won z cziterami
quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku
Zarejestruj się w celu uczestniczenia w życiu serwisu, posiadanie konta pozwoli Ci na:
marcosx napisał:
>
> timerow (nie cg_drawtimer :P) urzywaja bolki ktorzy maja problemy z prostymi dzialaniami matematycznymi :P
>
Takie nuby jak np. ic-FOX
Fox nie używa timera, tak jak nikt inny jego pokroju. Inna sprawa to tdm’y i tam timery to normalna rzecz, prawda?
jak by to tak rozpatrywac, to juz tylko krok od cl_pitchspeed i skryptow do rj, ktore na cpma sa zablokowane, na osp nie.
A ja np. wcale nie uważam, że skrypty na rj to cheaty
Mav napisał:_
>
> A ja np. wcale nie uważam, że skrypty na rj to cheaty
>
Ja tez, ale mozna sie spierac, czy lepiej na nie zezwolic czy nie. Tak btw. czy uzywanie rj typu "jump, wait, attack" (czyli samemu kierujemy myszka podczas rocket jumpa), podpada pod zakazy zbindowanego rj czy nie?
Myślę, że wszelkiej maści "ninja-jumpy", które zapoczątkował bodajże [EYE]fazz swego czasu, powinny być wykluczone. Jednak prosty, zwyczajny rjump pionowy, nie powinien być zakazany.
kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.
Ktoś przed eswc2k5 bodaj powiedział, że Szwedzi przepierdolą, bo Ligarena zakazała używania ninja-jumpów i tracą oni dużo ze swojej przewagi nad przeciwnikami. I co? I wygrali eswc nawet bez nich ;p
Ja tam raczej nie bede juz uzywal zbindowanego, bo na nowej myszcze mam tylko trzy klawisze w tym jeden w rolce (Razer Krait). Na rolce w gore mam guantleta, a na rolce w dol mg, kiedy zmienialem bron czesto mi sie przypadkiem uruchamial rj.
a kto mówi, że bind pod rj ma być na myszce? Ja mam pół-automat (sam skok + fire) na ctrl
Mav napisał:_
>
> a kto mówi, że bind pod rj ma być na myszce? Ja mam pół-automat (sam skok + fire) na ctrl
>
Myslalem nad tym, ale nie znalazlem odpowiedniego klawisza. Nawet capslock mam juz zajety =D Trzeba bedzie zrobic jakas reorganizacje bindow.
ja mam bind na rl na alt : F jakos nie przyzwyczailem sie do recznego robienia )chodz w ra3 ten skrypt to juz kapa i tam robie recznie ( :D
Wiecie, wszelkie rjumpy zbindowane, może i dają więcej hp - wymierzy się skok co do milimetra. Ale na demku o wiele ładniej wyglądają "własnoręcznie robione", nie? Szczególnie jak skok do prostych nie należy...
kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.
move napisał:
>
> Wiecie, wszelkie rjumpy zbindowane, może i dają więcej hp - wymierzy się skok co do milimetra. Ale na demku o wiele ładniej wyglądają "własnoręcznie robione", nie? Szczególnie jak skok do prostych nie należy...
>
Ale ten polowiczny rj, ktory tylko za Ciebie strzela i podskakuje, jest nie do odroznienia od normalnego.
move napisał:
>
> Wiecie, wszelkie rjumpy zbindowane, może i dają więcej hp - wymierzy się skok co do milimetra. Ale na demku o wiele ładniej wyglądają "własnoręcznie robione", nie?
>
haha, sorry, ale właśnie nie :D
sratata, co tam dywagowac nad jego elegencja, istotne jest ze uzywanie wszelkich cheatow jest nie fair [](//htmlarea/images/smiles/3.gif)
a co do uzywania ’ulatwien’ przez pro-graczy, juz zapomnieliscie jak av3k z niego masowo korzystal w ku3?
no, ale w koncu sie nauczyl :P
Mav napisał:_
>
> move napisał:
> >
> > Wiecie, wszelkie rjumpy zbindowane, może i dają więcej hp - wymierzy się skok co do milimetra. Ale na demku o wiele ładniej wyglądają "własnoręcznie robione", nie?
> >
> haha, sorry, ale właśnie nie :D
>
jak nie jak tak !!!
pozatym zdaje sie ze juz kiedys nowy watek odnoscie tego tematu !;] ja osobiscie uwazam ze rj jest czescia movementu i jako taki jest wliczany do skilla gracza... nie powinno sie tego bindowac! :]
Nobody’s satisfied with being second best
Automatyczne jumpy to w moim przekonaniu ulatwianie sobie gry, bo na pewno doskoczysz, a recznego RJ nie wsadzisz odpowiednio i musisz zapieprzac dookola. Tracisz czas - ale to element rozgrywki. "Ja mam maly sens i nie moge tak szybko ruszyc mycha". No to nie zrobisz RJ, jesli nie mozesz. Podobnie ma sie sprawa z 333FPS chyba fazz’a - przeciez to wyglada jakby skakal po ksiezycu.
No nie przeginajmy, RJ w grze na fragi służą jedynie jako dodatek i ich ’ręczne’ wykonywanie nie powinno być wymagane (chociaż tak po prawdzie ten dupny skrypt, który w 0.00001 sekundy patrzy pod nogi, robi RJ i wraca do pozycji wyjściowej budzi pusty śmiech). RJ (i inne ewolucje) powinny być wykonywane ’ręcznie’ w modach, w których TRIKI są głównym celem gry (DEFRAG). Do dedmecza proponuję następujący skrypcik (którego sam używałem):
set rjump "+moveup;+attack;wait 3;-moveup;-attack"
bind CTRL "vstr rjump"
Kierunek, kąt, itp. rocketjumpa trzeba sobie obrać samemu, co sprawi, że gra będzie wyglądała naturalnie i sexy :P. To na tyle
EDIT: a właśnie, jak ma się sprawa z tymi fps? Bo w q3 skoki mają chyba zdefiniowaną wysokość (48u w 1.32, 45 u w 1.16 (?!). Fps jakoś na to wpływa?
"Religion is dangerous because it allows human beings, that don't have all the answers, to think that they do." - Bill Maher
Jak dla mnie to zakaz używania bindowanego RJ jest śmieszny. Jak ktoś chce to niech se uzywa - a czy przypadkiem używanie zoomfova nie jest ułatwianiem sobie gry? Jest, no to zablokujmy, a co.
Dochodzi jeszcze do tego ustawienie wartości kilku komend, które dają efekt wh (jest kilka sposobów). A pb sobie smacznie śpi i nic nie widzi.
Quia nmnr Rx
Niekoniecznie sobie smacznie spi, wystarczy ze zostana dopisane do cvars ;)
vacq napisał:
>
> Jak ktoś chce to niech se uzywa - a czy przypadkiem używanie zoomfova nie jest ułatwianiem sobie gry? Jest, no to zablokujmy, a co.
>
Musialbyc tak zmodyfikowac kod gry, aby opcja zoomfov zniknela z Setup/Controls/Look :<<br />