arQon interview cz.3
Ostatnia część trzy aktowego wywiadu z arQonem, który przeprowadził portal eGames.de ujrzała światło dzienne. Jak i w poprzednich częściach mamy tutaj wspomnienia z przeszłości oraz plany na przyszłość. Pojawia sie również akcent polski, odnośnie pytania na temat odnośnie jego motywacji do modyfikowania gier.
Przykład:
eGames: What moments do you enjoy as a modder the most, in-between all the whining about changing the mod this way and integrate features that way and how the mod is bad? What gives you the willpower to keep on working for the community?
*arQon: Honestly, I'm not really sure. Originally it was simple: the games "weren't good enough", I wanted them to be better, and I had the skill, time, and drive to make that happen. These days, every time I get close to just walking away from the whole thing, I'll see something like rat vs *dziku, or Wansanity, or VoO vs light, or even just some random pickup game and I'll fall in love all over again.
Myślę, że lektura trzech części przybliża zarówno osobę twórcy CPMA jak i odsłania kulisy tworzenia tego nad czym spędzamy wiele godzin :)
Wszystkie części
Brak komentarzy.
Zaloguj się by dodać komentarz.