"Blood Run" by ztn dostępna w QL!
Zgodnie z zapowiedziami programistów z ID Software, doczekaliśmy się kolejnej mapy duelowej. Tym razem jest to lubiana przez wszystkich i zarazem jedna z podstawowych map duelowcyh q3, - ztn3tourney1 "Blood Run".
Oświadczenie:
"*Everyone on the QUAKE LIVE team would really like to thank Sten for
allowing us the privilege of bringing Blood Run to QUAKE LIVE, and we
know he was excited to once again bring many hours of fun to this
community. Enjoy!*"
źródło: Quake Live
svich | 2009-06-09 19:35:12
Wiem że późno ten news ale praca > all :/
#750478
Divinity | 2009-06-09 22:18:27
O której będzie dostępny ten ztn
#750483
_Vh | 2009-06-09 22:47:51
news dobry, mapa dobra, sesja zła :(
#750484
Bloodpa1nt | 2009-06-09 22:54:41
Po północy pewnie.
edit: :-(
edit2: :-)
#750485
sYnth|baal | 2009-06-10 13:53:27
najgłupsza rzecz jaką mogli zrobić to dodanie ZTNa lepiej jakby wydali trochę kasy i stworzyli jakieś nowe 5 map i byłby po frytkach.
ALE na serwerach PRO tdm jest już WR 30 sekund i z tego można się cieszyć teraz gra nabierze rumieńców.
#750490
Garbol | 2009-06-11 04:28:58
no to co? teraz czekamy na phrantica z q4 :>
baal a czemu najglupsza rzecz?
nie ma obecnie lepszej mapy duelowej w ql
t7?
za nudna... najczeszcze walki sa przy mh. i gdy ktos zginie to na 80% ma respawn przy ra,ya i rg. co daje 150 armora i mocna giwere zaraz po respawnie. co z reguly daje wieksza przewage niz temu co wygral walke o mh (gdyz stracil pewno sporo zycia w walce)
ja wlasnie jeszcze chce by t7 wywalili i dali cos z tego co bylo w paku cpm (phrantic/hub/cpm3a etc)
#750498
sqra | 2009-06-11 12:56:46
Najwiecej walki jest na RA... (zreszta to nie jest regula) i naprawde nie wiesz jak sie gra na t7 wiec po prostu nie pisz o niej.
#750500
Si7H | 2009-06-11 15:01:03
Po co mapy z cpma jak nie ma fizyki cpma ?
#750501
Garbol | 2009-06-11 16:38:55
moge pisac o czym chce.
a to ze mapy cpm to nei znaczy ze mozna grac tylko na promodzie..
poza tym to nie jest tylko moja opinia odnosnie t7.
napisalem co zaobserwowalem. a to czy umiem grac czy nie nie ma znaczenia... poprostu widzialem na demach i meczach jakie gralem na tej mapie. w ciagu 10 min. jak zginalem pare razy to z 6 na 8 razy pojawilem sie na ra... i zebralem ra ya i rg. troche nudnoawo sie poczulem. tym bardziej ze od rg sa tylko 2 wyjscia i jedno dosc ryzykowne. wiec dalej tez idzie sie tak samo przez teleport. i potem na mh. tam powiedzmy znowu gine.. respawn na ra zbieram items.... znowu teleport do gory... i tak mozna w kolko :P
#750503
Si7H | 2009-06-11 17:26:21
No chciałbym zobaczyć te duele na cpm3 i fizyce ql. Chociaż można by dodać cpm4 i cpm9 do tdm.
#750504
sqra | 2009-06-11 19:06:47
jezeli z rg skaczesz zawsze w teleport to chyba jednak nie ogladasz demek:ASD
jezeli masz 1 taktyke na 1 mape to gratuluje...
#750505
kos | 2009-06-11 23:10:22
cpm9 się nie nadaje do tdm, wszystko przez pomieszczenie ra / rg, to tak jakby na dm7 z q3 wchodzić na czerwoną jednym wejściem, do tego jeszcze po długich schodach w dół, na których nie da się uników robić :D...
#750506
sYnth|baal | 2009-06-12 01:26:45
garbol Zauważ ILE MOŻNA NAPIERAĆ W TO SAMO? dziękuje za uwagę. Mi się mapy z q4 podobały dlatego też równie dobrze mogli by stworzyć nowe co raczej nie jest problemem.
#750508
hit | 2009-06-12 22:11:38
Hahah na ql cpm3a xd, to chyba zeby dali na schodach jumppada do mh :D, a tak na powaznie to najlepsze mapy z q4 tez nie byly robione przez id tylko lukina i mysle ze stworzenie naprawde grywalnej mapy to nie taka prosta sprawa. Mam nadzieje ze beda jakies contesty na mapy i community bedzie moglo testowac i wybierac najlepsze (marzenia :P). No ale oczywiscie nie widze problemu z wrzucaniem do ql mapek z innych quakow oczywiscie ewentualnie przerobionych pod ten gameplay (ale te cpm3a xdd raczej nie pasi :E) im wiecej tylko lepiej.
#750511
Garbol | 2009-06-12 22:52:26
"jezeli z rg skaczesz zawsze w teleport to chyba jednak nie ogladasz demek:ASD
jezeli masz 1 taktyke na 1 mape to gratuluje..."
oczywiscie ze tak. najbezpieczniejszym i najszybszym wyjsciem jest wlasnie przez teleport. wyjscie dolem z rg na ra jest ryzykowne i czesto sie tam ginie (chociaz by z tego powodu, ze przeciwnik bedzie tam biegl od mh). a z samym rg nie wiele zdzialamy w close combacie. jesli taktyka z przyjmowaniem jak najdogodniejszej pozycji do odbijania itemu jest dla ciebie zla to zycze powodzenia :D. ja niestety nie mam aima 80-90 by sobie pozwolic na wbity na z gory przegrana walke liczac ze przyfarce bo aim siedzi.
no coz... na vq3 dalo sie wskoczyc po mh na cpm3a to w ql tez powinno sie dac
#750512
hit | 2009-06-12 23:14:44
moze i sie dalo tyle ze sorry ale nie widzialem zeby ktos z vq3 gral na cpm3a :X no i po to sa schody zeby z nich wyskakiwac... dla mnie bezsensu troche szybciej 1a by pasowala albo cpm22 (to wiadomo) :p. Jeszcze spoko bylaby cpm24 (phrantic w q4 czy jakos tak)
#750513
sqra | 2009-06-13 10:18:23
Garbol: a za teleportem masz gl i nic wiecej, a zeby wziac jakas lepsza bron to czy tak czy siak musisz sie wychylic :S i sam sobie zaprzeczasz w swoich wypowiedziach raz piszesz ze z ra ya i rg zamiatasz enemy a drugim razem ze z samym rg to nie powalczysz z reszta to jak sie zachowasz zalezy bardziej o przeciwnika niz od ciebie, no ale widocznie ty masz z gory ulozony zajebisty plan gry (ktory nie uwzglednia mozliwosci zachowan przeciwnika:S)
bez odbioru...
#750514
Garbol | 2009-06-13 15:57:30
napisalem ze nie mam 80-90 aima z rg wiec mi nic nie da ta bron w bliskim starciu. a od strony teleportu gl.. lecimy dalej po lg i tam mamy dogodna pozycje by odbic mh. a przeciwnik z reguly u gory jest. bynajmniej chyba tylko raz sie spotkalem ze atakuje ra dolnym przejsciem od mh. no i zginal tam gdyz dostal 2 rakietkami z gory. zreszta my piszemy o czym innym :S
#750517
Zaloguj się by dodać komentarz.