ORG

quake.net.pl » Polskie Centrum Quake od 1998 roku



Fani i "Pseudokibice" ...

śro, 03 lipiec 2002 11:47:07 | Autor: Razor | Quake 3 Arena

Drodzy czytelnicy, dzis dostalem od szefostwa bardzo interesujacy @ od jakiegos naszego "fana" ktory sie bardzo nieciekawie wypowiada na temat pisanych newsow na naszym serwisie. Troche mnie to zdenerowalo gdyz ludzie wkladaja mase pracy by dostarczyc Wam dobre i swieze newsy ze sceny Q3 a tu zonk... dostaje sie nam "opierdziel". Powiem krotko i swiezle, jak komus nie odpowiaja newsy zamieszczane na naszym serwisie to zawsze moze odwiedzic jakas inna strone o tej samej lub podobne tematyce. A oto tresc tego "wspanialego" listu (musialem go umiesci bo mnie to troche zdenerwowalo :P )

"> Imie: Michał
> Email: jarzabek@inetia.pl
> Typ: Uwaga
> Serwis: Gry
> Tresc wypowiedzi:
> Moim zdaniem ostatnie newsy na stronie www.q3arena.gry.wp.pl, sa godne
pożałowania. Słownictwo jakim posługuja się tamtejsi newswritterzy jest
również niczego sobie... Liczę, że zwrócicie na to uwagę... "

Dodam Michale ze sam jestes godny pozalowania piszac takie bzdury gdyz chlopaki odwalaja kawal dobrej roboty przygotowujac ten serwis a takie @ tego typu sa bezpodstawne i zenujace.

Razor | 2002-07-03 11:48:21

Zenujace, tyle pracy wkladanej w serwis a tu marudza na tresc newsow ktore sa na naprawde wysokim poziomie i opisujace wszystko tak jak byc powinno...

fa1th | 2002-07-03 11:57:50

jebac pedala michala :)))))))

Gravatar

hB|f1ns | 2002-07-03 11:59:23

to pewnie ten zbociarz

Razor | 2002-07-03 12:11:10

kurde takie listy tego typu, pisane bez zastanowaienia napewno nie pomoga naszegmu serwisowi wiec radze sie 100 razy zastanowic i rozpatrzyc wszystkie mozliwosci zanim sie wysle list tego typu... zalezy Wam na serwisie? jak tak to nie odwalacjie maniany bo juz i tak stracilem kilka minut swego zycia przez nerwy :P :)))

Gravatar

StaryOrgowicz_6 | 2002-07-03 12:13:37

No to teraz wsztscy na raz po 10 @ z bluzgami do tego miłego pana ;>

Gravatar

StaryOrgowicz_6 | 2002-07-03 12:14:59

Razor na @#$% ci kilka minut jak ty chodzisz pewnie całymi dniami najebany i nie kontaktujesz ;>

Gravatar

RedDot | 2002-07-03 12:25:05

Treści maila tego Pana nie będę komemntawał. Co do zbota, to raczej nie - mam do umieszczeni mapkę tego Pana więc wnioskuję, że zajmuje się raczej mapkami, a nie grą. Oczywiście nie zgadzam, się z jego mailem.

Razor | 2002-07-03 12:27:54

kurcze szkoda Redot ze nie ma Cie na zdjeciu jak robilismy je w cyberlandzie ;/

Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-07-03 12:33:26

No to dałeś czadu (a właściwie ciała) Jarząbek.
A miałem Cię za w porzo gościa...
Naprawdę - spory zawód.
Tym większe świństwo, ze jest to ewidenty przykład nieuczciwego, podłego i świńskiego zwalczania konkurencji.
Jarząbek jest przecież redaktorem xgamera.
CZy może być lepszy komentarz do sprawy od tego faktu?
Redaktorzy - redaktorom
buhahahaha

Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-07-03 12:46:29

Nie mogę się powstrzymać.
Jarząbek - styl i polszczyzna (także angielszczyzna) w opublikowanym tu majlu też są "niczego sobie".
Widać, że miałeś świadomość nieczystego sumienia,
wyczuwam pośpiech i nerwowe drżenie rąk. Bo przecież Twoje newsy na www.quake.xgamer.pl są pisane całkiem poprawnie i ciekawie. Co nie znaczy, że są lepsze niz orgowe.
Cóż, wyrzucam xgamera z bookmarków.

Gravatar

RedDot | 2002-07-03 13:00:28

Niestety nie ma mnie na zdjęciu ... :( Ale nic straconego, nadrobię następnym razem :)

Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-07-03 13:03:36

Aha, gwoli formalności i jakiejś tam sprawiedliwości:
jasne że odszczekam, jeśli mylę się co do tożsamości Jarząbka.

Gravatar

RedDot | 2002-07-03 13:05:00

Niestety się nie mylisz .... Warto poczytać XGamera - w tej chwili pierwszy news by Jarzabek ... hmm nadal bez komentarza.

Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-07-03 13:09:57

Heh, nie poczytam. Już zapomniałem adresu ;)

mates | 2002-07-03 13:10:17

loooool to przekroczylo najwieksze granice niszczenia konkurencji mimo ze nie groźne to xgamer jak tak dalej bedzie postepowal to dlugo nie pociagnie :
Wielki zjazd ORGa

03.07.2002 - 12:54 - jarzabek

Ostatnimi czasy w Cyberlandzie odbył się "wielki" zjazd ekipy ORGa. Co za tym idzie dość często pojawiały się newsy związane z owym zjazdem. Mnie jako porządnego człowieka poruszyły wulgarne opisy libacji alkoholowych ORG Teamu. Tak więc postanowiłem napisać do WP i złożyć jakiegoś rodzaju skargę. Jednak zarówno jej treść (aczkolwiek nie cała), wraz z moimi danymi została umieszczona w postaci newsa.

Nie uważami jakoby przekazywanie treści na temat "najebywania"(cytat) się redaktorów były mile widziane nie tylko przeze mnie, ale również przez internautów. Zapraszam do komentarzy.

=======================
a to @#$% komantearz w ktorym chcialem im nawciskac ale mimo licznych prob nie moglem go dodac bo : Nieprawidłowe dane ! no coz bleh...:
LOOOOOOOOOOL, to zes dojebal stary.... redakcja orga jest zajebiscie luźna i wszystkim to odpowiada (dlatego zawsze beda lepsi od was @#$% mac), jeszcze nikt sie nie skarzyl na tego typu newsy procz @#$% tylko zajebiscie hujowo sztywnej konkurencji LOL ! :/ (was) eh

Gravatar

StaryOrgowicz_14 | 2002-07-03 13:12:13

LOLAS KOLES.........

Gravatar

StaryOrgowicz_136 | 2002-07-03 13:17:30

o @#$% ! ide pokomentowac newsy jarzabka na quake.xgamer.pl !

Gravatar

StaryOrgowicz_136 | 2002-07-03 13:19:21

nie da sie dodac komentarza :( zjebany ten ich servis :/

Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-07-03 13:21:59

mates - może masz rację, ale sposób w jaki ją wyrażasz... hmmm... To młyn na wodę dla wszelkich przeciwników luzackiej atmosfery i luzackich zachowań oraz słownictwa redaktorów orga.
Mówiąć krótko - są teraz (my jesteśmy) na cenzurowanym - ktoś tam na pewno będzie jakiś czas przyglądał się temu miejscu z większą uwagą - a Ty z takim gnojem i słownictwem się tu tarabanisz. Rozumiem poparcie, zwalczanie nieuczciwej konkurencji - ale zapieniać się w tym, bluzgać... to chyba nie jest dobra metoda.
Myśl, myśl, myśl...

Gravatar

StaryOrgowicz_136 | 2002-07-03 13:26:14

Plan zjazdu XGamer.pl

07:00 - Pobudka,

07:15 - Myjemy zabki, gimnastyka poranna, idziemy na sniadanie

08.00 - Sniadanie, krompa chleba razowego z niskokaloryczna margaryna i szynka, szklanka herbaty bez cukru, kompot z grusze babci jarzabka lub swieze mleko z krow jarzabka, do wyboru

09.00 - Msza Sw. - wszyscy redaktorzy ida do Komunii

10.30 - Leniuchowanie przy kawie bezkofeinowej

11.00 - Rozwiazywanie zadan ze zbioru zadan z chemii

12.00 - Podobnie jak godzine wczesniej lecz zadania z Fizyki

13.00 - Zbior zadan z matematyki

14.00 - Obiad, kotlet wieprzowy ze swini jarzabka, ziemniaki z jego pola, salatka - pomidory, salata, ogorek - wszystko z roli jarzabka

15.00 - Poobiednie leniuchowanie czytaja "Pani domu"

16.00 - Serial "M jak milosc", "ZLotopolscy" lub "plebania" do wyboru

17.30 - Kółko różancowe

18.30 - Kolacja - kakao i kromka chleba razowego

19.00 - Dobranocka

19.30 - Wszyscy spia, bo jutro kolejny Ciezki dzien

Razor | 2002-07-03 13:27:31

bauahhahahahahahahahahha dobre :>>>> Holy God :)

Gravatar

StaryOrgowicz_252 | 2002-07-03 13:46:42

heh, ale od plebani to ty sie odjeb ok?

acidRA3in | 2002-07-03 13:51:11

Zapomniałeś dodać o obowiązkowym słuchaniu Radia Ma Ryja oraz o bezwzględnym zakazie zbliżania się do komputerów podłączonych do sieci internet. Takie komputery powinno sie jak najszybciej odciąc od sieci. Przecież ci młodzi ludzie korzystającyu z nich mogą, nie daj Boże, trafić na ten szatański org i zostana na wieki skażeni oraz skazani na potępienie

Gravatar

StaryOrgowicz_256 | 2002-07-03 13:52:21

przpepraszam ! zamiast plebani moze byc "Klan"

acidRA3in | 2002-07-03 13:52:52

Aha oczywiście obowiązkowa prohibicja w promieniu 200 km oraz na miesiąc przed jak i miesiąc po zjeździe.

aiken | 2002-07-03 14:15:55

hehe ciekawe texty :) (szczegolnie holy'iego). Ja tez jestem z quake.xgamer.pl i osobiscie mnie nie przeszkadzaja tego typu texty, slownictwo, texty o libacjach, ale Jarzabek patrzy chyba z innego punktu widzenia niz inni. Z bardziej doroslego nawet mozna powiedziec. Jasne ze nikt go nie poprze, to normalne oczywiscie poza WP. Oni maja swoj prestig i na swoich serwisach nie umieszczaja tego typu textow, dlatego tez woleliby nie widywac takich na serwisie prowadzonym przez was.
Potraktujcie to bardziej jako przestroge niz nagane.

Razor | 2002-07-03 15:10:04

masz racje ale po 1 nie musi czytac kazdego newsa jak mu jakis nie odpowiada moze go pominac a po 2 zanim zaczal leciec z jezorem do Wp mogl mnie o tym poinformowac ... Zreszta wbijam w niego, zlamil sie i juz, sztwniaki gora hehe

MateoMartinezz | 2002-07-03 15:47:57

no to i ja sie dopiszę skoro wszyscy sie wypowiadamy, uważam że mail wysłany do zarządu WP oraz zamieszczenie tego obraźliwego newsa na stronie XGamer.pl jest zdecydowanie nie fair. W pełni rozumiem, że czasem dajemy sobie tu na orgu pofolgować, i czasem jakaś bluzga padnie. Jest to fakt nie zaprzeczalny. Pewnie od dzisiaj większośc z nas będzie bardziej uważać na słowa. Sa natomiast dwie sprawy które muszę poruszyć bo się mnie nie podobają, a mianowicie:

  1. Sposób załatwienia sprawy - facet zdrowo przegiął, mógł napisac nam komentarz do opisu imprezy i byłoby po krzyku. NIE!!!, nasz gryzipiór musiał pokazać jaki jest mastah i napisał do zarządu, i szkoda, bo pewnie to zgubi jego nędzną karierę pismaka - widzę Twoja przyszłość w niesamowicie poczytnym magazynie z kolorowymi zdjęciami (czyt.CATS i tym podobne) gdzie mozna wyczytać niesamowicie wciągające opowiadania. Doskonale się będziesz do tej pracy nadawał. Bo kto Cię człowieku będzie czytał skoro Ty taki "fajny" jesteś?

  2. Po drugie, o czym juz wspomnieli koledzy, jest to przykład na dalego posuniętego poczucia winy, słabości i nietolerancji. Nietolerancji dlatego, że pan J. widać nie toleruje innych serwisów o q3a, bez względu na treść komentarzy i newsów, poczucia winy, bo jak słusznie zauważył nasz naczelny mail jest krótki, bez cytatów, linków do konkretnych przykładów, za to jaki zagadkowy ;). Słabośc, ponieważ pewnie poczucie pracy dla kogoś kto ma ZNACZNIE mniejszą oglądalność niz ORG pewnie skłoniło mr.J do skierowania maila wprost do "szefów".

I tu i teraz chciałbym Ci coś najdroższy wężu w szczurzej skórze powiedzieć, coś czego my sami tu na ORGU nie wiedzieliśmy zanim się nie zobaczyliśmy i nie spędziliśmy razem nocy na zabawie, gadaniu i piciu. MY TU JESTEŚMY GRUPĄ PRZYJACIÓŁ, NIE ŻADNĄ WIELKĄ REDAKCJĄ, LUBIMY SIE, I SUPER JEST NAM W TYM GRONIE, RAZEM MAMY POTĘŻNY POTENCJAŁ ŻEBY COŚ W ŚWIATKU Q3A W POLSCE ZROBIĆ. I BEZ WZGLĘDU NA TO CZY BĘDZIEMY TU CZY POD INNYM ADRESESM, TO ZAWSZE BĘDZIMEY RAZEM !!!!!!!!!!!!!!!! BROTHERHOOD OF QUAKE, matole !!!! dość

aiken | 2002-07-03 16:00:10

chyba sie z toba zgodze razor
i jeszcze jedno zapomnialem dodac wczesniej. Na pewno Jarzabek nie uwaza was za zly serwis o quaku tylko krytykuje te newsy nie zwiazane z q3. Serwis jest rozbudowany, newsy aktualne, wszystko gra. Duzo sie ludzie produkuja w kolumnach (lecz przyznam, ze zadko zdarza sie taka, ktora trafia mi do serca). Trzymajcie tak dalej, a do tematu zjazdu juz nie wracajcie, bo to byl tylko zjezdzik redaktorow, a nie jakas mega-quake'owa impreza. Dla was to bylo przezycie, ale inni nie tego szukaja wchodzac na ta strone. Z pewnoscia wystarczylby jeden wiekszy news, z demkami i krotka relacja (ew. + zdjecia).

mates | 2002-07-03 16:09:48

ekhm... sory ze tak naluzgalem, ale chcialem to dać na xgamera, nie zebym mial cos do tego serwisu no ale skoro jarzabek taki sztywniak to ciekawe jakby na to zareagował...
a ze tam sie nie dalo to moze tu zajzy i zobaczy co mamy mu do powiedzienia...

Lucas_1 | 2002-07-03 16:18:26

Ech... nie macie wiekszych problemow???

Gravatar

StaryOrgowicz_245 | 2002-07-03 16:49:35

Do calej redkacji x-gamer: Chlopaki! Pomyslecie czy kiedy mieliscie zjazd swojego serwisu to czy nie pisalibyscie o tym w newsach? Ja na przykla jestem zadowolony z tych zdiec i newsow, bo zobaczylem w koncu ludzi.. ktorzy sa redakcja jednej z najlepszych i najbardzie popularnych stron o q3 w Polsce.
Co do bluzgow.. zdarza sie, ale mysle ze teraz juz tego nie bedzie na org... taaaaa ale jakim kosztem jarzabek zlamil i napisal do wp. Porpieram wczesniejsze wypowiedzi o tym, ze powinien wyslac maila do razora, ale najprawdoposobniej sie bał!! ze go wysmieja :)

Do ORGA: chlopaki nie przejmujcie sie :) Ale wezcie sobie ta sytuacje do serca.. to da wam troche do myslenia.. choc ja nie narzekam na bluzgi :D

Gravatar

StaryOrgowicz_258 | 2002-07-03 16:55:46

Fakt -Jarzabek moze i powiedzial pare "niepotrzebnych" slow .Podejrzewam jednak drogi Razorku ,ze rozpetales ta nagonke na niego poniewaz pisze w konkurencyjnym (he he) stronie traktujacej o kfahu.
Troszki wyluzu :)

Gravatar

StaryOrgowicz_258 | 2002-07-03 16:57:42

Fakt -Jarzabek moze i powiedzial pare "niepotrzebnych" slow .Podejrzewam jednak drogi Razorku ,ze rozpetales ta nagonke na niego poniewaz pisze dla konkurencyjnej (he he) strony traktujacej o kfahu.
Troszki wyluzuj :)
w morde cos mi sie literki poprzestawialy :))))))))))

aiken | 2002-07-03 17:20:06

XGamer.pl istnieje od niedawna, wiec puki co nie ma sensu organizowac zjazdu. Tak pozzatym to msicie rozroznic, ze my stanowimy tylko sklad quake.xgamer.pl, bo xgamer posiada jeszcze takie dzialy jak:
glowny xgamer (czyli wszystko o grach) - xgamer.pl
tipsy - tipsy.xgamer.pl
command & conquer - cc.xgamer.pl
rtcw - wolf.xgamer.pl
icewind dale - icewind.xgamer.pl
konsole - konsole.xgamer.pl

  1. Caly xgamer powstal tylko i wylacznie z wysilku i staran glownych redaktorow. Warunki sa beznadziejne, nawet juz miejsca nie ma na serwerze, zeby zamiescic jakis nowy film albo cos wiekszego. Za niedlugo bedzie nowy serwer, ktory bedzie finansowany z kieszeni tworcow xg.

  2. Gwarantuje, ze na lamach q.xg poo zjezdzie nie byloby takich relacji. Zreszta kto bystry i obserwuje ten serwis dobrze o tym wie.

  3. Padaly wypowieedzi, ze Jarzabek w ten sposob zwalcza konkurencje. Niby jak???? To byl list do WP, ktory informowal ich o tym zeby sprawdzili zawartosc waszego serwisu. Razor zrobil z tego newsa i rozpozcal dyskusje i na pewno na tym nie ucierpi org (wrecz preciwnie). Pozatym Jarzabek jest w redakcji q.xg jest zaledwie tydzien i jeszcze nie na tyle jest do niego przywiazany, zeby robic jakies mega-kampanie antykonkurencyjne. Na scenie q3 udzielal swoich opini od czasu jak wielu z was jeszcze quake'a na oczy nie widzialo (szczegolnie na board.fpp.pl). Takze nie doszukujcie sie tutaj jakis dodatkowych zamierzen.

conclusions:
powyzsze argumenty nie swiadcza o tym, ze pisanie do wladz wp bylo konieczne i sluszne. IMO dalsze przedluzanie tej dyskusji nie ma sensu i nikomu nie jest na reke. ORG przeciez dalej bedzie istnial i nic sie w nim nie zmieni z powodu tego co sie stallo, wiec komu malo niech sobie pooglada "Awanturę o Basię". EOT

aiken | 2002-07-03 17:24:16

sory za jesty w 3 :D

*M4STER* | 2002-07-03 17:46:09

o ja pie...
jaki... lolek...
jak mu sie jakeis newsy nie podobają niech ich nie czyta
po za tym np mi podobał sie news tego typu
fajnei zobacyzc fotki ludzi.... ktorych znasz nie tlyko z serwisu ale duzo z quaka :>
(szkoda ze mazat nei był na zjeździe ale on był na turnieju w wrocławiu :

mates | 2002-07-03 17:46:19

ok, peace miejmy tylko nadzieje, ze wp nie wskura zadnych postepowan cenzuralnych... :)

Razor | 2002-07-03 17:52:02

to/=u wali mnie to czy on pracuje w konkurencyjym serwisie czy nie, szczerze Ci powiem ze dopiero po jakims 9 komenatrzu (slawka) dowiedzialem sie ze ten sztywniak nie jaki jarzabek pracuje na xgamer bo powiem prawde, na serwsie quake.xgamer.pl bylem w zyciu z 3 razy a dopiero dzis przygladalem sie tamtejszej redakcji jak i stronie wiec tu sie mylisz ze moja reakcja w tej sprawie miala cos wspolnego z konkurencja... Zrobilem to co uwazalem za sluszne bo sie strasznie wkurwilem (przepraszam szwtywniakow za moje wulgarne slownictwo!) ze ktos nam robi syf za plecami zamiast zwrocic sie z tym do nas, do osob z ktorymi mozna sie dogadac i z ktorymi mozna podyskutowac na rozne tematy !!!
Dla mnie w PL licza sie teraz tylko 2 servisy ORg i fpp a reszta mi lata po miedzy nogami i tak pozostanie...

Razor | 2002-07-03 17:55:39

btw ani mi sie sni niszczc konkurencji bo uwazam ze konkurencja to dobra rzecz ktora motywuje ludzi do pracy, bezsensu byloby robic jakis monopol tym bardziej ze jest nas tak nie wielu(graczy w Polsce) ktorzy naprawde lubia, chca grac i interesuja sie scena Q3. Ale jak mowilem takie sprawy sie zglasza najpierw do mnie lub kogos z redakcji a pozniej ewentualnie gdy nie zostanie ta sprawa poruszona wyzej... Jak by koles ruszyl troche glowa to by nie bylo zadnego tematu do rozmow publicznych.

Gravatar

StaryOrgowicz_258 | 2002-07-03 18:03:46

Razor w sumie to masz racje ... Ciekawe czy delikwent wiedzial jakiego sobie narobi burdelu ???

Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-07-03 19:05:05

Aiken -
1. znam i cenię Jarząbka nie od dziś, choć nie od lat -rzeczywiście może świecić przykładem jeśli chodzi o traktowanie NOObs i znajomość rzeczy - stąd wyraziłem swoje ubolewnaie, że tak się stało. Wyraźnie napisałem o swoim ROZCZAROWANIU.
2. jeśli chodzi o reklamę (niezamierzoną), to więcej korzyści wyniesie z tego xgamer niż znany już i zasłużone org. RZeczywiście to ja pierwszy wpadłem na toższamość i powiązania Jarząbka (j@rzabka na .fpp.pl) - teraz trochę (ale tylko trochę) żałuję, że oburzenie które mną zawładnęło kazało mi tak szybko podzielić się swoimi przypuszczeniami. Nie chciałem robić brudu temu, skądinąd, ciekawemu i dobrze się zapowiadakjącemu serwisowi. Uważałem jedna, i nadal uważam, że ten konkretny postępek był naganny i zasługuje na publiczne omówienie ze znajomością podtekstów które mogą (choć nie muszą) mieć znaczenie. Stąd podanie przeze mnie adresu stronki (sory! strony)
3. mam nadzieję, że ochłoniemy z czasem, ostygną głowy i ... i wszystko wróci do normy.
3. dobra wiadomość dla wszystkich - już pojutrze ten temat nie będzie się listował na pierwszej stronie (a jak Rozz znów znajdzie chwilę, to pewnie dzisiaj w nocy :D )

Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-07-03 19:06:05

Jak do **** nędzy edytować te wypowiedzi????

Razor | 2002-07-03 19:08:25

nie da sie... ;/

Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-07-03 19:11:29

"toższamość" :D
Nie mogę na to patrzeć :(
and many, many more...
:)

Gravatar

jarzabek | 2002-07-03 20:17:17

No nareszcie zaczaiłem jak się dodaje komentarze :) lol.
No a więc oto moje zdanie na mój temat:
Jak powiedził ktoś wcześniej org to fajna solidna ekipa. Wszyscy się lubia i jest spoko. No dobrze. Ale przeciez to nie wy czytacie newsy tylko ja :P Powiecie teraz, ze jak nie che to zebym nie wchodzli. I tak zrobie! wywalam orga z ulubionych i wiecej moja noga tu nie postanie. A wiec jezeli ktos chce mi cos jeszcze powiedzec to na maila. jarzabek@skrzynka.pl . Nainteligentniejszy okazal sie niejaki VDO który wysłał mi 100 maila o treści : "@#$% ci w dupe stary odpierdol sie od mojego ulubionego serwisu o Quake 3!!!! " No cóż. Powracajac do temat. wysłałem maila do wp i była to uwaga i MOIM ZDANIEM słuszna. Wy jako uslugodawca powinniscie liczyc sie z moim zdaniem a nie ja tu musze bluzgi czytac. Poza tym nie powinienes dawac newsa tylko mi na mail wyslac zażalenie :). No nic. Uważam że dobrze zrobiłem i zrobił bym to jeszcze raz, a w kazdym razie napewno tego nie zaluje.
I jeszcze na koniec dodam, że mieszanie do wszystkiego x.gamera jest baaardzo glupie. Nie lubie orga, ale na pewno nie pisalem do wp, aby wam utrudnic zycie. po prostu chcialem polepszyc jakos waszej uslugi i odwracanie kota ogonem jest mocno nie na miejscu..To tyle. Wywalam orga i C U

aiken | 2002-07-03 20:19:26

"Uważałem jedna, i nadal uważam, że ten konkretny postępek był naganny i zasługuje na publiczne omówienie ze znajomością podtekstów które mogą (choć nie muszą) mieć znaczenie." - by slawek
Czy Miodek nie jest czasem twoim ojcem? :D
chyba nie dziwi was to ze stanelem w obronie jarzabka? Co prawda nie popieram tego co zrobil, ale nawet z racji bycia moim kolega serwisowym, jestem zobowiazany zabrac glos, przedstawic aspekty, ktore lagodza sytuacje i w pewnym (choc niewielkim) stopniu usprawiedliwiaja go. TAk jak ktos wspomnial - redaktorzy sa dla siebie kims wiecej niz tylko redaktorami tego samego serwisu.
Reklama? No jesli ktos nie slyszal wsczesniej o q.xg to bardzo mnie to cieszy, ze sie dowiedzial, bo chyba kazdy ma prawo zobaczyc wszyskie mozliwosci i wybrac ta ktora mu odpowiada. Zastanowcie sie jeszcze czy jakbyscie mieli odwiedzalnosc 200 na dzien czy tak chetnie by sie wam pisaloi newsy? [to pytanie nie dotyczy rozz'a, bo on dal temu dowod na stronie RvG no i tutaj rowniez pokazuje swoje duze zaaangazowania - imo rozz jest najlepszym newswriterem jakiego znam - (no moze egzekvo z jerrym - hacking.pl)]
that's all folks

Rozz | 2002-07-03 20:23:22

Moje zdanie nie odbiega za daleko od pozostalych - sadze po prostu ze biedny jarzabek zazdrosci wyrobionej marki orga i skoro nie moze z nim walczyc legalnie, to ucieka sie do skarg w stylu "mamo, oni tam mowia brzydkie slowa".

Gravatar

StaryOrgowicz_112 | 2002-07-03 21:48:27

ja tam nie lubie sie klocic. moim zdaniem jarzabek mial prawo wyrazic swoje zdanie na temat newsow...ja uwazam ze sa SUPER!!! ale nie powinien nikt go wyzywac za wyrazenie swojej opinii !!!

acidRA3in | 2002-07-03 22:09:58

W całej tej zadymie nie chodzi przeciez o odmienność zdania tylko o forme jakiej się dopuścił. Teraz uwaga padna ostre słowa dozwolone od lat 18 !!!!

Uważam to za przejaw najwyższego rodzaju s*******a. Żyjemy w wolnym kraju, rejestracja na orga jest darmowa i można sie zalogować napisać komentarz, dać szanse osobom żywo zainteresowanym na jakąkolwiek obronę. Skoro komuś się nie podoba praca jaką tu wykonujemy, lub też jest z nia zniesmaczony, może zawsze się wypowiedzieć na jej temat lub po prostu zmienić serwis. Kolega Michał wybrał jednak inną drogę. Jak za dobrych komunistycznych czasów trzeba było napisac donos. Wbić sztylet w plecy to jest szlachetna metoda obrońcy moralności . Pamiętacie taką scenę z ''Psów'' po złożeniu meldunku przez Młodego?? ;)0
Ale z drugiej strony czego można się spodziewac po autorze czegoś takiego: host.fpp.pl/newbies//oautorze.html

Razor | 2002-07-03 22:35:06

e pelni sie z Toba zgadzam Acid...

Razor | 2002-07-03 22:37:18

no ladnie 16 letni szczeniak nam syf robi za plecami hehehe smieszne... nie dosc ze pewnie abstynent to jeszcze ledow z pieluch wyszedl (nie obrazajac innych 16 czy 15-latkow)

aiken | 2002-07-04 00:20:37

Wrecz przeciwnie razor. Nie jak 16-latek tylko jak conajmniej 40-latek. Ze strony korzystaja ludzie od 13-30 (~) , a tworza ja ludzie tez w tej granicy i stad wynika ten konflikt.
Tak btw. to Jarzabek nie jest jedynym, ktory ma do redakcji org'a pewne zastrzezenia. Kieruje do przedostatniej wyswietlonej kolumny.

Gravatar

StaryOrgowicz_112 | 2002-07-04 00:39:25

chyba zle Acid mnie zrozumiales,jezeli uwazasz,ze bronie jarzabka,to jestes w bledzie!!!napisalem,ze "sa super!!!" ale NIE SLOWA JARZABKAAAAAAA, !!!!!TYLKO NEWSY!!!!!,oczywiscie jestem troche na gazie (czyli "bluzgi" :P o ABSTYNENCKIM zywocie tez nie pasuja,heh i mam 22 lata a nie 16!)...no i moze nie wiem w czyim kierunku ta gadka o komunistach,ale jest bezposrednio po moim komentarzu(wnioskuje,ze to do mnie)...P.S.nawet moglbym nawet placic za czytanie newsow pisanych na ORGu...RA RULEZ

Gravatar

StaryOrgowicz_127 | 2002-07-04 01:55:36

Chlopaki nie mylcie pojecia "luzny gosciu" z "gosciu ktory sypie k...ami i ch...ami" bo jak tak czytam te komentarze to troche zalosne sie to robi. Pan Jarzabek jeszcze dorosnie i moze zrozumie, ze z ludzmi w celu porozumienia rozmawia sie bezposrednio twarza w twarz, a nie wchodzac co niektorym w odbyt. Mam nadzieje ze redakcja xgamera udzieli mu lekcji swiatopogladowej na temat kontaktow miedzy roznymi redakcjami serwisow. Hmmm cos mi sie przypomina, ze o starcie xgamera to dowiedzialem sie wlasnie z orga, gdzyby nie to to nawet bym nie wiedzial ze istnieje.

Gravatar

StaryOrgowicz_112 | 2002-07-04 02:31:27

hej ho,tak miedzy nami quakowcami Xgamer to LIPA...tam pisza o zabawach dla dzieci itp.ja tu klik na link doom III...i co? i nie mozna wyswietlic strony...ale za to "Już wkrótce najmłodsi użytkownicy PC będą mogli jednocześnie bawić się i uczyć"...WOW,wreszcie cos dla najmlodszych!(tacy chyba pisza NEWSY dla tej stronki Xgamera)...ja nie moge...taki mi tu bedzie razora jechal...nie nie,tak nie moze byc :/

MateoMartinezz | 2002-07-04 07:30:53

Acid dzięki za linka do strony kolesia, boszzzzz ale wypas stworzył ;)

acidRA3in | 2002-07-04 07:40:41

Celem mojego komentarza było nawiązanie do kilku wypowiedzi, które były napisane wcześniej. Nie miałem też zamiaru polemizować bądź atakować kogokolwiek. Podkreślam jeszcze raz, krytykuję jednynie formę zwrócenia uwagi na używany tutaj język. Miałem przyjemność uczestniczyć w zlocie, dobrze sie bawić i jakoś trudno mi jest się doszukać owej wspomnianej libacji. Trudno jest się nawet doszukać drastycznych opisów wydarzeń z CL. Owszem padło kilka niecenzuralnych słów, ale TYLKO w komentarzach do newsów a nie w nich samych. Tak na dobrą sprawę, poza jednym przypadkiem kolesia z klanu U o nikim nie mozna było powiedzieć, że przegiął pałę. Denerwują mnie takie komentarze i histeryczna reakcja na coś co moze wygląda dwuzanacznie ale bardziej opiera się na opowieściach i domysłach niż faktach. Myślę, że skoro nie ufa się nam, red. orga to może zabrałby głos w dyskusji Krogoth, osoba znana i powszechnie szanowana. Był z nami do samego końca i może potwerdzić to co tu piszę. Ufff to tyle, sorka muszę kończyć bo śpieszę się do pracy.
P.S. Panie Michale Jarząbek pragnę pana (nie wiem nawet czy jesteś synku pełnoletni i mogę się do ciebie tak zwracać) zapewnić że okres dojrzewania mam już dawno za sobą :P

Razor | 2002-07-04 09:02:50

tak wlansie, taki Ci tu razor bedzie meiszac bo mam do tego glowe jak i mozliwosci by to robic... chcesz sie przekonac na co mnie stac? Wolalbys nie wiec skoncz juz sie blazic i idz skrobac newsy na swoich "wspanialym serwisie" GL !!!

Gravatar

StaryOrgowicz_2 | 2002-07-04 12:10:56

Pomijając formę w jakiej pan J. dał nam do zrozumienia, że trochę popłynęliśmy, to musicie przyznać, że faktycznie redakcji nie wypada bluzgać jak żulom spod spożywczaka. Wiem, że czasami człowiek się uniesie, ale można dać temu wyraz nie rzucając od razu mięsem - miejmy na uwadze to, że czytają nas też pełnoletni inaczej. Nie chciałbym żeby poźniej jakaś oburzona mama gimnazjalisty pisała kolejnego maila do szefostwa WP :)

Gravatar

StaryOrgowicz_2 | 2002-07-04 12:37:23

AcidRain: Jak zwykle mogę się rękami i nogami podpisać pod tym co napisałeś w poprzednim komentarzu. Impreza była kulturalna, określenie ''libacja'' to jakieś skrajne nieporozumienie.

aiken | 2002-07-04 13:52:45

rodzaj newsa - czyli styl w jakim jest pisany nie zalezy od tego w jakim gronie - redakcji jest pisany, tylko od indywidualnych cech autora. A pozatym dlaczego ciagle mieszacie to z q.xg przeciez to byl skarga podpisana (!): Jarzabek, a nie jarzabek.quake.xgamer.pl.
pozatym caly czas nie bierzecie pod uwage tego, ze on mogl wyslac anonima, ale tu juz nie ma o czym dyskutoac sprawa zamknieta, idaho napisal sprostowanie w newsa. cya

Gravatar

StaryOrgowicz_9 | 2002-07-04 15:35:30

Aiken, pisałeś że gościu jest w ekipie xgamer od około tygodnia... Jeszcze sobie miejsca nie zagrzał a jush... Ehh. :/ Chciał zrobic z siebie bohatera? Mocne wejście miał, trzeba przyznać :)
Poza tym robić nowy serwis o q3 to tak jakby budowac spożywczaka obok hipermarketu
Takie moje zdanie :P

Gravatar

StaryOrgowicz_3 | 2002-07-04 16:18:40

Byłoby idealnie, gdyby jeden serwis mógł zaspokoić całe zapotrzebowanie wszyskich zainteresownych tematem. Nie trzeba by było nadwyrężać modemów, czekać na otwarcie (bądź nie) nowych okien. Ale nigdy tak nie będzie...
B.Gates wtrynił się w rynek komputerowy gdzie istniały już hipermarkety np. IBM. Resztę historii znamy.
Czyli - skoro istnieją org i fpp.pl - nikt więcej nie powinien zajmować się q3 w tym kraju?
FooY - a fuj, nie wolno tak mysleć.

Gravatar

StaryOrgowicz_260 | 2002-07-04 17:24:59

Sorcia jarzabek ale czepiesz sie ich poniewaz niemasz sie do czego przyczepic.
Rozumiem ze nielubisz lenara ja go tez nie lubie ale niemusisz
sie przez to czepjac reszty składu!!!

Gravatar

StaryOrgowicz_16 | 2002-07-04 19:20:42

razor frajerku!
to ty jestes jakims jebanym konfidentem nie jarzabek! w jego mailu nie ma nic obrazliwego - nie dociera do ciebie krytyka?.patrzysz - "ooo redaktor konkurencyjneto serwisu - ale mu teraz przypierdole na MOIM orgu"... i masy maja pozywke!.."biedny kraj biedni ludzie"

Gravatar

kontoskasowane | 2002-07-04 19:44:55

po co piszecie te komentarze ?, po co ja go pisze ?

Zaloguj się by dodać komentarz.

Co nowego

  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  4. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  5. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  6. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  7. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  8. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  9. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  10. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  11. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  13. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening
  14. Requiem zaktualizował post: Na wieczór podzielę się z Wami moim nowym filmem - nagrałem kulisy ... / [FINAL] Blast from the Past - rocznicowa mapa Q3/QL
  15. 247_QL napisał post: @bfr_aka_pablonzo: wszystko jasne. Jaki masz tam NICK? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  1. bfr_aka_pablonzo napisał post: @Requiem: ja ostatnio pogrywam ft melodeiro :D wciągnęło mnie na no... / hellou ludziska :)
  2. Requiem napisał post: Fajnie, że ktokolwiek tutaj bywa :D Co tak na co dzień w życiu pora... / hellou ludziska :)
  3. Requiem zaktualizował newsa: Quake Live Instagib Pickup 3v3 - dołącz do gry!
  4. MucieK napisał post: o to już nas troje jest ;) / hellou ludziska :)
  5. bfr_aka_pablonzo napisał post: @MucieK: ja co parę dni też zaglądam :D / hellou ludziska :)
  6. MucieK napisał post: chyba co dwa dni :P ;) / hellou ludziska :)
  7. Requiem napisał post: Tutaj masz Patcha do Q3 oraz linka do ulepszonego silnika Quake3e: ... / eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  8. Requiem napisał post: Tak :D Ja tutaj bywam codziennie :D / hellou ludziska :)
  9. MucieK napisał post: żyje ktoś jeszcze ? ;) / hellou ludziska :)
  10. bit stworzył temat: eFreeze 1.31 proszę o pomoc.
  11. bfr_aka_pablonzo napisał post: @247_QL: qra1337 :D @LongeR HoQ to jest aktywny discord, ctf, tdm ... / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  12. LongeR napisał post: Też szukam kogoś z kim można pograć , jest jakoś aktywny discord z ql? / Czy są tu jacyś aktywni gracze? :)
  13. k3m napisał post: Dzień dobry :D / Powspominajmy ! :>
  14. Szczawson napisał post: trzeba zatem pograć / 05.06 (sobota) trening

Pokaż więcej »

Gracze

  1. scisek - 83 pkt
  2. Requiem -1 - 28 pkt
  3. Czarna_Bakłażana - 21 pkt
  4. bfr_aka_pablonzo - 7 pkt
  5. MucieK - 6 pkt
  6. bit - 2 pkt
Zobacz cały »
Zobacz wszystko »

Statystyki graczy ogółem:

  • Wygranych / przegranych: 163276 / 170973
  • Trafień / strzałów: 97258977 / 322570048
  • Fragów / zgonów: 5029245 / 4356508

Więcej statystyk już wkrótce...

Cytaty

Quakecon will soon start getting sponsored by hair loss solutions, erection pills, life insurance and QVC.

Źródło: http://esreality.com/post/2891023/clawz-everyone-can-give-me-a-hard-time-it-is-about/#pid2891208

Dodał: tath

Ankieta

OMPQ3 2023 - turniej 1v1 online (gracze sami się dogadują, finał 21 maja))

Głosów: 54