ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Wersja: Jasna / Ciemna

Znowu cziterzy...

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-14 21:33:36

Cytat z posta - autor: vacq
>
> Jak dla mnie to zakaz używania bindowanego RJ jest śmieszny. Jak ktoś chce to niech se uzywa - a czy przypadkiem używanie zoomfova nie jest ułatwianiem sobie gry? Jest, no to zablokujmy, a co.
>
Nie wiem jaka siła mnie powstrzymuje od rzucania inwektywami, ale "przyjacielu" :D czy ty czasem myślisz? Zoomfov to opcja zaimplementowana przez samych twórców gry. vstr rjump nie..
 to tak jakby w counter-striku zakazac strzelania przy uzyciu lunety ze snajperek.
a tak w ogole to wyjdz.

m1ru

Od: 2004-05-23

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-14 21:53:51

player_one napisał:

>
> Automatyczne jumpy to w moim przekonaniu ulatwianie sobie gry, bo na pewno doskoczysz, a recznego RJ nie wsadzisz odpowiednio i musisz zapieprzac dookola. Tracisz czas - ale to element rozgrywki. "Ja mam maly sens i nie moge tak szybko ruszyc mycha". No to nie zrobisz RJ, jesli nie mozesz. Podobnie ma sie sprawa z 333FPS chyba fazz’a - przeciez to wyglada jakby skakal po ksiezycu.
>
mozesz przyblizyc ? bo chyba mnie cos w zyciu ominelo :D

vacq

Od: 2004-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-14 22:58:06

freak napisał:_

> Nie wiem jaka siła mnie powstrzymuje od rzucania inwektywami, ale "przyjacielu" :D czy ty czasem myślisz? Zoomfov to opcja zaimplementowana przez samych twórców gry. vstr rjump nie..
>
>
>  to tak jakby w counter-striku zakazac strzelania przy uzyciu lunety ze snajperek.
>
>
> a tak w ogole to wyjdz.
>
haha, powiedz mi jak skrypt rjumpa nie został zaimplementowany przez twórców? może nie bezpośrednio, ale przeciez to Oni dając mozliwość korzystania z komend konsoli to własnie umożliwili - użytkownik dzięki logicznemu połączeniu takich komend w skrypty i skryptciki uzyskuje cos takiego jak bindowany rjump.
wiem, ze częśc graczy np stosuje zmianę fova przy zmianie broni na rg/lg/czy inną i jakby nie patrzeć korzysta z tych samych narzędzi. Dzięki temu lepiej wchądzą raile, spawara - też sobie jakoś ułatwiają gre.
Aha, żeby nie było, ja z bindowanego rj (raczej) nie korzystam, nauczyłem się robić ręcznie zanim jeszcze wiedziałem, ze coś takiego jak bindowany rj wogóle istnieje (defrag mi w tym baardzo pomógł ;) ). Nie bronię wiec ludzi, którzy tego używają - moje zdanie jest takie, że jak chcesz to używaj, a jak nie to nie.

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-14 23:29:53

wiec jestes w bledzie. skoncz i wyjdz.

vacq

Od: 2004-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-14 23:33:38

no tak, to jest argument :D:D

Pionier

Od: 2003-08-06

Ranga: Rocket Rider

Dodano dnia: 2007-01-14 23:39:48

roznica pomiedzy fovem, zmiana celownika a rj jest zasadnicza a ja tego nie widzisz... to coz pozostaje mi tylko wspolczuc

Nobody’s satisfied with being second best

Panplayer1

Od: 2003-12-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-15 09:24:41

 OGC to tez sa "skrypty i skrypciki"

kaliberr44

Od: 2006-09-19

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-01-15 11:46:29

ocb z tym 333FPS ??

Spójrz na ten podpis, zauważ jaki jest miły i przyjemny dla oka. Jest tak, ponieważ nie zawiera żadnych poj*nych tekscików, pier*niętych obrazeczków, ani żadnej bezużytecznej dla kogokolwiek informacji.
PS. Dzięki przodownik :)

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-15 12:15:39

O to, że jednym machnięciem myszki doskoczysz po rg na dm6 bez poprzedniego strejfa.

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

vacq

Od: 2004-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-15 16:07:11

Pionier:

no niestety ja tej zasadniczej różnicy nie widze. Skoro da sie normalnie w grze zrobić rjumpa to czemu blokowac mozliwosc zrobenia tegoż jumpa za pomocą skryptu?
taka jest wg mnie roznica miedzy bindowanym rjumpem a czitem; takie wh np. nie da sie w q3 włączyc, potrzebny jest jakis stuff z "zewnątrz".

Q3 daje duze mozliwosci jesli chodzi o skryptowanie, kiedys wykombinowalem taki skrypcik to robienia strafe-jumpów, wystarczylo wciskac +forward i skok, a skrypt robil reszte. Oczywiscie mozna bylo tak skakac tylko w lini prostej i prędkosci uzyskiwane nie były oszałamiające, ale takie 600fps dla jakiegos nooba, ktory nawet nie wie co to stafe mysle ze byloby sporo. I gdyby czegos takiego uzywał to tez byłby to czit?
p.s. na czitach sie nie znam, nawet nie wiem co to OGC...
EDIT juz wiem co to OGC i na pewno nie ma tego standardowo w q3 wiec nie o taki "skrypt i skrypcik" mi chodzi :D

O]]]satan

Od: 2004-09-03

Ranga: Rail Master

Dodano dnia: 2007-01-15 16:13:24

widze w napisie pod twoim avatarem jest sporo prawdy =o

I AM THE GRAVES OF THE 80's

I AM THE RISEN DEAD

DESTROY THEIR MODERN METAL

AND BANG YOUR FUCKING HEAD

UH!

vacq

Od: 2004-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-15 16:23:31

Cytat z posta - autor: barb
>
> widze w napisie pod twoim avatarem jest sporo prawdy =o
>
ja bym sie na Twoim miejscu nie sugerował ilością napisanych postów ;)

a poza tym Twój post nic do tej dyskusji ciekawego nie wnosi...

furi

Od: 2003-07-07

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-15 16:52:09

Bardzo inteligentna dyskusja. Musicie czesto uzywac tych rj skoro tak was to meczy :Q Chociaz pewnie lepiej dyskutowac o gownie niz zajac sie prawdziwym problemem.

atix

Od: 2006-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-16 00:21:38

rj zostal stworzony ,aby podczas laga i tak byl udany(takie bylo zamierzenie pierwotne) ,poniewaz na lagu czesto sie nie udawal;move go ulepszyl i zrobil ninja 1 elpayu ten walijczyk nie fazz;
pozdrawiam

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-16 00:28:44

elpajuo jest Wenezuelczykiem =)

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-16 01:01:17

i sie odnalazl :F

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-16 02:25:17

Serio? A właśnie jak to wszystko się potem potoczyło? Bo jakoś cicho o tym i dalej nie wiem gdzie on się zapodział.
Dla niekumatych - elpajuo zaginął jakiś czas temu w Paryżu. Nawet jego rodzina prosiła na forach esreality jakichkolwiek ludzi z tego miasta o pomoc.

move

Od: 2002-07-05

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-16 11:39:57

A co z Replayem?

kiedy dorosnę, będę grać jak slawek.

Moja firma
Fatal1ty Best Frag Contest

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-16 11:52:29

vacq napisał:

>
> Pionier:
>
> Skoro da sie normalnie w grze zrobić rjumpa to czemu blokowac mozliwosc zrobenia tegoż jumpa za pomocą skryptu?
>
>
> taka jest wg mnie roznica miedzy bindowanym rjumpem a czitem; takie wh np. nie da sie w q3 włączyc, potrzebny jest jakis stuff z "zewnątrz".
>
> Q3 daje duze mozliwosci jesli chodzi o skryptowanie, kiedys wykombinowalem taki skrypcik to robienia strafe-jumpów, wystarczylo wciskac +forward i skok, a skrypt robil reszte. Oczywiscie mozna bylo tak skakac tylko w lini prostej i prędkosci uzyskiwane nie były oszałamiające, ale takie 600fps dla jakiegos nooba, ktory nawet nie wie co to stafe mysle ze byloby sporo. I gdyby czegos takiego uzywał to tez byłby to czit?
>
>
człowieku zrozum !!!

co z tego ,że sie da wyciągnąć 610 ups na jenym cyrclu, a bot CGaz’a wyciągnie maxymalną matematyczną możliwą do osiągnięcia wartość ups podzas jesnego cj to czy to twoim zdaniem znaczy ,że skoro można to osiągnąć to niby KAŻDY powinien startować za pomocą bindu "Start666" ???
Niektórzy to nawet w trzech skokach tego nie osiągają !

A co z takim TeleJumpem na cpm1a do YA? Albo cpm3/3a też do YA ??? A ze schodków po MH ??? Co z tego ,że tyłem można ! Chyba mi nie powiesz ,że teraz wszyscy zeskryptują sobie takie skoki i nawet największa lamka będzie je robić za KAŻDYM RAZEM !
A RJ ??? Co z tego ,że prosty - robienie go manualnie zwraca twoją uwagę - osobiście widziałem wiele sytuacji w demach i na turniejach (z zomem i całą resztą) jak robili te bindowane RJ w takich sytuacjach, w których nie mogliby zrobić go manualnie a POTEM zakończyć akcję jakimś reilem w buta itp

Chodzi o to ,ze celownik pozostaje w miejscu nawet jak masz niskie sensitivity - to bardzo ułatwia starcia ze skryptowym RJ i musisz po prostu trochę więcej pograć, żeby zobaczyć takie drobne niuanse tej gry a nie pisać to takie bzdury, że to nie ma znaczenia ,że jak ktoś chce to może itp

Jak to nie ma znaczenia to mi powiedz dlaczego w ogóle to wymyślili ???

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM

kaboom

Od: 2002-05-08

Ranga: Lightning Smasher

Dodano dnia: 2007-01-16 11:55:21

move napisał:

>
> A co z Replayem?
>
konio mowil ze sie znalazl tam po jakichs 3 tygodniach, tylko ze chyba rzucil studia bo go od poczatku roku nie widzialem

Hej hej...... w dupę hej :)

Mav_8217

Od: 2003-01-06

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-16 11:59:03

Yep, Replay się znalazł, konio przesłał mi o tym wiadomość na gg. Ale zaraz potem dodał, że jego rodzina nie chce, żeby do opinii publicznej dotarły jakiekolwiek inne informacje na ten temat, więc zostawmy to tak jak jest. 200kg z serca mi wtedy spadło

atix

Od: 2006-12-27

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-16 15:51:25

ten replay to chyba gra teraz ca; tak z wenezuelii sorka przejezycznie nie chodzilo mi wcale o walie lol 0_o ;a co znim to nie wiem

freak

Od: 2002-06-01

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-16 15:58:33

vacq

Od: 2004-05-08

Ranga: Newbie

Dodano dnia: 2007-01-16 16:16:39

eS-AL|EN napisał:

> człowieku zrozum !!!
>
> co z tego ,że sie da wyciągnąć 610 ups na jenym cyrclu, a bot CGaz’a wyciągnie maxymalną matematyczną możliwą do osiągnięcia wartość ups podzas jesnego cj to czy to twoim zdaniem znaczy ,że skoro można to osiągnąć to niby KAŻDY powinien startować za pomocą bindu "Start666" ???
>
>
> ...
>
>
> Jak to nie ma znaczenia to mi powiedz dlaczego w ogóle to wymyślili ???
>
>
>
hmm, wiesz co, dales mi do myslenia teraz. W sumie to nigdy nie myslałem o tym w ten sposób, dlatego, ze tam gdzie doskocze bindowanym RJ to doskocze i ręcznym i nie robi mi to zadnej różnicy i rzeczywiście gdybym nie umial skakac ręcznie to taki skrypt bylby jedyną mozliwoscią. Na pewno bym juz sie nie uczyl rj, bo po co? hmmm

Faktycznie wkurzaloby mnie to, jakby istniał jakis skrypcik na dajmy na to skok po rg na dm6 (najprostszy przykład). PRzychodzi pierwszy lepszy z brzegu i doskakuje, a ja sie musiałem tego uczyc.

A takie przykładów mozna mnożyć i mnożyc....
Sam zaprzeczam swoim słowom, które napisałem parę postów wyżej, ale kurde, chyba sie nawróce. Może nie powinno być bindowanego rj, niech się młode pokolenie uczy...
p.s. a co do tych skoków na cpm3, to chyba tylko na promodzie sie tak da nie? czy nie..? Bo na vq3 nie probowalem, ale jesli da sie, to ide zaraz cwiczyc ;)

AL|EN

Od: 2003-01-16

Ranga: Quad Damager

Dodano dnia: 2007-01-17 10:58:31

te skoki co opisałem to tylko na cpm - pamietam czasy cpm 1.0 na 1.17 (nie cpma 1.0) jak nikt jeszcze nie wiedział, że trzeba było ustawiać sobie limit FPS na 125 by mieć normalne skoki - wtedy zrobienie nawet prostych rzeczy było nie lada wyzwaniem ...
Cieszę się, że dałem ci do myślenia ... mam nadzieję, że w głębi duszy czujesz, że mam całkowitą rację...

www.MojaMiranda.pl - Polski Portal komunikatora Miranda IM