> Co do Twojego pomyslu z egiptem - tekstury bedziesz tworzyl samodzielnie? Bo chyba nie ma zadnego packa z texturami, ktore zgadzaja sie z \"prawda historyczna\" :) Chyba, ze uzyjesz samych tekstur scian, gdzie nie ma zadnych lamp...
Nigdy nie podobały mi się egipskie tekstury Socka - jakieś takie za \"rysunkowe\". Rorshach zrobił fajniejsze do moda HeadHunters, ale one były w zielonym odcieniu, a to się raczej słabo kojarzy z Egiptem. Tak więc mam w planie zrobienie własnych tekstur - tak, żebym mógł ich ewentualnie użyć w Doomie 3 i w Painkillerze, coraz mniej mi się chcę z Q3 męczyć (chociaż mam jeszcze kilkanaście pomysłów).
A co do screenów Swiftego - chyba nie tylko wygląd zapożyczony jest z pro-q3dm6? ;) Może być z tego dobra mapa do tdm. Jeśli miałbym coś doradzać do zmniejszenie ilości schodów. Np. w pomieszczeniu na obrazku poniżej - tak być nie może. Zmniejszyłbym je całe i dał jumppada).
[img]swifty0.w.interia.pl/6.jpg[/img]