mam rozumiec ze baunce gotowe!?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
podniose nieco wątek:)
[img]213.77.44.230/Galeria/Forum/1504461203.jpg[/img]
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
widze ze odkryles q3dm7sample ;-)
ja nie pracuje nad niczym ciekawym. wszystko jest na rogu beta :P
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
damn - wlasnie nie, z sampla prawie wcale nie korzystalem (jedynie parzylem jak cos jest zbudowane), a kolor podlogi mialem juz wczesniej zaplanowany:)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
wyglionda ladnie, tylko q3 ma to do siebie cze czesto sie wzory powtarzaja, a przypadkiem ja ma bardzo podobny wzorm na mapie ktora robie jednynie trimy sa inne...:( tak to juz jest....
A ja dzieki Szakalowi poznalem pierwsze tajniki bawienia sie w map making... i postanowilem przerobic troche dm17 ... poniewaz zawsze chcialem ja troszke udoskonalic... zobaczymy jak wyjdzie :)
[b]ASK FOR MORE...[/b]
wiem, ze pare osob zżera ciekawosc (:P), wiec zarzuce screenem. To jest wczesna wersja alfa, bez swiatła (nolight)
[img]requiemxf.republika.pl/reqdm5_nolight.jpg[/img]
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
szkoda ze bez swiatla, bo wtedy mapka o wiele lepiej wyglonda, ale i tak jest super.......czekam na bete..;)
bez swiatla, bo jeszcze nieba nie wrzucilem nad to pomieszczenie:) Teraz pracuje nad ostatnim:)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
łał, wyglada na ladnego tdm\'a :>
czy te kolce zamykaja droge do raila, czy tylko tak wygladaja ;) ?
I had seven faces
Thought I knew which one to wear...
nam spoko bedzie na tdm :D, a te kolce to chyba jednak zamykaja (tak to wyglada :))
na dwoje babka wróżyła
damndog: tak? :) Tylko ta mapka nie jest dosyć duża... ma trzy arenki na powietrzu polaczone korytarzami (na fotce jedna z nich:)
[qw3rty]\'[T4E], damndog: nie, te kolce są dla picu:D
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
takie kolce ktore zamykaja droge do quad\'a widzialem na mapie \"woa\"
moze ktos zna ta mape, jest ona w stylu \"hawaii-taitii\'
www.planetgames.friko.pl[blue][rs][/color] [green]Cezar[/color][red]*[/color]
ehh..kolce la picu...;))) no to spoko, niekt nie bendzie bral raila bo sie bendzie bal ze go kolce zabija, a tu sie okazuje ze to dal sciemy....;))
ps. mi sie wdaje (przynajmniej na nolight) ze teksturka na tych pseudo kolcach troche nie pasuje do otoczenia. Ale moze tylko mi sie tak zdaje, albo to wina wlasnie tego ze jest nolight..
T4m8urYn0: ano, ale w lighcie nie bedzie tego widac (chyba), a jesli bedzie, to zmienie na ciemniejsze - chcialem zrobic krwiste:)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
heh....napewno sie jakies krwiste custom textury znajdą, bo ta nizbyt w mich oczach pasuje, ale to wina nolighta wienc juz sie nie bende przyczepial;)
to ja wrzuce trzy (ostatnie) screeny. Nastepna bedzie mapka:D Moze po weekendzie.
[img]requiemxf.republika.pl/shot0019.jpg[/img]
[img]requiemxf.republika.pl/shot0020.jpg[/img]
[img]requiemxf.republika.pl/shot0021.jpg[/img]
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Na screenach wygląda świetnie. Zaraz zobaczę jak jest na mapce :P. Mam nadzieję że równie dobrze.
mogą ci bardzo spadać FPS-y, bo mapka jest leaked tymczasowo
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
wez mapke w szecian z clauku to nie bendzie zednych laekow, a i kompilacja bnedzie krotsza, ale jka zrobisz juz wersje final to radze kazdy laek z kolei wyeliminowac;)
ps. super mapa, tylko nie widze na screenach tego pomieszczenia z lawa , co bylo na pierwszym screenie;)
Ale nadal jest to pomieszczenie. A po co miał dawać dwa razy ten sam screen? Jak chcesz zobaczyć to wejdź na początek tematu i tam jest.
> wez mapke w szecian z clauku to nie bendzie zednych laekow, a i kompilacja bnedzie krotsza, ale jka zrobisz juz wersje final to radze kazdy laek z kolei wyeliminowac;)
Kompilacja jest chyba krótsza jak są leaki. A Otexturowanie caulk\'iem na spadek fsp nie pomoże. Ta tektura nie jst wyświetlana w q3.
własnie:)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook