Primo: jak (czy się da) srobić sun-flares, wiecie, takie jakby odbicia od obiektywu,
drugie primo: co tu tak pusto ostatnio?
Mam super linka do stronki z texturami, chce ktoś, czy nikt już nic nie robi?
Szakalka widzę że jesteś, co porabiasz?
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Primo: jak (czy się da) srobić sun-flares, wiecie, takie jakby odbicia od obiektywu,
drugie primo: co tu tak pusto ostatnio?
Mam super linka do stronki z texturami, chce ktoś, czy nikt już nic nie robi?
Szakalka widzę że jesteś, co porabiasz?
NOT MY PRESIDENT !
Ano, jestem... ;)
Dzis to wogole i do szkoly nie poszlam, a ze za wczesnie wstalam, to jestem z rana.
Heh w normalny dzien spala bym do popoludnia...
Nic ciekawego nie robie... Tak na forach tu i tam, troche na serwie szaleje robiac jakies lolaste demka, screeny itd... Troche mapki z bc przegladam, popisze w kommentach. Do tego musze skonczyc dzis ta ... mape do pdm02 ktora mnie juz wykonczy...
dAde - ahhaha, niezly podpis - nie ma to jak promocja swoich map...
Zreszta i ja zmienilam podpis... lol :]
Req - ladnie wyglada - widze ze wykorzystales reqdm6 i midaira - gj :)
A co do strony z texturami - podaj, pewnie ze sie przyda :) Nie teraz, to pozniej...
A co do sunflares... Jakos nie kojarze, odbicia? Moze jakis przyklad?
NOT MY PRESIDENT !
wow, laaadne to jest :))
Heh, nie ma to jak screenik na zachete :)
Lubie robic w egipt, a to bedzie odmiana troche dla tych juz zuzytych i przez prawie kazdego wykorzystanych textur Socka.
Thx :)
Esel, robiłes może jakieś modele w 3D Studio, które potem wykorzystywałeś w Radiancie? Lepiej wyeksportować po prostu do .ase czy się bawić z jakimiś konwerterami do .md3?
Jeszcze jedno - jak zrobić jakiś element w 3D Studio, który \"dawałby światło\" także po eksporcie do Radianta/Q3? Wystarczy zrobić zwykłe światło?
W ogóle - robił ktoś elementy 3D w takich programacha jak Maya, 3D Studio i inne, a potem używał tego na mapce?
Hehe, promocja mapki chyba spoko, ale nudzi mi się, więc niedługo to wywalę i wrzucę coś normalnego...
Szakala, jak masz jakieś problemy jeszcze z tą mapką do PDM02, to pozwól sobie pomóc :). Na samym defragu to ja się bardzo nie znam, ale od strony technicznej może jakoś pomogę.
Techniczne to nie tyle... Ale hmm... do mapy takie problemy sie raczej nie odnasza... Tylko do mappera...
Zwyczajne zniechecenie ta mapa... Chcec jej usuniecia i zapomnienia otym... To cos nie jest ani grywalne ani ladne... :/
Do teg problemy jesli o nia chodzi...
Zginal mi plik map.. (bylam pewna ze nargalam na cd... lol)... -> Dekompilacja...
Textury, light jest poprawiony juz dawno... Teleporty ktorych na poprzedniej becie nie bylo dodane...
Tylko ze najpierw pojawil sie bug, ze na luku zahaczalo model... No nic, poprawione... Potem nie dzialajacy bounc, lub przy demkompilacji zniknely itemy, a zapomnialam je wstawic.. I tak z pare razy... Teraz jeszccze problemy z fpsami... Jest ich tak malo :/ grrrrr...
mapy mam juz poprostu dosc, i odrzuca mnie jak mysle ze mam ja konczyc... I do tgo miec najgorszy lewel w paku :(
Robiłem ale efekt był mizerny bardzo, problem polegał na tym iż niektóre nie wchodziły jako ase - zgłaszało jakiś błąd wynikający z geometrii, poza tym walił mi texturowanie :) - nie pomagam ci za bardzo, co do konwertowania do md3 to nie próbowałem, ostatnio po wizycie na stronce cardigana wgryzam się w WorldCraft 3.3 - trochę tu lepiej z modelowaniem organicznym. Progsy w których próbowałem coś zrobić: g-max, tempest max-5
W maxie żaden obiekt nie daje światła sam z siebie (poza obiektami z materiałami raytrace i tylko przy radiosity albo innym GI) self illumination srawia że w renderach obiekt świeci jak np matowa żarówka, ale nie oświetla innych przedmiotów - załatwisz to po prostu jasną texturą- nie wiem czy światła z maxa wogóle przechodzą do radianta
ps Lukin powinien coś chyba mówił na ten temat
ps 2 Jak ktoś wypracował bezbolesną metodę konwersji to niech się podzieli doświadczeniami :D
NOT MY PRESIDENT !
Kurde, jakiego obiektu bym w 3D Studio nie zrobił, to po otworzeniu w Radiancie wywala \"Shader image missing\" :/. Eksportowałem do .ase i .3ds, bo te dwa formaty Radiant czyta od razu. Probowałem .ase eksportować z różnymi parametrami / opcjami, ale nic nie pomaga. Może już podczas nakładania textury na obiekt trzeba coś wybrać? W sumie tam też coś próbowałem, ale nic nie pomogło.
Esel?
A tak przy okazji, to to forum ostatnio tylko stoi i nic się tutaj nie dzieje :(. Nie chodzi mi tylko o ten temat, ale o całem forum...
mały offtopic, otoz zapewne wiecie ze wyszedl nasz pak mapek do defraga. Ciekawie byloby gdybyscie Wy mapperzy ocenili mapki. Nie mowie ze chodzi o ocene ze strony trikow itp, ale tak jakbyscie oceniali normalne mapki do quaka. o tak 4 fun;]
www.q3arena.gry.wp.pl/ptc/get_pdm02.php Download PDM02
Ja moze napisze jakies krotkie opinie co do kazdej mapki, i od strony konstrukcyjnej, wygladu, ale i trikow, we wszsytkim po trochu jestem, to moge opisac o tym wszystkim. Poprzegladam, i dam jakies texty...
Chyba nie ma istotnej różnicy między ase a md3. Konwersja z gmaxa jest bardzo prosta - trzeba pobrać Tempesta z oficjalnej strony programu, a z 3dMaxem i z Maya trzeba się pobawić, bo to zależy od wersji. Konwerterów do ase jest wiele - dlatego ten format jest lepszy od md3. Są jeszcze jakieś md3fix i inne małe programiki, które czyszczą skonwertowane modele z błędów.
Żeby model dawał światło trzeba go ozdobić shaderem, który świeci. Jeśli pokazuje się \"shader image missing\" można skorzystać z opcji _remap w Radiancie/Q3Map2: do misc_model dopisujemy klucz \"_remap\", a w nim wartość \"*;shader którego chcemy użyć\" co oznacza, że wszystkie tekstury na naszym modelu zostaną zastąpione tą wybraną przez nas (wpisaną po średniku). Za * też można wpisać konkretną nazwę shadera jeśli np. nasz model jest ubrany w kilka różnych tekstur i chcemy zamienić tylko jedną z nich - ale lepiej pokrywać cały model pojedynczą teksturą.
Trochę dziwnie to napisałem, ale chyba da się zrozumieć...
Czy ta rozmowa, proszę Państwa, nie powinna isc do Textur, Sharedów i Modeli?
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Usunąłem.
Req, może zmień temat tam w texturach i shaderach dodając może jeszcze coś o edytorach 3D \"wyższej klasy\"?
czyli textury, szadery i modele.... i mamy mapy całe :-D
Bez przesady panowie - ostatnio i tak panuje tu bezruch.....
;-/
NOT MY PRESIDENT !
eselqu mozesz sie zglosic domnie na gg [5270091] albo icq [259907689] ?
Bede mial kilka pytan natury tech :D
mam firewall w firmie i nie działa gg - możemy na orgu...
NOT MY PRESIDENT !
Witam. Chciałem was zachęcić do zajżenia do Beta Corner i wypowiedzenia się na temat mojej nowej mapki i nazwie TOMBSTONE. Chciałbym pozać wasze opinie, tak więc - zapraszam do Beta Corner.
Nie ma to jak reklama, heh, ale od tego jest to subforum :)
www.q3arena.gry.wp.pl/?id=33&akcja=mapd&idm=199mam nadzieje ze nie za duzo tego... takie mi wyszlo...
Cze! Już kiedyś o to pytałem, ale problem pozostał nierozwiązany, chodzi o Radianta i jego kofigurację. Obecnie mam wersję 1.4 ( w poprzedniej było to samo) W oknie widoku z góry wszystkie modele, światła i itemy wyświetlane są jako wypełnione prostokąty i nie mogę tego w żaden sposób zmienić [80] (wolałbym żeby było wireframe). Może ktoś miał podobny problem... Próbowałem z innym layoutem, np floatin windows, i widok z góry kaszani się w momencie kiedy są włączone więcej niż trzy okna, przy dwóch wszystko jest ok tylko pracować nie sposób.
Next: czy wszyscy korzystacie z \"ATI broken bug driver\" - bo u mnie tylko przy takim ustawieniu można płynnie pracować, przy innych prędkość wyświetlania spada do 1fps[80] - są jakieś specjalne drivery do radianta? Mam Matroxa G550 z najnowszymi driverami.
A tak to wygląda, przy skomplikowanej mapce zaczyna być to wkurzające...
www.esel1.republika.pl/images_temp/rad.jpg
NOT MY PRESIDENT !
To ze nie masz wireframe to masz jako defaultowe ustawienie? Eeee... o ile nic nie ruszales powinno byc na gtk dobrze...
Wybierz opcje - masz ja w pasku na gorze - Show Entities As - i tam wybyesz Skinned i opcjonalnie boxed.
Ten ATI bug nie doyczy chyba kart Nvidii... wiec tu ci nie pomoge.
Nie o to chodzi, niezależnie od ustawień \"Show entities as...\" zawsze wyświetla mi te kwadraty kolorowe!!!! I tylko w oknie widoku z góry!!!!! Jak widać na screenie w innych oknach jest dobrze
W domu mam inną kartę i mam to samo Jakieś pomysły?
NOT MY PRESIDENT !
Może za dużo modeli wstawiłeś i pamięci na karcie brakuje? Na wszystkich mapach tak masz?
Korzystajac z okazji chcialem spytac o cos podobnego. jak zrobic aby na widoku 3d zwiekszyc , lub nieograniczyc odleglosc wczytywania sie tekstur? Napewno sie da bo req robil jakos fotosy kuchni prosto z radianta, a u mnie jak odejne na np. \"5metorw\" to zniakaja.
[b]View --> Cubic Clipping[/b]
Jak to zaznaczysz, to wtedy brushe w pewnej odległości znikają, więc w twoim przypadku zapewne odznacz.
Efekt występuje zawsze - nawet jak wstawię pojedyńcze światło - w top view od razu robi się kolorowy kwadrat, gtk zciągnąłem z oficjalnej stronki więc nie rozumiem na czym polega problem.
Ponawiam pytanie - są jakieś sterowniki dedykowane pod radianta?
NOT MY PRESIDENT !