Moja druga kochanka.
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
Moja druga kochanka.
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Cytat z posta - autor: [Requiem](%E2%80%99?page=users&run=details&id=180%E2%80%99)
>
> Moja druga kochanka.
>
@#$%!
Wydało się :(
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Crapface's Computer - Tytuł roboczy mojej pierwszej mapki. Niedługo dam jakieś fajne screeny. Mam tam cztery pokoje, jeden w stylu gotyckim, drugi bardziej pod base (trzymam tam basenik z kwasem i raila), trzeci i czwarty w stylu tech. Na razie trochę za dużo przestrzeni i mało broni, ale zawsze się tam coś da ;)
podpisu brak. ruscy zarąbali!
Pierwsza mapka mówisz... pokaż tylko coś na prawdę wartego pokazania ;)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Tylko że te cholerne gotyckie tekstury (mam 1 gotycki pokój) się nie łapią.
PS. Czy pliki SRF generowane przez radianta są konieczne do gry?
podpisu brak. ruscy zarąbali!
Nie są. Do paka wrzucasz tylko skompilowany plik .bsp, ewentualnie wedle woli .map (dla potomnych :)).
To było pytanie retoryczne... Tak czy inaczej, betka rezyduje na moim chomiku (chomikuj.pl/brainiacfan/Dokumenty/q3filo1dm.pk3).
podpisu brak. ruscy zarąbali!
ShadoW_86 napisał:
> 1. Levelshot ma być w formacie .jpg (btw chyb nawet sam nie sprawdzałeś gotowego paka przed upublicznieniem), bmp nie działa.
>
> 2. Brak texturek (patrz add do pkt 1) (dobrym sposobem sprawdzenia czy wszystko gra i niczego nie brakuje jest odpalenie na 2 instalce - czystej, gotowego paka)
>
> 3. Well... No nie jest to najlepsza mapa jaką widziałem w ciągu ostatnich 9 lat :). Bez obrazy, ale widać, że jest to praca początkującego. Niemniej nie zrażaj się i działaj dalej, z czasem wszystko przyjdzie ( moje pierwsze mamy tez podobnie wyglądały). Ale tej konkretnej mapy nie traktuj zbyt poważnie, będę boleśnie szczery - layout niegrywalny, a wygląd nieciekawy. ALE kolejna mapa jestem pewny już będzie lepsza :). Staraj się planować swoje mapy (szkice) i przede wszystkim nie spiesz się z nimi. Lepiej dłużnej pogrzebać i wypuścić coś grywalnego. Tak wogóle to zapraszam na www.levelmakers.com, gdzie możesz zamieszczać bety mapek, no i oczywiście na orgu też :). GL.
Dzięki, ShadoW. Muszę jednak powiedzieć, że na OpenArena chodzi levelshot w BMP, testowałem paka, wszystko jest cacy. Ten brak tekstur jest... dziwny, bo w Radiancie są niby OK, ale jak skompiluję mapkę, to ich nie ma. Poza tym OA może mieć inny zestaw tekstur jak Quake III, tego nie przemyślałem. Odkryłem też, że dobrym sposobem jest robienie listy TODO.
Jestem w początkowej fazie pracy nad kolejną mapą, tym razem będzie to coś na modłe The Longest Yard. zamieszczę jakieś screeny niedługo.
podpisu brak. ruscy zarąbali!
Zgadzam się z tym co napisał shadow. Mapa ogólnie bardzo słaba (mojej pierwszej zajebistej mapy niestety nie przebiłeś), ale pracuj dalej :) Każdy od czegoś i na jakimś poziomie zaczyna.
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Kolejna beta mapy, tym razem innej (Crapface's Computer to totalna porażka...). Postawiłem na coś w stylu q3dm17. Plik to q3filo2 - patrzeć tu. Skybox trochę się rozłazi, ale poprawię to w swoim czasie.
podpisu brak. ruscy zarąbali!
Nie trzaskaj jednej średniej za druga tylko przysądź nad jakąś a może wyjdzie dobra.
Jednak się nei poddam - druga beta q3filo2 oczywiście na http://chomikuj.pl/brainiacfan
podpisu brak. ruscy zarąbali!
> Pliki większe niż 1MB możesz ściągać na dysk tylko, jeżeli jesteś zalogowany.
Wrzuć to gdziekolwiek indziej.
I tak rzuciłem ten projekt. Jest do chrzanu, żeby gorzej nie powiedzieć :icon_evil:. Mam w planach teraz małą mapkę CTF, w stylu base. Projekt nazywa się "The Plus CTF", ponieważ mapka zbudowana jest na planie plusa (znaku, nie Plusa GSM). Tym razem stawiam na grywalność.
podpisu brak. ruscy zarąbali!
asdasdasfsdfafsdgh
@up
najpierw naucz sie robic dobre mapy ffa xDDD
Niedługo powinienem Wam wrzucić jakieś screenki. Właśnie sobie teksturuję mapkę ;) Chyba to będzie jedna z nielicznych moich całkiem udanych ;) Swoją drogą, czuję się jak kilka lat temu, gdy siedziałem kilka godzin dzienie i bawiłem się radiantem. Szkoda, że te czasy minęły i właściwie nikogo to nie obchodzi i z nikim nie można na ten temat pogadac ;)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Screenków na razie nie dam, bo jeszcze kończę, ale niedługo zaprezentuje Wam jakąś betę, być może na początku przyszłego tygodnia. Na razie testuję ze znajomymi ;)
Quake 3 Maps: Lets go retro! (moje archiwalne strony) | facebook
Nie możliwe, ale... zainstalowałem Radianta i wczoraj machnąłem szkielet do sf3dm4 :) Zdaje się że czas wrócić do składania map...
Si vis pacem Para bellum
Generalnie ostatni szlif, sufity, upiększaczei światłazostały ;) Ale screenówinnychniżpowyższynie dam pókico.
Si vis pacem Para bellum
Takich bumpmap nawet q4 może pozazdrościć :D
Małe porównanie:
Standardowy wygląd:
Po małej przeróbce:
Ni Chooyah!
Znaczy to nie są 'wcięcia' w geometri mapy tlko efekt tekstury :icon_question:
www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM