ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-02 21:41:51

To pewnie Esel usunął swoje posty. On się pytał o shadery, a potem założył własny temat.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-10 14:12:21

przeniosłem posty do \"txtury i szadery\" bo takie było rzyczenie...

A pozatym, co, nikt nic nie robi? Biegacie i kupujecie czerwone serduszka????

Ja walczę z

************ ERROR ************

MAX_TW_VERTS (12) exceeded

ale wszyscy już wiedzą o co chodzi więc nawet nie pytam....

NOT MY PRESIDENT !

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-10 16:38:53

Heh, ja robię bardzo dużo, ale wszystko jest na razie na takim etapie, że nie ma sensu chwalić się screenami.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-11 09:10:15

Heh... robie pierwszą mapę w życiu, mam z tym kilo problemów, ale...

Czy ktoś ugryzł modelowanie i animowanie postaci (figurek) do Q3? Bo mało można znaleźć informacji...

So, who is the boss? :-)

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-11 10:18:58

Zdecyduj się - postaci czy figurek :D.

A modelowanie takie tyczy się przecież jakiegokolwiek modelowania w najpopularniejszych programach do grafiki 3D - eksportujesz sobie, ewentualnie potem zmieniasz format za pomocą jakiegoś konwertera na .ase (czy jakoś tak - nie pamiętam :P) i możesz w Q3 używać.

A z tego co kojarze, to Ty chyba masz jakieś doświadczenie z 3D Studio, tak? :>

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-11 19:25:53

--- SetupTraceNodes ---

************ ERROR ************

MAX_TW_VERTS (12) exceeded
Szakal - jak zwykle miałaś rację - THX!!

NOT MY PRESIDENT !

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-11 20:47:43

Hmm... Blad oznacza ze masz za duzo verkexow na jednym bloku na ktorym jest shader (jakas kolumna, jumppad itd).

Jak dasz light na bloku (o ile pamietam wiecej niz 8 lub 12 sciennym) to ci wywali ten blad.

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-11 22:24:43

Hmm a ja znow nic nie zrobilem :( Troche sie przedluza prace nad kuchnia, niestety...

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-12 19:26:13

[30][30][30][30][30]

[img]www.esel1.republika.pl/images_temp/EseL07.jpg[/img]
Zapraszam....

Złośliwe komentarze mile widziane...

NOT MY PRESIDENT !

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-13 17:36:17

Niefart, nikt tu nie zagląda czy co...???

NOT MY PRESIDENT !

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-13 17:42:25

Ładne .Mam nadzieje ze to nie wiekszosc mapy . [tzn mam bedzieje ze jest wieksza :P]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-13 18:52:03

Ladne... Mily gotycki klimat, jak ja to lubie :)

Troche malo fps jak na niewielki rozmiar pomieszczenia - ale w finalnej wersji chyba bedzie wporzadku...

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-13 18:57:03

> Złośliwe komentarze mile widziane

To wygląda jak pedalska świątynia sadomasochistycznych wiewiórek zarażonych analnym wirusem zmutowanych, obrzezanych chomików syberyjskich

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-13 19:03:46

Ty sie odpierdol od chomikow syberysjkich bo jak cie Borysek znajdzie to przez tydzien bedziesz do tylu chodzil :D
KIedy skonczycz mapke esel ?

MateoMartinezz

Od: 2002-02-28

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-02-17 16:10:19

esel - n1 screen - lubie gotyk podobnie jak Szakalka (Sz. - dasz się namówić na lunch? Oficjalnie Cię podrywam :D)

** I AM A PROUD MEMBER OF POLISH QUAKE COMMUNITY **

** eu.battle.net/d3/pl/profile/Fakeeye-2762/hero/1668267 **

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-17 20:04:53

> [30][30][30][30][30]
>
> [img]www.esel1.republika.pl/images_temp/EseL07.jpg[/img]
>
>
> Zapraszam....
>
> Złośliwe komentarze mile widziane...

Nic ciekawego: ani oświetlenie, ani architektura, ani układ pomieszczenia. Wszystkie piętra wyglądają tak samo, brakuje urozmaiceń, no i bieganie w kółko po tej kładce raczej nie będzie grywalne.
Co do modelowania - zajrzyj i popytaj na www.3wymiar.com, a potem \"wgryź się\" w forum www.polycount.com. Postacie graczy muszą być w formacie md3 (są animowane) - konwertery i inne przydatne programy (np. md3fix to \"czyszczenia\" modeli z błędów) znajdziesz na powyższych stronach, ewentualnie popytaj na forum Quake3World.com

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-17 20:09:22

...zraniłeś mnie!!!

:-)

pierwsza mapka.... Buuuuu!

NOT MY PRESIDENT !

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-17 21:26:39

Lukin ty brutalu :]

Do tej pory ja jakos besztalem all ale jakos mi przeszlo :D

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-18 00:36:07

Necro, ty hipokryto :) IMHO kontruktywna krytyka jest bardziej pożyteczna od udawania, że coś jest OK - mobilizuje do rozwoju i pracy, nieuzasadnione samouwielbienie może zaś przynieść opłakane skutki.
Poza tym warto rozróżnić pojęcia \"pierwszej mapki\" od \"pierwszej opublikowanej mapki\".

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-18 16:31:02

Pierwsza opublikowana czy pierwsza zrobiona ... what ever napewno jedna z pierwszych :] Pozatym dowiemmy sie jaka ona jest jak jusch zagramy na niej a nie na podstawie screena... nie ma sie o co klucic :]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-22 17:33:48

bspc.exe - odpalacie w czystym dosie? bo mi wywala że program za duży do umieszczenia w pamięci...

Help!Help!Help!Help!Help!Help!Help!Help!Help!Help!

NOT MY PRESIDENT !

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-02-22 18:16:54

a po co ci w czystym dosie ?

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-22 19:07:11

jak pisałem wyżej - wywala mi komunikat o błędzie, z tutka req wyczytałem żeby odpalać bspc przy pomocu Norton Commandera, a NC jako dosowy ma ograniczenia co do pamięci....

edit>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>>.

[55][55][55]

ZGROZA!

Mam aas! ale one nigdzie nie chodzą (te boty) kurcze, już kiedyś o to pytałem :

co dalej? co muszę jeszcze sensownie pukładać żeby boty biegały gdzie trzeba?

nie wiedzą jak dość do broni, nawet quad ich nie pociąga!!!

???

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-02-22 20:23:23

Kurde, ale Wy kombinujecie. Ja tam wrzucam pliczek .bsp do folderu z bspc.exe, zrobiłem sobie plik .bat, o takiej treści:
bspc.exe -bsp2aas mapka.bsp -optimize -forcesidesvisible
Uruchamiam i OK.

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-02-22 20:34:04

Pytanko do Szakalki i reszty: mogę wstawić bsp+aas ...

albo nie, wrzucę link i może ktoś zaśsie bsp + aas popatrzy i coś doradzi, bo naprawdę mnie to załamało... tylko jak to sensownie zrobić, co z texturami, chyba będę musiał zrobić z tego pk3 - a na razie to to kupa jest nie mapa[2]

>>>edit

jak by się komuś chciało to niech ściągnie esel1dm.zip z mojej pseudo stronki

nie jest to niestety pk3 i waży 3,6mb....w srodku jest wszystko co potrzebne, i szczerze mówiąc wątpię by się komuś chciało, ale co tam

popróbuje z bruszami dla bootów ale na razie to jest MARAZM....[55]
PS PUSTO TU SIĘ JAKOŚ ROBI OSTATNIO[3]

NOT MY PRESIDENT !