ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-03-26 16:41:25

Teraz coś ode mnie, na temat, czyli WIP :). W sumie mapka jest już otexturowana i chcę w ciągu nalbliższych dni dorobić szczegóły (przez weekend?), ale cały czas się zastanawiam co zmienić w otexturowaniu. No i trochę kanciasto jest, ale na to już znalazłem (niestety czasożerny ;) sposób, ale to potem... Na razie obrazek:
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/9_small.jpg[/img]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-03-26 21:02:24

mmm ladnie :D

Na tym screenie widac kilka swiatel niewiadomoego pochodzenia :D

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-03-26 21:25:11

Swiatla swiatlami... Wystarcza jakies lampki imitujace zrodlo tego lighta.

Fajny styl... Taki nie to gotyk, nie base, ale wyglada ciekawie - tak jakos inaczej :)

Zrob jakies zakonczenia przy suficie, bo blok sie konczy i pusta sciana, jakis trim czy cos. Kanciastosc? Na screenie wyglada w miare wporzadku, w odpowiednim miejscu jakis luczek wstawic, tak aby nie wygladalo kwadratowo, i nieco urozmaicic gorna partie levelu.

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-03-26 21:54:03

Wreszcie jakaś nowa mapka się na forum pojawiła - takie rzeczy lubię na forach dla maporobów najbardziej :) Moje uwagi: rzeczywiście dominują kąty proste - zrób jakieś zaokrąglone futryny w przejściach. Tekstury ładne, ale trochę za pastelowe i za blade - przydałby się większy kontrast, np. między podłogą, a ścianami. Generalnie: więcej detali.
Ja muszę poważnie wziąć się za mapkę na konkurs BG bo nie wyrobię na czas - termin to 18.04?

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-03-26 22:17:05

> Generalnie: więcej detali.

To mój plan na najbliższe dni.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-03-29 16:51:32

To ja powiem ze prawie skonczylem n7 :]

nowych screenow nie pokashe bo nie ma poco ... zobaczycie jak bedzie

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-05 14:14:40

Jestem zażenowany tym co się tu ostatnio dzieje - A RACZEJ TYM ŻE NIC SIĘ NIE DZIEJE, I NIKT NIE ZAGLĄDA...

NOT MY PRESIDENT !

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-05 15:31:20

mnie chca wyjebac ze szkoly, temu nie zagladam... ;] mapke tez baaardzo wolno robie... SZLAG!

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-05 16:10:45

Trzymaj się każdą kończyną...

Powodzenia

NOT MY PRESIDENT !

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-05 17:18:54

A ilu z Was jeszcze/już/w ogóle robi mapę na konkurs BG?

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-04-05 17:30:23

wsumie chyba tylko Tymon...

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-05 20:45:25

jaki konkurs?

NOT MY PRESIDENT !

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-05 23:27:07

Konkurs na Burial Grounds. Więcej u źródła, bo nie pamiętam...
Hmm... jeszcze jeden screenek. Może atmosferę rozkręcę i ktoś też coś wrzuci...
[img]members.lycos.co.uk/dadeq3arena/wip_small.jpg[/img]

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-04-06 08:05:58

Ładne, naprawde ładne. Może dodaj jeszcze jakieś ozdoby wokół tego przejścia?

Te kolumny/wsporniki niezłe, ale przydałoby się \"ściąć\" (zaokrąglić) ten rug, który dochodzi do skyboxa.

Poza tym fajne tekstury[1]

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-06 13:46:48

> wsumie chyba tylko Tymon...

Moja mapa do tego konkursu stoi pod wielkim znakiem zapytania.

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-04-06 19:32:56

no dade ja tehs bym zaokraglil ten koniec , chyba ze z perspektywy gry a nie screena wygląda to nieco inaczej ... Mapka mysle ze bedzie wypas :]]
Tymon dasz rade na bata !

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-07 12:34:31

Jak zdekompilować mapę?

Szakalka, wiem że już mi to pisałaś ale... wsiąkło gdzieś...

NOT MY PRESIDENT !

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-04-07 14:29:30

q3map2 -convert -format map mapka.bsp

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-07 15:20:13

gdzie to wpisać? (nie śmiać się!)

NOT MY PRESIDENT !

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-07 15:23:35

uruchom -> cmd.exe -> przejdz do katalogu radianta (np. C:\Program Files\GtkRadiant-1.4) i wklep co trzeba, jak powiedzial NecrosiS ;-).
(btw: ale mega tutor ;P)

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-07 15:27:39

Wtrącę swoje 3 grosze. Otóż przedstawiona powyżej droga przez commanda jest IMO niewygodna i bardzo na około.

O wiele wygodniej jest zrobić sobie w folderze z \"q3map2.exe\" zrobić pliczek .bat i w jego treści wpisać:
q3map2.exe -convert -format map q3dadeX
Potem w razie potrzeby szybka edycja, można sobie ładny skrót na pulpit walnąć ;P. Nie łatwiej tak?

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-04-07 15:30:48

no jak mowi dade tak jest lepiej

jak ktos potrafi to mozna sobie napisac bata robićago aas te konwersdje i starą konwersje byl w ktoryms cda kursik \"programowania\" takiego :D

^M^

Od: 2002-08-26

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-07 15:41:44

Ty tam dade nie lotey mi ;-). Jeszcze moze przy okazji, jak juz rozmowa sie rozpoczela wroce do tematu - wiec... czekam na mape :D. Na obrazku wyglada nader apetycznie, ciekaw jestem jak sprawdzi sie podczas crashtestow w Defragu i pewnie na lanie, bo ostatnio zaczalem troszke pogrywac (czyt. lamic) na fragi [17]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-04-07 16:24:17

chcialem nadmienic ze jest jush wer2 nerco7

dodalem 3ci sekret [mimo ze nie mozecie znalesc nawet tego drugiego :D]

myslcie co by jeszcze pozmieniac :P
q3arena.gry.wp.pl/?id=33&akcja=mapd&idm=200

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-07 17:49:07

Sorka, ale podrzucę do tego tematu mój problem.

Robię cały czas tą nieszczęsną mapkę, chciałem skompilować, no i co? Nie mogę :/.

Sprawa wygląda tak - kompilator zaczyna przydzielać sobie coraz więcej i więcej pamięci, w końcu jej nie wystarcza, wyskakuje błąd z Windowsa - że za mało pamięci, a także okienko z gtk, że nie można dokończyć procesu z powodu właśnie tego braku wolnej pamięci :|.

Kompiluję tak:

-meta, -vis, -light -fast -filter

Jeśli to robi jakąś różnicę to mam gtkRadianta 1.3.12 i q3map2 2.5.10.

Wszystko wali się oczywiście w fazie kompilowania światła. Źródeł światła nie ma aż tak dużo - 32. Do tego 1940 brushy, więc nie wiem o co mu chodzi. Niebo ustawiam tylko nad \"dziurami\" w suficie (bo kiedyś miałem problem jak otoczyłem niebem całą q3dAde11 i też nie mogło się skompilować, ale chociaż nie wywalało błędu, po prostu bardzo długo trwało).

Mój komp - Celeron 2.0 Ghz, 256 DDR Ram, GF 4Ti 4200. Zdaję sobie sprawę z tego, że mam bardzo chu-j-owy (wbrew pozorom?) procesor i o jakieś kolejne 256 ramu za mało, ale nie przesadzajmy. Ta mapka to nie moloch.
Macie jakieś pomysły? Czego to może być wina?