E-sport
wto, 27 sierpień 2002 11:40:30 | Autor: LaGranda | Quake 3 Arena
No prosze mamy kolejny tekst traktujący o e-sport i pochodnych. Ponownie znajdziecie go na gazeta.pl, tym razem swoje wywody i przemyślenia prezentuje Jaros^(3)aw Chrostowski. Poni?ej macie ma^(3)ą zajawke, pe^(3)na wersja znajduje sie^ tutaj.
Gry b^(3)yskawicznie podbi^(3)y serca dzieci i m^(3)odzie?y, lecz wie^kszoś? doros^(3)ych traktowa^(3)a je powa?niej jedynie jako skuteczny środek zmniejszający ucią?liwoś? opieki nad pociechami. Z up^(3)ywem lat wychowane na grach pokolenie dojrza^(3)o, równolegle dojrza^(3)a technologia. Po^(3)ączenie grania i internetu doprowadzi^(3)o do pojawienia sie^ zupe^(3)nie nowego zjawiska - sportu elektronicznego (cybersportu, e-sportu). Date^ jego narodzin uto?samia sie^ zwykle z datą wprowadzenia na rynek gry "Quake" przez firme^ id Software - rok 1996. Szybko okaza^(3)o sie^, ?e...
Brak komentarzy.
Zaloguj się by dodać komentarz.