Cq3 1.42 BETA dostępny.
nie, 30 marzec 2008 21:26:01 | Autor: AL|EN | Quake 3 Arena
ChallengeQuake3 - poprawiony i ulepszony główny plik wykonywalny Quake3 w wersji 1.42 BETA jest dostępny. Jak już wspominałem tutaj, przyniesie on spore zmiany w ilości dźwięku jaki może odtwarzać Quake 3 jednocześnie/z jak wielu źródeł. Efektem tego jest zmieniony odgłos promienia LG. Zapraszam do testowania.
Przypominam, że od dzisiaj wpisujemy w swoim cfg:
com_hunkMegs "80", com_soundmegs "8"
ads | 2008-03-30 21:41:05
hmm, nie wiem czy tak mi sie tylko wydaje ale dzwieki broni sa takie "gladkie" bardziej no i spawara rzeczywiscie troszke inaczej "chodzi"
#742451
highlander | 2008-03-30 21:42:40
o @#$%. Ale mi w uszach trzeszczy tera od tego lg
#742452
Deo | 2008-03-30 22:16:39
a mnie nie potrafi połączyć z serwerem ani nie umie założyć własnego xD
#742454
srakal1ty | 2008-03-30 22:18:23
Ale co to jest tak w ogóle generalnie rzecz biorąc? :x
#742455
crEsk. | 2008-03-30 22:33:01
mi sie jakoś dziwnie sens zmienia jak z cnq3 odpalam, i na maxa nie podoba mi się ten efekt jak z rl strzelam, ze takie światło idzie za pociskiem....
#742456
Radioactive | 2008-03-30 22:48:21
Właśnie z sensem jest problem jak cholera głównie dlatego, że dodano wygładzanie ruchów myszki. Z tego co wiem dało się to chyba jakoś wyłączyć, ale i tak ciężko jak cholera ustawić sobie identyczny sens jak na zwykłym q3. Cq3 jest świetne do freestylu =) Demka wyglądają bosko bo człowiek macha mychą jak pojebany, a na demie wszystkie ruchy gładziutkie jakby jakiś bot to nagrywał =))
#742457
AL|EN | 2008-03-30 23:42:48
Radio co ty za brednie mówisz ? cq3 zmienia tylo cl_mouseaccel na m_accel i nic poza tym. Teraz LG ma inny dzwięk ale żadne efekty rakiet nie zostały zmienione lol
#742462
Radioactive | 2008-03-31 07:45:45
Dobra nvm powiedz mi lepiej co oznacza błąd "Bad game system trap: 42" , który wyskakuje przy odpaleniu defraga pod nowym cq3...
#742475
AL|EN | 2008-03-31 09:02:14
Nieaktualna wersja Cpma lub wgrany inny mod(nie daj boże używać cq3 z defragiem)...
#742477
KUND3L | 2008-04-01 10:12:14
ok, wszystko pięknie, ale skąd wiecie te wszystkie cuda typ:
- m_accel
- com_soundMegs "8" // było "16"
- com_hunkMegs "80" // było "64"
i gdzie można znaleść jakąś oficjalną strone lub chociaz forum dotycznące tego pliku CNQ ?
A ten dźwięk LG jeśli się strzela w ściane jest okropny i (imho) za głośny. Dajcie mi strone od cnq3 to napisze posta na ten temat :)
Pozatym, powinno to się dać zmieniać kolor tła w konsoli lub przynajmniej powinni zrobić to tło ciemniejsze. Używam r_mode "8" i przy tej rozdzielczości (1280x1024) bardzo ciężko jest coś przeczytać - poprostu tło jest wtedy zbyt jasne.
p.s.
efekt poświaty za lecącą rakietą to chyba jest komenda:
- r_dynamiclight "1" // wymaga użycia vid_restart
i nie ma (imho) ona nic wspólnego z cnq3.
p.s.2.
co do jakiejś zmiany sensi czy accel'a to nie zauważyłem zmian. Wydaje mi się, że czułość myszki mam takią jaką miałem na zwykłym pliku quake3.exe.
#742539
Zaloguj się by dodać komentarz.