ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Aktualizacja Quake Live #n

śro, 29 lipiec 2009 20:47:01 | Autor: _Vh | Inne

id Software zgodnie z obietnicą wyłączyło Quake Live na kilka godzin. Ta czysta złośliwość ma podobno służyć poprawie naszego zadowolenia z gry (ale jak go osiągać, skoro gra nia działała?). Zmiany nie są rewolucyjne, w dużej mierze są to pomniejsze poprawki, aż chciałoby się rzec, że gra przypomina coraz bardzie funkcjonalnością stare dobre CPMA. Naprawdę ciekawe rzeczy mają się pojawić z okazji nadchodzącego QuakeConu.

Changelog

* Fixed lightning gun sound, no more loud enemies.

  • Added team_say for spectators so they can chat only among spectators.

  • Increased the speed of nailgun nails.

  • The powerups now spawn at the same time after match start.

  • cg_lagometer 2 will now display the client ping estimation along with the standard lag-o-meter graph.

  • cg_chatBeep allows you to enable/disable the audible beep when you receive a message.

  • cg_teamChatBeep allows you to enable/disable the audible beep when you receive a message from a teammate.

  • cg_selfOnTeamOverlay toggles whether you see yourself in the team overlay.

  • cg_fov lower limit is now 10.

  • Changed demo autorecord naming to more easily sort and locate.

  • cg_autoaction 0-3

  • 0 - do nothing

  • 1 - auto record demo

  • 2 - auto record a screenshot at end of game

  • 3 - auto record demo and screenshot

  • cl_autoRecordDemo has been removed in favor of the new cg_autoaction system.

  • cl_demoRecordMessage 0/1 allows you to toggle the "RECORDING..." message on the hud when recording a demo.

  • cl_conTimestamps can now display values in game time.

  • 0 - Do nothing

  • 1 - Show values in game time (affected by cg_levelTimerDirection)

  • 2 - Show values in servertime

  • Fix for several keys becoming unbound (2,e,u,o,s,m)

  • Spectators will no longer get the "Internal combustion" message upon respawn after following a player that was mined.

  • Fix for a dropweapon bug that could cause other players in the game to auto switch to another weapon.

  • Removed setu/sets commands.

  • Fix for odd sv_maxclients values.

  • Warmup delay is now disabled for bot games.

  • Zoomed fov calculation now takes aspect ratio into account.

  • Some FireFox users were experiencing crashes while loading into maps, these issues have been resolved.

Competition mode changes:

  • Added support for limiting the amount of timeouts called, and configuring their default duration. Time outs remaining are indicated on the team scoreboards.

  • Server owners can deop other clients with the 'deop' command.

  • Pause and Timeout events print to the console.

Gravatar

x1ks | 2009-07-29 21:57:10

  • cl_conTimestamps can now display values in game time.
  • 0 - Do nothing
  • 1 - Show values in game time (affected by cg_levelTimerDirection)
  • 2 - Show values in servertime

ktos moze mi napisac co oznaczaja te cyferki po lewej stronie w konsoli po aktywacji tej komendy ....

Bloodpa1nt | 2009-07-29 22:09:04

Chryste... gówno! Czas serwerowy/czas meczu.

Garbol | 2009-07-30 11:35:59

wedlug tego co pisza to
0 - nic
1 - czas w grze (na mapie)
2 - czas ile siedzimy na koncie (od momentu zalogowania sie)

ale nie sprawdzalem tego

Bloodpa1nt | 2009-07-30 11:45:51

Garbol: lekcja englisza, co oznacza "servertime"?

O]]]satan | 2009-07-30 11:55:24

blood daj spokoj moze przed wakacjami przerobili tylko unit 1-5, reszte beda meczyc od wrzesnia ;D

Bloodpa1nt | 2009-07-30 12:45:31

Satan :-*

samolot | 2009-07-30 12:54:51

bloodpaint a co to jest czas serwerowy :Q ?

O]]]satan | 2009-07-30 13:23:49

czas serwerowy to taka wariacja na temat czasu serferowego ktory swoj poczatek mial w czasie surferow gasiorowskiego :O

Bloodpa1nt | 2009-07-30 15:33:26

Czas serwerowy = Wacław wie z jakiego timezonu korzystają serwy w QL. Pewnie z 5-8h wstecz od CET.

xenq | 2009-07-30 15:35:02

= po kiego to ?

Bloodpa1nt | 2009-07-30 16:35:09

Jak mawiał mój kolega: żeby mądry wiedział a głupi się pytał!

Gravatar

henk | 2009-07-30 17:50:43

bloodpa1nt poziom Twoich odpowiedzi jest porażający :D na każde postawione pytanie czy komentarz oburzasz się jakbyś musiał na nie odpowiadać :> zluzuj poślady bo się zesrasz z tej złośći :D

bryan | 2009-07-31 09:15:25

Czas serwerowy odczytywany przez aplikacje (o ile serwer stoi na unix/linux, a QL stoja) to zwykle czas (liczba sekund) od 1970-01-01. Jak ktoś ma pod ręką linuksa to moze sprawdzic sobie "date +%s" :)

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek - 83 pkt
  2. Requiem -1 - 28 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 7 pkt
  5. MucieK - 6 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54