ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-08-22 22:55:41

taktyki? :D

scratch aka zablotzky o/

kai

Od: 2003-07-29

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-09-13 18:07:40

> ja pracuje nad nowom mapkom do cpma mrsdm2 - hypnoxyde , jest już prawie gotowa, czas na ostatnią faze testów lanowych i netowych oraz naprawa drobnych bugów.
>
>
> [img]www.strony.wp.pl/wp/vns44/mrsdm2a.jpg[/img]
>
> widok głównej areny
>
>
> [img]www.strony.wp.pl/wp/vns44/mrsdm2d.jpg[/img]
>
> a to mniejwięcej w środku mapki

zajebioza :D nic dodac nic ujac masz juz ja gdzies do sciagniecia ???

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-09-13 18:23:00

lol, przecież to juz u nas tu było.... nie można poszukać? -=/

members.lycos.co.uk/marschal/dload/mrsdm2.ziplink
btw. Marschal, można wrzucić ją do działu mapy?

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-01 16:02:00

Od jakiegos czasu pracuje nad przeobka ts_dm5 na wersje do TDM. Od orginalu bedzie roznic tym, ze dodalem dwa wieksze pomieszczenia, kilka przerobek i takie tam :)

Do mapy dodalem RL, SG i BattleSuit.

Nie dlugo przyda sie pomoc w testowaniu mapy.

Oto te dwa wieksze pomieszczenia :)

[img]www.strony.wp.pl/wp/sosula/tss.jpg[/img]

[img]www.strony.wp.pl/wp/sosula/tss1.jpg[/img]

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-01 17:49:32

Widzę zmiany nawet w porównaniu do tego co wcześniej testowałem. Teraz też chętnie potestuję ;).

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-05 00:33:30

hmm... ja pojedyńczo nie chce pokazwyać co aktualnie robię, bo jest tego peeeełno.... Nie wyrabiam już... Dużo map do defraga/triks... Myśle też o jakimś ctfie... (lol?!) Skriny, texty, bety, mozna znaleźć tu: republika.pl/szakal_x/screens/projektylink

Zawsze aktualne, bo wrzucam aby pokazać itd... A to nie wszystko, pełno mam zaczetych, a nie skonczonych projektow...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-05 00:37:42

Zmieniam tytuł wątku i podczepiam jak to ma miejsce na innych forach :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

czorbok

Od: 2003-09-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 01:14:38

Warto by bylo jakby ktos genialny :P robil mapke zeby stworzyl do gry teamdm. Tzn. wazne zeby byly oznaczone miejsca (w say_team opisane kazde miejsce), bo bez z tego zadne tdm :/. Jest jakby powiedziec moda na mapki 1v1 i w zasadzie je sie najlatwiej rozplanowywuje. Mysle ze to byloby wyzwanie zrobic mape do pozadnego teamdm (tak po 2 lub 3 osoby czyli sreniej wielkosci). Zreszta i tak bedziecie robic co sie Wam zywnie podoba :D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-05 01:23:20

Zróbić takie aby działało #L? Proste, tylko mapper musi pamiętać o wstawianu target_location z message o nazwie miejsca, i powinno być. TDM? Ja nie umiem rozplanować, i tak ctf roxuje ;)

czorbok

Od: 2003-09-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 03:12:05

Zwykle wlasnie o tym nikt nie pamieta. A w ctf tez to jest potrzebne.

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 14:44:23

> Warto by bylo jakby ktos genialny :P robil mapke zeby stworzyl do gry teamdm. Tzn. wazne zeby byly oznaczone miejsca (w say_team opisane kazde miejsce), bo bez z tego zadne tdm :/. Jest jakby powiedziec moda na mapki 1v1 i w zasadzie je sie najlatwiej rozplanowywuje. Mysle ze to byloby wyzwanie zrobic mape do pozadnego teamdm (tak po 2 lub 3 osoby czyli sreniej wielkosci). Zreszta i tak bedziecie robic co sie Wam zywnie podoba :D

Wlasnie chce cos takiego zrobic, tzn porzadna mape pod TDM. Mam nadzieje, ze jak skoncze to potestujesz i powiesz co myslisz.

czorbok

Od: 2003-09-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 17:31:52

Mozesz byc tego pewien. Odkrylem w sobie nowe powolanie i szkoda ze nie jest to robienie map :D

PS. Postaraj sie robic male pomieszczenia, aby fps bylo jak najmniejsze bo chyba sporo osob cierpi z tego powodu, a to nie umozliwia normalnego grania na mapie.

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-05 18:42:21

heh, a mi chodzi po głowie jakaś mapka, tylko nie wiem jeszcze dokładnie jaka :/ Zawsze chciałem skręcić coś ala HiSpeed z UT, jadący z ogromną prędkością pociąg, można ten efekt osiągnąć, tylko będzie wyglądał jakoś tako, nienaturalnie ;). Może cuś podłubie niedługo :pp

Si vis pacem Para bellum

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-05 19:34:37

Dobre :D. Czemu na to nie wpadłem :P. Powodzenia - mogę ewentualnie pomóc jak bedziesz miał pytania.

A jeśli chodzi o mnie, to szykuję się (już długo :P) do zrobienia q3dAde14. W związku z tą mapą szukam custom textur. Wymagania - gothic, muszą być takie, hmm... mroczne, \"brudne\", zgnilizna... Chyba wiecie o co chodzi? Macie może coś takiego? Ja nigdzie nie mogłem znaleźć odpowiednich.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-05 20:03:39

tP|Sw1Fty: byl juz raz na orgu pędzący pociąg, cały skład w tunelu... stał w miejscu, a textury na scianach i ziemi pędziły, co dawało efekt duzej szybkosci

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-05 20:22:51

wystarczy odpowiedno napisać shaderki, i powinno działać i wyglądać w miare normalnie ;) a samo pomieszczenie moze stac w miejcu ;)

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-10-06 16:25:25

req - czekamy na dm7 :D

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-07 21:28:52

W tunelu? ;) Ja myślałem raczej nad czymś na powierzchni... Zresztą. Na razie nie ma o czym mówić. To tylko projekt :/.

Si vis pacem Para bellum

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-10 12:21:56

mozna zrobic efekt w sprytny sposob :>>>

wystarczy poustawiac to co ma sie ruszac jako func_train (ale nie pociag!! on toi w miejscu). powinno byc tego sporo i \"wylatywac\" poza mapke i potem wracac z drugiej strony :D tylko trzeba troche nad tym pomyslec i posiedziec, potestowac rozmieszczenie.

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-10-13 15:18:42

Zacząłem pracę nad q3dAde14. Oto wczesny efekt mojej pracy:
MINIATURKA:

[img]www.republika.pl/q3arena00/q3dade14_1_mini.jpg[/img]
WERSJA NORMALNA:

www.pmc001.piwko.pl/q3dade14_1.jpgq3dAde14
Screenek jest na piwko.pl więc coś może być nie tak, ale screen jest, więc próbujcie jak nie będzie chciał otworzyć strony.

A teraz na temat mapki. Będzie ona wykonana w większości z custom textur Evil Lair`a. Na screenku nie widać wiele :P, no ale można już wywnioskować jaki będzie (częściowo) dobór textur itp. Dobra, mapka nie będzie duża, będzie za to przeznaczona tylko do gry 1on1 (tak mi się wydaje). Na razie nic więcej nie mogę powiedzieć, bo sam nie wiem ;P.

zablotzky

Od: 2003-05-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-16 07:29:42

ze screenu nic nie widac praktycznie [23] tylko schodki? :D nic wiecej nie ma ? [17] hyhy, no spox, daj cos wiekszego, uwilbiam mapki ogladac a ty mi tu z miniaturkami takimi wyskakujesz [11]

scratch aka zablotzky o/

czorbok

Od: 2003-09-02

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-10-29 06:07:27

Na piwko.pl nie mozna hotlinkowac dade niewiedzieles? :P

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-01 13:41:39

a wyczulem, ze jakas nowa mapke pokazesz ;)

kiedy przedpokoj, twoj pokoj, strych? :DD
edit: jakbys szukal tekstur na kafelki to odwiedz strone www.opoczno.com.pl/collections.mx?appl=2&type=opoczno. ladne kafelki maja. wystarczy dorobic fuge i voila! :-)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-11-01 23:40:35

jakbys czytal w moich myslach, bo wlasnie szukam kafelkow :) Na stronie ceramed.com.pl/ceramed-plytki.htm znalazlem duzo fajnych, ale dzieki za adres, moze tam sa jeszcze fajniejsze ;)
nowy screen zalaczylem takze :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-11-02 00:32:34

[i]dobra juz pisze tego 400 posta ;P niech bedzie ...[/i]
no to widze ze juz prawie konczysz ;) wydaje mi sie ze kafelki na podlodze powinny byc wieksze. przynajmniej tak sie kladzie na prawde :P no i moglyby byc po skosie, co by sie jakos odcinaly ladnie :D

mam pomysl! zrob na tej kuchence patelnie a na niej jajko sadzone, ktore bedzie jumppadem!! heh ;) jakis czajnik buchajacy para, zupa jakas czy cos innego w garnku, i koniecznie secret w kanalizacji :D w lodowce mozna jakies sople porobic, kielbase, balerony i takie tam ;)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...