ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Znowu cziterzy...

PTC|Faketa

Od: 2002-04-17

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-12 12:26:16

won z cziterami

FREESTYLE

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-12 14:01:53

marcosx napisał:

>
> timerow (nie cg_drawtimer :P) urzywaja bolki ktorzy maja problemy z prostymi dzialaniami matematycznymi :P
>
Takie nuby jak np. ic-FOX

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 15:15:18

Fox nie używa timera, tak jak nikt inny jego pokroju. Inna sprawa to tdm’y i tam timery to normalna rzecz, prawda?

eng

Od: 2002-05-09

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-12 15:44:22

Tak, same timery sa zaimplementowane standardowo w OSP.
Trzeba dopisac 4 linjki do cfg aby byly gotowe do uzycia.

Chodz ich uzycie nie mozna nazwac czitem, jest to jakies male ulatwienie.

Okręt mój płynie dalej, gdzieś tam...

» yt

RauL

Od: 2003-09-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 16:57:46

jak by to tak rozpatrywac, to juz tylko krok od cl_pitchspeed i skryptow do rj, ktore na cpma sa zablokowane, na osp nie.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 17:17:40

A ja np. wcale nie uważam, że skrypty na rj to cheaty

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 17:23:42

Mav napisał:_

>
> A ja np. wcale nie uważam, że skrypty na rj to cheaty
>
Ja tez, ale mozna sie spierac, czy lepiej na nie zezwolic czy nie. Tak btw. czy uzywanie rj typu "jump, wait, attack" (czyli samemu kierujemy myszka podczas rocket jumpa), podpada pod zakazy zbindowanego rj czy nie?

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 17:41:57

Myślę, że wszelkiej maści "ninja-jumpy", które zapoczątkował bodajże [EYE]fazz swego czasu, powinny być wykluczone. Jednak prosty, zwyczajny rjump pionowy, nie powinien być zakazany.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 17:49:24

Ktoś przed eswc2k5 bodaj powiedział, że Szwedzi przepierdolą, bo Ligarena zakazała używania ninja-jumpów i tracą oni dużo ze swojej przewagi nad przeciwnikami. I co? I wygrali eswc nawet bez nich ;p

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 17:49:44

Ja tam raczej nie bede juz uzywal zbindowanego, bo na nowej myszcze mam tylko trzy klawisze w tym jeden w rolce (Razer Krait). Na rolce w gore mam guantleta, a na rolce w dol mg, kiedy zmienialem bron czesto mi sie przypadkiem uruchamial rj.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 18:22:42

a kto mówi, że bind pod rj ma być na myszce? Ja mam pół-automat (sam skok + fire) na ctrl

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 18:31:05

Mav napisał:_

>
> a kto mówi, że bind pod rj ma być na myszce? Ja mam pół-automat (sam skok + fire) na ctrl
>
Myslalem nad tym, ale nie znalazlem odpowiedniego klawisza. Nawet capslock mam juz zajety =D Trzeba bedzie zrobic jakas reorganizacje bindow.

żeton

Od: 2002-11-29

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2007-01-12 19:48:40

ja mam bind na rl na alt : F jakos nie przyzwyczailem sie do recznego robienia )chodz w ra3 ten skrypt to juz kapa i tam robie recznie ( :D

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 21:47:50

Wiecie, wszelkie rjumpy zbindowane, może i dają więcej hp - wymierzy się skok co do milimetra. Ale na demku o wiele ładniej wyglądają "własnoręcznie robione", nie? Szczególnie jak skok do prostych nie należy...

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

[M]aniek

Od: 2003-10-15

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 21:58:50

move napisał:

>
> Wiecie, wszelkie rjumpy zbindowane, może i dają więcej hp - wymierzy się skok co do milimetra. Ale na demku o wiele ładniej wyglądają "własnoręcznie robione", nie? Szczególnie jak skok do prostych nie należy...
>
Ale ten polowiczny rj, ktory tylko za Ciebie strzela i podskakuje, jest nie do odroznienia od normalnego.

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 22:38:39

move napisał:

>
> Wiecie, wszelkie rjumpy zbindowane, może i dają więcej hp - wymierzy się skok co do milimetra. Ale na demku o wiele ładniej wyglądają "własnoręcznie robione", nie?
>
haha, sorry, ale właśnie nie :D

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-12 22:41:06

sratata, co tam dywagowac nad jego elegencja, istotne jest ze uzywanie wszelkich cheatow jest nie fair [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)

a co do uzywania ’ulatwien’ przez pro-graczy, juz zapomnieliscie jak av3k z niego masowo korzystal w ku3?

no, ale w koncu sie nauczyl :P

Pionier

Od: 2003-08-06

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2007-01-12 23:31:57

Mav napisał:_

>
> move napisał:
> >
> > Wiecie, wszelkie rjumpy zbindowane, może i dają więcej hp - wymierzy się skok co do milimetra. Ale na demku o wiele ładniej wyglądają "własnoręcznie robione", nie?
> >
> haha, sorry, ale właśnie nie :D
>
jak nie jak tak !!!
pozatym zdaje sie ze juz kiedys nowy watek odnoscie tego tematu !;] ja osobiscie uwazam ze rj jest czescia movementu i jako taki jest wliczany do skilla gracza... nie powinno sie tego bindowac! :]

Nobody’s satisfied with being second best

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-13 14:35:57

Automatyczne jumpy to w moim przekonaniu ulatwianie sobie gry, bo na pewno doskoczysz, a recznego RJ nie wsadzisz odpowiednio i musisz zapieprzac dookola. Tracisz czas - ale to element rozgrywki. "Ja mam maly sens i nie moge tak szybko ruszyc mycha". No to nie zrobisz RJ, jesli nie mozesz. Podobnie ma sie sprawa z 333FPS chyba fazz’a - przeciez to wyglada jakby skakal po ksiezycu.

srakal1ty

Od: 2004-03-26

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-14 01:51:41

No nie przeginajmy, RJ w grze na fragi służą jedynie jako dodatek i ich ’ręczne’ wykonywanie nie powinno być wymagane (chociaż tak po prawdzie ten dupny skrypt, który w 0.00001 sekundy patrzy pod nogi, robi RJ i wraca do pozycji wyjściowej budzi pusty śmiech). RJ (i inne ewolucje) powinny być wykonywane ’ręcznie’ w modach, w których TRIKI są głównym celem gry (DEFRAG). Do dedmecza proponuję następujący skrypcik (którego sam używałem):

set rjump "+moveup;+attack;wait 3;-moveup;-attack"

bind CTRL "vstr rjump"

Kierunek, kąt, itp. rocketjumpa trzeba sobie obrać samemu, co sprawi, że gra będzie wyglądała naturalnie i sexy :P. To na tyle

EDIT: a właśnie, jak ma się sprawa z tymi fps? Bo w q3 skoki mają chyba zdefiniowaną wysokość (48u w 1.32, 45 u w 1.16 (?!). Fps jakoś na to wpływa?

"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher

vacq

Od: 2004-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-14 13:24:12

Jak dla mnie to zakaz używania bindowanego RJ jest śmieszny. Jak ktoś chce to niech se uzywa - a czy przypadkiem używanie zoomfova nie jest ułatwianiem sobie gry? Jest, no to zablokujmy, a co.

k3m

Od: 2002-09-30

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-14 14:14:53

Dochodzi jeszcze do tego ustawienie wartości kilku komend, które dają efekt wh (jest kilka sposobów). A pb sobie smacznie śpi i nic nie widzi.

Quia nmnr Rx

Platine-

Od: 2005-01-11

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-14 15:17:13

Niekoniecznie sobie smacznie spi, wystarczy ze zostana dopisane do cvars ;)

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-14 20:17:02

vacq napisał:

>
>  Jak ktoś chce to niech se uzywa - a czy przypadkiem używanie zoomfova nie jest ułatwianiem sobie gry? Jest, no to zablokujmy, a co.
>
Musialbyc tak zmodyfikowac kod gry, aby opcja zoomfov zniknela z Setup/Controls/Look :<<br />

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2007-01-14 20:53:37

a co ma zoomfov do vstr rjump bo nie rozumiem?

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!