ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

[WIP] Work in progress

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-22 08:34:27

Moja nowa mapa do Quake2World

AL|EN

4108

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2009-06-22 10:46:09

Poka poka i powiedz jak mam w nią zagrać :icon_shocked:

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-22 19:18:51

Cytat z posta - autor: AL|EN
> powiedz jak mam w nią zagrać :icon_shocked:

Wystarczy kliknąć linka z postu powyżej ( czyli Quake2World, ściągnąć grę, i poszukać chętnych do gry na kanle #quetoo na serwerze irc.freenode.net. (irc)

> Quake2World is a Free, standalone first person shooter video game. Our goal is to bring the fun and excitement of straightforward old-school death-match gaming to a more contemporary platform, and perhaps to a new generation of gamers. Quake2World is multiplayer-only. There is no single-player or offline gameplay mode. If you have no Internet and no friends, Quake2World might not be for you.

Choooy

17813

Od: 2008-09-25

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-23 12:08:09

Link nie działa :(

Ni Chooyah!

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-06-24 08:17:46

Teraz działa :)

pluskff4

5741

Od: 2003-05-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2009-10-28 23:36:40

uuuaaa ShadoW_86 jak nie gralem przez kilkanascie miechow w q3 tak twoja mapa sprawila, ze znowu zachcialo mis sie w te ludziki grac xD

Vymmiatacz

Q2logo green square

Od: 2002-08-08

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-10-31 15:23:21

ShadoW_86 - planujesz może wypuszczenie tej mapy także do Q3? Bo chyba nie jest trudno przenieść taką mapę z Quake2Worlda do Q3?

"Kwak you" - said the president... "spieprzaj dziadu" - powiedziała kaczka...**

**

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-01 19:56:41

Czy trudno - ani trochę. Ale raczej nie będę przenosił jej na inne platformy (q3/q4), na prośbę 'głowy' projektu q2w, chce mieć te mapki na wyłączność :).

A jak już się chwalę, to popełniłem jeszcze inne mapy do ww gry, na przykład:

RA|NBOW

18771

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-11-01 20:22:47

O @#$%, dobra robota^^
Chyba też się pokuszę o pogranie na tych mapkach, chwilowa przerwa od q3 będzie wskazana.
Btw - można mówić o przerwie od quake'a, na rzecz quake'a?xD

\m/

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-15 23:09:25

Nowa mapucha, przeznaczona do tdm. Do pobrania z mojej strony albo TU :)

Requiem

180

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-12-17 23:50:47

Kurza stopa! Gdzie Ty znajdujesz czas na to wszystko? Ja ledwo to ogarniam... A tak swoją drogą, zacząłem drugą mapę. Pierwsza jest prawie gotowa, ale nie chce mi się robić clipów i hintów. :)

Poza tym muszę nagrać dźwięki (czekam na perkusje), dorobić kilka modeli w mayi, a na koniec zrobić filmiki-trailery promujące mapki. Więc to będzie mocny koniec przygody z mappingiem q3, z pompą. Później przerzucam się na 3d albo UT3. Albo jedno i drugie :F

Quake 3 Maps: 2002 | 2004 | 2006 (moje archiwalne strony)

facebook

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2009-12-19 14:08:46

Całą mapkę zrobiłem na przestrzeni 4 tygodni, wciągu 43 godzin, więc relatywnie szybko :). Po prostu mam już nieźle opanowany warsztat i potrafię pracować szybko :).

Koniec z q3? Nie wierzę :). Nie marudź tylko dawaj te mapy, swoją droga można by się kiedyś znowu ustawić na jakimś serverze i pograć jakieś custom mapki :)

Requiem

180

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2009-12-20 15:19:26

O, bardzo chętnie ;) Na mojej nowej i Twoich powyższych :D Ja w q3 gram praktycznie co dwa dni wieczorami, więc można będzie się jakoś ustawić. Ale to już po grudniowych świętach.

Quake 3 Maps: 2002 | 2004 | 2006 (moje archiwalne strony)

facebook

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-02-22 22:48:04

Wcale nie chcę się chwalić. Ani trochę, te obrazki są aby zmobilizować Was dziadki (wy tam już wiecie o kogo chodzi) do dokończenia tych Waszych map ;). Pozdroowko.

RA|NBOW

18771

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-02-22 23:37:10

Wow:O
Gj!
Q3/q2?

\m/

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-02-23 08:08:50

Stary dobry Q3 :). Btw, fajny Avatar :P.

Requiem

180

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2010-02-24 10:54:58

Jaka @#$%!

Quake 3 Maps: 2002 | 2004 | 2006 (moje archiwalne strony)

facebook

RA|NBOW

18771

Od: 2009-04-04

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-02-24 11:15:40

> Jaka @#$%!

Sorrki, ze względu na Twój gust, nie dam tam jakiegoś przystojnego bruneta:> ;asd
Btw, do jakich trybów ta mapka ?^^

\m/

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-02-24 16:47:12

Planuję zrobić 2 wersje, do 1v1, oraz 2v2 tdm/ffa.

Requiem

180

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2010-02-25 08:39:35

MetalMaind: mówiłem do Shadowa :]

Quake 3 Maps: 2002 | 2004 | 2006 (moje archiwalne strony)

facebook

ShadoW_86

941

Od: 2002-05-12

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-02-25 12:06:53

Cytat z posta - autor: Requiem
> MetalMaind: mówiłem do Shadowa :]

Jak miło :) :P

No to na dokładkę:

Requiem

180

Od: 2002-02-28

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2010-02-25 13:55:10

Picza!

jak patrzę na te screeny to krew mnie zalewa, że nie mam motywacji do skończenia dwóch swoich, które zapowiadam od wuja czasu.

Quake 3 Maps: 2002 | 2004 | 2006 (moje archiwalne strony)

facebook

White

Gravatar

Od: 2010-03-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-01 16:11:10

Witam, mam problem ze skyboxem w Jedi Academy, Radiant 1.5. Wrzuciłem 6 tekstur w formacie jpg do folderu textures/skies. Nazwałem je thesky, nie są to tekstury zrobione przeze mnie a zwykłe z gry ze zmienioną nazwą. Utworzyłem shader:

textures/test2/thesky
{
qer_editorimage textures/skies/sky
q3map_lightRGB 0.923568 0.959106 1.000000
q3map_skylight 200 5
surfaceparm nomarks
surfaceparm sky
surfaceparm noimpact
surfaceparm nodlight
q3map_lightmapFilterRadius 0 8
q3map_sunExt 1.000000 0.997119 0.857641 350 142 35 1 2
notc
q3map_nolightmap
skyParms textures/test2/thesky 1024 -
}
Zapisałem jako thesky.shader, wrzuciłem do folderu shaders i dodałem do shaderlist.txt
Ogólnie całość wzorowałem na tym tutorialu

www.richdiesal.map-craft.com/darthg/Shaders_365/Lesson3/sh365lsn3.htm

Jednak nie działa to do końca dobrze. Światło i cień wyświetlają się prawidłowo, ale gra nie widzi nieba. Edytor wyświetla teksturę poprawnie, widzi zarówno poszczególne thesky_bk, thesky_dn, thesky_ft itd. jak i właściwy shader thesky, którym pokryłem brush. W konsoli edytora nie ma żadnych błędów. W grze wygląda to tak:

img203.imageshack.us/img203/434/shot0003h.jpg

Alchemik

7874

Od: 2003-10-27

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2010-03-01 18:18:35

Wrzuciłeś tekstury do textures/skies, a dałeś w shaderze ścieżkę w skyparms do textures/test2/thesky. Popraw foldery.

White

Gravatar

Od: 2010-03-01

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2010-03-02 22:37:15

Działa, wielkie dzięki.