Guns by Pjw
czw, 29 styczeń 2004 14:51:42 | Autor: szaky | Quake 3 Arena
Na map-center.com możemy przeczytać o najnowszej mapie Pjw - pjw3dm6 zatytułowanej Guns.
Jest do dużych rozmiarów level, który można uznać za eksperymentalny-ctf. Eksperymentalny ponieważ... przedstawia miasto... Nie isteniejący w rzeczywistrości fragment miasta. Mimo iż nie jest to typowa mapa ctf - grywalność wydaje mi się, że stoi na wysokim poziomie. Wszystko połączone jest dobrze, sprawia, żę poruszanie po mapie jest szybkie, płynne. Level jest bardzo duży - zalecany do gry w większą liczbę osób... 4v4 chyba jest najodpowiedniejszą liczbą... Zalecana jest do gry na fizyce Promode, ale ciekawy mecz można rozegrać na vq3. Najkrótszą drogą od bazy do bazy na vq3 można się dostać w około 15-17 sekund. Mimo, że jest to mapa ctf, to można na niej zagrać ciekawy mecz TDM oraz ffa. Autor w readme napisał, że można i duele, ale patrząc na rozmiar... to raczej odradziła bym grę w dwie osoby.
Jeśli zaś chodzi o wygląd... Jak wspomiałam wcześniej mapa przedstawia miasto. Bloki mieszkalne, podziemne tunele, kanały wentylacyjne... Możemy się dostać nawet do kanałów ze ściekami, czy pochodzić w niektórych pomieszczeniach. Na ścianach można dostrzec grafitti, jakieś pęknięcia, odłamki cegieł, odpadający tynk... Pokruszone, rozpadające się kostki brukowe... Nie znajdziemy niczego 'nierzeczywistego' jak jumppady czy teleporty. Na wyższy poziom możemy się dostać za pomocą windy lub drabinki. Możemy natomiast dostrzec takie detale jak puszki po piwie, beczki z ogniem, skrzynie, rury za kratami, neony z tytułem mapy czy łańcuch podtrzymujący platforme z RA zawieszony nad kwasem.
Na uwagę zasługuje również skybox... Patrząc do góry może nie dostrzeżemy niczego niezwykłego poza szarymi chmurami... ale popatrzcie przez okno... Bloki, zakłady, fabryki z kominami za oknem nie są tylko płaską texturą, do jakich większość zdążyła się przyzwyczaić... To normalnie zbudowane elementy mapy. Osiągnięcie tego efektu, w tak realistyczniej formie było możliwe dzięki opcji _skybox w najnowszych kompilatorach Ydnara - q3map2.
Poniżej możecie zobaczyć screeny... Mimo, iż level zajmuje ponad 7.5 mb to polecam.
.:[ Download ]:.
Lukin | 2004-01-29 16:03:55
Ta mapka nie jest do ctf. Ten tryb został dodany na czyjeś specjalne życzenie, ale Pjw nie projektował tej mapy z myślą o trybie łapania flagi (jest napisane jak byk w pjw3dm6.txt)
#670632
szaky | 2004-01-29 16:09:47
symetrycznia konstrukcja, bazy, itd... i w ctf jest niezla.
#670634
Logitechr4 | 2004-01-29 17:06:03
na poczatku pod map-center.com dales link do orga :P
#670646
ciem | 2004-01-29 17:12:09
Powiem tak: mapa zaaa duza :))))) gralem na botach 4v4 i trudno mi bylo z quadem kogokolwiek zalatwic, bo mapa jest tak wielka, ze znalezienie kogos w ciagu 25 sekund graniczy z cudem :)
#670649
.... | 2004-01-29 17:12:43
Heh co za mapa 7,5 MB to pewnie bedzie na niej z 20 fps :)
EDIT: d3ath wiecej strafów :)))))))
#670650
szaky | 2004-01-29 17:25:28
na poczatku pod map-center.com dales link do orga :P
Po pierwsze - dalam jak juz.
2. Poprawilam...
Ano, mapa jest duza - ale jak napisalam mozna zaliczyc ja do eksperymentalnych. Radze lookac na full detail...
20fps? Eee, poziom fps jest niezly jak na jej wielkosc i ilosc detali.
#670651
ciem | 2004-01-29 17:53:24
mazzi i ty mi mowisz o strafeach jak ja na dm6 bez rj wyciagam 1000ups? :> :PPPP i po raila skakanie to dla mnie jak zrobienie kroku :))))
#670655
Zaloguj się by dodać komentarz.