1.32 sprawy II
wto, 08 październik 2002 23:33:15 | Autor: Rozz | Quake 3 Arena
Na naszym boardzie Yaboll wyszukał co nieco odnośnie systemu banowania PB. I tak automatycznego bana można dostać na tak zwany GUID, czyli unikalny numer gracza, który w głównej części składa się z cdkeya. Oznacza to, że jeśli będziemy bawić się ogc, szlag trafi nasz cdkey i możemy doświadczyć końca gier w q3 online. Oprócz tego jest do dyspozycji admina serwera bardziej tradycyjny system banowania.
Tak więc każdy musi się jednak postarać o działający cdkey i tą jedną szansę uczciwej gry jaką dostanie wykorzystać dobrze...
Wgrałem również do nas update z 1.31 na 1.32 przeznaczony dla bardziej zaawansowanych graczy. Zajmuje niewiele ponad 2MB. Jednak jeśli mamy stałe łącze a nie modem to zaleca się ściągnąć oficjalny instalator Point Release 1.32, żeby uniknąć problemów. Po update klikamy tu.
Na esr znajduje się ankieta z pytaniem czy ograniczyć na serwerze maksymalny com_maxfps klientów do 125. Wydaje się to słuszne, ponieważ przy wyższych wartościach, zwłaszcza 333 można osiagać niebotyczne prędkości, np. przeskoczyć po raila na dm6 jednym skokiem (o ile oczywiście komputer wyciaga 333fps). Więcej o zawiłościach com_maxfps, najbardziej chyba tajemniczej komendy q3, przeczytacie w genialnych tabelach polskiego trickmastera, Camping Gaz'a: tutaj. Gaz jest chyba bardziej znany za granicą niż u nas (grzEs, wywiad?). Przyznam że nie wiedziałem, że do wykonania skoku z teleportu na t2 potrzeba 66u wysokości, a do skoku po mh na dm13 64u. Wiedziałem natomiast że potrzeba do tego 125fps, co zgadza się z tabelą.
*M4STER* | 2002-10-09 16:12:07
hmm kiedys wyciagalem 170 fps a po uptadize konfiga 90 :PPPPPPPPP fps
#620925
Zaloguj się by dodać komentarz.