ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-14 17:58:31

Ojej! dAde! Podniecasz mnie! Jakze zajebiscie zajefajna mapka! Az palce lizac... normalnie nie moge oderwac sie od monitora, bo patrze ciagle na ta super mega wypas mapke!!!! Jestes moim idolem!!! Cud Mjud! :}

widzieliscie nowa mapke damndoga? Jak nie, to q3arena.gry.wp.pl/?id=33&akcja=mapd&idm=201sciagac!

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-04-14 18:01:10

to req ze chlopcy cie podniecaja to nie nowina ... a mapka wydaje sie byc naprawde spoko :)

A sproboj to wywalic ! Mam tego nie legalną kopie i nie zawacham sie uzyc ! :D

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-17 19:17:06

Z przyczyn technicznych nie zdaze zrobic mapy do konkursu na Burial Grounds.

Niedlugo zapodam mape do BC, a narazie kilka screen\'ow.
[img]www.republika.pl/tymon_s/1.jpg[/img]

[img]www.republika.pl/tymon_s/2.jpg[/img]

[img]www.republika.pl/tymon_s/3.jpg[/img]

[img]www.republika.pl/tymon_s/4.jpg[/img]

[img]www.republika.pl/tymon_s/5.jpg[/img]

NecrosiS

Od: 2002-07-28

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2004-04-17 19:32:03

no ladnie tymonq .. tak jakos bardzo qw mi przypomina , klimatem i z caloksztaltu :] [co ofcourse oznacz plus :P]

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-17 19:55:04

Heh, mapke widzialam i moge powiedziec ze jest swietna... Szkoda ze nie bedzie na konkurs... :( Swietna byla... Ale skoro jakies klopoty techniczne sie pojawiaja...

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-04-17 20:28:48

TymoN, wygląda naprawde fajnie :)

Szkoda że nie weźmiesz udziału w tym konkursie. Miałbyś duże szanse.

BTW Co to za tekstury, jeżeli wolno spytać :] Gdzieś je już widziałem, ale nie moge sobie przypomnieć[26]

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-18 00:25:23

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-18 01:05:07

Niestety ja też nie zdołam dokończyć mapki na jutro :( Na razie mogę pokazać sample tekstur i parę szkicy, które przygotowałem do tego poziomu - mam nadzieję, że znajdę motywację, żeby go skończyć kiedykolwiek.
[img]www.planetquake.com/lukin/img/textures/preview-01.jpg[/img]

[img]www.planetquake.com/lukin/img/levels/l3dm6-scratcha.jpg[/img]

[img]www.planetquake.com/lukin/img/levels/l3dm6-scratchb.jpg[/img]

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-18 01:09:43

Wszystkie ładniutkie panowie :). I TymoNa i Lukina :). Lukin, mapkę MUSISZ skończyć, bez dwóch zdań.

Cóż, jeśli uda mi się mapkę uploadować na ftp`a (a przy moim łączu to nie lada wyzwanie) to wyślę linka Chaosowi i udział w konkursie BG wezmę... W sumie najgorsza z tych trzech mapek (bo chyba nikt inny nic nie robił, prawda?). Nic z tego dobrego i tak nie wyjdzie, no ale co tam ;P. Raz się żyje, trzeba gromadzić doświadczenia na starość ;).

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-20 21:16:57

Kilka zrzutów z mojej konwersji q2dm3. Na dniach mam nadzieję wypuścić betę (na razie mapa ma dziurę i jest na niej tona \"sparkli\").

[img]www.planetquake.com/lukin/img/levels/l3q2dm3-2004-04-20c.jpg[/img]

Na tym obrazku dobrze widać jak w akcji sprawuje się najnowszy q3map2 - refleksy lawy (oczywiście poruszające się) stopniowo zanikają.

[img]www.planetquake.com/lukin/img/levels/l3q2dm3-2004-04-20a.jpg[/img]

[img]www.planetquake.com/lukin/img/levels/l3q2dm3-2004-04-20b.jpg[/img]
Poza tym prośba: czy ktoś zna adres jakiejś dobrej strony na temat Egiptu? Odbiło mi i mam ochotę wykroić jakąś mapkę w stylu \"egipskim\", ale chciałbym żeby wyglądała w miarę realistycznie (tj. zgodnie z prawdą historyczną), a więc bez żadnych neonowych lamp i tym podobnych wynalazków z zestawu tekstur Socka. Interesują mnie przede wszystkim szkice przedstawiąjące architekturę tamtej epoki - zdjęć popiersia Nefretete mam pod dostatkiem, a obrazków przedstawiających np. układ pomieszczeń w pałacu faraona nie mogę nigdzie znaleźć. Jeśli ktoś dysponuje takimi materiałami to byłbym bardzo wdzięczny gdyby się nimi podzielił.

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-20 21:55:20

Dobra Lukin. Powiedz mi dwie rzeczy.
--- 1 ---

Jaki parametr jest do refleksów? Czy potrzebne są jakieś shadery? Bo mam q3map2 2.5.14 i nie przypominam sobie takiego bajerku (znając życie, to pominąłem).
--- 2 ---

Czy textura lawy, to standartowa textura? Bo wygląda o wiele ładniej. Żekłbym - \"krwiściej\" :D. To wina q3map2 i tego bajerku? Czy może jakiś specjalny sposób na robienie lawy?
A właściwie 3 sprawy :P.
--- 3 ---

Jeśli chodzi o Egipt, to ta strona powinna pomóc:

www.nationalgeographic.com/pyramids/
[b]edit:[/b]

Albo jeszcze te:

www.guardians.net/egypt/

www.ancientegypt.co.uk/pyramids/home.html

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-21 00:14:33

--- 1 ---

Najlepiej ściągnąć przykładową mapkę i podpatrzeć jak to jest zrobione rgoer.webhop.net/rgoer_alpha.zip - w środku jest plik map i wszystkie shadery. Generalnie chodzi o to, że q3map automatycznie robi \"zanikające\" shadery (coś w stylu snopów światła)
--- 2 ---

Trochę ją podrasowałem :) Dodałem jeszcze jedną warstwę w shaderze z teksturą własnej produkcji.
--- 3 ---

Dzięki [10]

EseL

Od: 2003-11-13

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-21 08:57:37

Zpraktyki poszukiwania: google.com > grafika > egipt.... tony rzeczy....

Lukin, widziałeś clone-shader w działaniu ?

NOT MY PRESIDENT !

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-21 10:45:21

Clone shader? Widziałem. Na przykład \"udawany bumpmapping\" z wykorzystaniem cloneshadera: www.chaosquake.de/index.php?section=cqprint&file=tut-fakebump (download www.chaosquake.de/index.php?section=misc&dir=misc/print/tut-fakebump).
[img]www.chaosquake.de/misc/print/tut-fakebump/shot0001.jpg[/img]
P.S. z praktyki poszukiwania: przekopanie sie przez te tony rzeczy w celu znalezienia tego o co mi chodzi zajmuje godziny...

P.S.2 Czy ktoś ma UT2004? Jeśli tak to byłbym wdzięczny gdyby przysłał mi plugin do Mayi dołączony do tej gry. Plik nazywa się \"UT2004Plug-inForMaya5.0PersonalLearningEdition.exe\" i jest w folderze z Mayą 5 PLE (w wydaniu cd na szóstej płytce).

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-21 22:25:28

Hehe, wrzuciłem mapkę do cornera, odpaliłem Radianta i znów ciągnie mnie do robienia mapek. Więc się pochwale że zacząłem prace nad swojim drugim \"poważnym\" levelm. Mapka stylizowana (a raczej zduplikowana jeśli chodzi o styl) na dm6 (nie łotać, stawiam na grywalność i układ pomieszczeń). Konstrukcja miała by wyglądać ala Phobos z UT (niektórzy może skojarzą. Na śroku będzie arenka z Quadem i dookoła niej kilka mniejszych i wejścia na górę, tak już platformy nie są ogrodzone i można spaść w każdej chwili na dół. Oczywiście drugie piętro bezpośrednio połączone by było z centralną arenką. Do tego doszło by jeszcze trzecie, mniejsze, ale co do tego nie mam na razie fajnego pomysłu, jak to zrobić. Plansza byłaby przewidziana na 8 graczy (ew. 4). A na dole jeszcze pre-alpha zrzuty:
[img]swifty0.w.interia.pl/04map.jpg[/img]

[img]swifty0.w.interia.pl/03map.jpg[/img]

[img]swifty0.w.interia.pl/01map.jpg[/img]

[img]swifty0.w.interia.pl/02map.jpg[/img]

Si vis pacem Para bellum

Requiem

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-23 12:14:47

Lukin, juz sie nie moge doczekac Twojej mapki. Kiedys sporo czasu gralem na niej ze znajomym na LANie :) Moim zdaniem wyglada lepiej niz oryginal. Dobrze dobrales tekstury i kolory :)
Co do Twojego pomyslu z egiptem - tekstury bedziesz tworzyl samodzielnie? Bo chyba nie ma zadnego packa z texturami, ktore zgadzaja sie z \"prawda historyczna\" :) Chyba, ze uzyjesz samych tekstur scian, gdzie nie ma zadnych lamp...
Swifty: fajnie, ze wrociles do mapperstwa, jak sie postarasz, to moze ci cos fajowego wyjdzie :)

Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-23 17:09:01

Następna patria screenów (nie bijcie mnie :P ):
[img]swifty0.w.interia.pl/1.jpg[/img]
[img]swifty0.w.interia.pl/2.jpg[/img]
[img]swifty0.w.interia.pl/3.jpg[/img]
[img]swifty0.w.interia.pl/4.jpg[/img]
[img]swifty0.w.interia.pl/5.jpg[/img]
[img]swifty0.w.interia.pl/6.jpg[/img]
Skończę zabawę z tworzeniem głównego szkieletu to coś urozmaicę te puste, ziejące chłodem przestrzenie :D

Si vis pacem Para bellum

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-23 21:23:57

:) Heh, dalsza część screenów (czyta to ktoś wogle :P ):
[img]swifty0.w.interia.pl/7.jpg[/img]
[img]swifty0.w.interia.pl/8.jpg[/img]
[img]swifty0.w.interia.pl/9.jpg[/img]
[img]swifty0.w.interia.pl/10.jpg[/img]
Zapowiada się soczyście, tylko muszę trochę upięknić :)

Si vis pacem Para bellum

dAde

Od: 2002-12-03

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2004-04-23 22:00:29

Czytać nie czytam. Ale pooglądać mogę :). Powinieneś więcej czasu mapce poświęcać, niż robieniu screenów i wrzucaniu ich tutaj :P. Hehehe...

szaky

Od: 2002-10-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2004-04-23 22:42:54

Czytam i ogladam :)

Grywalnosci nie ocenie na podstawie paru screenow, nawet tych z gory - ani itemow nie widac, ani nic. Ale konstrukcja zapowiada sie nawet niezle. Dobrze rozlozone itemy i powinno byc calkiem dobrze.

Wyglad troche za malo tego, killblock+largeblock i jakas tam jeszcze textura to zdecydowanie niewiele. Ale jak mowisz ze urozmaicisz ;)

Czekam na jakas bete, gdzie pobiegac bedzie mozna ;)

TymoN

Gravatar

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-23 23:30:17

Rzeczywiscie strasznie \"pro-q3dm6owo\" to wyglada, zrob ja w jakis fajnych customach, a nie w standardowych, he ?

Lukin

Od: 2002-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-24 00:38:50

> Co do Twojego pomyslu z egiptem - tekstury bedziesz tworzyl samodzielnie? Bo chyba nie ma zadnego packa z texturami, ktore zgadzaja sie z \"prawda historyczna\" :) Chyba, ze uzyjesz samych tekstur scian, gdzie nie ma zadnych lamp...

Nigdy nie podobały mi się egipskie tekstury Socka - jakieś takie za \"rysunkowe\". Rorshach zrobił fajniejsze do moda HeadHunters, ale one były w zielonym odcieniu, a to się raczej słabo kojarzy z Egiptem. Tak więc mam w planie zrobienie własnych tekstur - tak, żebym mógł ich ewentualnie użyć w Doomie 3 i w Painkillerze, coraz mniej mi się chcę z Q3 męczyć (chociaż mam jeszcze kilkanaście pomysłów).
A co do screenów Swiftego - chyba nie tylko wygląd zapożyczony jest z pro-q3dm6? ;) Może być z tego dobra mapa do tdm. Jeśli miałbym coś doradzać do zmniejszenie ilości schodów. Np. w pomieszczeniu na obrazku poniżej - tak być nie może. Zmniejszyłbym je całe i dał jumppada).
[img]swifty0.w.interia.pl/6.jpg[/img]

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-24 08:26:10

Hehe już to zrobiłem. Lekki niesmak poczułem potem gdy się im przyjrzałem ;) Jak skończę robić sufit jaki to dam gołą wersję alfa do pobiegania. A co do wyglądu to ma taki być. Miała być ta plansza właśnie stylizowana na szóstkę, głównie opieram się na konstrukcji mapy.

Si vis pacem Para bellum

Galahard

Od: 2003-06-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2004-04-24 09:07:45

Mam mały problem.
Chcę zrobić efket sfx \'border11c\' (to tw paski na dm6) tylko sęk w tym że trzeba poustawiać tekstury tak aby pasowały do sibie (i lecący impuls nie urywał się niggdzie). Czy jest na to jakiś prosty, szybki sposób (albo powiem inaczej, taki który na 100 % sprawi że wszystko będzie pasować) ?

Si vis pacem Para bellum

NemiX

Gravatar

Od: 2003-12-19

Ranga: Shotgun Killer

Dodano dnia: 2004-04-24 11:57:32

Ostra, rockowa muza płunąca z głośników; tekstury RTCW i troche determinacji może dać w efekcie tylko jedno. Właśnie zaczołem nową mapke (po sześciu nie udanych próbach) i powoli coś sensownego z tego powstaje. Na kartce mam już prawie całą konstrukcje rozplanowaną, a z pomocą fachowej lektury całość powinna wyglądać ciekawie [23]

A tu mały screen tego co zdążyłem zrobić przez 1,5 godziny[31]

[img]members.lycos.co.uk/nemix/nem/q3nem05.jpg[/img]