6 map w 6 tygodni. Nr. 3 - Bloodlust CTF
W 1999 roku ID Software zatrudniło 2 młodych developerów, byli nimi - Michael "Casey" Goodhead oraz Dave "Zoid" Kirsch (w kolektywie znani pod nazwą
ich zadaniem było, stworzenie trzech map trybu Capture the Flag dla
potrzeb Quake 3 Arena. Pierwszą mapą z owej trójki był wlaśnie - Bloodlust. Przez
ostatnie pare miesięcy ekipa pracowała nad swym tworem, odmładzając go, oraz wprowadzając szereg istotnych zmian, mających na celu
wypuszczenie mapy na platformę Quake Live.
Bloodlust jest mapą stworzoną do gry dla 8 lub 10 graczy. Sami twórcy komentują swoje dzieło w ten oto sposób "we're very happy with the additions, changes, and polish we've been able to contribute".
Na koniec pozostaje przytoczyć info ze strony QuakeLive "**Although we've now released back-to-back CTF arenas, next week's
release will certainly quench the thirst of our Duelers. Stay tuned.***"* =]
źródło: ESR
Garbol | 2009-06-02 22:07:58
raczej rzadko grana mapa na NC
#750374
_Vh | 2009-06-02 22:27:28
ZET, TE, EN!
#750377
srakal1ty | 2009-06-02 23:52:39
ZTN to pewnie nie będzie, zgodnie z tradycją będzie to jakaś mapa stworzona przez ID albo od nowa albo wygrzebana ze śmietnika (historii). Także imo o HUBie czy ZTNie możemy zapomnieć
#750378
svich | 2009-06-03 08:19:07
Niestety jak poczytacieforumna ql.com to tez tak stwierdzicie ;/ eh...
#750380
furi | 2009-06-03 09:30:14
Powinni zaczac zwracac wieksza uwage na graczy...
#750383
aiken | 2009-06-03 11:03:53
ja tam bym wolal zupelnie nowe mapy niz przegrzane juz od q1 aero i ztn
#750386
lObuz | 2009-06-03 18:58:54
żałosna ta mapa ; /
#750389
svich | 2009-06-03 19:49:54
No zalosna strasznie :/ nie polecam grac... @#$% gdzie oni maja mozgi ? zrobili by cos sensownego jak chcociazby ctf 1 :D
#750392
lObuz | 2009-06-03 22:08:35
Niech załatwią WPAKI i będzie git.
#750395
Garbol | 2009-06-03 22:10:42
niech sie wezna za tdm!
tam to wogole map nie ma, a te co sa to sa nieprzemyslane.
jak narazie to dm14 sie nadaje ale i tak resp weapon za maly 15 sec.. z tego sie robi ffa
#750396
CiviTy | 2009-06-03 23:05:07
TDM w ql nie ma nic wspólnego z TDM na podstawie q3. CTF już trochę bliżej, ale i tak czy to FFA czy TDM czy CTF i tak wszystko podobne do tego pierwszego.
#750397
samolot | 2009-06-04 13:01:41
q3 >>>> ql
ot.: w niedziele final 3 dywizji PD - stawiaj ktos gtv!
#750399
lObuz | 2009-06-04 18:00:10
CiviTy CTF to jest w QL konkretnie pokichany z tymi śmiesznymi minami, kamikadze ( czy co to jest) i inne dziwadła...
#750405
Si7H | 2009-06-04 19:25:40
Nom, wzięte żywcem z Team Arena. Ciekawe ile osób grało lub gra w ten dodatek.
#750406
srakal1ty | 2009-06-06 15:53:01
łobuz - nie no kamikadze to zajebista bron defensywno-zaczepno-ofensywna! :P. Reszta, czyli miny i runy to sprawa dyskusyjna
EDIT: btw ktoś może mi powiedzieć co daje Guard? Zdycham równie szybko co bez niego :P
#750427
Choooy | 2009-06-06 19:06:21
Guard zmniejsza otrzymywany DMG o 50% i chyba zmniejsza też DMG zadawany samemu sobie. Ale z tego co wiem po wzięciu armora Guard przestaje działać bo armor pochłania 66% DMG. W momencie kiedy skończy Ci się armor zaczyna znów działać Guard. To samo jest z Doublerem po zebraniu Quada. Działa silniejszy powerup. Nie ma czegoś takiego, że się sumują.
#750429
Zaloguj się by dodać komentarz.