Moja nowa mapa do Quake2World
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Poka poka i powiedz jak mam w nią zagrać :icon_shocked:
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM
Cytat z posta - autor: AL|EN
> powiedz jak mam w nią zagrać :icon_shocked:
Wystarczy kliknąć linka z postu powyżej ( czyli Quake2World, ściągnąć grę, i poszukać chętnych do gry na kanle #quetoo na serwerze irc.freenode.net. (irc)
> Quake2World is a Free, standalone first person shooter video game. Our goal is to bring the fun and excitement of straightforward old-school death-match gaming to a more contemporary platform, and perhaps to a new generation of gamers. Quake2World is multiplayer-only. There is no single-player or offline gameplay mode. If you have no Internet and no friends, Quake2World might not be for you.
Teraz działa :)
uuuaaa ShadoW_86 jak nie gralem przez kilkanascie miechow w q3 tak twoja mapa sprawila, ze znowu zachcialo mis sie w te ludziki grac xD
ShadoW_86 - planujesz może wypuszczenie tej mapy także do Q3? Bo chyba nie jest trudno przenieść taką mapę z Quake2Worlda do Q3?
"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**
**
Czy trudno - ani trochę. Ale raczej nie będę przenosił jej na inne platformy (q3/q4), na prośbę 'głowy' projektu q2w, chce mieć te mapki na wyłączność :).
A jak już się chwalę, to popełniłem jeszcze inne mapy do ww gry, na przykład:
O @#$%, dobra robota^^
Chyba też się pokuszę o pogranie na tych mapkach, chwilowa przerwa od q3 będzie wskazana.
Btw - można mówić o przerwie od quake'a, na rzecz quake'a?xD
\m/
Kurza stopa! Gdzie Ty znajdujesz czas na to wszystko? Ja ledwo to ogarniam... A tak swoją drogą, zacząłem drugą mapę. Pierwsza jest prawie gotowa, ale nie chce mi się robić clipów i hintów. :)
Poza tym muszę nagrać dźwięki (czekam na perkusje), dorobić kilka modeli w mayi, a na koniec zrobić filmiki-trailery promujące mapki. Więc to będzie mocny koniec przygody z mappingiem q3, z pompą. Później przerzucam się na 3d albo UT3. Albo jedno i drugie :F
Quake 3 Maps: Lets go retro! | discord
Całą mapkę zrobiłem na przestrzeni 4 tygodni, wciągu 43 godzin, więc relatywnie szybko :). Po prostu mam już nieźle opanowany warsztat i potrafię pracować szybko :).
Koniec z q3? Nie wierzę :). Nie marudź tylko dawaj te mapy, swoją droga można by się kiedyś znowu ustawić na jakimś serverze i pograć jakieś custom mapki :)
O, bardzo chętnie ;) Na mojej nowej i Twoich powyższych :D Ja w q3 gram praktycznie co dwa dni wieczorami, więc można będzie się jakoś ustawić. Ale to już po grudniowych świętach.
Quake 3 Maps: Lets go retro! | discord
Wcale nie chcę się chwalić. Ani trochę, te obrazki są aby zmobilizować Was dziadki (wy tam już wiecie o kogo chodzi) do dokończenia tych Waszych map ;). Pozdroowko.
Stary dobry Q3 :). Btw, fajny Avatar :P.
> Jaka @#$%!
Sorrki, ze względu na Twój gust, nie dam tam jakiegoś przystojnego bruneta:> ;asd
Btw, do jakich trybów ta mapka ?^^
\m/
Planuję zrobić 2 wersje, do 1v1, oraz 2v2 tdm/ffa.
MetalMaind: mówiłem do Shadowa :]
Quake 3 Maps: Lets go retro! | discord
Cytat z posta - autor: Requiem
> MetalMaind: mówiłem do Shadowa :]
Jak miło :) :P
No to na dokładkę:
Picza!
jak patrzę na te screeny to krew mnie zalewa, że nie mam motywacji do skończenia dwóch swoich, które zapowiadam od wuja czasu.
Quake 3 Maps: Lets go retro! | discord
Witam, mam problem ze skyboxem w Jedi Academy, Radiant 1.5. Wrzuciłem 6 tekstur w formacie jpg do folderu textures/skies. Nazwałem je thesky, nie są to tekstury zrobione przeze mnie a zwykłe z gry ze zmienioną nazwą. Utworzyłem shader:
textures/test2/thesky
{
qer_editorimage textures/skies/sky
q3map_lightRGB 0.923568 0.959106 1.000000
q3map_skylight 200 5
surfaceparm nomarks
surfaceparm sky
surfaceparm noimpact
surfaceparm nodlight
q3map_lightmapFilterRadius 0 8
q3map_sunExt 1.000000 0.997119 0.857641 350 142 35 1 2
notc
q3map_nolightmap
skyParms textures/test2/thesky 1024 -
}
Zapisałem jako thesky.shader, wrzuciłem do folderu shaders i dodałem do shaderlist.txt
Ogólnie całość wzorowałem na tym tutorialu
www.richdiesal.map-craft.com/darthg/Shaders_365/Lesson3/sh365lsn3.htm
Jednak nie działa to do końca dobrze. Światło i cień wyświetlają się prawidłowo, ale gra nie widzi nieba. Edytor wyświetla teksturę poprawnie, widzi zarówno poszczególne thesky_bk, thesky_dn, thesky_ft itd. jak i właściwy shader thesky, którym pokryłem brush. W konsoli edytora nie ma żadnych błędów. W grze wygląda to tak:
Wrzuciłeś tekstury do textures/skies, a dałeś w shaderze ścieżkę w skyparms do textures/test2/thesky. Popraw foldery.