Cyber Killers League 4v4 - Winter 2004/05
pią, 10 grudzień 2004 20:31:53 | Autor: MaS | Quake 3 Arena
Już niedługo powstanie nowa liga 4v4, która będzie nosiła nazwę : "Cyber Killers League 4v4 - Winter 2004/05". Prawdopodobnie hosting będzie sponsorowany przez ORG`a, lecz nie jest to jeszcze pewne... Liga posiada już servery do rozgrywek, które sponsorowane są przez klany: 666, rk, tbo, mm#1 (będzie więcej). Klany (wymienione poniżej) , które zaproszone są do owej ligi muszą potwierdzić swój udział kierując się do organizatora - cmx'a: gg lub mail.
A oto info, które otrzymałem od cmx'a:
"Liga ma charakter "invite". Ogłaszamy konkurs na stronę ligi. Wszystkie projekty oraz chęć tworzenia tej www, należy kierować do mnie. Liga jest organizowana przez klan "unnamed Killers" i będzie rozgrywana w 2 poziomach. I poziom będziemy grać w 4 grupach po 4 teamy, z każdej grupy wychodzą po 2 drużyny, by potem walczyć w fazie dalszej. Wyłonione w ten sposób 2 teamy, zmierzą się z dwoma teamami z II poziomu, gdzie system rozgrywek jest identyczny. Między tymi drużynami dojdzie do 2 Wielkich Półfinałów, a następnie do Wielkiego Finału i meczu o 3 miejsce. Dokładne informacje o systemie rozgrywek, zostaną przedstawione po stworzeniu www ligi i potwierdzeniu przez klany swojej chęci uczestniczenia w zmaganiach. Grać bedziemy na mapach: pro-q3dm6, ospdm5, ospdm6, ospdm15rc3, cpm4, q3dm14tmp, q3dm7."
A oto lista zaproszonych klanów:
POZIOM I
Klany:
1. The number of the beast - 666
2. the deaths - death
3. dioxide - dx
4. taboo - tbo
5. Fear Factory - FF
6. natural Enemy - n3
7. the Shadows - t5
8. United Forces - UF
9. h00ligans - h
10. pa1n - pa1n
11. death kings - dk
12. czarne pantery - P!
13. rail Shadow - r5
14. radioactiv killers - rk
15. terminators - t
16. sYnthesis - sYnth
POZIOM II
Klany:
1. malleus malleficarum - mm
2. unnamed Killers - uK
3. assault force - af
4. xeno Fusion - xF
5. black eagles - be
6. onyx - onyx
7. chemical Squad - c5
8. apocalypse squad - apoc
9. supreme Hustlaz. - sH.
10. noxis - nxs
11. predators - pDs
12. es - es
13. born frag clan - bfc
14. ureus - u
15. teutonic Knights - cK
16. The raGe - raGe
Mamy nadzieję, że wszystko pójdzie po myśli organizatorów...
ATi | 2004-12-10 20:35:18
Tylko za jaka cholere mm jest w 2 ’lidze’ :D
#702498
pepz | 2004-12-10 20:39:10
ATi mi się wydaje, że te poziomy właśnie mają być wymieszane, czyli mają zawierać i lepsze i słabsze klany.
Myślę, że może być ciekawie. GL
edit. spoglądając dokładniej na liste dochodze do wniosku, że jednak nie mają być wymieszane. ;D
#702499
forem | 2004-12-10 20:40:01
gl all :x
#702500
ATi | 2004-12-10 21:11:29
pepz popatrz na klany z tej 2 kupki -.-’ ... a na te z pierwszej.. jak mi powiesz ze poziomy sa wymieszane to chyba nie wiele wiesz ( mimo bycia organizatorem lig :P ) o scenie =asd.
Nie no joke :>, love and peace :q
No i mnie tam mm zupelnie nie pasuje.. w najmocniejszym skladzie to nie wiem czy ktorys z tamtych klanow procz kofasi z bfc nabije wiecej niz 50 fragow :d
EDIT : przepraszam.. be, xf, sh i af :)
#702502
w1n | 2004-12-10 21:26:07
te grupy były losowane? czy ustawiane?
#702503
pa1n|chosen | 2004-12-10 21:26:14
heh półfinały w takim rozstawieniu były by śmieszne =o
#702504
gr. | 2004-12-10 21:32:11
hehe no taki jeden przyklad transferu: mm na lewo rk na prawo ;o
#702506
w1n | 2004-12-10 21:34:14
tak i półfinały bedziesz mial synth vs xF, t5 vs be (przykład)
#702507
cocaine | 2004-12-10 21:47:37
zgadzam sie z gosu :>
#702508
surfer_ | 2004-12-10 21:52:41
mm w 2 to nieporozumienie pewnie :)
nbrake: lol to jest vq3, wiec nie pisz komentarzy jak sie na tym nie znasz
#702509
m4mut | 2004-12-10 22:03:58
zastanawiem tak jak surf z tym mm Oni w 2 a rk albo r5 w 1 :P no ja nic juz nie kumam :D
#702510
nord | 2004-12-10 22:11:25
ale poziomy :ASD ,poziom 1 najlepsze klany poziiom 2 slabsze klany, bez sensu finaly będą zalosne :Q
szczerze mówiąc cały turniej będzie sie odbywał na POZIOMIE 1 :|
#702512
ramm | 2004-12-10 22:13:09
r5 ? damn... ;) moze to podzial ze wzgledu na pro graczy :>
me no1 :D
edit: hmmm grande semi final ;ddddd
#702514
sYnth|Bubu | 2004-12-10 22:20:42
Fajnie ze kolejne ligi powstaja. Dzieki Wam q3 nigdy nie umrze!
Chyba sYnth zagra :>
#702516
*Luk4S* | 2004-12-10 22:35:39
tak o to w tej lidze chodzi ze 1 poziom leprze klany 2 gorsze ale co za tym idzie to ze wkoncu gorsze klany beda mialy szans wyjsc na 1 miejsce i zagrac final z 1 poziomu czy nie jest to fajne?:> bo wczesniejsze ligi odrazu eliminowaly slabsze klany a teraz maja duze szanse takze slabsze klany tak szybko sie nie zniecheca tak jak bylo w czesniejszych ligach wiec zycze milej zabawy
#702521
THRAWN | 2004-12-10 22:38:37
rk w 1 wtf ..mm w 2 wtf !
#702523
veg0 | 2004-12-10 22:43:28
No jasne ..... fajna liga , znaczy swietny pomysl cmx ... tak wogole to clan [u] poszukuje graczy ( reklama :P ) kazdy chetny niech oblooka i walnie wpis na booka - www.clan-u.prv.pl lub walic na moje gg 3876238 ... najchetniej przyjmiemy ogranych ludzi ... no a wracajac do ligi to fajnie by bylo gdyby wszystkie klany sie zgodzily grac :]
#702525
*Luk4S* | 2004-12-10 22:44:21
nie wiem dlaczego tak jest moze to ulegnie zmianie kto wie pogadam jak i co i dlaczego
ps. no spoko zobaczymy tylko nie wiem czemu nazekacie a co podobaja wam sie w/o w lidze pd ze nie odbywaja sie mecze ???:> takze troche zroumienia o co chodzi w tej lidze a o to zeby wkoncu cos sie ruszylo na scenie bo praktycznie zadna liga nie dociera do konca... takze... szacunku i zrozumienia troche:D
#702526
kaboom | 2004-12-10 22:44:23
no ale o to chodzi w ligach, aby eliminowac słabszych i żeby w finale grały stsounkowo najlepsze klany w pucharze
w tyym przyapdku cała masa dobrych klanów odpadnie w grupach I poziomu, natomiast dalej przejdą klany "stosunkowo" gorsze z II piziomu
dosyć innowacyjny styl rozgrywek, no ale liga to liga
taboo startuje :P
#702527
*Luk4S* | 2004-12-10 22:49:04
kaboom poprostu to jest urozmaicenie naszej scenny bo jak sam wiesz takie t5 nie chetnie gra z slabszymi a zmierzy sie wkoncu w finale czy jakis inny klan z 1 poziomu takze powtaza urozmaicenie na naszej bladej scenie
ps. tylko ze jak zostanie wyeliminowany odrazu slabszy klan to prawde mowiac odrazu taki klan sie zniechecia do gry i maja dosyc wiec tak podupada nasza scena ze tracimy graczy :(
#702528
g0ral | 2004-12-10 22:53:31
chcecie miac final oczywisty ? albo lepiej chcecie zobaczyc screena z finalu z winikiem takim jak 200 do 100 ?
btw.
Moim zdanie mm* zostalo umieszczone tam gdzie zostalo bo cmx chcialby zobaczyc ich w finale a tam maja naprawde duze szanse !
#702529
*Luk4S* | 2004-12-10 22:59:58
a wiec no tym graczomi klana jak sie liga nie podoba no to nie wezma udzialu noi proste beda sie przygladac ale z czego wiem to na naszej scenie sam bardzooo duze smutki i nie wiem w jaki inny sposob ma rozwijac sie ta nasza scena a po 2 jak final bedzie 100 do 200 to chyba nie mozliwe bo tak patrzac beda 2 finaly 1 w gupie 1 drugi w 2 a potem zagraja ze soba dla satysfakcji i zabawy i ze slaby klan moze sie zmierzyc w jakis lidze z najleprzym troche wenny ludzie :DD: i zabawy... a nie sztywne zasady :(
#702530
sYnth|Bubu | 2004-12-10 23:00:29
Nie no bez jaj :D
Przeczytalem newsa do konca :d
No ludzie spoko nowosc ale jak w finale zagra clan z ktorym sam bym wygral to przeca to nie ma sensa :d
Dobra zreszta gl :>
Nie bede krytykowal :>
#702531
*Luk4S* | 2004-12-10 23:04:09
bubu nie o to chodzi beda niby 2 finaly jeden w jednej drugi w gdugiej ale potem dla prestizu i urozmaicenia sceny zagraja ze soba czy to taktrudno zrozumiec??:>mi sie wydaje ze wszystko jest wpozo
ale wybor pozostaje dla was graczy...
#702532
kaboom | 2004-12-10 23:25:48
no ale wyobrażasz sobie mecz typu t5 vs u??? jako finał ligi?
może to bedzie jako 4fun, bo i tak wiadomo, że ligę wygra zwycięzca I poziomu, ale finał powinien być zaciety i powinny się w nim zmierzyć rzeczywiście najlepsze klany z danego pucharu, a tak najciekawszy mecz odedzie się jakięs 3 rundy przed konćem (finał I poziomu0
#702534
scar | 2004-12-10 23:43:40
to by mialo jakis sens jakby z 8 teamow z I i 8 z II zrobic drabinke DE i wtedy te pierwsze mecze moglyby sie trafic wyrownane...
albo chociaż po 4 teamy bo po 8 to by trwalo dosc dlugo...
#702535
sYnth|Bubu | 2004-12-11 00:06:00
Scar racja ale zeby skrzyzowac ze soba I i II wtedy byloby ok. Zreszta :> Jak tam wolicie :P
#702537
markolm | 2004-12-11 00:17:52
tea, wrzucic t5 do jednej a FF fo drugiej i po emocjach :)
#702538
*Luk4S* | 2004-12-11 00:39:38
wszystko pieknie zobaczymy co z tymi drabinakami ale jak my powsadzamy 2 dobre druzyny i 2 z drugiego poziomu to wiadomo ci z 2 poziomy nie beda mieli po co grac bo i tak nie przejda grupy jezeli macie jakies np. propocycje konkretne ktory by pasowaly kazdemu klanu to piszcie do cmxa moze razem cos zdzialamy ze wkoncu wypali jakas pozadna liga i z enikt nie bedzie nazekal.. takze walcie z propocycjami do cmxa pozdro all
ps. kaboom no troche masz racji no ale my chcemy zeby to jakos sie ruszylo wszystko i zeby sie cos dzialo na tej scenie no ale jak wszyscy zaczniemy nazekac to do niczego nie dojdziemy zamias doradzic i cos zdzialac :D
#702539
GaD | 2004-12-11 01:18:05
jezeli te poziomy sa podzielone na lepsze i slabsze to uwazam ze trzeba mm wymienic na synth wtedy bedzie git
#702540
lecho | 2004-12-11 01:18:29
hm no powodzonka :> moze cos fajnego z tego bedzie kto wie? gl...
#702541
RZELKY | 2004-12-11 01:30:17
q3dm7 o/ gramy :D
#702542
StaryOrgowicz_717 | 2004-12-11 02:06:34
sie na_je_balem_ i wpoeim szczerze z tak patrze i mm w drugiej ldize pojebalo kogos :D pozdrawiam najbardzie porzadny klan i najstarszy i wogoel colowka skilla mm :D respect for them
#702543
Pionier | 2004-12-11 05:48:25
o ile dobrze mam rozumiec lukas twoje zalozenia to klany z poziomu 1 maja jakby swoje rozgrywki, i klany z poziomu 2 maja swoje rozgrywki, kazdy poziom bedzie mial swojego mistrza... tak?
i na koncu w ramach meczu towazyskiego mistrz 1 poziomu vs mistrz 2 poziomu?:>
jesli jest to tak jak ja mysle to w sumie fajna sprawa... i popieram pomysl w 100%... ale w takim przypadku trzeba wywalic z poziomu 2 mm... bo klan poziomem tam nie pasuje...
#702544
move | 2004-12-11 08:22:09
heheh, jesli mm ma szanse byc w finale g0ral, to powiedz mi gdzie jest moj klan, ktory przewaznie z mm wygrywa?:)
#702547
akk0 | 2004-12-11 08:38:56
Bardzo fajnie, że scena się rozwija, a nie jak ktoś ostatnio powiedział "umiera". Powstają nowe ligi, a za wszystkie klany, które się rozpadły powstają nowe, może nie odrazu pro, ale się rozwijają. No to tyle;) Powodzenia organizatorzy, jeśli trza pomocy to moge cos tam wam pomóc;) HF
#702548
Pawuj | 2004-12-11 09:15:39
Dobra to z kim gramy w finale? :ASD
#702549
sYnth|baal | 2004-12-11 09:24:12
Zróbcie tą lige na miare ECT :]
Jestem za wymieszaniem poziomów:] Bubu scar trafia naprawdę czasami:DDDDD
#702551
Fabian | 2004-12-11 09:44:15
Pantery w pierwszej "lidze" a
MM w drugiej .. coś mi tu nie pasuje.
#702552
kaboom | 2004-12-11 09:53:09
najlepszą wymianą będzie mm na t
#702553
nord | 2004-12-11 09:55:58
pantery są o wiele lepsze od mm dlatego tak jest
#702554
kood | 2004-12-11 10:00:29
śmiech mrocznego byka ]:o
#702555
finsek | 2004-12-11 10:09:18
ale wy sie bulwersujecie jest liga, jest zalozenie np: wezmy takie r5 na I poziomie moze wygra z 4 klanami a patrzcie na mm w II poziomie wygra wiekszosc:D ja bym nie narzekal na miejscu mmqw
#702556
szłem | 2004-12-11 10:19:40
kood - smiech mrocznego byka ]:o
imo powinny byc wymieszane te obie duże "grupy" i chyba sporo osob tak szadzi !?
no i brawo dla uK ze chca cos zrobic dla sceny ... moze to bedzie takim motorkiem napędowym dla innych osob do stworzenia jakiejs ligi
#702557
performer | 2004-12-11 10:24:34
mof : bez jaj mof, chciało by Ci się występować w takiej zrytej lidze ? play less q3 ! :)
#702558
pat | 2004-12-11 10:37:58
fof =o
#702559
ATi | 2004-12-11 10:54:00
eee no dziwny pomysł... juz widze ’mecz’ t5 vs jakis cK ;D
#702562
*Luk4S* | 2004-12-11 11:31:37
tak pionier 2 poziomy maja swoje rozgrywki a pozniej w ramach milej zabawy zagra sie mecz 1 z 2 poziomem zeby taka jakas sanase dac wiesz mila zabawa o to tu chodzi
#702560
voodoo|seRious | 2004-12-11 11:37:00
hahahha lol!!
rK w pierwszej grupie a mm* w drugiej :D::D
jaka pro zniewaga :D:D:D
#702563
kaboom | 2004-12-11 12:04:35
nomad podkupił lige i chce zając 2 miejsce :D
#702565
scar | 2004-12-11 12:28:08
mecz najlepszego teamu z I z najlepszym z II nie bedzie mila zabawa tylko jedni beda sie nudzic i tracic czas a drudzy beda biegac po mapie i trenowac respawny :DD
#702567
zoom | 2004-12-11 12:31:36
travis a kim do h.u.j.a sa te pantery :-DDDD bo nie slyszalem o takim klanie ;-D wiec pewno prezentujecie skill podobny do klanu [t] z ktorym mozna wygrac samemu przeciwko 4 gracza :-/
#702568
ramm | 2004-12-11 12:31:42
byle to byl turniej a nie liga... bo nie ma miejsca na nastepne jebanie sie w ligi... pd , clanbase , pifpaf i dojedzie esl :/ nie wydaje mi sie aby to byl good pomysl... ale to przecierz wasz wybor :>
edit: zoom: pro bo maja hosta na orgu ;d
#702569
L3si0 | 2004-12-11 12:35:01
jeszcze nie bylo turnieju bez przekretow i tym razem jest tak samo, mm w 2 grupie asahshashahs chlopaki nie osmieszajcie sie chociaz, bo robicie z siebie posmiewisko, a wedlug mnie grupy niech juz sobie beda, ale po wyjsciu z grup powinny byc play-offy tak jak w clanbase i by bylo uczciwie, w kazdym turnieju czy lidze chodzi przeciez o to zeby wylonic jeden najlepszy klan, a tu jak bedzie ?? t5 bedzie mowilo "jestesmy mistrzami", a mm " a my jestemy mistrzami drugiego poziomu" ??? :D
#702570
modo | 2004-12-11 12:39:10
ty zoom to na bank swietnie sie orientujesz co do naszego tdemowego skilla:]
#702571
m4mut | 2004-12-11 12:52:55
ta ale te grupki są troche nie takie jak potzreba =]
A i jeszcze jedno według mnie to rozgrywki powinny byc tylko na tyh poziomach :P porostu mistrz 1 poziomu mistrz 2 poziomu :P inaczej nie ma sensu =]
#702573
L3si0 | 2004-12-11 12:59:29
taaa mamut :) a ci co beda najgorsi zrobia sobie 3 poziom, a najgorsi z najgorszych 4 poziom, i co z tego, ze przegraja ??? musza miec wkoncu jakas motywacje, a nie wymyslac ligi w ktorych moga zajac dobre miejsce
#702574
cocaine | 2004-12-11 13:19:54
surfer osdtosunkuj sie odemnie ok ? dużo osób potwierdziło moje zdanie, a podobno ja sie nieznam - więc sie troche zbłaźniłeś - jak zawsze zresztą :]
#702564
fen1x. | 2004-12-11 13:21:06
tak se czytalem wszystkie te komenty i stwierdzam ze pierdolicie wszyscy glupoty :D
uK zrobilo tak i tak widocznie oni to widza . Osobiscie uwazam ze powinny byc conajmniej 3 grupy bo biorac pod uwage takie klany jak t5 h 666 bad + pare innych to oni maja tylko miedzy soba jakiekolwiek szanse . 2 poziom mm painy itd , 3 poziom klany co popowstawaly ostattnio i slabo sobie radza , wtdy by bylo w miare rowno skillem na kazdym poziomie .
Z 1 poziomu wychodzi t5 na 100% teraz a z 2 zapewne mm lub uK i pozamiatane . Troche to niefer zle co zrobic .
wazne ze ktos cos robi , wszyscy tylko marudza a sami nic nierobia . Jezeli komus cos nieodpowiada , stary to zrob sam wlasna idealna lige i nikt sie niebedzie czepiac , choc znajac nasza scene i mentalnosc polakow to i tak ktos do czegos sie przyczepi , chociazby do tego ze "wywalmy q3dm6 to stara i zryta mapa , lepiej dac cos innego ... itp "
Daja wam lige , wiec grajcie i tyle
uf tez pewnie glupoty napisalem ale trudno . peace off :D
#702545
Blizzen | 2004-12-11 13:25:44
i jest jeszcze tak ze niektore klany zaslugujace na zwyciestwo nie beda mialy szans o nie powalczyc=/
gl all ...... gj uK =)
#702575
cmx | 2004-12-11 14:12:37
poziomy są przemieszane, chłopaki spoko :D rk jest teraz w poziomie II a mm w poziomie I, tak więc wyloozujcie. zaszło kilka zmian, o których bedzie napisane już na stronce ligi CKL. A i mój gg: 2893869, a nie ten żle podany w newsie :D liga ma zamiar być czymś naprawde dobrym, a głównym celem organizatorów jest przeciwdziałanie tego, co jak plaga opanowało PD czyli w/o. Jeszcze tylko 6 klanów niepotwierdziało swojego udziału: 666, ff, t5, mm, t, sYnth. Kilka klanów sie niezgodziło, a na ich miejsce weszły inne. Jak tylko pojawi sie stronka ligi, to zostaną ogłoszone grupy, które już zostały rozlosowane. Mam nadzieje na uczciwą rywalizacje :D Życzę gl wsystkim klanom w lidze.
#702587
szłem | 2004-12-11 14:42:32
ehh yo fada wydaje ci sie ze pantery sa tylko dlatego ze maja hosting ? :DD o lol :D zobacz sobie ostatnie 30 walk z których 2 to porazki, a reszta to wygrane z klanami i to klanami czołówki takimi jak : UF, tbo, pain, mm... zreszta ...
jeszcze raz GJ uK i powtarzam sie ale sadze ze powinien byc podzial na wiecej poziomów :0
#702599
ramm | 2004-12-11 14:46:36
bolek sie nie zgłosi :>
e tam i tak padnie :D hahshah to widac :d czyzby liga znoof prowadzona przez 13 latkow ? :>
edit: psychic... pantery? co ty chłopcze wiesz o Panterach.
#702601
sYnth|baal | 2004-12-11 14:55:18
psychic w co ty wierzysz utdf w ajkimś smiesznym squadzie z leszynym który tylko 1v1 umi grac i electro kto to wogóle jest: o
pain w squadzie mor m4k r4 i v3rb nie ten ctf :D czy ca by zrobiło sajgon taka byłaby prawda 2 to porażki ta porażka z be duzo mówi za siebie; o bez obrazy dla przeciwnika , bo ja jednak dawno z clanami poniżej 2 div nie grałem bardzo dawno: o i nie wiem jak tdmy one grają zapewne się podszkolili
nie mówie ze jestem jakiś pro itd ale no bez przesady... Ludzie opanujcie się bedzieice wyjaśniać sobie dlaczego jeden clan jest lepszy od drugiego: oo wszytkow lidze się okaże naprawde:]
Jakby ta liga była pokroju ECT czyli losowanie klanów odbywało się na pokroju ze np FF t5 synth najlepsze clany itd aż byłyby w miare równe grupy to wszyscy wzieliby w tym udział a tak to ech
Bez obrazy ale gra z noskillami z którymi się wygrywa 4v1 to taka gra tylko ogłupia: ooo
#702603
sYnth|baal | 2004-12-11 14:59:01
surfer mówi tak bo sam w rk jest a grać nie umi eot: o Nie mam nic do graczy tego clanu ale ciesze się że zmieniliście juz troche te poziomy: o
Psychic myslisz bez kitu po @#$% komu kolejna liga ala PD czy pif paf: oooo
przydałoby się coś ala cgc czy ECT bo to parodia co zaś się będe brudził zeby wychodizć z 4 div do 1; o nie no be zprzesady mecze z clanem cK itd nie mam zamiaru grać; o a na jakieś podstawie niby musża te poziomy powstać: o
PSych jeżlei ciebie ajra taka gra to popros organizatoró zeby was do 4 div w PD wrzucili to przejdziesz sobie jeszcze raz porzez te poziomy: D zamiast teraz awansować na 1 miejscu do 2 div;D
#702606
pa1n|chosen | 2004-12-11 15:17:23
wynik 1:1 uwazasz za wygrany? :D
#702611
vult | 2004-12-11 15:30:09
"rk jest teraz w poziomie II "
dzieki ci :o
#702615
GaD | 2004-12-11 15:34:43
leszny umie 1/1 ?
#702616
sYnth|baal | 2004-12-11 15:40:09
bez obrazy ale jak leszny grywał cały zcas to 1v1 zamiatał ... takie moje zdanie fakt nie dorównuje matowi czy davowi i bennemu ale grać w ten tryb umie i zna się na tych klockach
#702618
*Luk4S* | 2004-12-11 15:40:50
tak super to moze neich ruszy ta liga ECT bo z czego wiem to juz takiej ligi nie bedzie takze... :(:( lipa
#702619
pepz | 2004-12-11 15:50:04
@#$% mać niektóre komentarze to chyba rozumieją tylko Ci co je piszą ;O
#702621
h00lsfanat1c | 2004-12-11 15:50:21
W poziomie 1 powinna byc kolejnosc:
t5
sYnth
utdf
666
ff
a dalej to niewiem :D
#702622
ramm | 2004-12-11 15:52:01
gad :>
bal: pierdolisz ;) czy ktos jest z 1 czy 3 ligi to nie istotne... ;) takie klany tesz mogą stworzyc widowisko ;)
buce !jak ktos zrobi nastepną lige to bedzie porazka ;d grajmy tueniej looser/winner bracket i jusz ;d szybko i bez cisnien...
#702623
ramm | 2004-12-11 15:53:02
fan ja wiem... r5 ! :D pzdr Bubu ! :D
#702624
GaD | 2004-12-11 15:53:32
buahaha sobie mozesz poustawiac matole, zastanawiam sie czy synth tak samo dlugo blagales jak mnie aby dojsc do klanu ;x
#702625
MaS | 2004-12-11 15:53:49
1 - cmx sam mi podałeś tego maila :D
2 - bal nie zgadzam się z tobą ... pantery na pewno są godne grania z lepszymi klanami takimi jak m.in. death ... i zapewniam Cię, że nie byłby to łatwy mecz dla was :)
3 - Porażka z be to przypadek :asd :PPP A mecz z UF to była parodia z ich strony. Ich zachowanie zwlaszcza mad`a i reszty (oprócz lesznego) w owym meczu było żałosne... n/c
5 - zoom nawet nie bede komentował twojej wypowiedzi bo mi sie nie chce... n/c too :|
#702627
h00lsfanat1c | 2004-12-11 15:54:54
Po pierwsze nikogo niebłagałem a po 2 lejemy was az huczy
Pozdro :>
#702628
GaD | 2004-12-11 16:00:33
#702629
GaD | 2004-12-11 16:02:13
#702631
Pavulon | 2004-12-11 16:05:09
#702632
gu4rd | 2004-12-11 16:08:55
bosz nie rozumiem o co Wy sie klocicie bal nic do Ciebie nie mam ale, pantery nie sa slabym klanem i naprawde zasluguja na kazdy mecz z kazdym klanem. Wiadomo ze nie zawsze bedziemy wygrywac i ze zdarzy sie jakas porazka z obojetnie jakim klanem czy slabszym czy mocnym wiec takie czcze gadanie nie przekonywuje mnie do konca. Tak samo wygrana z Utdf czy z 2 czy 1 sqadem fakt faktem wygralismy i wiadomo ze jezeli jest to nawet 2 sqad to klan UtdF cos przezentuje i nie przyjmuje do siebie byle kogo wiec wszyscy graja tutaj na w miare wyrownanym poziomie gry. A co do tych poziomow to tak ja jestem za tak i nie bo jezeli zostanie to tak jak bylo to dalsze fazy gry moga byc smieszne bo np t5 zagra z cK i wynik bedzie wynosil 300: -1 na 1 mapce wiec to nawet nie oplaca sie grac czy ogladac taki mecz. Z drugiej jednak strony te klany potencjalnie slabsze moga sie wykazac i zaprezentowac swoj poziom gry. Jezeli przyniesie to skutki moga oni siebie wypromowac do gry w lepszych grupach i z lepszymi klanami.
#702633
fen1x. | 2004-12-11 16:10:38
ta i znow jakies klutnie ;dddd kochamy Cie Polsko ;qq
ps bal z twojego komenta wlasnie mozna wywnioskowac ze sie uwazasz za pro palya ;d(bez urazy ) a takim pro playem w polsce to chyba jest tylko matr0x (przynajmniej z jego osiagniec )
pozatym komentarze powinny raczej dotyczyc tylko tej ligi uk no nie :d a nie ze sie ludzie zacynaja klucic o jakies inne pierdy i komentowac to co do tematu nienalezy .
#702634
h00lsfanat1c | 2004-12-11 16:11:56
OMG kolejni sie o roboty kłócą ... :D
#702635
GaD | 2004-12-11 16:12:38
Pavulon jak smiesz zle rzeczy wypisywac w kierunku mojego idola zooma ?
#702636
zoom | 2004-12-11 16:16:11
modo wasz skill tdm jest rownie zalosny jak calego vq3 w polsce :-D co ladnie pokazuja ligi miedzynarodowe :-D
#702638
zoom | 2004-12-11 16:26:19
Patrz kolego, w polsce nikomu po za 2 graczami vq3 (gadem i matr0xem) nie udalo sie osiagnac tyle co mi w ta jebnieta gre. Wiec moge oceniac skill innych bo siedze w tym duzo dluzej od Ciebie i twoich fajnych kolegow z klanu [t]. Przeciez nie obrazilem zadnego z was po imieniu tylko ocenilem umiejetnosci waszego klanu. Wiesz jak zaczynalem w to grac to bylem swiadomy swojej biednej gry a teraz sie pozmienialo i pojawiaja sie takcy ludzie jak wy pograja 2tyg i mysla ze sa zajebisci jak paladyn na 99 lvl w diablo 2 :-/
#702640
Pavulon | 2004-12-11 16:48:29
1.gad na twoim miejscu poszukałbym innego...
2.zoom przeprosiny przyjęte... ale prawdą jest że NIC o nas nie wiesz tzn. o mnie i o moim klanie tak że nie wypowiadaj sie... bo to sensu nie ma
#702644
sYnth|Bubu | 2004-12-11 16:50:52
GaD to c-load zaproponowal zeby fana wziac do sYnth. On nie mial nic go gadania zdecydowalismy ze sie nadaje i zostal przyjety.
A co do lania kto kogo to kazdy widzi i zadne potyczki slowne tego nie zmienia.
#702645
sYnth|Bubu | 2004-12-11 16:52:28
Btw benny wygral eliminacje cpla.
#702647
voodoo|seRious | 2004-12-11 17:27:21
boshe wy to macie problemy ... ludzie wam robia dobrze a wy musicie sie jebac nawzajem ... ja sobie zyje w klanie born. i moge grac nawet z t7 i wali mnie to ... to oni sa organizatorami i to oni ustalaja zasady a wy macie gowno do gadki a jak wam sie niepodoba to narty ... btw. po co sie klocicie kto jest lepszy a kto gorszy ? zalozcie sobie jakis jebniety temat o tym na boardzie i tam sobie piszcie te bzdury a nie zasmiecajcie powaznego tematu jakim jest liga TDM ktorych jak wiecie niegdy niema po dostatkiem .
co do [t] i p to respect i zycze im gl w lidze bo dobrze graja
co do bala --> sprobuj pierw z jednym wygrac a pozniej graj 4v1 dupny PRO playerze
zoom ! ciesz sie ze w promoda niegram :ASD btw. z tym paladynem dobry text chociaz wole barbariana :ASD
uK - GJ
bubu ? kiedy co i jak z tym bennym bo troche niezjarzylem
#702650
ramm | 2004-12-11 18:13:58
a kto to Bubu?:>
#702655
akk0 | 2004-12-11 18:21:26
Hmm cmx jak dobrze wyczytalem to zamieniles rk===> mm, a gdzie ta zmiana, bo słabo widze?
ps. fen1x BaD już niema...
#702657
[M]aniek | 2004-12-11 18:43:52
"3 - Porażka z be to przypadek :asd :PPP " (c) MaS
przypadkiem to sie dzieci rodza ;D
#702660
pepz | 2004-12-11 19:02:30
Nie ma czegoś takiego jak przypadek. ;O
#702663
MaS | 2004-12-11 19:17:21
Hehe Maniek :PPP Dzieci też :asd Nie no żartowałem ofkorz...
btw. No właśnie kto to ten bubu :P 3 słysze :)))
#702664
voodoo|seRious | 2004-12-11 19:30:50
bubu to taki Cfaniak :D
#702667
szłem | 2004-12-11 19:46:57
ja wiem ze bubu ma znaczek ® przy xywie
#702670
gr. | 2004-12-11 19:57:51
OFFTOP: juz prawie setka !! :D
#702674
pepz | 2004-12-11 20:04:13
Ja słyszałem że Bubu to chłopak stinga, ale nie wiem.
#702678
THRAWN | 2004-12-11 20:12:47
nie no teraz to juz przesadziliscie !!!!
TO PRYWANA SPRAWA Z KIM BUBU SIE KOCH..... SPOTYKA !!!
KONIEC !
PS:[M]aniek placq ssssssssssssssij :D
#702679
scar | 2004-12-11 21:11:18
"czemu nie chcieliście zagrać z nami w pif paf ???" (c) pavulon
bo sie was boimy : DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
i skoncz te gadke bo nie chce wam jechac :SAD
ps. wyzwanie w pif pafie przyjalem ale wyglada na to, ze mama wam tak pozno grac nie pozwala i dlatego do spotkania nie doszlo
peace&love : D
#702688
bolomanrsquoek | 2004-12-11 21:27:07
"Jeszcze tylko 6 klanów niepotwierdziało swojego udziału: 666, ff, t5, mm, t, sYnth. Kilka klanów sie niezgodziło, a na ich miejsce weszły inne"
t5 nie ’nie potwierdzilo’ tylko odmowilo, mozna nas smialo skreslic z listy
#702677
XMATbyQ | 2004-12-11 21:54:37
a no fajno ze cos siedzie, fajno ze jest liga, fajno ze bedzie mozna pograc imo nie fajno ze wal jak zwykle :]
ten pomysl na pozmiomy moze naprawde wypalic, tylko ze lepiej moze by bylo aby np po 4 (albo 8) najlpeszych klanow z kazdego poziomu gralo pozniej w playoffach bedzie to na plus dla mocnych (gra na poziomie w finale - eliminacja slabszych klanow w playoffach) slabych (mozliwosc zagrania z najlepszymi i moze wejsc do pol a nawet i finalu), taka jast moja opinia
a co do mm to troszke naprawde nie fair, bo to tak jakby bylo podnich ustawione, a hyba ze zastosowac te playoffy to by nie mialo znaczenia (wiekszego, procz tego ze 1 ze slabysz [naprawde slabszych :>] klanow nie dostalby sie do playoff) ale to byloby bardziej fair.
ale popieram to CKL :]
zdrav
#702695
sYnth|baal | 2004-12-11 22:04:56
ramm fakt jak ty jesteś na serwerze twozysz zajebsite widowisko: DDDD
mas nie mówiełm ze p! nie moze brać udziału w 1 poziomie: o jak najbardziej moze chociażby po skillu hi prox:] tylko mówiłem co do porównywania walk co napisał psych ... boż CLany zaczynają Cię szanowac jak wygrywasz w ligach nie sparach : o taka jest dziwna filozofia eot. pav przykro mi pro plejerze ale ty pewnie spisz juz o 22:30 bo mama CI kaze i nie mozesz grać a ja na to nic nie poradze walka tak stoi od 2 tygodni a wy sie nie trudzicie by zmienić date wiec lejemy na to: o
GL
pobijamy ilość komentarzy:D?: D
#702698
cmx | 2004-12-11 22:27:54
powtorze jeszcze raz, mm jest w poziomie I, zmienili sie z rk, ktore poszlo do II, :D taka zmiana nastapila stary, wiec nic pod nikogo nie jest ustawiane!!! i niebedzie!!
#702700
fen1x. | 2004-12-11 22:44:01
pozatym jak bolek napisal t5 niegra , wiec bedzie ciekawa sytuacja w 1 poziomie jezeli liga dojdzie do skutku , ps cmx dodales juz c4 ? bo podobno miales to zrobic :D
#702701
gr. | 2004-12-11 23:39:03
no nie pobijemy raczej rekordu bo rekord jak mi sie dobrze wydaje to nalezy do kolumny o nowym layu ktory defacto mial byc juz rok temu hehe o/ tam bylo lekko ponad 200 sztuk komentarzy
#702709
akk0 | 2004-12-12 00:02:57
Ahaah jak bym kilka razy przez przypadek nacisnąc [ dopisz komentarz ] to byśmy go pobili, ale przeciez tu nie o to chodzi. Liga bez t5 bedzie juz mniej ciekawa...
#702713
sYnth|Bubu | 2004-12-12 00:14:16
sYnth tez nie gra.
gr 260 komentarzy bylo w newsie o skladzie TP.
#702715
pro_L0rd | 2004-12-12 00:16:15
kiedy bedzie podane jakie klany graja i gdzie ;]
#702716
modo | 2004-12-12 01:19:03
Zoom w takim przypadku, pokaz swoja klase i zalatw naszą czwórke sam.
#702718
cmx | 2004-12-12 02:28:47
no wszystko ogłoszone zostanie, po tym jak ktos mi wreszcie odpowie czy bedzie nas hostowac, jak wszystkie klany odpiwedza i znajdziemy [ zgłosi sie? :D ] zastępstwo za t5 i sYnth, z I poziomu jeszce tylko trzymaja nas w niepewnosci 666, mm i [t]. Poziom II w komplecie i zmienianym troche squadzie [kilka druzyn zrezygnowalo, a zamiast nich weszly inne] m.in. weszło c4 w miejsce apoc [niechcieli grac], tak wiec kilka jeszzce spraw i bedziemy pomału już startować :D
#702720
[M]aniek | 2004-12-12 09:12:16
komentarzy: 318
to jest rekord ; d
#702725
ramm | 2004-12-12 09:20:57
bolo speniał :d
jusz jest śmiesznie ;d a co bedzie jak ten shit ruszy ?:>
#702726
sIn_pl | 2004-12-12 10:38:14
wez juz zoom zamknij morde bo w.k.u.r.w.i.a.sz i nie biksuj bo ci moze sie cos przytrafic dzieciaku !!! t to nie dzieci jak wiekszosc !!! dokaz !!!
#702728
fen1x. | 2004-12-12 11:48:25
A ja osobiscie uwazam ze 1 gracz moglby pojechac sam 4 typa. Czemu sie spytacie? Otoz jak bylem w wakacje u marchevki aka skkox to sam bylem swiadkiem jak on sam jechal 5 typa z r5 :D . Fakt ze to na pm ale pokonanie 4 jest mozliwe w pojedynke , jak wskazuje na to przyklad :)
No tylko mi tu zaraz niewyjezdzac z tekstami typu wielki kozak sie znalazl itp , ja tu tylko daje przyklad :D
#702730
cmx | 2004-12-12 12:30:40
A więc ludzie, ludzie klan [t] potwierdził swój udział ! :D więc zostały już tylko klany: 666 oraz mm. Poszukujemy jeszcze zastępstwa za sYnth i t5, jak sie znajdzie to ruszymy :D i jeszcze czekam i juz mnie to w.q.r.w.i.a, że nikt nieodpisuje co to sprawy hostingu!! :( a czas nagli
#702732
szłem | 2004-12-12 13:21:18
cmx : a zagadales chociaz do bricka przykladowo? myslisz ze host sie sam znajdzie ? trzeba poszukac :) )
#702737
ramm | 2004-12-12 13:43:04
cmx ? tak woglole po co wam host :D pro turniej moze byc w pro warunkach :D proponuje republika.onet.pl :D
#702740
cmx | 2004-12-12 15:15:55
ej, gadałem do razora, chyba najlepiej co nie? ale powiedział że odpowie i olał se mnie!, wiec zagadalem do lecho i mamy hosting od esports.pl, chciałem barzdo miec cos takiego jak PD na ORGu, ale niewiem nikt sie nieodzywa :/ no cóż! trudno, innni odrazu z pocałowaniem reki :D a i zajdą spore zmiany w lidze! związane z rezygnacja t5 i sYnth, [666 - się zgodzili :D], czekamy jeszcze tylko na decyzje, mm. Ważną i spora zmianą bezie m.in. podział na 3 poziomy, a nie jak to pierwotnie było ustalone na 2 :D O wszystkich nowinkach już na dniach bedzie podane.
#702751
MaS | 2004-12-12 15:39:28
III Poziomy to rozsądny wybór :P Rozsądniejszy niż 2 :]
#702753
fen1x. | 2004-12-12 16:04:49
cmx serwis xg.pl gdzie kabbom ma serwis o q3 tez by wyrazil zgode na hosta . Ja juz gadalem z czescia red i wyrazili zgode ale niestety byscie niedostali ftp i musialo by to byc pod ich php , a ww zapewne ja bym musial robic ;QQQQQQQQQQQQQQQ
#702756
*Luk4S* | 2004-12-12 17:26:42
hehe no fenio wiesz ale ty w tych wuwuwuw jestes dobry co widac...takze kazde rece nam sie przydadza a szczegolnie cmxowi.:P:P pozdro all
#702773
cmx | 2004-12-12 20:03:01
no gadałem na samym początku z kabem, i powiedział ze też pogada z "ludzmi wyżej" i zobaczy, tylko właśnie chciliśmy na ORGu, a tu niewiadomo co, teraz pomy sleliśmy o esp, bo tam raczej dostaniemy miejsce na ftp. itp. ale był bym ci fen1x bardzo wdzięczny gdybys zechciał nam pomóc w stworzeniu sita dla CKL :D bo naprawde twoje dotychczasowe dzieła są zachwycające :D
#702801
ramm | 2004-12-12 22:03:24
ee mowilem ze sie shit zrobi :> ? po co nam drugie pd ? beka
#702830
*Luk4S* | 2004-12-12 22:06:33
to nie bedzie zadne pd zobaczycie wlasnie ta liga ma odmienic nasz scenie a nie ciagnac dalsze nie powodzenia lig... takze zobaczymy pozyjemy nie ma co za szybko oceniac czegos bo mozna sie przeliczyc... pozdo all
#702832
cmx | 2004-12-13 01:23:08
mm sie juz zgodziło, trają pertraktacje co do servera, PD to to niebedzie! to bedzie coś całkiem innego, z.a.j.e.b.i.s.t.e.g.o ze się tak wyraze i bedzie cool :D wiec co ty bredzisz o pd jak tu masz doczynienia z CKL!
#702851
bfr_aka_pablonzo | 2004-12-13 10:07:31
sugerujesz lukas ze pd ciagnie ’niepowodzenia’ ? co ty mozesz wiedziec o prowadzeniu jakiejkolwiek ligi. pf.
nie chce mi sie czytac tych komentow.
#702861
*Luk4S* | 2004-12-13 11:23:40
bfr a ty masz duzo tutaj do powiedzienia przyszyszedl koles jak sie przyznaje nie przeczytal nic i sie wypowiada no niezly jestes... a co do ciebie to niechce mi sie wypowiadac ale pewnie w niektorych mometach robilem wiecej w PD niz ty takze... a ze masz tam 1 serwerek to kozaczysz wez bfr troche looosssu bo jestes sztywny jak nie wiem co... narka
#702869
bfr_aka_pablonzo | 2004-12-13 15:20:23
nie jestes w temacie PD wiedz nie @#$%, ty narobiles sie wrzucaniem screenow i sedziowaniem, ja czyms innym, wiec prosze cie sklej sie bo nie bede sie klocil.
#702896
*Luk4S* | 2004-12-13 15:46:58
lossik wiec ty sie sklej bo wypowiadasz sie a nic nie wiesz takze... wiesz pomysl troche ok narka
#702903
XMATbyQ | 2004-12-14 15:15:53
fenix jakie r5 ?? :>
#702972
Zaloguj się by dodać komentarz.