ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



CPMA 1.45 już jest!

czw, 21 luty 2008 02:39:01 | Autor: Xsi | Quake 3 Arena

W sieci pojawiła się najnowsza wersja CPMA oznaczona numerem 1.45. Oprócz kilku kosmetycznych poprawek (głownie w CQ3) twórcy poprawili znanego nam wszystkim buga z rakietami, które nie zadawały obrażeń. Miejmy nadzieję, że udało im się to w 100% i więcej nie zdarzy nam się zginąć tylko dlatego, że jakaś rakieta nie osiągnęła celu ;). Jak zwykle, nową wersję możemy pobrać z naszego serwisu: [click]. Jest to wersja bez map, dlatego też dla początkujących (mam nadzieję, że tacy czytają tego newsa) przypominam, iż [mappack] jest niezbędny do poprawnego działania moda.

Changelog do wersji 1.45 (angielski)


Notes for version 1.45 (18 Feb 08)

  • add: callvote remove is back

  • chg: RG low ammo warning

  • chg: CQ3 pg/sg ammobox

  • chg: CQ3 RG scaling from 100 to 80

  • chg: CQ3 hitsound from CPM

  • fix: finally, hopefully, the @#$%ing TA bugs with rocket splash

  • only took seven years to track the damn thing down...

  • fix: IDs bot stuck

  • fix: PMC ctfs/ctf heavy flag

  • fix: CPM ctfs heavy flag


Oprócz moda, dostajemy także nowszą wersję alternatywnego klienta ChallengeQ3 1.41. Należy jednak pamiętać, iż z uwagi na usunięcie rakietowego buga, wcześniejsze wersje CPMA nie będą działać z nowym enginem.

Changelog dla CNQ3 1.41 (angielski)


18 Feb 08 - 1.41

  • removed all bs references to GT_SINGLE_PLAYER and ui_singlePlayerActive (except from the bot code, which has bigger problems) added sv_singleplayer

  • improved TTF overhead a lot: now as fast as crappy bitmap fonts :D

  • removed the stupidity of every key aborting demo playback: now ESC only (ed: this also makes ALL bound keys usable in demos, unless overridden by a mod (e.g. CPMA's MVD hotkeys)).

  • only play the id logo cin the FIRST time, not every fkn time

  • removed the broken stencil/projection shadow code

  • avis produced by video actually work (bug+fix both from ioq3)

  • fixed some ABSURD buffer overruns and broken code in snd_dma which caused random dropped sounds for no reason it's a miracle it doesn't segfault any real OS also dumped the unused-since-TA adpcm/mulaw/etc cruft

  • fixed a TA-era bug that broke loopsound behavior

  • loop (ie ambient) sounds are now 75% volume

  • q3config is NEVER autowritten just because of bind/cvar changes it sucks if you're playing and it sucks even more if you're on GTV UI/SP code should write it EXPLICITLY if they want to save something


UWAGA: Sprawa powrotu FastRaila dla sceny CA jest w toku - wersja 1.45

została wypuszczona dlatego, aby wszyscy mogli cieszyć się brakiem RL splash buga a prace nad

przywróceniem FastRaila trwają.

tath | 2008-02-21 04:25:45

Ciekawe czy jak ID zdarzy do ESWC z q0 to tamci by przesiadli na owego z cpma 1.44-45

Wujek_Bogdan | 2008-02-21 10:58:27

no to robimy upgrade serwerów!

213.134.173.145:27960 już na 1.45

tymek. | 2008-02-21 11:16:37

BOgdan ;D bronowice juz 1.45 no no :ASD

Gravatar

samis | 2008-02-21 12:14:10

193.42.218.26:27960 pass die tez juz ma 1.45 serv stoi na pifpaf ping pro

^t0d | 2008-02-21 13:20:36

powracamy do pięknych korzeni w której każda zmiana = nowa wersja cpma? zamiast 0.99x.fajsdhlfjahsdkj będzie 1.45x.fajsdhlfjahsdkj?

enjoy | 2008-02-21 13:34:02

"prace nad przeywróceniem FastRaila trwają."

wtf? to taka kupa roboty? :sdfghjhk

Wujek_Bogdan | 2008-02-21 13:54:08

za kazdym razem gdy jest mowa o cpma marudze na temat CA
przyłączcie się do "spamownia" forum promode

www.promode.org/forum/viewtopic.php?f=2&t=4032

  1. rozgrzewka przed meczem w CA
  2. restart rundy w CA
  3. zablokowana broń podczas rozgrzewki.

bez tych 3 rzeczy wg mnie gracze CA nigdy nie przejdą na CPMA

... a co do fastraila. to chyba wprowadzenie tej opcji nie wymaga 1000 linijek kodu...

Xsi | 2008-02-21 13:54:24

enjoy kieruj takie pytania do arqona

Wujek_Bogdan | 2008-02-21 14:01:05

wlasnie w poprzednim komentarzu dalem link do mojego posta na forum promode ;)

już kiedyś pisałem o tym, ale usłyszałem definitywne NIE...

THRAWN | 2008-02-21 14:08:26

WELCOME BACK OSP

Xsi | 2008-02-21 14:11:34

ta informacja pochodzi od osoby która non stop ma jako taki kontakt z arqonem (nie podam nicka :d), wiec wierze ze jest prawdziwa

Cyriakus | 2008-02-21 16:07:51

"enginem"? a cotokurwajest?

Xsi | 2008-02-21 16:45:00

challengeq3 jest lekko przerobionym i przekompilowanym enginem q3

srakal1ty | 2008-02-21 20:23:13

No engine, silnik gry odpowiadający za grafikę, fizykę i całą resztę, którą skleja do kupy sprawiając, że np w q3 widzisz ładne i groźne modele odpowiednio charczące a nie np różowe zajączki

A co do cPMA, to wtf? Dopiero co były beta testy wersji 1.44? Skąd nagle 1.45

Wujek_Bogdan | 2008-02-21 23:50:55

@ r3v.demon
v.1.44 - stabilna jest juz od jakiegos czasu
beta testy owszem były niedawno ale wersji 1.45.

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek - 83 pkt
  2. Requiem -1 - 28 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 7 pkt
  5. MucieK - 6 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54