ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-28 23:10:14

ok oblookam

dzieki

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 13:12:23

Ponieważ niedługe siedzę na board`zie to pomyślałem że mógłbym też coś pokazać z własnej twórczość. Zrobiłem dwie mapki, jedną pod FFA i TDM, drugą pod CTFa. Mapki są raczej niekonwencjonalne. Mało tekstur. Dość oświetlone (choć pozwoliłem sobie na fajną grę świateł gdzieniegdzie. Oto screeny z mapy do FFa i TDM (nazywa się Stronghold:

[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/01.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/02.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/03.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/04.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/05.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/06.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/07.jpg[/img]
Jak są chętni na więcej to mogę zrobić screeny z CTFa :P
EDIT:

Ok. Wstawiam też screeny z mapki do CTFa. Musiałem jeszcze wykończyć ją trochu, ale efekt mi się podoba. Jednak co do oświetlenia to ładniejsze mi wyszło na Strongholdzie.
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/08.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/09.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/10.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/11.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/12.jpg[/img]
[img]testowastronainternetowa.w.interia.pl/13.jpg[/img]

Si vis pacem Para bellum

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-06-29 14:57:50

Hmm... dobierz lepiej textury, bo te, które widać na screenkach do siebie nie pasują. No i oczywiście czekam(y) na betę, bo może być bardzo ciekawie. Z \"lotu ptaka\" projekt wygląda na ciekawy.

Więc (pamiętajcie!, nigdy nie zaczyna się zdania od \'więc\' ;) popraw te textury, bo dostaję przez nie palpitacji serca i mogą wszystko zepsuć :D. Pozdrawiam autora.

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-29 15:11:07

hehe. Ta wersja będzie wrzucona do Beta corner jak tylko mi się to uda. A po za tym jest już skończona od x miesięcy.

Mapa stronghold jest do ściągnięcia z:

212.122.206.117/stifty/pliki/download_pliki/stronghold.zip
Co ciekawsze, jest to jedyna mapa jaką stworzyłem :P. Jeżeli będą wyskakiwały jakieś problemy z serverem, to przepraszam, ale mój admin lubi grzebać w kompie :P
EDIT: Ten zabiego połączenia Base z Gothiciem był zamierzony :D

Si vis pacem Para bellum

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-06-29 21:43:00

wlasnie sciagam..

btw. nie myslaes czasami o zrobieniu mapi do trickow? Bo po screenach projekt wyglonda conajmniej fajnie..i widac ze masz wyobraznie wiec moze cos by z tego bylo..a podobno cos o tricki sie juz zatarłes:)
[b]edit[/b] projetk jak juz mowiem bardzo fajny..ale wykonanie pozostawia wiele do zyczenia. Zmienic tekstury, poprawic oswietlenie(bo jest fatalne) no i powstawiac troche \"bajerkow graficznych\"...jednak skoro to pierwsza mapa wiec trudno wymagac czegos wiecej..no ale projekt spox:)
btw. te lampki na rogach troszke mi przypominaja ospdm2:)..eh czepiam sie..

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-06-30 02:21:05

konstrukcyjnie dobra mapka, dobra pod triki :). jednak, jak wyzej nie pasuje to texturowanie. do stylu space imo najlepiej pasuja textury base. wogule powinienes poprawic texturowanie, nie chodzi tu o bledy, takich nie znalazlam, ale powinienes troche je urozmaicic. jak juz koniecznie chcesz zostac przy gothic to moglbys wstawic jakis skybox, orazy wywalic te modele base.

oswietlenie... jest za jasno, oswietlales mapke ambientem? co do lampek o ktoruch pisal tamb, one rowniez nie pauja do gothic textur.

itemy... wiekszosc jest ok, ale moglbys wywalic haste, jak masz tego powerupa to i trzeba hamowac aby nie wylececiec poza mapke.

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-06-30 09:49:18

Jeśli chodzi o urozmaicenie to niestety musze się zgodzić z tymi krytykami. Jest taki, jakie jest. Wyobraźcie sobie, że wcześniej nie było nawet tych bajerków co teraz są. Tylko gołe ściany :P
Ale to jest już 3 wersja. No cóż. Może wrócę kiedyś do mappingu, ale wątpie...
EDIT: Co do oświetlenia to próbowałem różnych rzeczy, ale zazwyczaj efekt był marny. Najlepsze co mi wyszło to widać na jednym screenie. Co do textur gothic - to pozostane jednak przy takim układzie - też ciężko dopasować tutaj inne textury, te się jakoś tak przyjęły :)
Błędów w texturach nie ma bo o to zadbałem :P Przepatrzyłem tą mapę kilka razy. hehe. A haste myslę że zostanie bo jednak jest to pewne utrudnienie i urozmaicenie :P
Jedna rzecz tylko na tej mapie szwankuje. Jest to triger remove_powerups. Wszystko jest zrobione w porzadku (sprawdzalem z q3dm17 z radianta) a nie dziala :(
(może wrócę do mappingu, cholera :) )

Si vis pacem Para bellum

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-10 20:35:22

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-10 20:43:56

Requiem, requiem... Czy ty wiesz, że niektórych denerwujesz?? Naprawdę! Bo dajesz takie ładne screeny i wszyscy tak czekają i czekają. Tak samo jest z tobą jak z developerami gierek :D. Tylko zaostrzasz apetyt, a tego chiciora powinieneś już skończyć!!! Więc bądź tak dobry i nie dawaj więcej screenów, ale chciałbym sobie najpóźniej za tydzień wejść do BC i zobaczyć wiadomo co... :D. Pozdrawiam.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-10 20:46:04

No nice :P popraw jeszcze troche te podziemia co by realniej wyglondaly [jakies pekniecia i takietam] bo narazie przypominajom mi teren z q2 :D

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-10 20:48:08

noo to siadam robic :-)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-10 20:51:31

No robie dokladnie to samo :D ino ze swoje :P

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-10 21:15:27

laaaadnee... :)

Necrosis ma racje, wstaw jakies pekniecia na scianach, jakies plamy krwi... (lolex)... Btw. kiedy mozna sie spodziewac jakiej bety, czy czegos aby mozna bylo na tym zagrac?

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-10 21:31:20

1 screen wymiata..ale co do drugiego to fakt. trzba tam cos dodac, kamienie, gruzy i jak inni mowili pekniecia, szczeliny..itp. Mozna by tez np. dodac w niektorych miejscach takie jakby wsporniki(drewniane?)..fajnie by wyglondalo...jakas stara , opuszczona jaskinia/kopalnia urzytkowana przez ludzi:)

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-10 22:56:42

ano, cos takiego dodam. Narazie robie pomieszczenia + oswietlenie i troche szczegolow. Dopiszczac mape bede jak skoncze:) Kurcze... chcialbym jak najszybciej, ale z drugiej strony nie chce tego zrobic byle jak :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-07-10 23:31:05

Najlepiej zroob tak jak potrafisz i najlepiej :P [łooo ale mądre zdanie :)]

ShadoW_86

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-16 19:03:29

ladne, ShadoWq, ladne :)

i jak zwykle powiem (pewnie nikt sie nie domysla)... Czekam na bete ;)

btw. NecrosiS ten link co podałeś mi na gg nie działa... :/

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-16 20:22:20

Proszę proszę, chwilkę mnie tu nie było a Requiem już zamieszcza screeny nowej mapki, Shadow również - fiu fiu fiu Panowie - ładne, naprawde bardzo ładne. nie będę oryginalny - czekam na betę

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-17 00:56:32

\"czekam na betę\" mozna zastąpić:

  • \"chce jak najszybciej ją przetestować\"

  • \"czekam na pierwszą wersję\"

  • \"wale ciebie i twoja mapke!\"

:DDDDD

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-18 10:21:39

No to \"wale ciebie i twoja mapke!\" ;D (oczywiscie ja tylko stosuje sie do instrukcji i nie chcem sie powtarzac :P)...
Req - Ty byc moze sie wzial za jakas mape do PDM02? =>... Wiesz - robisz odwalone mapy do dm - pikne, grywalne i ogolnie miod cod... Ale prawda jest niestety taka: podjaraja sie goscie wygladem, pograja z botami troche i... zapomna. Chyba u nas nigdy sie nie zmieni... a teraz by Cie troche podenerwowac, tudziez przekonac ;) przedstawie sytuacje polskich produkcji do Defraga... leci sobie level na PTC... potem Gwen wali ja do banku map, tudziez do oddzielnych tabel (vide mapy Tamba), potem do skladu map servery q3a.sytes.net, duza czesc map jest tez dostepna na serverach wspomnianego sytestu (wszystkie~), opc oraz planetquake (bo tez sa servery dla trickerow...). Takie pdm01 - uslyszysz o nim na oficjalnej stroie Defraga (choc Ozone sie nie wysilil ;p), stronie Gwena, sa juz dostepne na sytesie, oraz ujrzysz topic z 5 gwiazdkami na overdrivepc... Ogladales film Cetusa (btw: rzeznik jeden =p)? Chyba z 5 map T4m8uryna uzyl oraz pierwszy hardcore TymoNa... Co jest... juz wiele mowilem na ten temat i wiecej nie chcem sie powtarzac... Ot taka mala notka: moze kiedys jednak sprobujesz... (tylko dlaczego przewaznie dostaje odpowiedz: \'nie umiem\' lub \'to nie dla mnie\'... ehhh =|)
Dobra koncze juz i pamietaj o pierwszym zdaniu ;)))....

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-07-18 16:00:16

hmm jak skoncze reqdm6 (a niewiele mi zostalo), to kto wie - byc moze sproboje czegos nowego, czyli defraga :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-19 15:10:46

No - nareszcie jakies pozytywne nastawienie ;).

BTW: Cos za szybko te mapy robisz ;p. Ja mam tempo rzedy 3 brushe na dzien =P (niech tylko ktos powie, ze nie wierzy ;p)...

T4m8urYn0

Gravatar

Od: 2002-11-24

Ranga: BFG Fragger

Dodano dnia: 2003-07-19 15:25:54

ja moge potwierdzic,w jeden dziec robi 3 brushe a w drugi je kopjuje i przestawia na druga strone mapki..tak to juz jest=p

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-07-19 16:18:07

No wlasnie [56] - ciekawe kto to moze byc? [70] [25] [17]