ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



CB Nation Cup - squad reprezentacji Polski

pon, 25 październik 2004 09:16:43 | Autor: MaS | Quake 3 Arena

Znamy już squad naszej reprezentacji, który będzie uczestniczył w tegorocznym ClanBase Nations Cup. Panowie ognos oraz c-load wybierali graczy, którzy są doświadczeni, mają dobre połączenie z internetem oraz brali pod uwagę dobre występy w danych ligach. Squad naszej reprezentacji jest nadal otwarty, dlatego też wszystkie uwagi/komentarze dotyczące naszego teamu będą brane pod uwagę.
A tak prezentuje się squad reprezentacji Polski na dzień dzisiejszy:

Organizacja:
* ognos - Fear Factory
*
* c-load - sYnthesis
*

Gracze:
* zik - The Shadows
*
* syn - The Shadows
*
* mar1o - bez klanu
*
* rav - sYnthesis
*
* Stry - Dead And Forgotten
*
* creepy - Fear Factory
*
* equador - Fear Factory
*

Nie wiadomo jeszcze czy w ogóle turniej rozpocznie się, ponieważ zapisanych jest dopiero sześć reprezentacji. Mamy nadzieję, że wszystko pójdzie dobrze i zobaczymy naszą reprezentację w akcji. Nadal dostępny jest kanał IRCowy : #team-POL, na którym trwa dyskusja o naszej reprezentacji. Serdecznie zapraszamy...

Gravatar

c-load | 2004-10-25 09:26:07

mac pls c-load nie C-load :P

porrky | 2004-10-25 09:51:33

c-load ty pewnie z tego sYnth.et jestes?=DDDD

ps. gdzie avek w rozstawieniu?=DDDD

maciwoda:>

paker | 2004-10-25 10:05:17

Zdecydowanie w reprezentacji powinien grac koston i nie mowie tego dlatego,ze gra ze mna w klanie....Poprostu jest najlepszym graczem TDM obok syna,udowodnil to wielekrotnie...A tak pozatym to eq prezentuje sie ostatnio niesamowicie dobrze,eq,syn ,koston ,a czwartego to juz se dobierajcie :O ,takie jest moje zdanie...i nie tylko moje ;)

Gravatar

scar | 2004-10-25 10:36:30

moim zdaniem koston zamiast crp a to ze crp wypada dobrze w ligach to zasluga 90% quadow ktore zjada dla ff :DDDD tyle ze koston lepiej gra i tez quady zasysa :) gl

edit: co jest zjebane z mysql bo nie mozna pisac podwojnego cudzyslowiu :/
edit2: ogolnie cos jest zjebane :D

furi | 2004-10-25 10:57:50

Z roku na rok sie nic nie zmienia, wybor jest smieszny (procz 2 pierwszych pozycji). Mario, stry, ff? Chlopie gdzie ty grasz bo napewno nie w Polsce. Gdzie jest mayhem, koston? Ladujesz na sile jakis dziwnych ludzi, ktorzy albo juz nie graja, albo sa jakimis jebanym.i emigrantami. Malo masz Polakow? Promujesz ff zaprzepaszczajac tym samym szanse na jakis konkretne rezultaty.

88

MaS | 2004-10-25 11:20:44

Bardzo chciałbym, aby komentsy odnoszące się do naszej reprezentacji... czy tez organizatorów były kulturalne i bez wulgaryzmów (jak i na inne tematy) - pamiętaj, że świadczy to o twojej kulturze :))) Chcesz coś powiedzieć... wyraź to spokojnie i bez nerwów.

Wasz psycholog MaS ;asd

shiv | 2004-10-25 11:46:46

fur1 wpadl w fur1e =o sluchaj sie naszego psychologa :DD

furi | 2004-10-25 12:02:42

Wulgaryzmy sa czescia polskiego, uzywam ich zeby uwydatnic pewne istotne fragmenty wypowiedzi. Tak ma byc!

Mad | 2004-10-25 12:11:58

musze przyznac racje furiemu :> ten stry jest naprawde przecietny a to ze ma ping nic nie zmienia... jest wielu wystarczajaco dobrych graczy w Polsce.. uwazam ze syn i zik to powinna byc podstawa TP + protoss, rav, mar1o - jedynym mankamentem moze byc to ze protoss i mar1o nie graja chyba w q3 :p mysle ze do TP nadawalby sie jeszcze avek :> pozdro eot

Gravatar

dx-goblin | 2004-10-25 12:25:01

Nie no w skladzie napewno sa dobrzy gracze, chociarz jednego to ja nawet nie czaje - tego stry, co to wogole jest (a moze ja jakis zacofany jestem :o)

Ale co do skladu to nie powinien on byc napewno wybierany przez 2 osoby, ktore z dupy wziely sobie pare osob. Pewnie widzieli jak pare razy grali i mieli najwiecej fragow i sie najarali albo mieli jakies osiagniecie dawno temu, bo nie wierze zeby siedzieli po pare godzin na servach i ogladali jak kazdy z osobna gra... pozatym duzo osob gra pod fejkami (czy nie mowie prawdy?) widzial ktos wogole mar1a grajacego tdm ostatnio ? nie powiem ze nie jest zajebisty bo bym sklamal, no ale powinno sie stawiac na graczy ktorzy graja druzynowo, a mar1o to raczej indywidualnosc.

Captain tp/tdm powinien brac przyklad z ludzi z ctfa, tam zeby sie dostac to co niedziele sa drafty i gracze sa testowani i moga pokazac na co ich stac. Drafty sa na zagranicznych servach, zeby zobaczyc jak zawodnicy graja na wyzszych pingach i czy wogole maja 'ping' za granica...

Mozecie znow brac lekcje od chlopakow z ctf, bo ponownie zrobili dobra robote... a co do tp/tdm to troszke na odpier**** ale takie jest moje skromne zdanie :o

Teraz czekam na komentarze ze nie mam racji :)

shiv | 2004-10-25 12:29:14

masz racje:D

slawek | 2004-10-25 12:41:24

Gobelin ma rację

eng | 2004-10-25 13:05:35

jak jest mario, to w takim razie gdzie jest fetter albo hutn1k ? :}

furi | 2004-10-25 13:29:14

Podoba mi sie to rozwiazanie z ctf, jest przemyslane. Nie jest STRONNICZE i stereotypowe.

edit
Ognos ty sie naprawde nadajesz do tp ale jako czlowiek od pr, umawiania itd. Zupelnie nie pasujesz do roli kapitana, ktory ma wybrac fantastic four ;)

bolomanrsquoek | 2004-10-25 13:32:26

rofl, co za sklad; z roku na rok coraz gorszy

Gravatar

c-load | 2004-10-25 13:40:51

bolek jak zwykle zadowolony ;], co do protosa to mial byc w w teamie chyba o nim ogi zapomnial poprostu albo tak jak piszesz mad ze nie gra w q3 , mar1o z tego co ogi mowil to gra tylko ze pod wlasnie tymi fejkami, creepy na cGc udowodnij ze jest badzo utalentowanym graczem i sie nadaje , zobaczymy jak ping, tak jak tez jest napisane sklad nei jest zamkniety wiec nie widze problemu by kostona zlookac i innych, a sklad nie wiele tak naprawde sie rozni od zeszlo rocznego bo syn zik stry grali i wychodizlo im to dobrze, zabraklo nam szczescia, a jedynie co to 4 gracz nie byl staly, stry gra jak gra i nie jest powiedziane ze bedzie w 1st skladzie zobaczymy na treningach, nie wiem po co tyle negatywnych komentarzy, na propozycje jestesmy zawsze otwarci ;] jak co roku do podanego skladu dochodza jeszcze inne osoby tak wiec nie goraczkowac mi sie tu ze kogos nie ma i ze cos tam ;D

Mad | 2004-10-25 13:53:45

goblin ma racje... powinien byc draft tak jak w CTFie i wtedy bedzie mozna zobaczyc kto jak sie prezentuje... a jak chcecie kogos z pingiem to juz lepiej wezcie mnie(hehe) zamiast tego calego STRYJA :D bo on naprawde sie nie nadaje... gdyby byl taki dobry to wzieli by go do do timu szwedzkiego :p ale jest za slaby dlatego szuka szansy w TP :o takie jest moje zdanie pozdro :P

Gravatar

tęczowa.zemsta | 2004-10-25 14:06:57

moim zdaniem brakuje tam mayhema przede wszystkim i bolka... z tego co zauwarzylem to bolo zawsze ma ok ping, zawsze ma highnet, zawsze duzy dmg given... no i jak trzeba to zawsze ma wielka gebe zeby przygadac :ASD

GaD | 2004-10-25 14:16:48

rotfl jaki skład

"creepy na cGc udowodnił ze jest badzo utalentowanym graczem i sie nadaje "

Skoro mowisz o cGc to przypomnij jak rav gral :ADfds

d4widoV | 2004-10-25 14:38:38

crp pokazał się z dobrej strrony na cGc, szczególnie w robieniu quadrunnów =W

marm4n | 2004-10-25 14:41:11

  • pewnie eq niezle zgnil jak siebie zobaczyl :D
  • crp jestem pelen uznania. tru tru nadajesz sie. pozdrawiam.
  • zik i syn tak samo dobry wybor.
  • mar1o pomylka [on przecie wogle nie gra].
  • rav [w sumie nie wiem jak on gra] :D
  • ten stry to taki sobie w tym jego klanie niezle go jada ale gra bo ma PING DOBRY :D

Jak juz powiedzial paker brakuje tu kostona...

edit.
Dopisano 25.10.2004 o godzinie 14:38 [ d4widoV® ]

crp pokazał się z dobrej strrony na cGc, szczególnie w robieniu quadrunnów =W

Dawid zebys widzial co crp robil w suwalkach :D tam to byl wymiot.

shiv | 2004-10-25 14:54:43

  • mar1o pomylka [on przecie wogle nie gra].

nie martw sie gra tylko ze fejkuje jak polowa sceny zreszta =o

Gravatar

c-load | 2004-10-25 14:57:48

gad :DDD , rav mial pecha poprostu :P ;D

Gravatar

Fabian | 2004-10-25 14:58:20

Mi tu brakuje kostona.
I nie mówcie, że ognos jest złym szefem.
Umie wszystko załatwić ogólnie dobrze mu idzie
więc nie walić głupot bo chyba lepszego szefa
nie moglibyśmy mieć. Ognos jak najbardziej nadaje
sie na szefa.
EOT.

Gravatar

tęczowa.zemsta | 2004-10-25 15:09:10

mowisz ze nie moglibysmy miec lepszego szefa? sorki no ale mysle ze move bylby lepszy... no offence oggie :o

sYnth|Bubu | 2004-10-25 15:12:45

Smiac mi sie chce ale co tam...
Nigdy nie liczylem na gre w TP tdm ale teraz widze niektore nicki to wydaje mi sie ze nawet mad i ja bysmy pasowali :P

DRAFT fajna sprawa.... po 2-3 osoby z kazdego clanu z czolowki i niech probuja sil...

Gravatar

.... | 2004-10-25 15:19:13

Ja i tak sie zgadzam z GaDem ;ASD:AD:ads
Dobra wg mnie granie w teamie equadora hmmm ...
Stry - to samo...

lobuz Ty zostan szefem jak tak kazdego chwalisz? Nie ma lepszych szefow? Open Your eyes and shut up.

szłem | 2004-10-25 15:25:27

zik - zgadzam się jak najbardziej !
syn - także na 100% trafny wybór
stry - hehehahah nie wiem kto to :DDDDDDD dziwne ale nigdy o nim nie slyszalem z wyjatkiem ostatniego nations kapa bo gral rok temu w tp a tak to ani na srerq anic nic ani slyszec o nim
rav - tu zamiast tego syntha dalbym st0rma bo on jest imo lepszym synthem a jednoczesnie zarombistym graczem (no lepszym tego no ...)
eq - hmmm 'NIE !
crp - spox

Gravatar

Fabian | 2004-10-25 15:26:03

Mazzi .. ja wyraziłem tylko moje zdanie
a Ty już mi wylatujesz z shut up .. Kultury troche.

d4widoV | 2004-10-25 15:26:54

marm4n, miałem na myśli, że crp robi quadrunny, ze storny negatywnej, bo było tak, że co brał quada to jeb leży =D

sYnth|Bubu | 2004-10-25 15:34:16

st0rm odpada bo pingu nie ma

abs | 2004-10-25 15:54:12

dobra po pierwsze to ten nowy serwer orga chodzi jak stara kulawa ku-rwa:D ale nie o tym.
Equ naprawde niezle gra ale wymienie 10 graczy na szybko co graja lepiej:D koston przy panowaniu n amapie przeciwnika to ma nety -30. On jest bardzo dobry ja gra sie ze slabszym przeciwnikiem a poza tym nie gra n apingach jakie sa na neo zagranicą wiec raczej sie nie nadaje choc kiedy ma 100/100 i quada to zdobywa 70 fragow co pozostaje niestety utopią w nations cupie. Creepy tak gra dobrze ale stoi jak slup i trzyma mala pozycje co niestety tylko w polsce wychodzi na dobre dla teamu w ktorym gra. Co faktu nei zmienia ze jego jestem jeszcze w stanie przezyc ale stry to lekka pomyłka:) jak za sam ping dajecie miejsce w TP to gratulacje. Zik syn mario (o ile jeszcze gra nikt bez grania nie utrzymuje super formy). Aha no i uwazam ze pomicie pogroma na rzecz stry equ czy nawet rava to jest pomylka:) on caly czas gra na najwyzszym poziomie z nich wszystkich, tak samo jak mayhem, jego obecnosc w t5 mozna spokojnie zalatwic:) wiec nie powinno byc problemow. Ale znajac zycie to dojdziemy do półfinału po 2 razy dostyaniemy w/o wygramy z 1 slabiakiem i wszyscy wychwala naszych kapitanów i nasz cudowny skład za farta:/ niestety takie zycie jeszcze sie nie spotkalem z tym zeby kapitan ulegl czyjes sugestii nawet jezeli to sugeruje cala scena. Mimo to gl, mam nadzieje ze syn z zikiem i z mariem jakas wyciagna te fragi zeby nie bylo upokorzenia. aha nie odpowiem na komentsy jakis plebsow mozna tresciwie pogadac ale jak tu jakies szczeniaki zaraz zaczna wydziwiac to eot

Razor | 2004-10-25 15:56:19

chodzi tak bo mamy cos w php zjebane:P

g0ld | 2004-10-25 16:03:08

Zacytuje sam siebie (zawsze to chciałem zrobić; cytat pochodzi z wcześniejszego newsa o nations cupie)
Dopisano 21.10.2004 o godzinie 16:57 [ g0ld ] [edytuj komentarz ]

Przydał by się jakiś draft ; o

kaboom | 2004-10-25 16:42:35

wg mnie powinno zostać dobranych jeszcze 3-4 graczy, póżniej z tej całej reprezentacji na drodze kilkunastu treningów powinno zostać 3-4 graczy odrzuconych

pozostała 'elita' powinna już poświęcić się tylko trennigom na zgranie drużynowe..........i może wyjdzimey z grupy

sYnth|baal | 2004-10-25 16:42:54

zik , syn , mayhem , pogrom , rav , koston
Taki powinnien być squad na NC
equ jak dla mnie nie bardzo creppy jak pisał abs stoi i stoi i nic więcej
stry pomyłka wielka
Nie wiem jaki poziom teraz mario prezentuje.... zresztą pożyjemy zobaczymy :D

ognos | 2004-10-25 16:46:38

Protoss
Wśród niekatywnych graczy pozostają: ash, protoss, rutt, scR
mar1o
kto sadzi ze nie gra jest w wielkim bledzie
koston
kwestia jego gry w reprezentacji jest otwarta, jesli gra w q3 ?
mayhem
Abs, mature na nastepny rok tez mu zalatwisz? przestal grac :o
pogrom
jego kandydatura byla odrzucone juz w poprzednim sezonie, jak mogliscie juz kilkakrotnie zauwazyc w q3 nie gra tylko skill, ale przede wszystkim teamplay, ktorego za wszelka cene pogrom sie boi

Co do draftu to nie jest to tak swietny pomysl, w CTF jest scena mala i to jest potrzebne zeby gracze z tdm mogli sie wykazac (mam na mysli polska scene). W TDM jest o tyle inna sytuacja, ze wiekszosc graczy gra w klanach i ligach/turniejach w ktorych sie wykazuja badz lamia, takze nie ma sensu organizowac czegos co tak naprawde nie jest w ogole potrzebne. O tyle tez jest malo efektywny, ze sa dobre i lepsze dni, w ligach widac to bialo na czarnym jaka kto prezentuja forme na dluzsza mete.

Fur1 wydaje mi sie, ze nie darzysz mnie sympatia i przypuszczam ze jestes zly na mnie ze z BAD nikt w reprezentacji nie gra (?!), ale odstawmy to na bok. Co do stry to jest to bardzo doswiadczony gracz gral 2 razy zdaje sie w eurocupie z wiekszym badz mniejszym sukcesem, ponadto ma ping i skilla, jak chcecie to moge wam wyslac jego ostatine demko z jakiegos meczu i zobaczycie jak ten nub gra. Wyzej masz wyjanione dlaczego nie ma w aktualnym skladzie mayhema i kostona.

Mad: w poczatkowym zalozeniu protoss mial byc w reprezentacji, ale niestety przestal grac, natomiast mar1o gra i musze przyznac ze ma dobra forme.

wiecej na temat tych kandydatur nie bede sie wypowiadal, natomiast czekamy z c-loadem na kolejne.

Gravatar

pro_L0rd | 2004-10-25 16:49:23

hyh:D
zik - dobry wybor
syn - jak najbardziej:)
mar1o-jesli gra to niech skonczy fejkowac i pokaze sie scenie:P
rav,stry -rava moglbym jeszcze przebolec bo umie grac w tego q3 ale stry ehh...
za crp i stry wzialbym eke i kertala ,dodatkowo na rezerwe mayhem(zasieje im rail horror;asd) ;goblin(!)p0gr0m(ma juz doswiadczenie w nc ;p)
zyczmy malych pingow :)
ps w ctf maja dobrze wybierany squad bo tam zielek rzadzi;P

MisieX | 2004-10-25 16:56:34

First of all nie powinniście w ogóle brac pod uwagę w ogóle wyników z cGc!!! (nie mam na mysli zadnego konkretnego gracza). Przecież tam był lan a tutaj pingi koło 50 chyba nie? Po drugie gdzie jest p0gr0m? A zresztą, nie będę nic sugerował bo nie wiem jak pingi u graczy, ale ja bym tam widział jeszcze z 3,4 graczy więcej. Lepiej za dużo niż za mało...

BTW, draft to naprawde dobry pomysł...

Gravatar

ezop | 2004-10-25 17:03:12

mojim zdaniem w zadnym wypadku nie nadaja sie eq rav ani crp nie lepiej zamienic ich na kostona xtsa czy kertala ? fur1 na prezydeta :P ognos i load nie bądzcie tacy jednostronni ? ognos nie zapominaj ze pogrom nie raz ratwoal nam tylek .

furi | 2004-10-25 17:27:05

Staram sie byc obiektywny, a z bad sie nikt do tp nie nadaje. Po prostu nie odpowiada mi czesciowo twoj wybor i pisze co mysle. Czy krytyke uwazasz za niestosowna, a twoj wybor za niepodlegajacy dyskusji?

cocaine | 2004-10-25 17:34:43

zik, syn - chyba nie trzeba mówić dlaczego mają grac :]
mar1o - jak ognos mówi, ze jest w stałym kontakcie z mar1em, a ten rzeźniczy, to powinien jak najbardziej sie w reprezentacji znaleźć
equador - wydaje mi się ze swoją grą zasługuje na gre w reprezentacji, o ile ma łacze dobre (niewiem nie orientuje sie)
crp - trafne posunięcie :]
kertal? - to tak odemnie, moze warto sie zastaowic ?

lecho | 2004-10-25 17:44:23

  • kertal imo

ash | 2004-10-25 17:47:13

stry - ja tam bym niechcial byc reprezentowanym przez kolesia ktorego a) nie znam, b) ktory nie gra w Polsce i jest wlasciwie w zerowy sposob porownywalny do graczy ktorzy na codzien graja na pl serwerach.
Druga sprawa gdyby ten koles byl dosc dobry to by gral w jakims znanym teamie ( moze juz za dlugo w q3 nie gram, ale o DAF nigdy nie slyszalem ).
Nie mam pojecia ze wzgledu na co ten koles zostal w ogole wypisany na tej liscie.
Mysle ze do skladu absolutnie nie powinny byc branne nicki ktore by nie przeszly przez mysl np. innemy kapitanowi TP. Bo jakby jakis np. Mr X byl kapitanem to watpie zeby przy wybieraniu sklad do glowy mu wpadl nick stry.
Wlasciwie chyba z 98% calej pl sceny to tego kolesia znaja gracze FF, a w tym aktualny kapitan TP ;)

btw. stry nauczyl sie w koncu dobrze polskiego ? bo jak pamietam przy poprzednim sezonie to chyba mial jakies problemy z wymowa na ts ;]

surfer_ | 2004-10-25 17:50:52

zamiast crp dalbym avka, detala, szala, albo l3sia ;]

gr. | 2004-10-25 17:57:03

a jak ja kiedys dorzucilem flage polska w newsie o filmie ravena to mofek sie ze mnie smial, a tu co mamy 10 takich flag i ani jednej obcej ..

move | 2004-10-25 18:01:41

Ogólnie podoba mi się skład poza tym Stry, który co jak co jest mocno przeciętnym graczem, no i mar1o - może równie dobrze wygrać mecz dla całego teamu tak samo, jak wtopić go doszczętnie zanurzając się w głębokim minusie.
eq - świetna forma ostatnimi czasy, gniecie.
creepy - pracował nad swoją grą bardzo ciężko przez długi czas, należy mu się szansa.
Jeśli już miałbym wymieniać konkretne nicki - kogo bym jeszcze chętnie zobaczył:
- mayhem'a: kazdy chyba wie dlaczego?
- koston: kamperzy przydaja sie w timpleju ;-)

performer | 2004-10-25 18:20:13

EQ to zajebisty wybór, każdy kto mówi inaczej nie zna się na rzeczy, tyle ile on gra... naprawde malo kto gra więcej = stała ciągła równa i co ważne wysoka forma. Do panów zaniepokojonych pingiem eq - ping do upc i wiekszosci polskich servow

Gravatar

tęczowa.zemsta | 2004-10-25 18:48:51

-o @#$% nigdy nie myslalem ze zgodze sie z absem... pifo tobie ;o
- eq i crp to dobry wybor... nawet jak pilnuja maly obszar to robia to skutecznie.
-nadal proponuje bolomana.

Gravatar

scar | 2004-10-25 19:10:54

bolo kolejny zjadacz quadow tym razem z t5... gracze powinni byc jak najbardziej zroznicowani. Do zjadania quadow zik i rav chyba by sie najbardziej nadawali...

syn - gracz, ktory jest wszedzie(strzela) i nigdzie(nie mozna go spotkac i ubic) :D
zik - nie jestem pewien ale to taki madrzejszy pogrom, gra na dmg ale potrafi zwolnic jak potrzeba a nie non stop offens :)
eq - nie wiem bo malo z nim gralem/ogladalem demek ale imo dosc kreatywny i dysponujacy wysoka forma :)
crp - napisal bym tu ze to defence i wychodzenie tylko na quady, ale tez nie jestem pewien choc raz widzialem jak przez 1:30 stal na dm6 na ra 100/100 mozna powiedziec bez ruchu :|
stry - tutaj dobrze ash o nim napisal
rav - w sumie ciezko mi go okresilic ale jak najbardziej do TP sie nadaje.

a wiec: syn zik eq rav i powinni grac a nie czytac komentarze na swoj temat :P

oczywiscie nie jestem ognos i moge sie mylic : DDDDDD peace...

move | 2004-10-25 19:42:50

Stry to polski szwed - zła flaga.
...jesli juz mam odpowiadac dla gr.

abs | 2004-10-25 19:45:45

ognos jako kapitan wole miec gracza ktory ma skilla jak 2 graczy a teamplaya za 1/4 z tej dwójki ale za to ta dwójka ma o polowe mniej skilla od samego pogroma:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDdd

kind | 2004-10-25 19:49:45

ja osobiscie postawil bym na taki sklad :

zik - wiadomo co i jak :P
syn - to samo
xts - on wymiata railem :D i ogolnie mioota ( niewiem jak pingi )
p0gr0m - nadal wymiata osttro jest doswiadczoonym graczem nie raz nam pomugl .
creepy- czas na jego szanse . pokazal nam na cGc wysoka klase ten czlowiek umie grac .
mar1o - jesli zeczywiiscie gra to spoko
avek - ten mlodociany gracz naprawde miota i mysle ze powinniscie dac mu szanse .

a teraz :
aquador - czy on zeczywiscie jest taki pro ?
rav - zdecydowanie nie
Str ten szwed ? - odpada czemu on nie gra w reprezetacji szwecji skoro jest pro ?

prosze o niekomentowanie moich pogladow na ten temat . to jest moje zdanie i tylko moje . dziekoje za uwage

sYnth|Bubu | 2004-10-25 20:01:34

Oki pogladow nie skomentuje ale ortografie tak
:DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

Do szkoly nieuku!

mayhem | 2004-10-25 20:40:42

ogi ja gram - do zakoncznienia oc i pd przynajmniej ;)
wy tu prognozujecie o druzynie, a na razie sie zapowiada, ze nie bedzie nations cupa w tdm :|

cocaine | 2004-10-25 20:57:30

i ja jeszcze jedno [zapomniałem wcześniej]...mayhem tez powinien być w obwodzie :]

MaS | 2004-10-25 20:58:04

No.... taka flaga chyba może być ? :P W końcu występuje w naszym teamie więc też należy mu się choć troszke naszej flagi :)

bolomanrsquoek | 2004-10-25 21:02:05

mayhem smierdzi ! ;p dokoptowac kogos od nas skoro i tak oczywistym jest gra syna z zikiem (imo jak najbardziej sluszna, aim/tdm) nie ma sensu; problem w tym ze wiekszosc z reszty powolanych jest nie na miejscu; z ff oczywistym jest gra kertala, zawsze prezentowal wysoki, wyrownany poziom i gre zespolowa ktorej trudno sie dopatrzec u pozostalych ;>, rav gra coraz lepiej, to samo avek - powinni otrzymac szanse chociaz czy w 1 skladzie?; powolan stry i 2 z 3 w/w powolan nie bede nawet komentowal

edit i prota brac jesli bedzie chcial i co wazniejsze gra ;-)

v3rb | 2004-10-25 21:27:49

a moze tak napiszecie cos o TP ctf'a ? jakos ostatnio nie widac tu ctf'a a w koncu org jest wszechstronny czy tylko tdm? :u

zoom | 2004-10-25 21:44:54

mi w skladzie brakuje 1 moze 2 graczy cpma ktorzy zawsze dodaja finezji i pomyslowosci grze ! czego swietnym przykladem jest zik :-O. Wlasnie tak samo postapili belgowie wystawiajac w skladzie gracza cpma ktorym jest impulse. Tez pod uwage bym wzial lacza jakie posiadaja gracze chociaz nie zawsze trzeba miec dobre lacze zeby pograc czego swietnym przykladem jest team poland cpma ktorzy ograli prawie wszystkich na swiecie i sa traktowani za najlepszy team cpma na swiecie

dinhkertal | 2004-10-25 22:26:19

Dzięki za ciepłe słowa czarnuchy - teraz na serwach latają moi fani i mówią że kertal z głupimi tekstami jest lepszy niż zik z 20 redami :D anyway zik napewno ma fajniejszego sisiora ;P popatrzcie jakie klany i ktorzy gracze graja dobrze w open cupie (tj. wg mnie ff,synth,t5 i utdf bo reszta troche slabiej ale i h00lsi nie graja zle tylko ze u nich brakuje indywidualnosci ) . Myśle że trzeba by zaryzykować i wystawić takich graczy którzy dobrze grają nie tylko w polskich ligach ale w każdy mmeczu mają dobry poziom (mi w open cupie o ile poszło w cyca w 3 meczach , nety po 20 tak w czwartym świński necior - 20 mi sie traifł :D tylko że kertal ma pozycje zawsze z dupy więc wiecie ja to jestem masta fellxa XD wiec nie jestem chyba optymalnym graczem :P ale trezba popatrzec tez na to kto ma jakie mozliwosci - net za granica,komp,czas (jak ja mam te 2 pierwsze tak z czasem bywa ostatnio kruucho :( )

Gravatar

tęczowa.zemsta | 2004-10-25 22:42:50

no i kert masz wielki atut... swietnie stawiasz pale :asd

Mad | 2004-10-25 22:54:22

na dobra sprawe to ten drafick by sie jednak przydal wzialbym pod uwage klany z 1wszej i 2giej ligi oc :>

dinhkertal | 2004-10-25 22:57:08

niom ale nie można dyskwalifikować na starcie takich graczy jak koston czy mj którzy mimo że czasem lamią,czasem mają pecha a czasem wręcz przeciwnie to mogą być niesamowitym wsparciem dla tp. Wystarczy popatrzyć na farty kostona i rejla mayhema, takie impresiwy ze mi czaszke rozpalawia (ze zlosci bo te impresiwy to na mnie :D)

p0gr0m | 2004-10-25 23:41:28

ognos o ile dobrze pamietam to ja odmowilem gry w nc a nie kandydatora zastala odrzucona :D

Gravatar

tęczowa.zemsta | 2004-10-26 00:11:58

no widzisz pogi... zla pamiec masz :ASD

gr. | 2004-10-26 09:26:31

fajna ta flaga obok stry :DD

shiv | 2004-10-26 09:28:55

Moze odmawiajac zostales odrzucony pogi?:)))
dziwne sa sciezki losu :D

kood | 2004-10-26 10:40:49

imo.. zapomnieliście o coachu.

krp | 2004-10-26 14:28:20

ej a gdzie jest matr0x? przeciez w finalach cGc sam rozwalal innych... a co do niektorych osob z TP oprocz zika i syna nie bede sie wypowiadal

slawek | 2004-10-26 14:34:23

Nie ma nikogo z Łodzi :(

Może chociaż absa, co? Ognos?

MisieX | 2004-10-26 15:16:34

Derala :P Albo mnie :D (joke :P)

Gravatar

vTm | 2004-10-26 15:24:07

no wlasnie where is matrox ? :Q

Gravatar

scar | 2004-10-26 15:29:56

matr0x ma SDI jak dobrze pamietam...

sYnth|Bubu | 2004-10-26 16:03:58

Dopisano 26.10.2004 o godzinie 14:28 [ krp ] [kasuj komentarz ]

ej a gdzie jest matr0x? przeciez w finalach cGc sam rozwalal innych...[...]

Nie przypominam sobie.

dinhkertal | 2004-10-26 16:39:49

ej kropek czy jak ci tam fejku, nie dorastasz do piet komukolwiek z wyzej wymienionych wiec sie NIE wypowiadaj wogole ok? nieco pokory noobz. Anyway matrox na cGc grał na LANIE i grał nie tdm a SKILLEM a chociarz troche tmp wymagane jest przy znośnym pingu i niezłym skillu żeby coś zdziałać w tp hm?:) mam nadzieje że nikt nie bendzie rzucał tekstów że skoro matrox ownuje 1v1 to w tdm tak samo bendzie, gówno prawda! mar1o wg mnie to też porażka -> w meczach kiedy ja grałem z nim ,zikiem i kimś tam jesio w spotkaniu ze słowenią (słowacją?) to wszyscy się jarali że marian miał 30 frag 10 neta a reszta minusy (o sorry, kertal miał plusa! :P). A chyba nikt nie widzial jak on gral, 1500armor taken,zero secure'a pozycji,tylko dopieprzanie sie na lg/ya (nawet reda z nami nie atakowal :|). Tak samo przypuszczam byloby z matroxem chyba ze gralibysmy na teamspeaku to moznaby bylo utemperowac go nieco i wyznaczyc mu strict pozycje ;) Ale powiedzcie: kto lubi stac 20minut w jednym miejscu?:D

slawek | 2004-10-26 17:03:37

Zgadzam się z kertalem.
Powinni grać mar1o, matr0x, p0gr0m i k3rtal (jesli sobie cyferkę wpasuje w ksywkę)

A tak w ogóle, to trzeba było taktyke pod mariana ustawić a nie odwrotnie :)

I od razu uprzedzam głupie komentarze:
- nie jestem fejkiem
- nie jestem nubem (co to to nie)

move | 2004-10-26 17:28:33

No oczywiscie. Drugie imie slawka to TDM.
W ogole po przemysleniu calej sprawy TP, myslem, że w składzie powinni się znaleźć:
Deluka i slawek no i 2 przybocznych... może eddie i bebus? Oni ołnują!

slawek | 2004-10-26 17:42:48

Wreszcie ktoś się domyślił!
Przecież skromność nie pozwala mi samego siebie nominować.
Ale w pełni popieram głos przedmówcy.

dinhkertal | 2004-10-26 17:47:07

ej sławek do tp! :D owned ;q eekz na bocznego liniowego! :D btw: wczoraj na serwerze kertal ledwo zywy czytal co sie dzialo :D ......

fejk: zik na pingu 35 już ssie a co dopiero na wyższym
t5-zik connected
ff/kertal : ej zik poszla fama ze ssiesz za 35?
:DDDDD ej to ja zdanie fejka tak po prostu przeczytalem :D:D:D:D:D:D me owna ;P anyway SELEKCJONERZY wypowiadac sie co est grane! :) ;)

Gravatar

tęczowa.zemsta | 2004-10-26 18:24:20

ahah kert :> dzieki dzieki, ale pewnie wg. publiki jakis tam eekz ktorego nie bylo tyle czasu widac nie nadaje sie :P

oczywiscie publika jest bledna :o

szłem | 2004-10-26 19:19:29

No właśnie matrox !!

No właśnie coach !!
^^
No właśnie honiton !!

Gravatar

j1mmy | 2004-10-26 19:50:30

Co do zaistnialej obecnie sytuacji z tp radze zdac sie na wybor ognosa, bo w janasa tez malo kto wierzy a jednak jakos wygrywamy te mecze(moze po za ta wpadka z anglikami). Tylko kto bedzie za frankowskiego robil?

dinhkertal | 2004-10-26 20:12:32

ja :D

sYnth|Bubu | 2004-10-26 20:45:57

I od razu uprzedzam głupie komentarze:
- nie jestem fejkiem
- nie jestem nubem (co to to nie)

(c) slawek

Jestes lamą!
:P

[M]aniek | 2004-10-26 21:49:53

Good Luck ;p

a i nie chce mi sie tego czytac co tam piszecie :D

ale jak mialbym kogos dodac to kertala ;[]

Gravatar

tox1c | 2004-10-26 23:28:48

Dlaczego TP rusza zawsze na kilka chwil przed Clanbase ?? Ktos mi odpowie na to pytanie? a btw ten sklad powinno sie szlifowac caly rok... nic by nie zaszkodzilo jak by co weekend zebralo sie te TP i pogralo :)

dinhkertal | 2004-10-27 15:25:11

niom tox ma racje, od 2 sezonow skład się w zasadzie nie zmienił ;o jak w 1szym tp był mar1o,zik,pogi i ktos pokroju lesia,w drugim tp naszym bylem ja,detalu,zik,syn/mar1o za kogoś tam. Później był zik,syn,stry,sick chyba teraz będzie 1szy sqad (przewiduję) zik,syn,stry,eq/crp/ra więc patrząc: zik i syn grają non stop,stry drugi raz zagra z nami,a pozostaly 4ty gracz sie dostosuje do reszty wiec gdybysmy tak pograli nawet co 2 tygodnie przez pol roku + teamspeak + kasza to byśmy wygrali z każdym ;p

Gravatar

tęczowa.zemsta | 2004-10-27 16:40:26

doskonale rozumiem kert co chcesz wszystkim tu przekazac. no dobra... ostatecznie moge isc do team poland, ale robie to tylko dla ciebie.

dinhkertal | 2004-10-27 16:45:06

no ok ale to wiesz, nie ma nic za darmo man :Q

PeterSchiff | 2004-10-27 17:55:11

do tp proponuje: slawek, deluka, ja i bufu :) DREAM TEAM :) oczywiscie nikt nie wie jak gram ja ani bufu bo ping na to nie pozwala, ale moge Was zapewnic ze wymiatamy jak jesien liscie :)

Gravatar

tox1c | 2004-10-27 20:06:19

Fajnie ze sie krt ze mna zgodzil :) Jesli sie nie wezmiecie do roboty to główna reprezentacja Sceny q3 bedzie taka sama jak polska polityka :D Czyli kazdy wie jaka :D

sYnth|Bubu | 2004-10-27 23:09:04

mad ja i jeszcze ktos przeprowadzamy sie do Armenii i skopiemy dupe TP :P

Sh1eldeR | 2004-10-28 00:20:50

no dobra chlopaki namowiliscie mnie :D

slawek | 2004-10-28 09:21:03

Najkrótszy post rodem z Konina???

MaS | 2004-10-28 13:44:06

Konin zostaw w spokoju :)))

PS. Bubu do TP !! :PPP

dinhkertal | 2004-10-28 15:58:48

mas sux ;q

MaS | 2004-10-28 16:44:35

...żartowałem :D

PS. krt do TP !! :PPP

dinhkertal | 2004-10-29 14:45:07

no to już mam pare vote'ów, kertal rox ;d

MaS | 2004-10-29 21:16:54

100 :D

Ps. Pożyjemy zobaczymy :]

p0gr0m | 2004-10-30 01:45:32

100 i jeszcze 1 na nastepne 100 :]

koston | 2004-10-30 23:59:46

100 + 2 = 102

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek -2 - 81 pkt
  2. Requiem -2 - 26 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 7 pkt
  5. MucieK - 5 pkt
  6. bit - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54