CPMA 1.45 już jest!
czw, 21 luty 2008 02:39:01 | Autor: Xsi | Quake 3 Arena
W sieci pojawiła się najnowsza wersja CPMA oznaczona numerem 1.45. Oprócz kilku kosmetycznych poprawek (głownie w CQ3) twórcy poprawili znanego nam wszystkim buga z rakietami, które nie zadawały obrażeń. Miejmy nadzieję, że udało im się to w 100% i więcej nie zdarzy nam się zginąć tylko dlatego, że jakaś rakieta nie osiągnęła celu ;). Jak zwykle, nową wersję możemy pobrać z naszego serwisu: [click]. Jest to wersja bez map, dlatego też dla początkujących (mam nadzieję, że tacy czytają tego newsa) przypominam, iż [mappack] jest niezbędny do poprawnego działania moda.
Changelog do wersji 1.45 (angielski)
Notes for version 1.45 (18 Feb 08)
add: callvote remove is back
chg: RG low ammo warning
chg: CQ3 pg/sg ammobox
chg: CQ3 RG scaling from 100 to 80
chg: CQ3 hitsound from CPM
fix: finally, hopefully, the @#$%ing TA bugs with rocket splash
only took seven years to track the damn thing down...
fix: IDs bot stuck
fix: PMC ctfs/ctf heavy flag
fix: CPM ctfs heavy flag
Oprócz moda, dostajemy także nowszą wersję alternatywnego klienta ChallengeQ3 1.41. Należy jednak pamiętać, iż z uwagi na usunięcie rakietowego buga, wcześniejsze wersje CPMA nie będą działać z nowym enginem.
Changelog dla CNQ3 1.41 (angielski)
18 Feb 08 - 1.41
removed all bs references to GT_SINGLE_PLAYER and ui_singlePlayerActive (except from the bot code, which has bigger problems) added sv_singleplayer
improved TTF overhead a lot: now as fast as crappy bitmap fonts :D
removed the stupidity of every key aborting demo playback: now ESC only (ed: this also makes ALL bound keys usable in demos, unless overridden by a mod (e.g. CPMA's MVD hotkeys)).
only play the id logo cin the FIRST time, not every fkn time
removed the broken stencil/projection shadow code
avis produced by video actually work (bug+fix both from ioq3)
fixed some ABSURD buffer overruns and broken code in snd_dma which caused random dropped sounds for no reason it's a miracle it doesn't segfault any real OS also dumped the unused-since-TA adpcm/mulaw/etc cruft
fixed a TA-era bug that broke loopsound behavior
loop (ie ambient) sounds are now 75% volume
q3config is NEVER autowritten just because of bind/cvar changes it sucks if you're playing and it sucks even more if you're on GTV UI/SP code should write it EXPLICITLY if they want to save something
UWAGA: Sprawa powrotu FastRaila dla sceny CA jest w toku - wersja 1.45
została wypuszczona dlatego, aby wszyscy mogli cieszyć się brakiem RL splash buga a prace nad
przywróceniem FastRaila trwają.
tath | 2008-02-21 04:25:45
Ciekawe czy jak ID zdarzy do ESWC z q0 to tamci by przesiadli na owego z cpma 1.44-45
#740927
Wujek_Bogdan | 2008-02-21 10:58:27
no to robimy upgrade serwerów!
213.134.173.145:27960 już na 1.45
#740934
tymek. | 2008-02-21 11:16:37
BOgdan ;D bronowice juz 1.45 no no :ASD
#740936
samis | 2008-02-21 12:14:10
193.42.218.26:27960 pass die tez juz ma 1.45 serv stoi na pifpaf ping pro
#740937
^t0d | 2008-02-21 13:20:36
powracamy do pięknych korzeni w której każda zmiana = nowa wersja cpma? zamiast 0.99x.fajsdhlfjahsdkj będzie 1.45x.fajsdhlfjahsdkj?
#740942
enjoy | 2008-02-21 13:34:02
"prace nad przeywróceniem FastRaila trwają."
wtf? to taka kupa roboty? :sdfghjhk
#740944
Wujek_Bogdan | 2008-02-21 13:54:08
za kazdym razem gdy jest mowa o cpma marudze na temat CA
przyłączcie się do "spamownia" forum promode
www.promode.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=4032
bez tych 3 rzeczy wg mnie gracze CA nigdy nie przejdą na CPMA
... a co do fastraila. to chyba wprowadzenie tej opcji nie wymaga 1000 linijek kodu...
#740947
Xsi | 2008-02-21 13:54:24
enjoy kieruj takie pytania do arqona
#740948
Wujek_Bogdan | 2008-02-21 14:01:05
wlasnie w poprzednim komentarzu dalem link do mojego posta na forum promode ;)
już kiedyś pisałem o tym, ale usłyszałem definitywne NIE...
#740949
THRAWN | 2008-02-21 14:08:26
WELCOME BACK OSP
#740952
Xsi | 2008-02-21 14:11:34
ta informacja pochodzi od osoby która non stop ma jako taki kontakt z arqonem (nie podam nicka :d), wiec wierze ze jest prawdziwa
#740953
Cyriakus | 2008-02-21 16:07:51
"enginem"? a cotokurwajest?
#740962
Xsi | 2008-02-21 16:45:00
challengeq3 jest lekko przerobionym i przekompilowanym enginem q3
#740967
srakal1ty | 2008-02-21 20:23:13
No engine, silnik gry odpowiadający za grafikę, fizykę i całą resztę, którą skleja do kupy sprawiając, że np w q3 widzisz ładne i groźne modele odpowiednio charczące a nie np różowe zajączki
A co do cPMA, to wtf? Dopiero co były beta testy wersji 1.44? Skąd nagle 1.45
#740988
Wujek_Bogdan | 2008-02-21 23:50:55
@ r3v.demon
v.1.44 - stabilna jest juz od jakiegos czasu
beta testy owszem były niedawno ale wersji 1.45.
#740993
Zaloguj się by dodać komentarz.