Widzę, że Req zaczął nową akcję - promowania ciekawych filmów na avatarach :D. O ile się nie mylę to \"The Ring\", mam rację?
Moje druga sprawa dotyczy tego co wszyscy uwielbiają - shaderów. Textura glass01 z grupy base/base_wall korzysta z:
textures/effects/tinfx.tga
(tak jest wpisane w samym shaderze). Jest to textura, która się jakby odbija w naszym szkle - wiecie o co chodzi, co nie? To są te smugi, które sie ruszają gdy my się ruszymy (tak to wygląda). Trochę namieszałem. Moje pytanie - co trzeba dopisać, żeby skalować użycie tej textury? Wiecie - aby była bardziej rozciągnięta i przez to wtedy całe szkło w kwaku będzie wyglądało bardziej jednolicie.
Mam nadzieję, że mnie zrozumieliście, bo zdrowo naściemniałem :D. Aby było na temat to powiem tylko, że potrzebuję tego do mapki, którą będę w najbliższym czasie robił - q3dAde15 (CTF ;).