ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-12-25 17:10:35

oki prosiaczki co by nie trzymac was dluzje w niepewnosci pokaze wam mojego midaira ..

wyglonda dziwnie bo sie swiatlo troche pojanilo ale bedzie lepiej :P
[img]promode.one.pl/necro/img/midair1.jpg[/img]
[img]promode.one.pl/necro/img/midair2.jpg[/img]
[img]promode.one.pl/necro/img/midair3.jpg[/img]
[img]promode.one.pl/necro/img/midair4.jpg[/img]
[img]promode.one.pl/necro/img/midair5.jpg[/img]
mam nadzieje ze zdashe przed konczem tygodnia dokonczyc i ze nie bedzie zadnych problemow z botami :|

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2003-12-25 17:12:40

Łaaaał, ciekawe jak po tym bedzie sie skakalo :D

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-12-25 17:15:06

Poskakac bedzoe mozna tylko w arence na srosku a do sadzawki bedzie teleport ale nie bedzie mozna tam za dlugo zabawic w wodzie bedzie teleport odsylający :]
mam nadzieje ze wam ta mapka pociagnie i ze boty bedom dzialc ok bo w pzreciwnym wypadku to bedzie tylko fajnie wyglondac :/
ps a \"bedzie\" to wcale nie moje ulubione slowo :]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-25 17:23:37

Napewno sie bedzie dobrze skakalo... bardzo ladne Necro...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-12-25 17:57:29

thx .. postaram sie jak najwczesniej skonczyc :]

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-25 19:15:11

troche tego... yy .. ladnie wyglada, cos wiecej? ;p

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-12-27 17:06:44

a co niby wiecej... ? :P

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-31 12:54:21

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-31 14:42:39

hehehe fajne :D dodaj jeszcze skina komiksowego i bedzie komplecik :) ten na skrinie taki jakis nie bardzo :P

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2003-12-31 15:16:14

Niczym XIII-astka :] Brawo !

To poto sie pytales wtedy o te cienie ? :P

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2003-12-31 15:31:22

Swietnie wyglada ;)

To zastosowane tylko z uzyciem odpowiednich textur i tych cieni?

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-31 18:33:35

> To zastosowane tylko z uzyciem odpowiednich textur i tych cieni?

Właściwie tak. Dopisujesz tylko celshader \"cel/ink\" w worldspawn i gotowe (oczywiscie jak chcesz trochę się pobawić musisz zrobić ciut więcej :)). Właściwie można to zrobić ręcznie brushami, nawet bez q3map2 - wtedy boty są mądrzejsze, rspeedy mniejsze, ale roboty 1000 razy więcej :p

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2003-12-31 20:51:53

da sie model zrobic taki komiksowy :P widzialem taka rakietnice, no wlasciwie to ona wygladala jak policyjna palka ;0 gdzies chyba w modelach jest na orgu :)
edit: w _celshader \"cel/ink\" chodzi tylko o kolor tak? mozna sobie pomanipulowac? ;)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-01 10:36:53

Witam w 2004 :)
1) Model a skin to różnica - rzeczywiście można zrobić model, który w grze będzie obrysowany czarnym konturem, ale akurat na robienie modeli nie specjalnie mam czas :p Skin to mogę zrobić bardziej prymitywny i jeszcze mniej szczegółowy, ale efekt nie będzie lepszy. W cpma można skorzystać z fullbrightów i będzie \"bajkowo\" :)
2) Shader \"cel/ink\" jest w paczce z q3map2 (o ile dobrze pamiętam), dlatego go wymieniłem. Oczywiście można go zastąpić jakąkolwiek inną teksturą/shaderem. W ten sposób można uzyskać różnorodne efekty, np. używając półprzeźroczystego, świecącego shadera będziemy mieli coś jakby łunę wokół brusha :)

A jak chcemy, żeby wokół któregoś fragmentu mapy konturu nie było? Wrzucamy te \"nie rysunkowe\" brushe do func_group i dajemy _celshader \"common/nodraw\".
Tyle tego wszystkiego napisałem, że można to przerobić na tutorial jak ktoś ma ochotę - ja nie mam, ale jakby co mogę pomóc pisać ;p

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-01 10:49:11

No witaj w 2004 :]

No ktos madry moglby tutorial napisac bo ja nie potrafie pisac po naszemu :]

Qrde fajne to chyba mapke zrobie :] oczywiscie dopiero po wypuszceniu twojej zebym na zlodzieja nie wyszedl :P [i tak wychodze :D]

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-01 11:07:38

> No witaj w 2004 :]
>
> Qrde fajne to chyba mapke zrobie :] oczywiscie dopiero po wypuszceniu twojej zebym na zlodzieja nie wyszedl :P [i tak wychodze :D]

Ja też pierwszy nie jestem, a ostatnimi czasy sporo tego typu mapek się pojawiło (na razie tylko wersje beta i screeny wip). W dodatku w grudniu Evil wypuścił tekstury specjalnie pod ten efekt.

Ale mimo wszystko może najpierw skończ poprzednie mapki Necro :p

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-01-01 11:11:23

zostala mi tylko szustka do wykonczenia :]

Ale za cholere mi sie nie chce jej jush ruszac :P

Mam ochote zrobic małą zgrabna grywalną łądną mapke niczym 4ke :P
edit:

Mati podsuną mi pomysl co by mozna mappaka zrobic w tym stylu :] Wlasnie skonczylismy airy to teraz mozemy to :]

cartoon style pack :P

A oto moj pomysl :] Pewnie nie wypali ale co tam :] Na ms mozna by zrobic konkors na najlepszą w tym stylu a Potem wpakowac je do paka :D Lukin ty jush ma sz prawie all za sobą wiec wystarczy ze sie zglosisz :]

Tylko ze Pak musiual by sie ukazac dopiwro po konkursie a ty pewnie lukin bedziesz chcial zaprezetowac dzielo wczesniej ... Hmmm

no nie washne topic otwary mowcie co myslicie :D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-01 18:37:48

> A oto moj pomysl :] Pewnie nie wypali ale co tam :] Na ms mozna by zrobic konkors na najlepszą w tym stylu a Potem wpakowac je do paka :D Lukin ty jush ma sz prawie all za sobą wiec wystarczy ze sie zglosisz :]

Patrzac na poprzedni konkurs - odrazam wam organizowania. Znowu przyjda 3 mapki - jesli nie mniej z czego jedna naprawde godna polecenia...

Ale co mnie tam do was, robcie jak chcecie, lubicie cos takiego jak w poprzednim, rozczarowanie - wasza sprawa...

Mappak mozna by bylo zorganizowac nieoficjalnie, nie zadnym konkursem, bez wiekszych limitow czasowych, zgloszen, itd. Na boardzie, tak dla zainteresowanych. Bo konkurs to bezsensu. Spojrzcie na pdm (polish defrag mappak). Maperow nie mamy duzo (no ale polska ma swiatowej klasy maperow defragowyh ;)), ale kazdy prawie cos zrobil, jest zgranie, organizacja - i nie ma tak aby nie wypalilo. Przedluza sie, z powodu paru osob, ale ostatecznie wszystko wyjdzie. Konkurs to niejest, kazda mapka liczy sie tak samo, ile map bedzie - tyle bedzie nawet dwie, ale nie bylo by tego takiego... hmm... ze przyszly 3 mapy.

Aby poinformowac o tym ludzi dalo by sie pomysl na glowna strone, newsa, i tyle.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-01 18:45:20

AHAAHAHA konkurs :DDDD ty to masz humor :D

konkursy sa po to zeby je olewac, 2 moze 3 sie zglosi i co? nic ....

szakalka dobrze gada :)

ale najpierw trza poczekac, moze ktos jeszcze bedzie mial ochote zrobic takie cos. 3 mapki w takim paku to tez nie tak zle :) nie musi byc ich duzo, tak jak w przypadku midaira, bo te sa prosciutkie (poza mapka necro ;pppp) i wieksze urozmaicenie wychodzi pakowi na zdrowie ;)
ja bym proponowal zrobienie malych mapek do takiego paka bo one troche znajada fpsow :) male proste mapki sa bardziej lubiane :)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-01 19:08:34

Jakoś nie dopatruję się sensu składania mappacka z poziomami w tym samym stylu graficznym. Trochę brak tu miejsca na inwencję twórczą.... Tym bardziej organizowanie konkursu mija się z celem.

A skoro jesteśmy przy konkursach: jakby ktoś przegapił newsa na MS to nowo powstała stronka LevelSource.com zorganizowała konkurs na mapkę o rozmiarach 1024x1024x1024. Przyszło mi się pochwalić bo moje dzieło zajęło pierwsze miejsce w kategorii \"najlepszy wygląd\" (a włałaściwie \"Best Level Design\" - generalnie nie chodziło o grywalność :p). Poniżej screenshot:

[img]pearljam.rockmetal.art.pl/lukin/screens/lukin1024.jpg[/img]
Jak ktoś poszuka to znajdzie download, ale zdecydowanie odradzam - mapa jest ładna, ale zupełnie nie grywalna. Jak poprawię caulkowanie, hintowanie i jeszcze trochę namieszam to wypuszczę ostateczną wersję.
Co do mappacków - już dawno chodzi mi takie coś po głowie: może by tak wypuścić zestaw polskich map do cpm? Myślę, że z uwagi na generalnie dobrą opinię na świecie o polskich graczach promoda taki pak miałby szansę na sukces nawet na arenie międzynarodowej :) (a może przede wszystkim na arenie międzynarodowej, bo w Polsce o sukces na tym polu bardzo ciężko :p) Poza tym u nas ludzi, którzy robią mapy pod ten mod nie brakuje - Necrosis, dAde, TymoN, ShadoW i jeszcze pewnie kogoś pominąłem. Tylko proponowałbym dodać do tego jakąś profesjonalną oprawę - tj. nie tylko pięć mapek wrzuconych do zipa, ale jednolity schemat levelshotów, stronę www poświęconą projektowi, jakieś logo (do wstawienia na stronę i do map), itd.

Żeby nie było tak, że w jakiś zakamarkach forum przez trzy tematy powstaje pack, o którym wiedzą tylko twórcy :p

Ale powiedzmy, że tym wszystkim mogę się zająć (np. na logo można ogłosić szybki konkurs) - pozostaje kwestia profesjonalnych beta testów, terminów, no i oczywiście mapek. Aha, poziomy powstawałyby pod kątem PM2, czyli osłabiony rail i baardzo mocna rakietnica. Jak zrobimy pod starszą wersję to najpewniej pak wyląduje w jakimś skansenie - zanim skończymy nikt w to nie będzie grał :p

Dobra, jak znajdą się chętni wszystko się dogada :)

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-01-01 19:15:41

Pomysl moze i dobry, jak by nie bylo wiekszych limitow, itd to kilka osob moze by zglosilo mapki. Strona? Pewnie ms znowu sie tym zajme :/
Ta konkursowa, znajde jakos, napewno znajde, mam gdzies linki do levelsource, tam poszukam.

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-01 19:19:37

heh, gratulacje :D konkurencja byla spooora :)

mappack cpm z polskich mapek juz mi po glowie chodzil, ale u nas jak napisales nie wypali. moze ktos z zagranicy by sie tym zainteresowal, ale trzebaby wesprzec go autoryzacja org_promode ;) mozliwe, ze wtedy inaczej ludzie by na to patrzyli. mysle ze jest sporo dobrych mapek, bycmoze wystarczy zrobic tylko poprawki, ale naprawde to by sie okazalo w testach (tylko gdzie?!?!)

stronki specjalnie dla mappacka to chyba nie warto robic :) wystarczy opis taki jak jest w dziale mapy, no w sumie to nie zawadzi ;)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-01 19:36:02

Dzięki za szybki odzew :) Kiedyś do q1 był polski mappack, chyba do trybu 2vs2. Oni mieli swoją stronkę i fajnie było znaleźć wszystkie potrzebne informacje na temat tego packa w jednym miejscu. Nieważne - z tym nie byłoby problemu. Co do testów: może warto poprosić o pomoc jakiś klan/y? Niedawno był tu ktoś z klanu Pentagram (wybacz, nie pamiętam nicka) - skoro ćwiczą na własnych custom mapach mogliby też popatrzeć na nasze ;)
Linki do levelsource? www.levelsource.com :) Chyba za dużo nie podpowiedziałem? ;)

damndog

Od: 2002-02-28

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-01 19:48:11

> Kiedyś do q1 był polski mappack, chyba do trybu 2vs2. Oni mieli swoją stronkę i fajnie było znaleźć wszystkie potrzebne informacje na temat tego packa w jednym miejscu.

plpak tak? :) widzialem nawet :D niektore mapki bardzo ladne z teksturami z q3 :)

ej ale levelsource jest tylko forum tak? czy ja cos przegapilem ;)

I had seven faces

Thought I knew which one to wear...

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-01-01 19:53:30

Zgadza się, LevelSource to tylko forum. Poźniej pewnie będzie więcej - na razie jest tylko board i konkursy (następny ma dotyczyć Star Wars: Jedi Academy).