Sorka, ale podrzucę do tego tematu mój problem.
Robię cały czas tą nieszczęsną mapkę, chciałem skompilować, no i co? Nie mogę :/.
Sprawa wygląda tak - kompilator zaczyna przydzielać sobie coraz więcej i więcej pamięci, w końcu jej nie wystarcza, wyskakuje błąd z Windowsa - że za mało pamięci, a także okienko z gtk, że nie można dokończyć procesu z powodu właśnie tego braku wolnej pamięci :|.
Kompiluję tak:
-meta, -vis, -light -fast -filter
Jeśli to robi jakąś różnicę to mam gtkRadianta 1.3.12 i q3map2 2.5.10.
Wszystko wali się oczywiście w fazie kompilowania światła. Źródeł światła nie ma aż tak dużo - 32. Do tego 1940 brushy, więc nie wiem o co mu chodzi. Niebo ustawiam tylko nad \"dziurami\" w suficie (bo kiedyś miałem problem jak otoczyłem niebem całą q3dAde11 i też nie mogło się skompilować, ale chociaż nie wywalało błędu, po prostu bardzo długo trwało).
Mój komp - Celeron 2.0 Ghz, 256 DDR Ram, GF 4Ti 4200. Zdaję sobie sprawę z tego, że mam bardzo chu-j-owy (wbrew pozorom?) procesor i o jakieś kolejne 256 ramu za mało, ale nie przesadzajmy. Ta mapka to nie moloch.
Macie jakieś pomysły? Czego to może być wina?