Defrag dla dzięciołów - część II
sob, 11 październik 2003 20:17:12 | Autor: ^M^ | Quake 3 Arena
Jak widać v!c nie traci czasu i mamy na to żywy dowód - kolejną część przewodnika po świecie Defraga dla początkujących. Tym razem dowiemy się jak przejść mapę PCD - jedną z najbardziej wymagających map z oficjalnych paków. Strafe jumping, teleport jump, plasma climbing, rocket jumping i wall rocket climbing - te właśnie zagadnienia zostały poruszone w tym artykule, ale nie bójcie się - wszystko napisane zostało w user-friendly języku ;P. Na deser także, po zakończonej walce z czasem, będziemy mogli przeczytać bardzo krótkie, ogólne FAQ 'dla niekumatych' ;)). Zapraszam do lektury:
.:: Defrag dla dzięciołów. Część II - Jak ja mam to przejść?!? Mapa PCD by v!c
MsT | 2003-10-11 20:34:11
jaki nabijacz newsow :ASD
#656373
^M^ | 2003-10-11 20:37:24
Nie chcecie do nas, to my przyjdziemy do Was ;)))...
BTW: Jaki nabijacz komentarzy ;=p...
#656374
Adik_1 | 2003-10-12 14:24:55
Nikt tu nie nabija - no co Wy :P
#656446
THRAWN | 2003-10-15 01:36:25
no wreszcie cos dlamnie :asd
#656943
Zaloguj się by dodać komentarz.