ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Dojrzali gracze, CPMA VQ3 > OSP!

sob, 11 czerwiec 2005 10:40:29 | Autor: SpOOnman | Quake 3 Arena

Jeżeli śledzicie całą quake'owa scenę, napewno wiecie o wydaniu CPMA 1.32. Napewno wiecie też, ze nowe OSP jeżeli wyjdzie to będzie częścia CPMA. Wlaściwie to juz nie ma co upgrade'owac, bo i tak wszystko co mieliśmy w OSP jest zimplementowane w CPMA juz. W CPMA mamy za to masę udogodnień, nie wspomnę o kodzie sieciowym (ping 30 = gra na LANie), MVD (demka z meczu z każdego POVa), ulepszeniu huda czy innych.

Nowego OSP NIE BĘDZIE. I teraz pytanie: czy jesteśmy gotowi przejść na nowe CPMA w trybie VQ3? W przeciągu tygodnia planuję wyrzuć z ASTERa stare dobre OSP i przejść na nową technologie - CPMA VQ3. Teraz tylko prośba do dojrzałych graczy o kilka slów komentarza, a także do innych adminow, czy możemy przejsc na CPMA razem?

EDIT: świat powoli się przekonuje do VQ3 na CPMA: #vq3pickup + tematy na esreality.com.

Prosze o dojrzale wypowiedzi w tym temacie.

Gravatar

ceLn1k | 2005-06-11 10:47:35

lol?

Gravatar

kfiatl0t0sU | 2005-06-11 10:49:33

Celnik: No... i to jak @#$% :(

Gravatar

JaraCz | 2005-06-11 10:54:26

chola chola chola jezeli to bedzie mod cpma ale z movmentem vq3 to moge sie przezucić ale jezeli bedzie am tan zryty movment to ja sie na to nie przeniose nie ma bata o ile dobrze was zrozumialem .......

auroxick | 2005-06-11 10:55:32

jak zajedzie taka potrzeba to sie przezuce w co watpie bo swiat ma grac a nie tylko polska, tylko zebum nie musial ustawiac nowego huda... :/ bo mi sie nie chce :D

Aki | 2005-06-11 11:05:48

Powiem tak, juz od dawna czekalem na ten ruch, bo jezeli kazdy mial okazje zagrac w necie na cpma to dobrze odczul ze kod sieciowy jest o niebo lepszy i nie rozumiem tutaj pytan ze fizyka ma byc zmieniona, przeciez jak pisze wyraznie VQ3, to znaczy ze tylko tyle ze grasz spod promode’a ale na fizyce vq3, boze jak ciezko to jest niektorym zajarzyc ;O~~
Jak narazie stoi tylko 1 server duelowy na asterq z tymi ustawieniami i rzadko kto tam gra, bo nikt sie jeszcze nie przekonal do tego ;/

L1ghtn1ng | 2005-06-11 11:12:17

Jak dla mnie obecne OSP jest wystarczajace. Owszem ma kilka brakow oraz nie ma kilku ulepszen jakie ma CPM 1.32, ale gra mi sie na nim bardzo dobrze (wszystko czego potrzebuje - jest), wiec jakas specjalna mala rewolucja jak dla mnie nie jest potrzebna. Chociaz nie widzialem nowego CPM 1.32 i byc moze faktycznie ma jakies super-hiper udogodnienia, ktore powalaja na kolana to jednak jak wspomnialem na samym poczatku OSP jest dla mnie wystarczajace. Nie mowie za ani przeciw - prawde powiedziawszy jest mi obojetne co bedzie, byle bym nie musial znowu za duzo sciagac i bez problemu bede mogl wejsc na wiekszosc polskich serwerow.
Tak na marginesie - gram juz dosc dlugo i nie zauwazylem zeby ktos specjalnie narzekal na OSP.

Mav_8217 | 2005-06-11 11:13:45

Zdecydowane vote no, o ile wszyscy na świecie na to nie przejdą. Już kiedyś Polska miała być wyznacznikiem nowych standardów. Czy ktoś kiedyś w pl w ogóle grał vq3? A skończyliśmy jak wszyscy.

VOTE NO!!

A jeśli już ktoś tam da cpma, to po prostu przestanę grać na Asterach. Zresztą przypuszczam, że nie ja jeden...

sh1bby | 2005-06-11 11:30:02

PLAY MORE CPMA !!!!!!!! yote yes !!!!!! be pro play "pro"mode !!! #lc.team

THRAWN | 2005-06-11 11:30:57

NO ! narazie jestem temu przeciwny ;o - no ale qrde musze wto zagrac (czyt.1.32) niemam :Asdd

no ale narazie turnieje sa na osp (wszystko jest) to jest narazie sens to zmienac ??:P a co mnie jakis euro pickup :E

ale musze to obadac wiec wiecej nie wypowiadam sie :P

EDIT: tylko zastanawami sie czy jest sens przenosic sie na CPMA ktore samo umiera ???? przcie co chwila wychodzi nowa versa (juz prawie) CPMA i my tez wpadniemy w machine arQna :E obawiam sie ze to wyjdzie bardziej nam na zle niz na dobre :( jak narazie jestem na NIE !

"kodzie sieciowym (ping 30 = gra na LANie), MVD (demka z meczu z każdego POVa), ulepszeniu huda ..." - jak narazie ja bez tego zyje ^^ ...hm moze dlatego ze gram tez cpma i lubie czuc roznice :)

[M]aniek | 2005-06-11 11:36:09

dokladnie tak jak mavality, jesli caly swiat sie na to nie przezuci to nie warto sie wychylac

furi | 2005-06-11 11:39:07

Smieszne.

Gravatar

marver | 2005-06-11 11:45:10

osobiscie gram CPMa i kazdy to chyba wie ! co do pomyslu rezygnacji z OSP to chyba nie jest to najlepsze rozwiazanie lecz z drugiej strony powstanie jedna wielka scena Q3 CPMa , zostanie tylko roznica miedzy promode on a off ! ja tam bym byl ZA wprowadzeniem CPMa za OSP :>

THRAWN | 2005-06-11 11:45:28

"dokladnie tak jak mavality, jesli caly swiat sie na to nie przezuci to nie warto sie wychylac"

a to tez !!:)

jezeli wam zalezy zeby ratowac scene cpma to nie o to chodzi lc`marver ;o mowisz tak jakbys mial nadzieje ze zaczna wszyscy grac cpma pm a nie vq3 - co jest niemozliwe:E

Gravatar

gluekp | 2005-06-11 11:46:14

moim zdaniem powinniscie najpierw sprwadzic zanim zabierzecie glos. cpma bylo szykowane do tego od ponad poltora roku. gra sei rzeczywiscie doskonale, fizyka gry, dzwieki sa identyczne jak w osp + macie lepszy kod sieciowy i duzo nowych fajnych komend. zorganizujcie jakis turniej i sie przekonajcie

THRAWN | 2005-06-11 11:49:27

SInbad - jak swiat zaakceptuje przniesienie sie na cpma !! bo narazie tego nie widze i watpie czy to sie uda ;o

przecie osp jest taki jaki jest i ma swoje uroki ;/

PS: jezeli spoonman zmieni wersje na asterze to bedzie duza strata ...dla mnie :E

[M]aniek | 2005-06-11 11:52:51

Dopisano 11.6.2005 o godzinie 11:45 [ marver ]
osobiscie gram CPMa i kazdy to chyba wie ! co do pomyslu rezygnacji z OSP to chyba nie jest to najlepsze rozwiazanie lecz z drugiej strony powstanie jedna wielka scena Q3 CPMa , zostanie tylko roznica miedzy promode on a off ! ja tam bym byl ZA wprowadzeniem CPMa za OSP :>

to sie nazywa bronic swojego zdania do konca :D

Gravatar

gluekp | 2005-06-11 11:52:57

ale mysle ze warto sprobowac, nawet dla milego urozmaicenia... sprobujcie z tym turniejem albo sie wam spodoba albo nie... bez zadnych ostatecznych wnioskow.. pozdr

[M]aniek | 2005-06-11 11:55:56

Warto dostac nowy kod sieciowy (skoro mowicie ze jest taki jaki mowicie), warto dostac wiele innych rzeczy ktore oferuje cpma, ale nie warto sie izolowac od europy/swiata. Gra w Polsce na cpma a w clanbase czy innych ligach europejskich na osp to chyba glupota?

THRAWN | 2005-06-11 11:56:54

tylo wolal bym wypowiedzi graczy vq3 a nie cpma....

mam ejszcze 1 pytanie ...news jest bardzo kontrowersyjny ! dlatego wg. mnie Sp00nman powinien go wczesniej przmeyslec :| a nie walic bo chyba bedzie awantura :E

"EDIT: świat powoli się przekonuje do VQ3 na CPMA: #vq3pickup + tematy na esreality.com."

vq3pickup- to nie swiat

tematy na esreality.com - prosil bym o podanie dokladniego linka.

[M]aniek | 2005-06-11 12:00:03

cicho ;p bardzo dobrze ze napisal, ja na przyklad nie wiedzialem w ogole ze sa takie przymiarki by grac vq3 na cpma

THRAWN | 2005-06-11 12:00:27

puki CB czy inne ligi nie wprowadza zmian tak jak mowi [M]aniek to n.i.e.m.a s.e.n.s.u :)

no chyba :P

EDIT: jak przjedziemy na cpma 1.32 to arQon w nastepnej wersi zmieni nam fizyke , damage broni itd :DDDDDDDDDDDDDD
NO THX :)
promodowcy wiedza ze arQon sux :>

rzu | 2005-06-11 12:05:20

doj rza li gra cze wie dzą że "na pew no" się pi sze o sob no!

[pogo] | 2005-06-11 12:05:40

ja bym mogl sobie tak grac jezeli wszyscy by to pozmieniali ;d w pl zagranica mnie nie interesuje ;d

shot | 2005-06-11 12:05:58

hehe no jak kazdy se to spozmnienia ti ha tez moge zmnienic ale jak uzo osob tego nie zrobi to niegram:d na tym:d

zoom | 2005-06-11 12:07:06

Belgowie i Szwedzi juz graja na CPMA.
CPMA jako mod turniejowy od zawsze byl lepszy od osp.
Nie widze sensu robic wielkiej rewolucji niech kazdy gra w to co lubi.

dinhkertal | 2005-06-11 12:12:50

moim zdaniem nie ma problemu mieć na dysku zarówno cpma jak i osp :o w zależności co będzie na serwie to się jakoś ogarniemy ;) sp00n dajesz cpma,piszesz jakiś poradnik dla newbies jak sie tym posługiwać i hola gramy :) ale pamiętajcie że to vq3 dalej. Promode sux :P

benek | 2005-06-11 12:15:30

Radzilbym zostac na osp. W cpma koles(arqun) juz chyba nic nie moze spie...dolic, teraz by sie dobral do Waszego vq3 i zaczal mieszac w fizyce gry lub damage’ach broni(moze Wam zrobi raila 70). Nie warto prowadzic wojny z pojawieniem sie kazdej nowej wersji, to wykrusza scene ;/.

Gravatar

trombson | 2005-06-11 12:24:51

ja by zostal z tym co dobre i sprawdzone.

Gravatar

gluekp | 2005-06-11 12:25:24

[12:22] #vq3pickup Cup No.1 (1on1) - Registrations open, read more about it here: www.qubism.net

ramm | 2005-06-11 12:27:08

rybka...

Yeltzyn | 2005-06-11 12:29:32

Ludzie w CPMa arqon zajmuje sie tylko czescia promode, a czescia vq3 zajmuje sie rhea, atuor osp.

"Co jest do wszystkiego, to jest do niczego." - miejmy nadzieje ze tak nie bedzie w tym przypadku.

March | 2005-06-11 12:30:29

Moim zdaniem glupota.. jest sens zmieniac cos w co kazdy gra od dawna? dla kilku komend ? Jezeli zagranica na to nie przejdzie to moim zdaniem nie ma co nawet dyskutowac.. Dla mnie jest to glupi pomysl. Moim zdaniem to ten promode z vq3 wyszedl dlatego, ze malo osob gra w cpma i ma to na celu zachecenie graczy do zmiany trybu

VOTE NO !

Gravatar

gluekp | 2005-06-11 12:31:55

ja wychodzil cpma vq3 to promode byl u szczytu popularnosci... :P

[12:22] #vq3pickup Cup No.1 (1on1) - Registrations open, read more about it here: www.qubism.net
zagrajcie i powiedzcie jak bylo !

www.promode.org - stad sciagajcie cpma 1.32

log | 2005-06-11 12:34:16

90% z was nierozumie newsa :(

d00mer | 2005-06-11 12:35:43

Po co zmieniac cos co jest dobre, nie psuje sie i tak dalej, po co?

Vote no !!!

jam | 2005-06-11 12:37:38

ogolnie jestem za nawet jesli by to mialo przyniesc jakies minimalne zmiany w systemie prowadzenia rozgrywki/ poruszania :D

civ|taboo | 2005-06-11 12:43:36

Vote No

eXe|Korol | 2005-06-11 12:44:57

i tak to nie przejdzie

zatem zapomnij : D

7328221o | 2005-06-11 12:47:02

A bedzie pro-q3dm6 ? Jak tak to Vote yes . :]

Gravatar

nxs.izap | 2005-06-11 12:48:59

i jeszcze tryb ra3 niech zrobia i kilka innych i bedziemy miec wszystko w jednym :asd

THRAWN | 2005-06-11 12:50:25

log ja rozumie ...

mam 2 najwazniejsze obawy :
1.arQon i jego zabwy :D
2.Czy w ligach zaczna wprowadzac zmiane...jesli tak to sie dostosuje :)

ps: macie jakies ip server cpma vq3 (pl)?

log - jak nierozumie to pliz napisz ....

"Dopisano 11.6.2005 o godzinie 12:31 [ SInbad ]

ja wychodzil cpma vq3 to promode byl u szczytu popularnosci... :P" - byl :|

akk0 | 2005-06-11 12:54:24

f2 - vote no

Pawuj | 2005-06-11 12:55:00

W sumie nie wiem :D

Mav_8217 | 2005-06-11 12:56:24

Dopisano 11.6.2005 o godzinie 11:52 [ SInbad ] [kasuj komentarz ]
ale mysle ze warto sprobowac, nawet dla milego urozmaicenia... sprobujcie z tym turniejem albo sie wam spodoba albo nie... bez zadnych ostatecznych wnioskow.. pozdr

Zaryzykowałbyś organizowanie turnieju na czymś w ogóle niesprawdzonym? Ryzykując np. bardzo niską frekwencję? Ja nie

zoom - wcale nie :D

MaY4N | 2005-06-11 12:56:57

CPMa Rulezzzzz zawsze................... :D Moim zdaniem fajnie by bylo jak by była jedna wielka scena CPMa duzo klanów i możliwosci wiecej serverow i przyjemności :] Podro 4 All :]

kaboom | 2005-06-11 13:07:44

ej ludzie poczekajcie na zdanie ClanBase, które jednak ujednolica w większości scenę vQ3, jezeli kolejne pucharu będą przewiadzane na cpma vq3 to nie ma sensu czekać i przechodzimy wszyscy na nowe śmiecie, nie ma się co izolować

proponował bym poczekac

kos | 2005-06-11 13:15:05

spoko ja przejde :P tylko czy damage i odrzut broni będzie taki jak na osp czy taki jak na cpma?:o

THRAWN | 2005-06-11 13:17:48

tylko zaczyna mnie irytowac ze niektorzy gracze cpma :DDD ...mysla ze jak bysmy grali cpma to razem z nimi :P hehe chyba ze bedziecie tez grac cpma vq3 :)

ps: ja na szciescie cpma pm tez pogrywam no ale chyba wiekszosc z vq3 nie :p

qrcze wola bym osp :D

MUCHZILL4 | 2005-06-11 13:22:13

Spoonman - jeśli nie dasz kubusiowi na tym pm testowac botów to spox :DDD

A tak szczerze, to myślę, że to admini powinni podjąć decyzję, scena i tak sie nie posypie, bo jak komuś zależy na grze, to będzie grał dalej choćby na cpm vq3.
Postawcie serwer z tym dziadostwem na próbę i zobaczymy..

kos | 2005-06-11 13:26:00

serwer cpma vq3 już stoi jakiś czas
ASTER CPMA VQ3 1v1 Public 1.32
212.76.39.49:27980

Gravatar

gluekp | 2005-06-11 13:40:26

w cpma arqon zajmuje sie tylko promodem, vq3 to domena rhea, zreszta juz ktos to napisal! cala fizyka jest identyczna jak w osp!

szłem | 2005-06-11 13:42:19

hmm troche glupio ; o

kos | 2005-06-11 13:44:38

jak fiza ta sama to luz :D a timer idzie do przodu czy do tyłu? bo dawno na pm nie grałem a cpma1,32 sie mi ściąga dopiero :>

szłem | 2005-06-11 13:46:36

aha, dajno ktos jakiegos linka do cpma 1.32 (lol?)

edit : o juz nie, znalazlem na promode ...

dobre sciagam ? CPMA 1.32 full ?

Pionier | 2005-06-11 13:55:43

jestem jak najbardziej ZA!!!

[M]aniek | 2005-06-11 13:58:01

OMG to czy timer idzie do tylu czy do przodu, czy z raila wylatuje plasma a z lg rakiety w CPMA nie ma znaczenia dla CPMA VQ3 =]

Gravatar

scar | 2005-06-11 14:02:56

zgadzam sie z kaboomem poczekajmy na zdanie CB tak samo jak to ma miejsce w np. ET . Wychodzi nowe ETPRO (cos jak osp w q3) to dopoki clanbase nie zaakaceptuje nikt nawet tego nie sciaga.

coolfon | 2005-06-11 14:22:40

poczekajcie na Europe, a nie izolujcie sie. Polska srednio nadaje sie do wyznaczania nowych standardow, roli krolika oswiadczalnego tez lepiej na siebie nie brac. Jesli ClanBase i reszta oglosza cpma vq3 oficjalnym modem wtedy dopiero mozna sie zabrac za gruntowne zmiany.

MisieX | 2005-06-11 14:30:42

Zgadzam się z przedmówcami...lepiej zaczekać np. do następnej kolejki NC.

A jeśli chodzi o turenieje LAN-owe to ping 0 bedzie zarówno w przypadku OSP jak i CMPa vq3

Dlatego jeśli reszta świata sie nie przeniesie, to ja sie nigdzie nie ruszam

THRAWN | 2005-06-11 14:40:09

rhea , to nie arQon to juz sie lepiej czuje :P troche ...:D
doklanie jak swiat powie tak to jademy ;d

kos | 2005-06-11 14:42:28

przed czym wy sie bronicie, przecież to jest jakby nowe lepsze osp ;) nie chce sie wam ściągnąć tych 120 mb?

Gravatar

kfiatl0t0sU | 2005-06-11 14:47:44

"Śmieszne".

Furi: I to jak @#$%.

wishoza | 2005-06-11 14:47:52

Powiem Wam tak ... Gdyby to nazywało się Osp 1.04 to 3/4 z tych co powiedzieli nie, powiedzialo by tak ! I wiecie co ? Tez to zrobie ... Mowie nie, ale gdyby to samo co jest (nooo ... wiadomo, ze musialo by sie zmienic jeszcze pare rzeczy, tj. vq3 = podstawowa fizyka ;p) nazywalo sie osp 1.04, to bylbym na tak ;p to dziwne, ale tak jest ... Z newsa rozumiem tez, ze to nie jest propozycja, adlatego nie moge nic powiedziec ... Sila rzeczy jestem na tak, bede sie musial przystosowac ;] pozdrawiam ; >

Pionier | 2005-06-11 14:49:56

a ja wlasnie pogralem sobie chwilke na tym CPMA 1.32 VQ3 i moge stwierdzic z cala pewnoscia ze nie jest to OSP gra sie inaczej niby fizyka ta sama ale gra sie inaczej! hud inny:/ komendy pozmieniane moj cfg z osp nie dziala znaczy sie nie wszystkie komendy sie laduja, ogolnie w tej chwili jestem na nie !! gra sie o wiele gorzej.

davep | 2005-06-11 14:55:13

nie kos
przynajmniej dla mnie problemem bylo by granie w polsce na CPMA vQ3 (Challenge ProMode Arena vanilla Q3 :o) a przed meczem w ClanBase przerzucenie sie na OSP i przyzwyczajanie chociazby do innego kodu sieciowego- to tak jak bylo z graczami promode i mozliwoscia votowania promoda na OSP- dla ’niedzielnego’ promodowca nie bylo roznicy czy gra na OSP promode 1, czy na CPMA- ale dla prawdziwych promodowcow OSP z trybem PM bylo daremne, czuje ze podobna sytuacja bedzie z CPMA i trybem vQ3.

Poczekajmy na reszte swiata. Z ciekawosci sprawdze jak wyglada te vQ3 na CPMA :>

EDIT:
no wlasnie pio, tak jak myslalem.

kos | 2005-06-11 14:59:45

spoko rozumiem ;)
jak sie europa na cpma vq3 przerzuci to ja wywalam osp z dysku ;)

wishoza | 2005-06-11 15:03:15

Przemyslalem sobie to wszystko i wydedukowalem cos co jest proste jak budowa cepa ... Chce zgrac CPMA, wlaczam CPMA, chce pograc OSP, wlaczam osp, nie mam protrzeby, zeby ktos laczyl mi to w jedno i jeszcze z efektem koncowym jaki zna kazdy kto juz w "to" gral ... TO nie jest prawdziwe vq3, wyczuje to kazdy, kto gra juz jakis czas, albo jest na prawde spostrzegawczy ... Po prostu - nie ma sensu na sile robic revolucji, albo jak kto woli "po co zmieniac cos, co juz jest dobre ..." takie jest moje zdanie ... I do tego przyczynia sie jeszcze to co napisalem w pierwszym poscie, a uwińcza t owszystko tekst [(c) davik ;] Challange ProrMode Arena Vanilla Quake 3 ... Paradoks myslowy ? No raczej ...

Pozdraiwam ; }

wishoza | 2005-06-11 15:05:09

dodało mi sie dwa razy, ale nic to, zamieszcze cos ciekawego :D

  1. afk on 2002-04-30 18:06:48 . Email: None
    heh u can get impressives from dead bodies too :)

jak dla mnie mega lol ;D sam tego nie sprawdzilem, jestem zbyt leniwy ; D

Gravatar

psich1cer | 2005-06-11 15:28:09

calkowicie przeciw - po co cos zmieniac jesli jest ok ?

SL4VE | 2005-06-11 15:32:33

Jeśli jest tak jak pisał pionier i dave to jestem zdecydowanie na nie. Przerzucanie się z CPMA VQ3 z lanem przy pingu 30 (czyli dla mnie w całej europie) na osp przed meczem (gdzie ping 30 = ping 30) byłoby troche do dupy. Apfrr. Ide na piwo.

Gravatar

t5-mayhem | 2005-06-11 15:44:37

tak gdyby ClanBase itd bylo grane na cpma vq3 :P

Mav_8217 | 2005-06-11 16:02:23

Przemyslalem sobie to wszystko i wydedukowalem cos co jest proste jak budowa cepa

Cep składa się z 3 części:
1. Przedcepia
2. Śródcepia
3. Zacepia

Przedcepie cepa składa się z 3 części:
1a. Przedcepie przedcepia cepa
1b. Śródcepie przedcepia cepa
1c. Zacepie przedcepia cepa

Śródcepie cepa składa się z 3 części:
2a. Przedcepie śródcepia cepa
2b. Śródcepie śródcepia cepa
2c. Zacepie śródcepia cepa

Zacepie cepa składa się z 3 części:
3a. Przedcepie zacepia cepa
3b. Śródcepie zacepia cepa
3c. Zacepie zacepia cepa

Dobrze ćwiczenie na logiczne myślenie ;) Moja siorka w swoim liceum odpowiadała z tego na ocenę... z Biologii :D

[M]aniek | 2005-06-11 16:13:27

apropo siorka, mav dlaczego nigdy nie pokazales jej zdjecia?

ej nie no jak dla mnie to jakies zmiany by sie przydaly, ten kod sieciowy szczegolnie mnie intryguje

Gravatar

nxs.izap | 2005-06-11 16:14:33

pogralem troche na cpma vq3 i tez jestem na nie!!!

Mav_8217 | 2005-06-11 16:17:15

bo chciałem Ci oszczędzić tych strasznych widoków. Kod sieciowy - OK, ale będziesz miał mecz w OC, albo turniej na LANie... lypa

THRAWN | 2005-06-11 16:22:40

doszly mnie sluchu ze podwojny skok jest jak w pm np. na schodach ale jeszcze nie sprawdzilem tego ...

a pionier ma racie ...ja gralem narazie na lanie i jakos dziwnie ;| i podobne odczucia promodowco ktorzy zagrali osp/pm :E

sYnth|Bubu | 2005-06-11 16:27:07

Po tym co napisal pionier to NIE

THRAWN | 2005-06-11 16:29:59

ZMIENIAM ZDANIE !! jestem zdecydowanie na tak po grze na Aster cpam vq3 1v1 ! gra sie prawie jak na lanie (znacyz sie nie czuc az tak pingu!) ... lg i rg lepiej siadaja ..super sie gra naprawde ;o

!aardvark | 2005-06-11 16:45:38

Moim zdaniem, jeżeli faktycznie odczuwa się różnice w fizyce między osp a tą "nowinką", to nie powinniśmy się przerzucać. Osp jakie jest - każdy widzi. Czy było nam z nim dotychczas źle... ? Jeśli świat przeprowadzi krwawą rzeź na osp, to trzeba będzie się przerzucić, ale puki co pilnujmy tego co utarte i sprawdzone. Po komentach o fizyce jestem na zdecydowanym PRZECIW. Dziękuję.

Gravatar

VooDoo-atix | 2005-06-11 16:47:32

lol czy ktos se jaja robi dzis 1 kwietnia nie mamy to sie gra zupelnie inaczej niz vq3 wogle tego szajsu nie czuje wale ten mod

ognos | 2005-06-11 16:57:58

pionier ktore Ci komendy nie wczytalo? bo ja nie zauwazylem, owszem hud inny jest, trzeba sie chwile przyzwyczaic, gra sie inaczej niz na normalnym osp, ale jest to glownie wina innego netcode, fizyka w glownej mierze jest ta sama, pograjcie wiecej niz jedna mape, przetestujcie sami i ocencie, a nie sugerujcie sie ocena innych, ja czekam na CB/ESL czy rozgrywki beda dalej na osp czy cpma-vq3.

gr. | 2005-06-11 17:00:49

CPMA wiecznie zywe i wciagnal nawet VQ3 pod swoje skrzydla :D
(tak spOOn to nie jest dojrzaly komentarz ale ja nie mam nic wspolnego z VQ3 dlatego moge sobie pozwolic na niego luzniejsza wypowiedz:)

jordan | 2005-06-11 17:05:35

Jestem ZA, a nawet przeciw.

Pionier | 2005-06-11 17:19:12

jest kilka rzeczy ktore np sie zmienily nie wiem dlaczego ale nie moge pozbyc sie dymu za rakieta:) nie dzialaja tak proste komendy jak np "/cv set1v1 ztn3tourney1". Ogolnie nie bedzie z tym problemu jesli wszyscy na to przejda na pewno da rade sie do tego przyzwyczaic. Ale niechce mi sie przyzwyczajac do nowego srodowiska. gdyby chociaz ten hud zrobili jak w osp:)

Mav_8217 | 2005-06-11 17:21:21

A ja dalej na nie, o ile wszyscy za tym nie pójdą. Jeśli coś nie jest standardem - nie eksperymentujmy. Sama Polska nie przekona całego świata, nawet jeśli te rozwiązania są rzeczywiście lepsze.

THRAWN | 2005-06-11 17:22:13

./hudstyle :D lol cfg na sie lekko podrasowac i jest git :)

cyb3k | 2005-06-11 17:25:08

LOL - spooman jak pisal tego newsa byl chyba pod wplywem zielska :D jestem na NIE

ev0 | 2005-06-11 17:25:23

Nie zgadzam się to jest psucie krwi polakom i innym ludziom którzy przez wiele lat upodobali sobie OSP, a wątpie, żeby zmiana na inny mod nastąpiła radykalnie jak to by chciał zrobić spoonman

RZELKY | 2005-06-11 17:27:05

ekhm a co to jest prawdziwe VQ3 ? imho prawdziwe vq3 to na 1.11 jest a nie na OSP .... wiec jak z 1.11 na 1.32 jak z vq3 na osp tak z osp vq3 na CPMA vq3 przejdziecie ....

P|jiN | 2005-06-11 17:32:36

kto przejdzie ten przejdzie

nord | 2005-06-11 17:39:07

Zielek zgadzam się z Tobą VQ3 to 1.11 bez zadnych dodatków {osp} ..

krp | 2005-06-11 17:44:53

spoon mowi chyba o swoich serwach...ciekawe ktory admin jeszcze sie an to zgodzi ;] jestem na nie... po co wciskac na sile jakies gowno?

[pogo] | 2005-06-11 17:54:42

tyle ze to nie gfowno D:

ognos | 2005-06-11 17:58:35

www.esreality.com/?a=post&id=800733 - tam znajdziecie poradnik odnosnie cpma-vq3, zmiany wygladu huda i paru innych rzeczy.

Yeltzyn | 2005-06-11 18:12:04

Jedyny zalem jest to, ze prawdopodonie nie ujzymy nigdy layoutu OSP.

nxs.izap: W cpma juz dawno jest zaimplementowana rocketarena.

osp|ctrl+c|cpma|ctrl+v=cpma.vq3 !

Gravatar

edix | 2005-06-11 19:38:59

dobry plan :) ale nie do konca...

Pionier | 2005-06-11 20:10:45

nie no po dluzszej grze mam oto takie spostrzezenia:)

  • gra sie dobrze nie mam zadnych zastrzezen w sumie juz po 3 grze przestalem widziec roznice w fizyce
  • hud idzie zrobic identyczny jak w osp w sumie sa duzo wieksze mozliwosci jego konfiguracji moza podawac nawet pozycje na ekranu gdzie chcemy miec dany komponent
  • przydal by sie serwer tdm aby zobaczyc jak sie gra jak jest wiecej osob
  • jesli chodzi o tego lana to apffff tam taki lan jak na osp w sumie oprocz tego MVD nie widze ani jednego powodu dla ktorego mielimysmy sie przenosic z OSP na CPM

to sa przynajmniej moje spostrzezenia

a i jeszcze jest problem z komendami tam sie trzeba nowych komend nauczyc bo kilka jest innych jak w osp

wishoza | 2005-06-11 20:40:44

Pogralem chwile i pare rzeczy typowo mi nie podpasowalo, pozatym moge w to grac ... Doublejumpy to zdecydowanie zły pomysł ;]

A coś co jak dla mnie calkowicie wyklucza granie w vq3 na cpma to ... Mozliwosc robienia roznego rodzaju comb, typu spawam z lg i momentalnie zmieniam na rg ktore zabiera kolesiowi 100 hp ... To jest na cpma, nie ma vq3 ... Jezeli na serverach bedzie to odpowiednio skonfigurowane to spoko, jezeli nie, to wole pograc z botami w pradziwą vanille, thx, pozdro ;]

[M]aniek | 2005-06-11 20:59:53

a ja chce zeby wszystko bylo tak jak w painkillerze, ja chce kolkaaaaa

Pionier | 2005-06-11 21:06:21

w1sh ty na pewno grales w CPMA 1.32 vQ3?:> bo mi jakos przez 3 godziny gry nie udalo sie zrobic ani jednego myku z cpm, podwojny skok szybkie zmienianie broni jak dlamnie tam jest OSP z lekko zmieniana fizyka.

[M]aniek | 2005-06-11 21:11:15

A ten bank to on duzy chociaz jest on?
Czyli czy ta zmiana fizyki o ktorej mowicie jest na lepsze czy na gorsze?

teo | 2005-06-11 21:44:04

dzisiaj grałem na cpma/vq3, dla mnie to jest całkiem inna gra...

Vymmiatacz | 2005-06-11 21:48:53

Mnie to rybka jak się to będzie nazywać, jeśli to coś nie wprowadza zmian w fizyce vq3, to jestem na tak.

Gravatar

5un | 2005-06-11 22:15:29

niektore wypowiedzi sa naprawde smieszne :)
ja rozumiem newsa jako informacje dla graczy zeby sciagneli CPMA i byli gotowi na mozliwosc przesiadki - nie po to zeby wyprzedzac swiat, ale zeby nie zostac w tyle.
mysle ze CB podejmie (ew.) decyzje o zmianie dopiero jak wiekszosc srodowiska europejskiego sie przestawi - warto trzymac reka na pulsie a nie tylko czekac na decyzje.

Smiesznie jak wiele osob pisze - "po tym co napisal ktos tam to jetem na nie"... no lol po prostu.

Co do samego trybu CPMA.VQ3 to wiadomo nie od dzis ze dalszych prac nad OSP sie nie prowadzi, tylko rozwija sie CPMA i jego tryb dla graczy VQ3. Fizyka sie technicznie nie rozni od OSP - wrazenie jest inne, ale lepsze warunki gry ktore zapewnia CPMA chyba tlumacza te wrazenie nie?

Napewno przesiadka na CPMA.VQ3 bylaby krokiem do przodu dla sceny (swiatowej), ale nie ma sensu wprowadzac jej na sile natychmiastowo.

Rozz | 2005-06-11 22:27:59

Zasadniczo jestem na NIE ale uwazam ze moglbym w pewnych okolicznosciach zostac przekonany.

eng | 2005-06-11 23:21:48

nie , dzieki!

Pionier | 2005-06-12 00:07:10

pograjcie chwile na tym a zobaczycie ze to nie jest takie zle:) ale jak juz mowilem nie wprowadza to cudo nic nowego dla samej jakosci gry!
pograsz godzinke lub 2 i juz jest ok, tylko po co zmieniac ustawienia wszystkich serwow w polsce po co zmieniac swoje cfg skoro jedyna zmiana ktora faktycznie jest przydatna to MVD:) dla ludzi ktorzy nie ogladaja demek CPMA vQ3 jest poprostu po hu.ju :>

Gravatar

5un | 2005-06-12 08:23:35

Pio - ogladanie demek + gtv.
tzn mvd mozna wykorzystac tez podczas gtv. Kazdy oglada swojego pova - lub np 4 naraz ;)
btw. nie myslisz ze lepszy kod sieciowy moze byc argumentem?

[M]aniek | 2005-06-12 08:44:29

tylko ze to mvd na gtv znacznie bardziej obciaza serwer i sa lagi (albo mi sie snilo)

Gravatar

VooDoo-atix | 2005-06-12 09:33:48

tez w to gralem pare godzin i gra sie inaczej ma on swoje zalety jak i wady ogolnie to jestem na nie:P

szłem | 2005-06-12 09:47:38

a mnie kicka z tego nowego astera na cpma vq3 ;o znaczy sie jest awaiting snapshot i mi wychodzi do "menu" :O

SL4VE | 2005-06-12 10:18:49

1.11 beż żadnych dodatków to baseq3, a nie vq3 i jest trochę inna fizyka, nie działa truelightning i tak dalej.

Jak będę w Poznaniu to może sprawdzę jak się na tym badziewiu gra i czy rzeczywiście są różnice w "czuciu" pingu... Jak ktoś już ma lan to ma to pewnie głęboko w poważaniu czy inni też będą mieli lana czy nie :). Wypowiem się później.

[pogo] | 2005-06-12 13:04:34

jakie zmiany w fizyce wtf ;d ja zadnych nie odczulem a na asterze mam ping 10-15 ale i tak kiczowo sie gra czy to pod osp czy cpma.vq3 nie wiem czym to ejst spowodowane ale strzelajac np z lg z to widac jak braon klatkuje i nienaturalnie sie zachowuje ;/ i strzela sie miernie :/ nie to co na pif pafie czy gamesnecie hmm..

lidek | 2005-06-12 14:17:28

ale dwa sloty to malo
minimum 3

davep | 2005-06-12 14:21:04

czy na zagranicznych serwisach, znaczacych sie ligach przebiega podobna dyskusja? Jak tak to poczekajmy na jej efekt, jak nie to niech pozostanie aster do testowania tego wynalazku, ale nie bylbym za tym zeby juz zmieniac wszsystkie serwery w polsce.

wishoza | 2005-06-12 15:55:26

dave czesciwo sie zgadzam, ale jakby kazdy kraj czekal na to co zrobi inny, to nic by sie nie dzialo ... ktoś w końcu musi sie wychylić,,, Nie patrzmy na innych, robmy co uwazamy za sluszne i to co za sluszne uwaza wiekszość !

Pozdro

davep | 2005-06-12 17:41:22

i znowu sie odizolujemy jak byloz cpma, podobna sytuacja chyba byla tez na scenie Q2 z jakimis ustawieniami na ktorych grala tylko polska, a reszta swiata na innych (jakis speed czy gravity -nie pamietam) - wiecznie bedziemy robili po swojemu i najwiecej na tym tracili :p (za 5lat jak reszta swiata sie przerzuci na CPMAvQ3 to bedziemy debesciaki ofkoz :>)

RZELKY | 2005-06-12 17:48:25

1.11 to baseq3 i to wlasnie jest vanilla Q3 senior slave , nie filozuj ...

[M]aniek | 2005-06-13 09:01:33

Dopisano 12.6.2005 o godzinie 14:17 [ lead ]
ale dwa sloty to malo
minimum 3

przy okazji moze cos powiem : D Moim zdaniem powinno byc kilka serwerow 1v1 dwuslotowych. Powiedzmy ze jestem poczatkujacy i chcialbym sobie pociupac 10h w ramach treningu, ale pierwszy mecz przegram i bede musial ustapic miejsca :D

MateoMartinezz | 2005-06-13 10:16:51

Zasadniczo jestem na NIE ale uwazam ze moglbym w pewnych okolicznosciach zostac przekonany

Nie wierzę Rozz - nie wierzę w to co przeczytałem :D:D:D:D:D - śmierć JPII? :D

Gravatar

edix | 2005-06-13 10:35:44

czemu tylko limit jest na 2 osoby ???????

gemi | 2005-06-13 12:41:39

BUAAHAHAHAAHHHA - czyta i poprostu smiech mnie ogarnia...

Koledzy czy wy macie juz w naturze przytakiwanie innym ?? - Nie potraficie wypracowac swojego zdania ? to raz
A 2 NO BEZ JAJ ALE JAK MOZE KOMENTOWAC TEN NEWS NIE GRAJAC WCZSNIEJ W CPMA 1.32... POPROSTU P A R A N O J A !!!

Za grajcie i dopiero pozniej wyglaszajcie swoje dumne komentarze o tym jakie to jest zajebiste lub chujowe ;> Najlepsza z tego wszystkiego jest koalicja Mav, Maniek, Thrwan i ktos tam... no panowie wiecej rozumu. :|

Co do samego modu to sie nie wypowiem bo nei gralem, ale dla mnie sprawa jest jasna jesli takie potegi jak ESL czy CB nie przejda na nowy mod to nawet nie ma co sie zastanawiac.

Ale z drugiej strony jesli ten mod jest lepszy od OSP to kto ich musi do tego przekonac - prawda ?? I teraz jesli kilka krajow sie zdecyduje przejsc na CPMA 1.32 to CB nie bdzie mialo wyjscia i tez bedzie musialo zarzadzic reniwacje :)
Zreszta juz ktos wspomnial o Belgii i Szwecji (w co akurat ja nie bardzio wierze :>).

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek - 83 pkt
  2. Requiem - 28 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 7 pkt
  5. MucieK - 5 pkt
  6. bit - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54