Challenge Quake 3 1.42 Final.
wto, 22 kwiecień 2008 20:10:01 | Autor: AL|EN | Quake 3 Arena
Tym razem już oficjalny release oznaczony numerkiem 1.42. Najważniejsze zmiany to oczywiście naprawiony kod obsługi pamięci dźwięku, poprawione działanie przy niestandardowych rozdzielczościach oraz poprawiony download.
Przypominam, że od dzisiaj wpisujemy w swoim cfg:
com_hunkMegs "80", com_soundmegs "8"
Pełny changelogbots are no longer kicked by devmap
fixed a memory leak in the sound code
fixed even more (hopefully all) dropped sound issues in snd_dma
made com_soundmegs SLIGHTLY less broken: now only 2x instead of 3x :P
note that "soundmegs" are taken FROM THE HUNK now to fix the leak
so you need to increase com_hunkmegs by 2x your com_soundmegs
removed the explicit and incorrect "fastsky==1 == disable portals" test
r_noportals is not a cheat var
hyperspace is a bit less annoying
purged the unused (never finished) idMD4 model code
fixed some bugs in referencedpak list generation
fixed roqs ignoring s_volume
fixed widescreen modes crashing on listen servers
fixed downloads not completing properly
For developers, the @#$%ing mod headers and API have finally been put in the RIGHT place, and include various fixes from CPMA (mostly "hiding" broken TA shit), and q3asm's scoping bug has been fixed.
PRO Installer ściąga już finalną wersję.
[M]aniek | 2008-04-22 23:57:43
Szkoda, że nie działa, nie mogę się połączyć na serwer, ani nie mogę serwera założyć :D A poprzednia wersja działa dobrze.
#743505
ajss | 2008-04-23 00:39:05
wszystko ladnie pieknie ale nadal kiedy trafiam lg w sciane to slysze flustrujacy dzwiek niewiadomego pochodzenia, ktory strasznie przeszkadza i drazni moje bebenki...
czy ktos tez tak ma ? czy to tylko mnie specjalnie denerwuje ? ;]
#743509
ajss | 2008-04-23 01:08:39
no tak, z rozmowy na #promode wyniklo ze poprostu lg ma dzwiek kiedy uderza w sciane jednakze wczesniej byl tlumiony przez bledny kod odpowiedzialny za dzwiek...
niemniej mi to osobiscie nie odpowiada, jakies krzaczenie :F
a najlepsza byla wypowiedz pana ix na ten temat:
( @ix ) you will get used to it very quickly
co myslicie o tym ?
#743510
MsT | 2008-04-23 01:38:09
mnie ten dzwiek tak drazni ze nie uzywam tego clienta :>
#743511
RauL | 2008-04-23 02:02:50
no ten dzwiek drazni z lekka, ale sadze, ze po czasie sie przyzwyczaje.
#743512
aiken | 2008-04-23 03:36:27
w dobie PB to i tak nieistotne
#743514
1o1 | 2008-04-23 08:42:00
fajny sprawa, tylko ze brak obslugi pb calkowicie go przekresla :ASD
#743516
RauL | 2008-04-23 11:53:08
Mi się gra wiesz jak sam próbuję założyć mapę.
#743521
AL|EN | 2008-04-23 13:02:16
Bardzo dobrze - użyj dedykowanego serwera :-]
#743529
RauL | 2008-04-23 16:45:20
AL|EN Ty mnie coraz częściej zaskakujesz swoimi "mongolskimi teoriami" :P Czyli uważasz, że jak po prostu chcę obczaić mapkę offline, czy nawet w prosty sposób założyć grę na lanie to mam za każdym razem używać dedykowanego serka? Bullshiet! Zbugowane gówno i tyle, bo widzę, że ludzie już się żalą na to. Nawet po ustawieniu hunkmegs na 80 i sondmegs na 8.
#743536
AL|EN | 2008-04-23 16:52:33
Jeżeli uważasz, że do testowania mapki offline używa się: quake3.exe +set fs_game cpma -> MULTIPLAYER -> Create Server -> cpm3a, to jesteś w wielkim błędzie bądź ignorujesz prosty i znany od lat fakt: tak się nie robi W ŻADNEJ CZĘŚCI QUAKE ! Bo taki sposób powodował bugi w QW, Q2, Q3 ogromne a w Q4 KOSMICZNE ! Koniec kropka.
Masz ultra mega maszynę + 2GB RAM. Dlaczego nie chce ci się zrobić prostego pliczku Ded01.bat, który jednym kliknięciem postawi serwer dedykowany + połączy się normalnym Q3 do niego lol
I czemu ja nigdy nie mam żadnych problemów z czymkolwiek co bym tknął ?
A żalą się ludzie co nie wiedzieli, że dźwięk się zmienił - a wystarczyło dokładnie przeczytać changeloga. Anywaj nie działa nie używać bo jak ktoś ma psioczyć, że to zabugowane gówno to lepiej niech sobie daruje ...
P.S. Mongolski teoretyk hihi
#743537
RauL | 2008-04-23 16:57:59
od lat wpisuję /map nazwa_mapy (a nie multiplayer/cr8) i nigdy nie miałem żadnych kłopotów ani bugów też nie uświadczyłem. Mogłem sobie w ten sposób poskakać po mapce z botami bądź założyć w ultraszybki sposób grę na lanie. A teraz ta opcja nie działa, bo się gra wiesz, a przecież to podstawowa komenda i jestem przekonany, że masa osób zakłada w ten sposób grę, aby pograć na lanie, czy choćby potestować mapkę.
edit: o dzwięk to się zalą, że im przeszkadza, bo nagle taki z dupy dźwięk, którego nikt nie słyszał nigdy wcześniej. Ale żalą się naprawdę o brak możliwości zakłądania map w opisany przeze mnie sposób.
buźka AL|ENq
#743538
AL|EN | 2008-04-23 17:27:32
"od lat wpisuję /map nazwa_mapy (a nie multiplayer/cr8) - to jest dokładnie to samo :-]
Dziwne - u mnie działa :-D
#743539
ajss | 2008-04-23 18:00:46
racja ze teraz ilosc dzwiekow jest dosadniejsza niz wczesniej, jednak sorra ale nie bede sluchac jakiegos "naprawionego" dzwieku lg bo to mnie po prostu irytuje - ot taka ma wola...
takze hmm, chyba zrobie sobie wlasny dzwiek lg w jakims paku, bo skoro z cnq3 nie mozna grac na pb to mi to lipton ;ASD
odnosnie tego zarzucania mapy offline to alien musisz przyznac jedno...powinno to dzialac u kazdego prawda ?
niestety tak nie jest wiec wg mnie wersja jakas dzika jest...
#743541
RauL | 2008-04-23 18:40:34
Z tego co widzę, to wielu osobą nie działa. Być może da się to jakoś rozwiązać, ale tak na szybkiego tylko zlookałem i u mnie też się wiesza Q3 przy /map.
edit: lol, dzisiaj działa :D a nic nie robiłem. wczoraj jak dałem /map to freeze zaraz po załadowaniu mapy (niektorzy mieli to samo). dziś jest ok. czemu? nie wiem!
#743544
ajss | 2008-04-23 19:15:20
no to lol :d
#743546
aiken | 2008-04-23 19:43:40
W wersji beta sie kosmosy dzialy, nie wierze ze wszystko zalatali. Slowko final w nazwie wersji bedzie fallstartem na bank, tak to juz niestety jest w swiecie kodów.
#743547
KUND3L | 2008-04-25 21:41:03
U mnie map - działa i nie powoduje zawieszenia q3.
Co do dźwięku LG to również uważam, że to przegięcie. Nie chodzi nawet o inny dźwięk tej broni przy strzelaniu w ścianę, tylko o to, że ten dźwięk jest zbyt głośny.
Co do wypowiedźi "ix", to również stwierdzam, że da się do tego dźwięku przyzwyczaić.
Aha jeszcze rzecz dla mnie wyjątkowo istotna - powinna powstać komenda/możliwość wyboru koloru tła w konsoli q3. Przy mojej rozdźielczości i kolorach przeczytanie tekstu jest prawie niemożliwe.
#743641
Zaloguj się by dodać komentarz.