15:37:10

damndog: tak? :) Tylko ta mapka nie jest dosyć duża... ma trzy arenki na powietrzu polaczone korytarzami (na fotce jedna z nich:)
[qw3rty]\'[T4E], damndog: nie, te kolce są dla picu:D

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

cezar

Od: 2002-09-24

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-01-15 15:47:24

takie kolce ktore zamykaja droge do quad\'a widzialem na mapie \"woa\"

moze ktos zna ta mape, jest ona w stylu \"hawaii-taitii\'

www.planetgames.friko.pl[blue][rs][/color] [green]Cezar[/color][red]*[/color]

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-15 16:16:47

ehh..kolce la picu...;))) no to spoko, niekt nie bendzie bral raila bo sie bendzie bal ze go kolce zabija, a tu sie okazuje ze to dal sciemy....;))
ps. mi sie wdaje (przynajmniej na nolight) ze teksturka na tych pseudo kolcach troche nie pasuje do otoczenia. Ale moze tylko mi sie tak zdaje, albo to wina wlasnie tego ze jest nolight..

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-15 16:38:00

T4m8urYn0: ano, ale w lighcie nie bedzie tego widac (chyba), a jesli bedzie, to zmienie na ciemniejsze - chcialem zrobic krwiste:)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-15 18:17:24

heh....napewno sie jakies krwiste custom textury znajdą, bo ta nizbyt w mich oczach pasuje, ale to wina nolighta wienc juz sie nie bende przyczepial;)

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-16 22:56:19

to ja wrzuce trzy (ostatnie) screeny. Nastepna bedzie mapka:D Moze po weekendzie.
[img]requiemxf.republika.pl/shot0019.jpg[/img]
[img]requiemxf.republika.pl/shot0020.jpg[/img]
[img]requiemxf.republika.pl/shot0021.jpg[/img]

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-16 22:59:02

Na screenach wygląda świetnie. Zaraz zobaczę jak jest na mapce :P. Mam nadzieję że równie dobrze.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-16 23:01:19

mogą ci bardzo spadać FPS-y, bo mapka jest leaked tymczasowo

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-17 07:24:54

wez mapke w szecian z clauku to nie bendzie zednych laekow, a i kompilacja bnedzie krotsza, ale jka zrobisz juz wersje final to radze kazdy laek z kolei wyeliminowac;)
ps. super mapa, tylko nie widze na screenach tego pomieszczenia z lawa , co bylo na pierwszym screenie;)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-01-17 16:01:23

Ale nadal jest to pomieszczenie. A po co miał dawać dwa razy ten sam screen? Jak chcesz zobaczyć to wejdź na początek tematu i tam jest.
> wez mapke w szecian z clauku to nie bendzie zednych laekow, a i kompilacja bnedzie krotsza, ale jka zrobisz juz wersje final to radze kazdy laek z kolei wyeliminowac;)

Kompilacja jest chyba krótsza jak są leaki. A Otexturowanie caulk\'iem na spadek fsp nie pomoże. Ta tektura nie jst wyświetlana w q3.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-01-17 16:15:01

własnie:)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-01-17 19:50:49

chodzilo mi o to ze jak zrobi clauka to nie bnedzie laekow a to sie wiaze z tym ze fps\'y bneda wieksze.
...mi sie jednak zdaje ze laeki wplywaja na czas kompilacji w negatywny sposub...