Aktualizacja Quake Live #n
id Software zgodnie z obietnicą wyłączyło Quake Live na kilka godzin. Ta czysta złośliwość ma podobno służyć poprawie naszego zadowolenia z gry (ale jak go osiągać, skoro gra nia działała?). Zmiany nie są rewolucyjne, w dużej mierze są to pomniejsze poprawki, aż chciałoby się rzec, że gra przypomina coraz bardzie funkcjonalnością stare dobre CPMA. Naprawdę ciekawe rzeczy mają się pojawić z okazji nadchodzącego QuakeConu.
Added team_say for spectators so they can chat only among spectators.
Increased the speed of nailgun nails.
The powerups now spawn at the same time after match start.
cg_lagometer 2 will now display the client ping estimation along with the standard lag-o-meter graph.
cg_chatBeep allows you to enable/disable the audible beep when you receive a message.
cg_teamChatBeep allows you to enable/disable the audible beep when you receive a message from a teammate.
cg_selfOnTeamOverlay toggles whether you see yourself in the team overlay.
cg_fov lower limit is now 10.
Changed demo autorecord naming to more easily sort and locate.
cg_autoaction 0-3
0 - do nothing
1 - auto record demo
2 - auto record a screenshot at end of game
3 - auto record demo and screenshot
cl_autoRecordDemo has been removed in favor of the new cg_autoaction system.
cl_demoRecordMessage 0/1 allows you to toggle the "RECORDING..." message on the hud when recording a demo.
cl_conTimestamps can now display values in game time.
0 - Do nothing
1 - Show values in game time (affected by cg_levelTimerDirection)
2 - Show values in servertime
Fix for several keys becoming unbound (2,e,u,o,s,m)
Spectators will no longer get the "Internal combustion" message upon respawn after following a player that was mined.
Fix for a dropweapon bug that could cause other players in the game to auto switch to another weapon.
Removed setu/sets commands.
Fix for odd sv_maxclients values.
Warmup delay is now disabled for bot games.
Zoomed fov calculation now takes aspect ratio into account.
Some FireFox users were experiencing crashes while loading into maps, these issues have been resolved.
Competition mode changes:
Added support for limiting the amount of timeouts called, and configuring their default duration. Time outs remaining are indicated on the team scoreboards.
Server owners can deop other clients with the 'deop' command.
Pause and Timeout events print to the console.
x1ks | 2009-07-29 21:57:10
ktos moze mi napisac co oznaczaja te cyferki po lewej stronie w konsoli po aktywacji tej komendy ....
#751321
Bloodpa1nt | 2009-07-29 22:09:04
Chryste... gówno! Czas serwerowy/czas meczu.
#751322
Garbol | 2009-07-30 11:35:59
wedlug tego co pisza to
0 - nic
1 - czas w grze (na mapie)
2 - czas ile siedzimy na koncie (od momentu zalogowania sie)
ale nie sprawdzalem tego
#751324
Bloodpa1nt | 2009-07-30 11:45:51
Garbol: lekcja englisza, co oznacza "servertime"?
#751325
O]]]satan | 2009-07-30 11:55:24
blood daj spokoj moze przed wakacjami przerobili tylko unit 1-5, reszte beda meczyc od wrzesnia ;D
#751326
Bloodpa1nt | 2009-07-30 12:45:31
Satan :-*
#751327
samolot | 2009-07-30 12:54:51
bloodpaint a co to jest czas serwerowy :Q ?
#751328
O]]]satan | 2009-07-30 13:23:49
czas serwerowy to taka wariacja na temat czasu serferowego ktory swoj poczatek mial w czasie surferow gasiorowskiego :O
#751329
Bloodpa1nt | 2009-07-30 15:33:26
Czas serwerowy = Wacław wie z jakiego timezonu korzystają serwy w QL. Pewnie z 5-8h wstecz od CET.
#751330
xenq | 2009-07-30 15:35:02
= po kiego to ?
#751331
Bloodpa1nt | 2009-07-30 16:35:09
Jak mawiał mój kolega: żeby mądry wiedział a głupi się pytał!
#751332
henk | 2009-07-30 17:50:43
bloodpa1nt poziom Twoich odpowiedzi jest porażający :D na każde postawione pytanie czy komentarz oburzasz się jakbyś musiał na nie odpowiadać :> zluzuj poślady bo się zesrasz z tej złośći :D
#751333
bryan | 2009-07-31 09:15:25
Czas serwerowy odczytywany przez aplikacje (o ile serwer stoi na unix/linux, a QL stoja) to zwykle czas (liczba sekund) od 1970-01-01. Jak ktoś ma pod ręką linuksa to moze sprawdzic sobie "date +%s" :)
#751349
Zaloguj się by dodać komentarz.