ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Electronic Sports World Cup - można już zgłaszać kandydatury

śro, 13 kwiecień 2005 18:06:01 | Autor: fhantom | Quake 3 Arena

Electronic Sports World Cup 2005 to być może ostatni duży turniej, w którym będziemy mogli obejrzeć najlepszych graczy trzeciej części Quake'a. W tym roku organizatorzy zaproszą 16 graczy spośród wszystkich osób, które zgłoszą chęć udziału w rozgrywkach (jest to dosyć nowatorskie rozwiązanie). Od dwóch dni mamy możliwość wypełnienia oficjalnego formularza zgłaszającego naszą kandydaturę. Formularz dostępny jest tutaj - należy podać dokładne dane personalne, wymienić swoje osiągnięcia oraz w kilku zdaniach wyjaśnić, dlaczego myślimy że powinniśmy zostać wybrani. Zgłoszenia można przesyłać do 16 maja natomiast listę szczęśliwców poznamy 4 dni później. Stale powiększającą się listę kandydatów możemy zobaczyć w tym miejscu. Nie sposób nie zauważyć na niej ikony światowego e-sportu - Fatal1ty zgłosił swoją kandydaturę, co jest sporym zaskoczeniem (zwłaszcza ze względu na CPL World Tour). Chęć wzięcia udziału w rozgrywkach zadeklarowali również tak znakomici gracze jak Socrates, Phantom, Cooller, Python, Fazz czy nasz rodak matr0x. Pozostaje nam tylko czekać i mieć nadzieję, że aplikacja Mateusza zostanie pozytywnie rozpatrzona.

Pawuj | 2005-04-13 19:08:53

matr0x zasiej rozpierd0x !! :D

pepz | 2005-04-13 19:38:37

szczerze mówiąc jak patrzę na tą listę, to wątpliwa sprawa czy matr0xa dopuszczą, ale kto wie, kto wie :)
gl tak czy owak :d

Mav_8217 | 2005-04-13 19:40:07

O ile zwiększą liczbę zaproszonych do przynajmniej 32 graczy, to kto wie... tak czy owak z tego co mi wiadomo - zik na dniach też wysyła swoje zgłoszenie.

ash | 2005-04-13 20:19:05

Witam
Dawno nie pisalem, ale chcialem cos powiedziec na ten temat.
Wielkia prosba do wszsytkich NIE wysylajcie swojego zgloszenia, masowo. Bo naprawde to niema sensu, apogroszy jedynie szanse tego zeby ktos od nas tam pojechal, a pod zwrotem ktos mam na mysli matrox. Razem zmatroxem przygotowalismy to zgloszenie jak nalezy i mamy nadzieje ze moze sie uda.
Jak widac konkurencja nie jest slaba. I chocby jak na to nie patrzec w naszym kraju tylko matr0x jest choc troche rozpoznawany za granica. To dla organizatorow niema znaczenia ze w jakims ostatnim turnieju typu online ktos wygral z matroxem. Przy takich aplikacjach najwazniejszy jest calosciowy wizerunek. I to wlasnie matrox ma go w tym momencie najlepszy.
Wiec prosze o nie wysylanie masowo swoich zgloszen bo przeciez to i tak raczej niema sensu w porownaniu do tych nickow co juz tam widnieja. A tylko pogorszy to sytuacje na to zeby jakikolwiek Polak tam pojechal.

Pozdrawiam :)

PeterSchiff | 2005-04-13 20:19:40

jak ja wysle to mnie wybiora?:P nie no tak serio gogog mat jesli mata nie wezma to niech wezma zika chociaz wole naszego slazaka :DD

edit: niech mat wpisze sie jako cooller i wtedy na 100 proc bedzie mogl jechac: D

gr. | 2005-04-13 20:26:29

ja sie zglaszam poprzyjcie mnie bo jestem fajny

sYnth|Bubu | 2005-04-13 20:31:55

Czytac komentarz ash’a!!!
gl mat :P

[M]aniek | 2005-04-13 21:12:57

Dobra niech Ci bedzie ash, bo juz mialem klikac w SEND, kiedy zobaczylem Twoj komentarz, masz racje dajmy szanse matr0xowi, ja juz swoje w zyciu wygralem.

rav | 2005-04-13 21:37:49

a ja kocham matroxa i Mańka !

EDIT:
wow, maniek tez o tej samej godzinie mi to napisal :D

[M]aniek | 2005-04-13 21:39:04

niczego mi nie udowodnisz, to nie moje dziecko

Mav_8217 | 2005-04-13 21:41:44

M]aniek: (21:31)
kkkkkkk
(21:35)
www.q3arena.gry.imro.pl/?id=1&akcja=komentarze&n=8563
napisz ze mnie kochasz

Kocham [M]ańka

sYnth|Bubu | 2005-04-13 21:46:33

Dobra nie pisac bzdur, tylko na temat bo kasował bede!

Pawuj | 2005-04-13 22:49:43

Bubu banuj plebs! :D

kos | 2005-04-13 22:53:01

Yea! w końcu jakiś większy turniejek q3 :P

ziel1na | 2005-04-14 02:13:23

go go go ! :>
niech matrox i zik zrobia rozpierdol :F
oo zoom tez sie zapisal :)

Gravatar

StaryOrgowicz_93 | 2005-04-14 04:36:50

Jest w formularzu tabelka w której trzeba przekonać, co by wybrali daną osobę... myślicie, że gdyby Cooller napisał "fuck you" w właśnie tym podpunkcie to by go nie wybrali? Moim zdaniem Matrox’a nie wezną, jakby jeździł na jakieś międzynarodowe turnieje to zrobiłby sobie lepszą reputację i jego imie stało by się bardziej rozpoznawane przez innych graczy, a także lepiej odbierane.

Gravatar

avek | 2005-04-14 07:19:18

Jak nie .. WCG , Rzeszów były wielkie turnieje ktorch matr0x uczestniczyl jescze jest najlepszy w Polsce to moze go wezma pod uwage .

BTW [M]aniek powiedzial ze jak nie napisze ze go kocham to wpadnie do mnie i zrobi piiiiiiiiii . :D

Kocham [M]anka .

zoom | 2005-04-14 08:13:40

Moja kandydature umotywowalem:

Elpa obiecal mi flage venezueli taka zebym mogl sobie w pokoju powiesic a daler jedna ze swoich pro czapek :-)

zoom | 2005-04-14 08:18:28

Popieram asha i jego komentarz ktory znajduje sie troszke nizej ! Dzis wchodze na ESWC i juz widze ze jakis punol czy innych typ sie zapisal :-/ po co sie osmieszac przed najlepszymi ?

gr. | 2005-04-14 08:37:08

a ja go nie kocham a tak na powaznie jestem bardzo ciekawy czy stary wyga fatal pokaze ze jeszcze umie sie gibac po mapach z polotem i finezja :D

porrky | 2005-04-14 10:48:15

punol wypchnie mata z 16 debesciakow:

Gravatar

pro_L0rd | 2005-04-14 10:55:11

ahaha no nie moge z punola ;dddd

Gravatar

nxs.izap | 2005-04-14 11:17:29

ciekaw jestem co on sobie myslal wysylajac te zgloszenie :O

dinhkertal | 2005-04-14 11:19:46

"wezną" ... sensei człowieku ogarnij poślady :D

Argun | 2005-04-14 12:24:57

Czemu sie tak czepaicie punola. Nie jest tam napisane, ze to turniej dla super-hiper-ultra-pro-playerow :) Jesli mial ochote to sie zapisal. Rozumiem ze matrox jest rozpoznawany i wogole ale to nie oznacza, ze to on pojedzie. Poco srac po nogoach a pozniej klac, ze go nie wybrali.

lecho | 2005-04-14 13:12:51

jest napisane, ze to turniej invite-only i oni wybiora 16 najlepszych. NAJLEPSZYCH. wiec szansa, ze ktos nie bedacy jak to mowisz hiper-pro, sie dostanie na ten turniej, jest tak mala, ze jesli Punol pojedzie na ESWC to wzorem Clarksona zjem wlasne wlosy :DDDD (sorry niesmaczny zart :D) chyba, ze to jakis szef na fejku, ale nie sadze :E

kos | 2005-04-14 14:21:54

hahahahahah punol lol :D jaby go wybrali i jakby wygrał to by był zjeb ;dddddddd

MateoMartinezz | 2005-04-14 14:34:07

lecho ma trację - turniej jest tzw masters cup, byle gówniarz nie pojedzie.

zero4 nie będzie?
oooo, zoom się zapisał - GL bro - ten ma naprawdę szanse tam zagrac

7328221o | 2005-04-14 14:46:19

A kto to punol ?? Macik albo zoom , hmm Macik fajniejszy zoom sux imo.

Gravatar

StaryOrgowicz_93 | 2005-04-14 16:13:13

Kertal nie szpanuj znajomością poprawnej pisowni, ja sobie moge pisać "pujde", albo "wziolem" a Tobie to powinno wisieć :b Zdasz za mnie maturę?

Edycja: Siorbać demo Matrox’a z Cyberfight’a :) - Matrox vs Rutt [Pro-Q3Dm6]

[M]aniek | 2005-04-14 16:15:13

L.O.L jesli nie pokaleczyles jezyka celowo, to raczej powinienes byc wdzieczny, ze ktos Cie poprawia :Ooo

sab | 2005-04-14 16:39:11

zoom ma większe szanse od matr0xa imo. No chyba, ze wyjebie ich ca1 lub punol ;-)

[M]aniek | 2005-04-14 16:53:06

tlumacz jak chlop krowie na rowie zeby sie nonamy nie zapisywaly to beda sie zapisywac szkoda slow

Mav_8217 | 2005-04-14 17:00:35

No zajebiście. Na liście zapisanych punol, ca1. Nawet nie chce mi się tego komentować. Po prostu żenada. fhn - po kiego grzyba w ogóle podawałeś link do zapisów?

Zoom ma sznse? Nikt nie ma szans o ile nie zwiększą limitu zapisów do przynajmniej 32 slotów. A i tak zoom nie ma więcej znaczących sukcesów 1v1 vq3 niż mattak, więc nie wiem skąd wnioski, że to on ma tam pierwszeństwo z pl jechać ;)

zoom | 2005-04-14 17:09:37

makaveli powiedz to samo o ve-elpajou

Mav_8217 | 2005-04-14 17:13:35

Osiągnięcie czołowych miejsc w dwóch sezonach GGL Online i CXG mu wystarczy.

ed: A tak w ogóle, to komu kibicujecie? :))

zoom | 2005-04-14 17:18:34

w ktorych grali chaoticz i daler :-D poniewaz w GGL nikt z europy nie gra on jest byl i bedzie graczem promode i tyle.

Co do zapisow to dobrze powiedzial carmak ze polacy jako jedyni potrafia zrobic wies :-/

Mav_8217 | 2005-04-14 17:21:28

Pewnie, ale na vq3 też osiągnął całkiem sporo. Pierwszy sezon GGL wygrał. W drugim nie pamiętam który był. 3, może 4? Tak czy owak pokonał "KILKU" znaczących graczy vq3 nawet w tym drugim sezonie.

A CXG to pies? Tam chyba była całkiem ładna reprezentacja europejczyków? QuakeCon, QLan już nieco słabiej, ale też pokazał pazurki.

fhantom | 2005-04-14 17:46:49

przesada
jak będą chcieli wziąść Mateusza czy Michała to znajdą się na liście a jeśli nie to nie ze względu na to że ca1 czy punol się zapisał, lol to przecież są poważni ludzie (skoro zadecydowali o takiej formie zapisów to musieli przewidzieć że zapisze się również jakiś odsetek nieznanych nikomu graczy co zresztą widać po liście kandydatów nie tylko z naszego kraju)
mav - obowiązkiem redaktora jest przekazywanie wszystkich istotnych informacji...

Gravatar

intens1ty.dk | 2005-04-14 17:51:38

Jesli wybiora mata to mam nadzieje ze tym razem nie przespi 3/4 turnieju.

3st | 2005-04-14 18:01:41

Dopisano 14.4.2005 o godzinie 14:21 [ kos ]

hahahahahah punol lol :D jaby go wybrali i jakby wygrał to by był zjeb ;dddddddd

a GRECJA plebsy zostali mistrzami EU :|

Gravatar

Punol | 2005-04-14 18:03:11

Ta wiem odjebalem, ale nie czytalem komentarzy tylko sie poprostu zapisalem myslac ze ludzie sie zapisuja jak leci. Teraz wiem ze tak nie jest :P ale spoko napisalem juz maila do nich zeby mnie usuneli z tej listy. Jeszcze raz sorry za reklame i pozdro :ASd

k3m | 2005-04-14 18:09:36

Oj, Polacy moga miec male szanse, aby byc w wybranej 16...

fantom
drug
socrates
fuki
sfazzowany
linkin pork
elopajuo
M aka veli
Krzysztof d1ablo Wlodarczyk
jibo jyr (czyt. od tylu)
goalkeep3r
fataljedenty
zimny Cooller
fox news
be-morfez
Pyton

Ta sa moje typy (bez matr0xa). Nie jestem super obeznany na scenie vq3, byc moze ktorys z nich jest znany tylko z tdm. Na razie jest nadzieja, ale gdy zapisza sie kolejne gwiazdy, bedzie niedobrze. W kazdym badz razie milo byloby zobaczyc Polaka w tym turnieju (moze ca1 ?) :)

  1. Rafal - Rafał z ORGa ? No i po zawodach...

Gravatar

nxs.izap | 2005-04-14 18:25:15

leze normalnie leze, tez ide sie zapisac... ja pojade!!!!!!!!!!

7328221o | 2005-04-14 18:56:52

Huh o./ brakuje tylko ciastka , lotnika i mazziego i podium nasze . Dziwne że bubu milczy ;o . Ehh jak nikogo nie zaproszą to przynajmniej nie bedzie o co sie kłócic. Peace Love Q3.

kos | 2005-04-14 19:27:06

3st mnie to poprostu rozśmieszyło że się punol zapisał :d a porównanie do punola do Grecji jest nawet nawet no ale wiesz :P wiadomo że wszystko się może zdazyć :P ale bez przesady :P

szłem | 2005-04-14 19:44:54

Po pierwsze Grecja to nie plebsy ... tez tak na poczatku sadzilem

po drugie ciekawe co punol napisal w osiognieciach

cajek tez zreszta moze byc ciekawie

eXe|Korol | 2005-04-14 20:42:55

a idzcie z grecja, na ich gre nie da sie patrzec

brazylia, hiszpania, holandia to sa timy

nie rozumiem co ma zapisanie sie punola, czy zbyszkaX do tego czy taki mat, czy ktos tam bedzie mial wieksze lub mniejsze szanse

jak maja wziasc to wezma, jak nie, to nie

Mav_8217 | 2005-04-14 20:49:53

OMFG, KEM LEŻE!!!! Weźcie mu dajcie bana za takie wypowiedzi!!

Ejjj, właśnie zauważyłem na liście:

  1. [zum]toCiota

omfg kto to? :D Rozumiem robić wieś, ale to to już jest zianie na maxa :DDDDDDD

Dobra, ale taka nutka powagi: Grecja, to wcale nie cioty a pgd, to gracz który spokojnie może być na ESWC zaproszony i wstydu swojemu krajowi na pewno nie przyniesie. Powiem więcej - on ma szansę powalczyć z najlepszymi.

k3m | 2005-04-14 21:04:53

Korol: Zgadzam sie, moze Punol wyslal kopertke do organizatorow i tym samym wezmie udzial w turnieju, musial sie tylko zapisac. Teraz sciemnia, ze wszystkiego nie przeczytal.

kos | 2005-04-14 21:05:34

LOL ja pier.... [zum]toCiota qwa mac weźcie skasujcie ten link od zapisów bo to już wiocha :ddddddddd

edit: co do posta wyżej :
No ale kurde zobacz czy lud z innych krajów robi tak samo jak ci z pl?

sYnth|Bubu | 2005-04-14 21:05:34

Teh: podczas weekendu w gorach mat mnie błagał zebym nie wysylal zgloszenia bo to dla niego wielka szansa...
A tu cytat "Bubu Ty juz swoje wygrales, daj mi sie wykazac".

Ot Co!

fhantom | 2005-04-14 22:08:47

nie
przeczytaj mój lub Korola poprzedni komentarz
nawet jak się @#$% z cipą (za przeproszeniem) zapiszą to nie będzie to miało znaczenia

acci | 2005-04-14 22:36:21

typowo polacy znowu robia wies

cocaine | 2005-04-14 22:54:47

costy, tym razne bedzie spoko :D:D

sYnth|Bubu | 2005-04-14 23:23:05

No lol... kolejni debile wysylaja zgloszenia :|

d4widoV | 2005-04-14 23:45:07

PRO to mogą być jedynie Polacy, w tym przypadku właśnie udowadniają to. Ludzie, no weźcie nie róbcie jaj, myślicie, że będąc na liście zapisanych do eswc będziecie sławni czy co? Heh... szkoda słów.

zoom | 2005-04-15 00:17:04

I dlatego dzieki takim debila polakow tam nie bedzie :-S

STING | 2005-04-15 00:21:57

Trzeba bylo nie pisac tyle o tym kto sie zapisal, a kto nie ;)

davep | 2005-04-15 00:26:06

hahaha ale sie usmialem
ej wyluzujcie fajnie jest, przeciez trzeba byc dobrym zeby tam zagrac a ja watpie zeby ktos z polakow tam sie znalazl (mat bez obrazy, trzymam kciuki ale to juz nie twoja dziedzina) dlatego tez skoro nie mamy szans pokazac sie bezposrednio na ESWC pokarzmy sie z oryginalnej strony- hehe nie ma chyba teraz w zadnym kraju na scenie vq3 tak zabawnie :-D o jej ale sie usmialem
a pozatym co tam francuzi moga rozumiec z takich nickow, haha no jeszcze raz wybucham smiechem :P

davep | 2005-04-15 00:28:48

...
68. SK|Sl1nger
69. ca1
70. Rafal
...
74. eoe.k1ller
75. [zum]toCiota
...
79. [mam]wasWdupie
jest ok ;-D

[M]aniek | 2005-04-15 07:55:14

dave sor ale jak dla mnie to jest zalosne, bo gdyby ash nie poprosil zeby sie nie zapisywali, to by sie nie zapisywali q:D

civ|taboo | 2005-04-15 09:07:24

osz w dupe, nieźle mamy zdegenerowaną scenę :D Ja myślałem, że prima aprilis już było ? :o

davep | 2005-04-15 09:33:06

no wiesz maniek ja bym sie tak nie zachowywal, ktos widac ma odwage i mu kilka spraw zwisa ;-)

bizz | 2005-04-15 10:02:22

ja generalnie to mam to gdzies, ale nie rozumiem komentarzy typu "nie zpaisywac sie... to zwiekszy szanse mata/zuma" Oo wydaje wam sie ze 20 noskilli moze zabrac szanse matowi ? bezsens, to tak jakby eswc sie wypowiedzialo "gdyby sie nie zapisalo tyle lam z polski to bysmy wybrali mata albo zuma, ale ze zapisalo sie ich 20 to zrobimy im na zlosc i nie wybierzemy nikogo" O_o moze zle zrozumialem i nie wiem o co wam chodzi, w takim razie o co chodzi ?:D

eng | 2005-04-15 11:16:26

:DDDDDDDDDDDDD

7328221o | 2005-04-15 12:13:58

Ja jebe jaka żałość. Ktoś tu jest mocno pierdolnięty. Ciekawe co za kretyn to [zum] , ciekawe czy ma na tyle odwagi by się przyznać.

freak | 2005-04-15 12:18:55

sad :|

rav | 2005-04-15 12:47:12

no i przez takich debili (czyt. [zum]tociota cos w tym stylu) jak Niemiec czy Francuz ma nas ( Polaków) nie uważać za debili ? :DD

rav | 2005-04-15 12:47:14

eeee 2 razy sie cyklo :p

[M]aniek | 2005-04-15 12:51:42

rav : )

lecho | 2005-04-15 13:04:33

mav9lity a kto to jest pgd? bo ja sie generalnie interesuje scena duelowa, a o kims takim i to jeszcze Greku nigdy nie slyszalem :o niby dlaczego gracz z jeszcze wiekszej quake’owej prowincji niz Polska mialby dostac szanse i pokazac sie lepiej niz Polacy? nie odbieram nikomu skila, ale cenmy sie troche ;) uwazam ze w tej chwili jesli chodzi o q3 to Polska>>>>>Grecja, mamy o wiele silniejszych graczy i klany... chyba ze ktorys komentarz zle zrozumialem, to przepraszam ;)

a co do asha i jego prosby o niezapisywanie sie - ja to odebralem raczej jako dobrze przemyslana wypowiedz czlowieka od PR Teamu Sky, niz autentyczna prosbe wspomozenia matr0xa ;) dlaczego? otoz jak zauwazyl bizz, organizatorow nie beda interesowac dziesiatki anonimowych ksywek na liscie zapisanych, odpowiednich graczy i tak wylowia...

sab | 2005-04-15 13:55:50

pgd jedyny raz gdy go widziałem to grał w eswc2004 z ZeRo4 na dm6. Wynik coś koło 20:5...

THRAWN | 2005-04-15 14:21:15

1.Co to za xywy :

[zum]to*iota
[mam]wasWd*pie
...debile-idioci i jeszcze flage polski daja..nie dziwne ze taka opinni onas potem jest ! wstyd..

  1. Jak nie masz chodz minimalnej szansy aby zostac wzietym pod uwage to przestancie marnowac czas tamtych ludzi ! mowa tu o ca1 , rafal i punol:/ ps: ca1 po tobie to sie nie dziwe placq

3.B.dobrze ze zgłosił sie zoom i matr0x...

edit:
4.koment ash’a czytać !!

dadek | 2005-04-15 14:27:15

A Adolf Hitler też sie zapisał ;o

aimowy | 2005-04-15 14:43:24

nc...

Mav_8217 | 2005-04-15 15:27:32

heh, kiedyś miałem wszystkie demka pgd z ESWC 2k4 z ftp’a ligareny. Poszukałem trochę i oto proszę:

ftp://ftp.ligarena.com/2004/Demos/Quake%20III%20Arena/1.%20Group%20Stage%201/group%202/Greece/vs%20Spain/pgd_grbnb-vs-Dabra_es-ztn3tourney1-(pgd_grbnb).zip
ftp://ftp.ligarena.com/2004/Demos/Quake%20III%20Arena/1.%20Group%20Stage%201/group%202/Greece/vs%20France/aAalinkinXSa-vs-pgd_grBnB-hub3aeroq3-(pgd_grBnB).zip
ftp://ftp.ligarena.com/2004/Demos/Quake%20III%20Arena/1.%20Group%20Stage%201/group%202/Greece/vs%20USA/pgd_grBnB-vs-GGLUSAZeRo4-pro-q3dm6-(pgd_grBnB).zip
ftp://ftp.ligarena.com/2004/Demos/Quake%20III%20Arena/1.%20Group%20Stage%201/group%202/USA/vs%20Greece/pgd_grBnB-vs-GGLUSAZeRo4-pro-q3dm6-(GGLUSAZeRo4).zip

Nie wiem jak Wam, ale mi się jego gra bardzo spodobała. Za to na aero grać zupełnie nie potrafi :))

A czy rzeczywiście poziom Greckich quakerów jest niższy od naszego? Oczywiście, że tak. Ale imo pgd, to wyjątek. I naprawdę niesamowicie ciekawy byłby jego mecz z mattakiem :) Pewnie Mati by wygrał, ale nawet jeśli, to nie dużo. I jeszcze mały bonusik:

www.cyberfight.org/site/demos/13672/
www.cyberfight.org/site/demos/13727/
www.cyberfight.org/site/demos/13728/
www.cyberfight.org/site/demos/13741/

Na dowód, że oni potrafią grać.

freak | 2005-04-15 16:52:12

hiltera i fatala dopisałem ja zeby ciekawiej bylo i zeby nie bylo ze tylko Polacy wioche robia :F ;p

SaTaNiKa | 2005-04-15 20:00:19

ja nie wiem ja wy ale ja trzymam kciuki za matrOxa :D:D

mam nadzieje że go wybiorą i że będzie nas godnie reprezentował :D:D ja się tam nie nadajee mam mały skil a trak pozatym i tak mnie nie wezmą :(:( to po co mam się zapisywać nie będę robił większej woichy :D

Gravatar

voodoo|seRious | 2005-04-15 20:13:58

a ja sie chyba zapisze na 6 nickach bede mial wieksze szanse ze mnie wezma !!!! zlota mysl !!!!

szłem | 2005-04-15 20:50:22

lol seRiuz pomjyslalem o tym samym

marm4n | 2005-04-15 23:13:36

a mi sie na 80% wydaje ze go nie wybiora, z powodu tych debili co sie wpisuja na potege i tylko polska scene oczerniaja :>
gl matr0x...

Gravatar

5un | 2005-04-15 23:30:24

jezeli suzi9mm mowisz powaznie to chyba zrobiles nam najwieksza wioche. Fatalitego skasowali pewnie patrzac na logi - ale to znaczy ze zauwazyli domene yyy.PL ech :/.
zalosne.
reszta fejk nikow z flaga polski jest malo szkodliwa - nikt nie wie ze gracze Ci robia sobie jaja i nikt sie nie dowie bo sie tym nie zainteresuje.
Nicki Mata czy zooma maja jakas szanse bo sa jednak troszke znane w swiecie. A impreza typu masters ma przyciagnac widzow i wzbudzic ciekawosc. Ktos tam na swiecie zobaczy - o matr0x - ten od cpm - ciekawe jak mu pojdzie ;))). Ze eswc cos wie o polskich sukcesach cpm przekonal nas rok temu mess - wiec moze sie uda?!
GL guys

Gravatar

Fabian | 2005-04-15 23:38:53

O Matko !, nie no żenada.
Ca1 ?! Rafał ?! kto to jest ?!, ludzie zastanówcie
się co robicie !!, Apfrr (Shr :-Allways smiled dude).

ash | 2005-04-15 23:49:36

heh jesli ktos naprawde mysli ze taki spam debilnych zapisow niema zadnego wplywu to widac malo wie zarowno o prowadzeniu / organizowaniu czegokolwiek, jak i o samym zyciu.

Teraz wystarczy ze przy selekcji Francuzi spojrza ze zgloszenie wyslane z PL i od razu delate. Nawet nie patrzac na inne pola. To sie widzi przy takich formularzach. Zobacza ze spam z pl od jakichs low skillow nadszedl i kazde zgloszenie juz beda usuwac. Taka jest rzeczywistosc.
Gadanie ze gdyby mieli wybrac matroxa to by wybrali jest bzdurne. Matrox nie jest wielkim zawodnikiem, ale tez nie jest totalnym nonamem. Tu chodzilo wlasnie bardziej o aspekt naszego kraju. Zeby wybrali kogos z Polski. Zeby tym sie bardziej kierowali. Ze np. w takim turnieju, gdzie przy ostatniej edycji zapraszali nacje, ktos moze chcial zroznicowania zawodnikow z kraju ? Moze oni chcieli kogos, choc jednego reprezentanta z jakiegos kraju, jak np. Polska ? A teraz zobacza co za wies tu jest i juz napewno wzgledem tej szansy nikt nie pojedzie, bo po co im jakies wsioki z Polski.
Gadanie ze nikt od nas nie ma szans. Po co niby oni robia ten formularz zgloszeniowy ? Tak dla jaj ? Przeciez jesli by chcieli sama stala elyte to by sobie sami wybrali, bez zabawy w takie pierdoly

Mav_8217 | 2005-04-16 00:33:05

Święte słowa ash, święte słowa...

Gravatar

vvv | 2005-04-16 05:02:04

zenada ?

no i czemu sie tak dziwicie ?

przeciez to polska scena.

bizz | 2005-04-16 06:48:05

lol ash ;DDDDDDDDDD napisalem wczesniej ze imo duzo noskillow nie wplynie zle na wybranie matroxa itp. a Ty po tym wnioskujesz ze wiem malo o zyciu ?:DD Wiesz... moje zycie nie kreci sie wokol robienia turniejow/lig (w przeciwnienstwie do niektorych :p) wiec mam prawo sie mylic ;DD takie Twoje odpowiedzi sa naprawde zalosne.

bryan | 2005-04-16 06:55:19

kilka osob jednak jest zalosnych ...
zaczely sie pojawiac na liscie nicki
’ [zum]toCiota ’
’ [mam]wasWdupie ’
to juz pokazuje tylko kompletne zidiocenie. idzcie lepiej pod okoliczny warzywniak opracowac wino marki wino z dobrego rocznika (bierzacego). bedzie to z wiekszym pozytkiem dla sceny i zapewne dla wASZEGO intelektu.

[M]aniek | 2005-04-16 09:48:23

wypowiedz asha zalosna : DDDD no leze, przeciez ash dobrze mowi @#$% ludzie, w ogole szkoda slow

freak | 2005-04-16 09:57:07

mata tak czy siak nie wybiora, maja przeciez do wyboru 16 najlepszych graczy z kuli ziemskiej

wg mnie wybiora:

RuSh3D.Cooller
SombrA/Logan
Python
Ph4ntom
SK|fazz
eoe.k1ller
morfez
socrates
fnatic.toxic
linkin/AppleSeed
brescia
ve-elpajuo
eoe.d1ablo
Rush3D’jibo
dreg
redemz

wszyscy doswiadczeni, napewno bede wybierali pod katem tego czy ktos bral udzial w duzych imprezach typu qcon, eswc czy wcg

a mat? zdaje sie ze rozegral tylko jeden grupowy mecz na wcg... gdyby nie cpma bylby w ogole nie znany, ale kto wie, w kazdym razie trzymam kciuki

fhantom | 2005-04-16 10:00:32

’’Zobacza ze spam z pl od jakichs low skillow nadszedl i kazde zgloszenie juz beda usuwac. Taka jest rzeczywistosc.’’

a ja osobiście uważam że się mylisz ash
jeżeli masz rację to niestety ekipa organizacyjna escw jest niepoważna i zupełnie nie nadaje się do tego typu przedsięwzięć (to miałby być profesjonalizm ? sugerujesz na dodatek że zawsze tak ’’profesjonalnie’’ się organizuje turnieje bo ’’takie jest życie’’ ?)
nawet jak nie mam racji to nie wiem jaki to ma wpływ na moje ogólne pojęcie o życiu
to kto ma rację jest zresztą nieistotne - nie możemy zabraniać zapisywać się (komukolwiek) a tak ważna informacja o możliwości zapisów do tak ważnego turnieju musiała zostać odnotowana (hi mav)
zaapelowałeś i nie trafiło to do niektórych
ot taka nasza scena :-/

ramb!ak | 2005-04-16 10:01:15

... maniek przeciez ty "malo wiesz o zyciu" to sie nie wypowiadaj ...

ramm | 2005-04-16 10:45:59

16 graczy = ścisła czołowka światowa... do której niestety nie należymy ;)

gr. | 2005-04-16 11:12:44

szacunek dla polskich graczy ale musze zgodzic sie z przedmowca jesli chodzi o vq3 to bez problemu znajdzie sie 16 i wiecej graczy lepszych od naszych rodzimych zawodnikow niemniej trzymam kciuki ^.o

Gravatar

StaryOrgowicz_93 | 2005-04-16 12:09:40

"16 graczy = Światowa czołówka do której nie należymy"

Łoj tak :(

[M]aniek | 2005-04-16 13:58:36

nie mowcie, bo mamy wielu graczy ktorzy bez problemu mogliby powalczyc z najlepszymi, juz nie bede sypal nickami bo znowu mi powiedzie ze sie @#$% mac podlizuje komus : D

szłem | 2005-04-16 14:25:38

to sa zreszta tylkp proponowane zgloszenia
nie znaczy ze jezeli zero4 sie nie zglosi nie beda go zaoraszac
wiec zegnaj Polsko na ESWC
zreszta to bylo nierealne

Mav_8217 | 2005-04-16 14:38:11

Psc - niestety trzeba najpierw się zgłosić i wyrazić chęć uczestnictwa. Dopiero wtedy biorą Twoją kandydaturę pod uwagę.

Gravatar

voodoo|seRious | 2005-04-16 15:02:18

mamy nastepnego Polaka huhuh! teraz to juz miazdzymy :PPPPPPPP go mezza go !

Gravatar

[w]xEn | 2005-04-16 16:13:02

Hehe! Nasciemnialem im troche ;-) ale z klasą.
Dobra niewazne. Chcialem sie z wami, drodzy wspolgracze, podzielic pewna refleksja, ktora (jak z gory zakladam) i tak do wszystkich nie dotrze. A mianowicie: jak mozna napisac do Asha, ze zle gada, nie zna sie, lol ect? Ludzie, ktorzy na tej scenie sa bo sa nie powinni w ogole zabierac glosu. To jeden z ludzi, ktorzy najdluzej organizowali turnieje w Polsce. Zero poszanowania dla cudzego wysilku. Takze Bryan to zauwazyl (mam na mysli niestety ’polski charakter’). W Polsce gamingiem zajmuja sie ludzie, ktorzy do tego nie dorosli emocjonalnie; wypowiadaja sie takze na tematy o ktorych nie maja pojecia. Ratuje was tylko to ze jestescie anonimowi, bo fakt faktem, ze jesli ktos chce pokazac prawdziwa twarz to potrzeba do tego troche odwagi. Nie jest natomiast odwagą pisanie (...)mamwaswdupie...

[ pzdr Serious =P ]

yasit | 2005-04-16 16:21:05

polak potrafi... "mamwaswdupie" mnie rozwalil :)

bizz | 2005-04-16 16:27:01

masz racje, ash zrobil duzo dla tej scene (imo najwiecej, ale i tak sie nie znam), xen - co Ty pie.erdolisz ? kto nie ma poszanowania dla jego wysilku ? ash pierdnie, powiem na zdrowie ;D, ash mi jebnie nadstawie drugi policzek, jak bedzie chcial to zrobisz ashowi laske ?:D przeciez to nie ma byc tak, ze cokolwiek ash powie to musi byc swieta racja tylko dlatego ze duzo zrobil dla sceny... ja osobiscie szanuje asha (choc go nie znam) i jego prace, ale w niektorych kwestiach mam inne zdanie co on ? chyba moge tak, nie ? a napisalem ze jego odpowiedzi sa zalosne bo napisal ze malo wiem o samym zyciu, tylko dlatego ze napisalem ze kilka noskilli nic nie zmieni w szansach wybrania mata czy tam zooma, no ale nic...

[M]aniek | 2005-04-16 17:07:10

nawet jesli te osoby ktore sie zapisaly nie przeszkodza w ewentualnym wyborze matr0xa czy zooma, to na pewno im nie pomoga :)

Gravatar

[w]xEn | 2005-04-16 17:33:35

Bizz, jestes jednym z tych, do ktorych pisalem i ... tak jak napisalem: nie zrozumiales.
A kto to w ogole jest lizz?

[M]aniek | 2005-04-16 18:21:26

18:20:15 Pawuj (3876216)
Diabeł zwabił na skraj przepaści Anglika, Francuza, Niemca i Polaka.
Podchodzi do Anglika i mówi:
- Skacz!
- Nie skoczę.
- Gentleman skoczyłby.
Anglik skoczył. Diabeł podchodzi do Francuza i mówi:
- Skacz!
- Nie skoczę.
- Gentleman skoczyłby.
- Nie skoczę.
- Ale teraz jest taka moda.
Francuz skoczył. Diabeł podchodzi do Niemca i mówi:
- Skacz!
- Nie skoczę.
- Gentleman skoczyłby.
- Nie skoczę.
- Ale teraz jest taka moda.
- Nie skoczę.
- To rozkaz!
Niemiec skoczył. Diabeł podchodzi do Polaka i mówi:
- Skacz!
- Nie skoczę.
- Gentleman skoczyłby.
- Nie skoczę.
- Ale teraz jest taka moda.
- Nie skoczę.
- To rozkaz!
- Nie skoczę.
- A to nie skacz!
Polak skoczył.

Gravatar

5un | 2005-04-16 19:26:50

xen no offence ale ciezko zrozumiec twojego komentsa. Wyraziles sie delikatnie mowiac niejasno.
ogolnie w dyskusji bez sensu padaja zbyt mocne okreslenia ale to chyba norma.
nie ma o co sie spierac.
Wyszlo jak wyszlo - trza przyznac ze zapisy "noskilli", a tym bardziej bezsensowne wpisy , czy fejkowe (ktos sie chwalil ze wpisal spod polskiej domeny fatala itp.) nie pomagaja polakowi znalezc sie wsrod wybranych.
Mozna tez przypuszczac ze gdyby nie naglosniony apel ludzie by na to nie zwrocili uwagi i obyloby sie bez fejkow.
poczekajmy na "werdykt" i wtedy sobie pogdybamy jak to lubimy najbardziej :P
pozdr

Gravatar

voodoo|seRious | 2005-04-16 19:34:42

kurde no ... juz 8 polakow ... teraz to napewno sie zastanawiaja kogo by wywalic -> coollera czy jibo zeby mamwaswdupie mogl sobie pograc :ASD ktory zapewne nawet niewie co to jest eswc :D:D:D smieszne :)

w1n | 2005-04-16 19:38:23

A wszystko przez to, że ludzie typu [mam]wasWdupie mają mózgi z biedronki.

eng | 2005-04-16 19:41:18

Pierwszym bledem tego newsa jest tytul, drugim jest podanie linka do zapisow. I wsio jasne :>

PeterSchiff | 2005-04-16 20:16:38

a ja mam takiego plana :D pozapisujmy sie jeszcze wszyscy.. padnie serv gdzie sa zgloszenia wiec ich nie bedzie i zapiszemy 15 najlepszych Polakow (ja jako 16 za pomysl powinienem byc uprzywilejowany:P) i bedziemy miec polskie mistrzostwa swiata (zakladajac ze te barany zza granicy nie beda ogladac listy zgloszeniowej :P

bizz | 2005-04-16 20:31:01

ksen: ja tez nei wiem ktoe to jest lizz, moze nie zrozumialem, ale nie wazne, MOZESZ DALEJ WCHODZIC W DUPE ASHOWI (5 razy edyowalem zeby poprawnie napisac tego nicka, taki jestem naj.ebany), twoja sprawa, jak czytalem pozniejsze komentsy to nie tylko ja twiersz ze piszesz niejasne komentsy. wogole ja sie dziwie po @#$% pisze te komentarze skoro nie gram w q3 od jakiegos czasu a dyskutowanie z takimi lamami jak ty nie ma sensu. nara idz spac czlowieku..............

eng | 2005-04-16 20:46:27

jak jestes naje.bany to do izby wytrzezwien a nie na orga pisac glupoty ;s

bizz | 2005-04-16 22:14:16

asdasda odewzal sei rwa tzezwy, pozdro; -ddd

civ|taboo | 2005-04-17 00:08:35

Dzieci się pozapisywały, w szkole mówić będą, że z Collerem na liścię są :// Bo anonimowe to wsio można zrobić no nie ? nikt nas nie odkryje, ale jajca będą. echhh Mogliby przysłać listę ip "anonimowych". Administratorzy naszych serwerów też by sobie "jajca" porobili

PeterSchiff | 2005-04-17 00:35:02

civ banem nie powinno sie ich karac bo teoretycznie maja do tego pelne prawo i moga sie powolac na to ze w newsie nikt nie prosil tylko "jakis ash sobie tak zazyczyl"...

to jest raczej sprawa jakiegos wyczucia chwili kiedy mozna zartowac i robic sobie jaja a kiedy raczej nie nalezy no ale te granice sa u roznych ludzi inne a ewenementy tez trzeba szanowac :)

ps. staralem sie jakos zgrabnie nazwac ich baranami bez uzywania prostackich slow ;p

RauL | 2005-04-17 03:24:04

dobra, przeczytalem i wiem juz osochozi, skad tyle komentarzy. wg. mnie powinny byc nieco inne metody selekcji, np. jakies eliminacje wewnatrzkrajowe, matt i zoom, wiadomo, starzy pr0, ale co powiecie (malo realne, ale zawsze) jak na takich elimkach zostali by porzarci, przez jakiegos pr0 mr0cznego lanowca, ktory nie ujawnial swojego skilla na serverach? wiem, wiem, do takiego poziomu mozna dojsc tylko poprzez doswiadczenie nabywane w walkach z najlepszymi, ale wiecie, lepiej sprawdzic, czy nasi mistrzowie sa w formie przed mistrzostwami, prawda ze by nie zaszkodzilo? a co do tych s.q.r.w.i.e.l.i ktorzy sobie robia jaja i wysylaja glupie zgloszenia z krzywymi textami wystapil bym do zarzodu ESWC poprosil o adresy IP dowcipnisiow, namierzyl, zbanowal gdzie tylko mogl i sformatowal dyski.

lol, piepszony cs #1 40.000 $, CS kobiet #1 10.000$ a biedny Q3 #1 6.000$, umieramy coraz bardziej... widze ze w tym roq nie ma pk, rok temu mesior przeciez pykal...

Gravatar

vvv | 2005-04-17 04:05:47

to sie staje powoli tragi-komiczne :p

polish rulez :d

davep | 2005-04-17 08:25:59

sluchajcie moim skromnym zdaniem to ze sie zapisala wies na ten turniej nie bedzie mialo nawet w 0.1% przekladu na to, ze nie zaprosza na turniej naszych chlopakow. Nie mowie, ze nasi nie maja poziomu (zoom...vq3-whatever) ale tutaj chodzi o cos innego. Nasi chlopacy wcale nie sa slabi, gorsi od czolowki europejskiej czy swiatowej. Gra nie jest mloda zebysmy zaczynali od zera a swiat mial jakies doswiadczenie. Prawda jest taka, zeby uczestniczyc w turniejach rangi swiatowej czy europejskiej trzeba spelniac nie jeden a conajmniej dwa warunki:
1) byc dobrym
2) byc rozpoznawanym
3)! miec mozliwosc
Rozumicie o co chodzi? Amerykanie mogli brac udzial w pierwszych turniejach Q3 takich jak Razer, Babegges (jakos tak) bo mieli mozliwosc dotarcia na nie, mieli mozliwosc urwania sie z chaty i zagoszczenia na tych imprezach mimo ze 3/4 tamtej wiary moglo byc poczatkujacymi graczami, a mogl wtedy u nas byc jakis pro-player ktory uplasowalby sie na miejscach dajmy na to 4-8, ale nie mial ’mozliwosci’ wyjazdu dlatego tez go tam nie bylo. To takie male porownanie do dzisiejszej sytuacji. Ja wiem, dzisiaj sa zgloszenia, ktore beda rozpatrywane, troche to inaczej wyglada. Zaden nasz mastah nie mial mozliwosci wziecia udzialu w wielkiej imprezie, aby byc rozpoznawanym jako zaj.ebisty zawodnik (czyli pkt 2) a wg mnie glownie to bedzie mialo przelozenie na wybor zlotej 16. Wieksze szanse ma np taki keeper czy enemy niz matr0x, a powiem wam ze na dzien dzisiejszy nawet bardziej rozpoznawanym zawodnikiem jest zoom mimo ze nie gra vq3 to prawdopodobnie tez im sie bardziej ten nick o uszy obil, chociaz swego czasu o matr0xie tez kazdy slyszal ;-). ve-elpajuo: dajcie spokuj, przeciez tego chlopaka zik czy matr0x jedza bez megasa, ale kto bedzie mial wieksze szanse na przyjecie?
Po drugie nawet jesli dostana nasi zaproszenie to nie wiem czy ktos tam sie martwi o dojazd na miejsce (pkt 3)- chyba ze pokrywa to ESWC, ale watpie?

Dlatego dajcie sobie spokuj z tymi fake-zapisami, chlopaki mieli akurat dobry dzien na zrobienie sobie jaj i tak sobie zrobili. Nie bedzie to mialo wg. mnie przelozenia na wybiorczosc.

Ps. Male przypomnienie z historii:
cyberfight.org/site/demos/4772/

Od zawsze bylismy dziwni ;-DD

freak | 2005-04-17 09:19:45

W większości podzielam twoje zdanie dave nieco się mylisz :P GaD miał szanse jechać na CPL w Holandii, nie skorzystał (matura) mógł dać chociaż komuś innemu pojechać no ale ... Jedyny polski sukces odnotowany na arenie międzynarodowej to 2 miejsce Venoma podczas PG Challenge w Pradze w 2000 roku... :| No i jak już to na siłe można jeszcze wspomnieć o GaDzie i WCG’02. That’s all folks :(

Elpajuo ? Ty chyba nigdy nie widziałeś jak ten "chłopaczek" młucił Coollera czy ZeRo4 (bez megasa ^^): DD No dobra nie młucił ale walczył jak równy z ww. legendami Q3 i przegrywał dopiero w starciu ze ścisła czołówką. I nie wydaje mi się że zik czy matr0x mają jakiekolwiek szanse z nim.

A co do tego ostatniego... wróbelki ćwierkają, słonko świeci, pstt! podobno mają go wybrać! ^_^

Gravatar

avek | 2005-04-17 09:45:48

Nie robia siary , trzody ,wiochy Ci którzy poprostu się zapisywali bo uważali , że mogą sobie i sa w stanie pojechać do Francji . Ale dopiero siare zrobili Ci którzy wpisali takie nicki jak : [zum]toCiota
nie wiem co chcieli udowodnić że mogą podskoczyć zoomowi i każdy się bedzie z tego śmiał i będą mieli ubaw bo se pomyślą że zoom teraz płacze ? :D . A może poprostu zero patriotyzmu ale te wpisy chyba nie wpłyną na wybór naszego rodaka .

enjoy | 2005-04-17 10:05:06

ja zycze polakom jak najlepiej ale pomysleliscie co bedzie jak wybiora pana rozpoznawanego zooma? nie jestem moze na biezaco ale on chyba to chyba do czolowki vq3 nie nalezy i jak pojedzie to moze skonczyc niczym mess w pk i juz chyba nigdy nigdzie polaka nie zaprosza.....

...mysle ze predzej papiezem zostanie murzyn niz wybiora jakiegos polaka sposrod takich mastahow no ale... :)

THRAWN | 2005-04-17 10:22:07

1.zoom nie nadaje sie na ESWC :/ bo poco zeby tylko 1 mecz zagrac , taki fakt :|
2.co do demka dave to no thx jak zobaczylem te kementy:o
3.mam szczerą nadzieje ze matowi sie uda ( i jest w stanie sie przygotowac...a co z zeekiem ?:P
gl mat

szłem | 2005-04-17 10:48:56

o wlasnie ! a co z avkiem ? :P

avek pozwolila by ci stara jechac tam ? :DASDA

sYnth|Bubu | 2005-04-17 11:09:44

To benny mial szanse jechac na CPLa a nie GaD.

kos | 2005-04-17 11:29:57

psych a tobie by pozwoliła ;d?
co do tego że zoom się nie nadaje, to wy myślicie że ktoś inny z Polski będzie w stanie tam powalczyć ?

kos | 2005-04-17 11:29:58

psych a tobie by pozwoliła ;d?
co do tego że zoom się nie nadaje, to wy myślicie że ktoś inny z Polski będzie w stanie tam powalczyć ?

edit cholerka 2x sie pykło

RauL | 2005-04-17 11:48:40

nie no w sumie to vq3, zoom slynie z cpma. matt powinien rzucic szkole i rodzine i zabrac sie do treningu z zikiem :D

szłem | 2005-04-17 11:59:17

mi by nie pozwolila ^_^

ramm | 2005-04-17 11:59:23

129 - 13:50 / 29 Dec ’02 - IDoL

Im sorry for my stupid friends from Poland.
I.m not stupid ,i,m q3 player & tricker bouncy rulezz

130 - 14:46 / 15 Apr ’05 - Sensei666

Idol you’re sick, get help :b

owned by sensej ;D

STING | 2005-04-17 12:07:40

Napiszcie juz jakiegos nowego newsa, bo nudzi mnie to komentowanie ciagle tego samego. Poza tym, im szybciej to olejecie, tym szybciej lamy o tym zapomnia i nie bedzie syfu ;)

PeterSchiff | 2005-04-17 12:36:04

Polacy nie sa glupi tylko poprostu oryginalni :D i maja troche (moze az zbyt duzo:D) poczucia humoru ;p

Logitech|kar | 2005-04-17 12:52:03

Dokładnie sting, moze by tak newsa np o RixHack2005 - turnieju lanowym Szwecji, ktory odbedzie sie 5-8maja i jedna z platform bedzie Q3 - 1x1. Ale oczywiscie nikt z redaktorow nic nie napisze jak nikt nie da im pod nos gotowego linka z ktorego wszystko przepisza :P

Gravatar

n3ku | 2005-04-17 12:56:29

ehhehe prawdziwy zonk by byl jakby eswc wygral:
[mam]waswdupie czy jak on tam sie podpisal ;D

eXe|Korol | 2005-04-17 13:32:32

dla czego nie bylo u nas zadnego zamachu?
jak przyjechali, to ich okradli na centralnym, a potem jeszcze pobili

szłem | 2005-04-17 14:32:35

hahahahahahah Korol :DDDDDDDD nie no zatkało mnioe :DDDDDDDDDDDDDDDDDD ROFEL

ziel1na | 2005-04-18 00:27:31

tak w sumie to hiszpanow zapisalo sie tylu co polakow :P

gr. | 2005-04-18 09:35:04

zdaje mi sie czy fatal sie wycofal? bo tam juz go nie ma w spicie - czy moze to w ogole ktos sie za niego podal i po prostu skasowali no szkoda szkoda chcialem zobaczyc na co go jeszcze stac :c

Gravatar

sIn_pl | 2005-04-18 09:42:17

nawet jak wezma matr0xa to co on tam zrobi ?? wtopi z kazdym wysoko albo pooddaje w/o. ale z drugiej strony fajnie by bylo zobaczyc demko mata i coollera na ztn :DDddd

Gravatar

suvorow | 2005-04-20 13:36:38

Hm...
1.najwieksza bzdura bylo zamieszczenie tego newsa na orgu...no moze nie calosci ale sznurkow do formularza zgloszeniowego itd. polowa lajz z naszej sceny sama by sie w zyciu do nich nie dogrzebala...
2.po co mowic zeby nie zglaszac bez sensownych formularzy przecierz u nas kazdy robi na przekur (czy jak sie to pisze)i wlasnie w tym momecie to zrobi polowa...
mysle ze stad glownie to zmaieszanie
gl mat

gr. | 2005-04-22 17:19:22

dobrze prawisz

fhantom | 2005-04-23 14:53:15

disagree

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek -2 - 81 pkt
  2. Requiem -2 - 26 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 7 pkt
  5. MucieK - 5 pkt
  6. bit - 1 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54