Będzie CPMA 1.1
pią, 28 luty 2003 20:51:10 | Autor: Rozz | Quake 3 Arena
Arqon nie wytrzymał jednak dłuższej przerwy bez kodowania i przygotowuje kolejną wersję CPMA. A w niej dość daleko idące zmiany, choć głównie będą to poprawki związane z kodem sieciowym oraz trybem ctf. Na stronie promode.org znajduje się już dość długi changelog od 1.1, ale termin wydania nie jest jeszcze znany.
Ciekawsze rzeczy z changelogu:
.: usunięty całkowicie pmove
.: zmiany w raportowaniu pingu
.: nowy tryb "arqmode" - server_promode 2, szczegółów nie ma
.: cg_itemfx - kontrola sposobu wyświetlania przedmiotów
.: snaps klienta dopasowane automatycznie do sv_fps serwera
.: max plasma ammo zmniejszone do 100
Reszta na promode.org
acci | 2003-02-28 20:54:47
mwahahah ! 1 comment :P a co do tego niusa to ladne lamy z arqonof i innych, juz mialo nie byc niu wersji wogole, zlamali dane slowo :d
#635422
kmieciu | 2003-02-28 20:56:34
dobry pomysl ze zmniejszeniem ilosci amunicji do pg niektorzy to zasuwaja jak gupki i po 10 strzalch nie ma kmiecia :(
i ciekawe co to bedzie ten nowy tryb gry...:D
#635423
Xeno3id | 2003-02-28 20:59:54
Powiedzcie mi tylko jedno...czemu w starych werjach CPMA jest pokazywany czas ? Puzniej go odliczano, no to mozna sie przyzwyczaic ale czemu teraz ani w CPMA albo OSP nie ma czasu ? Jest tylko jakies X:XX...czy ja mam cos pokopane w CFG'u ? Idzie jakos to zmienic ? Jak oglądam dema to oni ZAWSZE mają ten czas, czemu ja tego nie umie zrobic ? :(
#635424
kmieciu | 2003-02-28 21:07:23
no ja mam i w osp i cpm (zadko tam jestem) mam normalny timer wiec morze cos w cfg masz... :/
#635427
cOijN | 2003-02-28 21:12:56
xeno- to komenda na serwie to reguluje, niestety jej nie znam...
cpma 1.1 no LOL ;D
ale zmiany by sie przydaly ;d
ja na przyklad chcialbym 3 sposoby specowania zamiast 2!!
3 sposob mialby polegac na normalnym poruszaniu sie po mapie z grawitacja itp, tyle ze niemoglbym strzelac- przynajmniej mozna se poskakac jak 2 gra 1v1 a w kolejce jest 5 osob!
PROSBA!:
jakby plis ktos mogl dac taka propozycje na boardzie promode, albo gdzies zeby to wzielo pod uwage, bo pomysl imo jest swietny!
#635428
cOijN | 2003-02-28 21:14:03
ps: ofkoz bylbym w czasie specowania niewidoczny dla grajacych
#635429
ognos | 2003-02-28 21:18:02
niech sie osp zajmie ;]
#635431
kmieciu | 2003-02-28 21:25:24
ej extra ten ten 3 spect :D bez kito to jest faza byc niewidzialnym dla grajacych i sobie skakac po malpie.. a jakie by byly ujecia do filmu... nie no w sumie to morzna i normalnie ze spekta to zrobic ale fruwanie to nie to samo :D
#635434
*MR.GOD* | 2003-02-28 21:47:39
po 1 to w cpma ejzeli jest yustawione :
fraglimit 10 (przykladowo)
timelimit 0
a w osp jest hyba komenda do wylaczenia timera sv_timer 0 ? nie znam sie lamka jestem :P
#635436
kmieciu | 2003-02-28 22:06:37
aha na to nie zwrocilem uwagi bo jak mowie nie gram w pm :)
#635438
ARCHANIOL | 2003-02-28 22:09:15
może bendzie mi działać ale wontpie :)
#635439
Xeno3id | 2003-02-28 22:41:20
Chyba przerzucam sie na vq3 :-) gracie na czystym quake, czy na OSP a potem włączacie callvote cq3 1 ??
#635445
Lucas_1 | 2003-03-01 04:19:32
Nie wiem oco chodzi - arqon obiecal 1 mies bez zmian - byly dwa - obiecnicy dotrzymal....
#635493
Spider | 2003-03-01 07:11:22
no dokladnie.
Mowil, ze musi troche odpoczac :D
#635497
StaryOrgowicz_133 | 2003-03-01 11:00:41
cojin gadalem z aqronem i powiedzial ze raczej takiego czegos nie da sie zrobic :-// trzeba bylo by cos z point realese porobic ;-p a on sie tym nie zajmuje co do pmove to nie ma juz czegos takie i movment jest mniej wiecej taki sam jak w 1.00 :-)))
#635513
MsT | 2003-03-01 11:33:25
;-)
#635516
cOijN | 2003-03-01 11:48:14
heh szkoda ;/
ale wielkie dzieki zoom za zainteresowanie :]
#635519
Zaloguj się by dodać komentarz.