ECT do przodu !
pon, 28 listopad 2005 16:04:33 | Autor: bryan | Quake 3 Arena
W dniu wczorajszym rozegrane zostały pojedynki czwartej rundy drabinki przegranych. Obydwa przebiegły nadzwyczaj gładko, co rzadko się zdarza tak blisko finału. Byliśmy raczej przygotowani na bardzo zacięte, pięcio mapowe pojedyki. Zadowolić się jednak musimy rozegranymi trzema levelami. Do dalszego etapu rozgrywek po niedzielnym wieczorze spędzonym na arenie przechodzą gracze Fear Factory, oraz Panter. Oznacz to, że zawodnicy klanów unnamed Killers, oraz clanu Białystok muszą pożegnać się z marzeniami o awansie, a jednocześnie z udziałem w Elite Community Tournament 6. W imienu organizatorów chciałbym podziękować im za udział i walkę do samego końca. A teraz przejdźmy do meczów.
* Fear Factory
[3] vs [0] Clan Białystok [pełny raport]
**
Mapa q3dm7 FF [207] - [178] cB
(wybór Fear Factory)**
Od samego początku pewne i bezkompromisowe prowadzenie teamu FF. W piątej miucie fabryka strachu miała na swoim koncie około 100fragów. Białostoccy gracze przebudzili się dopiero po połowie meczu i kilkukrotnie przejęli na krótko sektor RA, oraz Quada. Niestety, było już za późno, aby przełamać bezlitośnie napierających zawodników FF.
**
Mapa cpm4 FF [132] - [123] cB
(wybór Clanu Białystok)**
Znacznie lepsza forma cB. Mimo początkowego prowadzenia FF zdołali kilkukrotnie doprowadzić do wyniku remisowego, a nawet niewielkiej przewagi. Niestety, taki chwilowy zew do gry drużynowej nie pomógł cB wygrać tej mapy - często nie dawali rady odbić quada, ani wynieść go poza quadroom. Ostatnie minuty bezapelacyjnie należały do FF, co dało temu właśnie teamowi kolejne zwycięstwo.
**
Mapa ospdm5 FF [175] - [116] cB
(wybór Clanu Białystok)**
Tutaj również od samego początku FF zarysowało swoją przewagę. Nie była ona już tak wyraźna, jak na pierwszej mapie, ale również sukcesywnie powiększała się z upływem cennych dla cB minut. Reprezentanci Białegostoku mimo, że kilkukrotnie bardzo efektywnie zamknęli się w quadroomie nie dawali rady wynieść powerupa z tego sektora mapy. Quadman najczęściej ginął w ułamek sekundy po podniesieniu artefaktu. Po tej mapie Fear Factory miało już na swoim koncie trzy wygrane i awans w kieszeni.
- Pantery [3] vs [0] unnamed Killers [pełny raport] ** Mapa ospdm6 P! [123] - [94] uK
**Do połowy meczu zdecydowana przewaga Panter, to właśnie oni podnosili większość quadów i kontrolowali grę. Po połowie zabójcy postanowili spróbować ofensywy, niestety, podobnie jak cB w pierwszej mapie - przebudzili się za późno. Częstsze ataki na RA nie przynosiły porządanych efektów i musieli uznać wyższość kotów.
**
Mapa pro-q3dm6 P! [161] - [139] uK
**Po raz kolejny pokaz kontroli najważniejszego sektora mapy w wykonaniu Panter. Przez cały mecz unnamed Killers nie byli w stanie zagrozić im w tej części levelu, na szczęście nadrabiali trochę punktów naprzemiennie podnoszonymi quadami. Nie dało im to jednak wystarczającego zastrzyku adrenaliny aby doprowadzić do przechylenia szali zwycięstwa na swoją korzyść i ulegli już po raz drugi tego wieczora Panterom.
**
Mapa q3dm7 P! [226] - [175] uK
**Na q3dm7 powtórzyła się sytuacja z poprzednich 2 map - Pantery pokazały swoją wyższość. Mimo bardzo zaciętej walki o sektor RA i Quady klan uK popełniał co raz więcej błędów i pozwalał przeciwnikom powiększać przewagę. Ostatecznie przewaga P!, wypracowana głównie skillem, wyniosła około 50fragów, co dawało im pewne zwycięstwo na ostatniej rozegranej tego wieczora mapie, oraz zwycięstwo meczu 3:0 i awans do dalszych rozgrywek.
Kolejne mecze, które przyjdzie nam obejrzeć już w tym tygodniu to:
- Fear Factory vs sYnthesis
- Pantery vs Dinhz
THRAWN | 2005-11-28 16:20:38
gg i gl w next meczach tym co przezyli :DDD
#729912
PeterSchiff | 2005-11-28 16:51:12
bardzo ladny newsik , gj :D
powodzenia dla dinhow ale nie na tyle aby z nami wygrac ;p pasowalaby nam 3 niespodzianka z rzedu ;p
#729915
nord | 2005-11-28 19:03:27
gg .. ładna gra :)
#729917
SL4VE | 2005-11-28 19:57:59
A co z 2v2? Bo widze, ze troche malo teamow rozegrało swoje mecze... bry?
#729918
szłem | 2005-11-29 18:08:07
szkoda ze mi zasilacz pierdolnal w 10 minucie pierwszej mapy ;asd
#729940
Zaloguj się by dodać komentarz.