ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Clan Liderzy wzywani

pon, 16 luty 2009 18:49:00 | Autor: lObuz | Inne

Po długiej przerwie podczas której nikt nie zajmował się działem KLANY miejsce to zostało uaktualnione. Do naszej bazy trafiło ponad 100 nowych, oczekujących na dodanie drużyn. Kolejne zgłoszenia będą już systematycznie sprawdzane.

Jednak by usprawnić zarządzanie tym działem postanowiliśmy wprowadzić pewne zmiany oraz udogodnienia dla zgłaszających swoje teamy.

ZMIANY


- jeśli podczas zgłaszania drużyny zgłaszający jest zalogowany w serwisie quake.net.pl to drużyna zostanie automatycznie przypisana do tego użytkownika. Dzięki temu zgłaszający po wejściu w profil klanu ma możliwość samodzielnej edycji danych
- zgłaszający może usunąć swój klan z bazy (opcja ta jest również dostępna w profilu drużyny)
- aktualne platformy według których dodajemy klan: Clan Arena, TDM, CTF, InstaGib, iFreezeTag, Multiclan
- adres e-mail w formularzu zgłoszenia jest obowiązkowy oraz nie może się powtarzać w bazie klanów

Właściciele klanów, które zostały zgłoszone przed 14.02.2009 chcąc mieć dostęp do edycji swojej drużyny zobowiązani są do podania swojego id ze strony quake.net.pl. Informacje z id należy wysłać na adres oskidx[at]gmail.com. Podstawą do identyfikacji czy osoba z danym id jest właścicielem klanu będzie adres e-mail, z którego id zostanie wysłane, a który musi się zgadzać z tym podanym w profilu drużyny.

Jak sprawdzić swoje id?


Wejdź do działu UŻYTKOWNICY i wyszukaj swój login, obok którego podane jest id.

UWAGA. Drużyny, których właściciele się nie zgłoszą mogą zostać usunięte. Aktualnie w bazie znajduje się 189 klanów i wszystkie z wyjątkiem jednego to klany Quake3.

Gravatar

dav1d_aka_latuch | 2009-02-16 21:40:25

Lobuz wspanialy news, czytajac odplynalem. Zacznij lepiej grac :D

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. plajer zaktualizował post: @l1nk: Moje możesz pocałować. / Q3 własna mapa
  2. ^M^ zaktualizował post: _usunięty użytkownik napisał:_ > Ziomek ja napisałem swoja prost... / Q3 własna mapa
  3. ZenoPopo zaktualizował post: Cześć! Około miesiąc temu w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier (t... / Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @ZenoPopo: siemka! no ja bym może mógł pojechać :D lanparty zawsze ... / Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  5. ZenoPopo stworzył temat: Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  6. Fruity napisał post: @Requiem: Jeśli gdzieś jesteś, daj mi znać gdzieś, jakiś kontakt, b... / Witam i o zdrowie pytam!
  7. slawek napisał post: Dzięki! Teraz pośmigam! / Gdzie Cię znajdę?
  8. Fruity zaktualizował post: Taki piękny efekt chcesz wyłączyć :-) Komenda /cg_noProjectileT... / Gdzie Cię znajdę?
  9. Św.Chooy zaktualizował post: No ja na DC teraz się przesiadłem bo w sumie większość społeczności... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  10. slawek napisał post: Przepraszam, że może nie w temacie, ale czy ktoś wie, jak wyłączyć ... / Gdzie Cię znajdę?
  11. ^M^ napisał post: Hej dziadki! Mam nadzieję, że starzejecie się w zdrowiu :p Co jak... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  12. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Św.Chooy: kurła, od 2002 roku =o prawie 20 lat... a grać zacząłem ... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  13. Św.Chooy napisał post: Ło Panie Tyś to jest tu od którego roku? :D Widzę, że ogółem for... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  14. bfr_aka_pablonzo napisał post: siema siema :D ja jeszcze żyję / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  15. Św.Chooy stworzył temat: O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  1. plajer zaktualizował post: @l1nk: Moje możesz pocałować. / Q3 własna mapa
  2. ^M^ zaktualizował post: _usunięty użytkownik napisał:_ > Ziomek ja napisałem swoja prost... / Q3 własna mapa
  3. ZenoPopo zaktualizował post: Cześć! Około miesiąc temu w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier (t... / Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @ZenoPopo: siemka! no ja bym może mógł pojechać :D lanparty zawsze ... / Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  5. ZenoPopo stworzył temat: Turniej Q3 jako atrakcja w Warszawskim Muzeum Komputerów i Gier
  6. Fruity napisał post: @Requiem: Jeśli gdzieś jesteś, daj mi znać gdzieś, jakiś kontakt, b... / Witam i o zdrowie pytam!
  7. slawek napisał post: Dzięki! Teraz pośmigam! / Gdzie Cię znajdę?
  8. Fruity zaktualizował post: Taki piękny efekt chcesz wyłączyć :-) Komenda /cg_noProjectileT... / Gdzie Cię znajdę?
  9. Św.Chooy zaktualizował post: No ja na DC teraz się przesiadłem bo w sumie większość społeczności... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  10. slawek napisał post: Przepraszam, że może nie w temacie, ale czy ktoś wie, jak wyłączyć ... / Gdzie Cię znajdę?
  11. ^M^ napisał post: Hej dziadki! Mam nadzieję, że starzejecie się w zdrowiu :p Co jak... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było
  12. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Św.Chooy: kurła, od 2002 roku =o prawie 20 lat... a grać zacząłem ... / O By cię chuj jak mnie tu dawno nie było

Pokaż więcej »

Gracze

  1. bfr_aka_pablonzo -1 - 33 pkt
  2. Woju -1 - 7 pkt
  3. ZenoPopo - 3 pkt
  4. Fruity - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 171026 / 176857
  • Trafień / strzałów: 101459712 / 334685073
  • Fragów / zgonów: 5177277 / 4472152

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

Uważasz, że QC przyczyni się do porządnego resetu serii?

Głosów: 503